Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco...mania!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό disco » 04 Μαρ 2006, 11:34

Και εγώ σουτζούκι είχα κάποτε. Μιας όμως και φοράει παραπλήσια μπουζί(BPR6ES) είπα να πάρο ένα L.R. Δίσκο. Και ξέρεις γιατί? Απλά το σουτζούκι σάπισε όλο, το Rover δεν θα το πάθει αυτό γιατί είναι αλουμινένιο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μαρ 2006, 20:07

Φίλε Νίκο (Disco) γειά,

Ελληνόπληκτος δεν θα το έλεγα. Απλώς αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που γεννήθηκα σε αυτόν τον όμορφο τόπο και τιμή που πατάω στα ίδια μέρη με αυτούς που δημιούργησαν κάτι τόσο θετικό και ανθρώπινο όσο η αρχαία ελληνική θρησκεία και ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός. Να διευκρινήσω ότι ως το μισό μου σόι έχει ελληνική ρίζα μόνο στις τελευταίες επτά με οκτώ γενιές του οπότε δεν μπορώ να απαιτήσω καθαρή ελληνική καταγωγή. Ισως όμως και για αυτό το λόγο να εκτιμώ περισσότερο αυτό που μου δόθηκε και να μην το θεωρώ αυτονόητο όπως πολλοί από αυτούς που θεωρούν τους εαυτούς τους γνήσιους (ή "γνήσιους") Ελληνες. (τα εισαγωγικά είναι για εκείνους που δεν έχουν ψάξει σε βάθος την αληθινή καταγωγή τους και πιστέψτε με οι περισσότεροι μας δεν έχουμε 100% "καθαρά" ελληνική καταγωγή)

Μπήκαμε στα πολύ περιέργα θέματα τώρα και σταματώ εδώ.


-----------------

Φίλε Νίκο (Disco) και πάλι,

τα Land Rovers ΣΚΟΥΡΙΑΖΟΥΝ. Τοσο στο σασσί τους (απλώς είναι χοντρό και αντέχει) όσο κυρίως στο αμάξωμα. Το ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της εξωτερικής επιφάνειας του αμαξώματος είναι φτιαγμένο από κράμα αλουμινίου δεν σημαίνει ότι δεν οξειδώνεται. Αντίθετα μάλιστα παθαίνει κάτι σοβαρότερο από την απλή σκουριά και συγκεκριμένα ηλεκτρολυτική διάβρωση λόγω της επαφής του με το σίδερο του σκελετού στον οποίο στηρίζονται και βρίσκονται σε επαφή οι "αλουμινένιες" επιφάνειες. Η ηλεκτρολυτική διάβρωση εμφανίζεται με μορφή φουσκαλών στο χρώμα κάτω από το αλουμίνιο και με "ψώριασμα" του αλουμινίου το οποίο μάλιστα είναι μη αναστρέψιμο όταν αρχίσει. "Ψώριασμα" το οποίο τελικά καταλήγει σε διάτρηση (τρύπημα) του "αλουμινίου" (το κανονικό όνομα του κράματος είναι Birmabright και παλαιότερα ήταν πολύ πλούσιο σε μαγνήσιο. Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει η σύνθεσή του με χαμηλότερο ποσοστό μαγνησίου που το κάνει ακόμη πιό ευαίσθητο στην διάβρωση και πιό μαλακό). Οσον αφορά δε τον σιδερένιο σκελετό και αυτός σκουριάζει πολύ γρήγορα (ρίξε μιά ματιά στα μαρσπιέ και στις βάσεις των θόλων των πίσω και εμπρός τροχών και τα λέμε.....)
Απλώς στην Ελλάδα έχουμε σχετικά ξερό κλίμα και δεν έχουμε πολλά αλάτια στους δρόμους τον χειμώνα. Δείτε τί γίνεται όμως στα αυτοκίνητα από Γερμανία (ή στην Αγγλία) τα οποία έχουν αρχίσει και έρχονται τον τελευταίο καιρό. Σε ένα δύο χρόνια θα γεμίσουμε από TD5 (Defender και Discovery) τα οποία θα πωλούνται φθηνά. Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις των αυτοκινήτων που αντέχουν πιό πολύ, και κυρίως τα Discovery τα οποία δέχθηκαν συμπληρωματική αντισκωριακή προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος αλλά αυτά είναι λίγα (φίλε vagelis σε εσένα αναφέρομαι.....)

-----------

Ξέρετε ότι η Suzuki και τα Land Rover έχουν στενή, πολύ στενή σχέση?
Τα Suzuki που συναρμολογούνται στην Ευρώπη (Santana) προέρχονται από το εργοστάσιο αυτοκινήτων της Land Rover στην Ισπανία. Μάλιστα υπήρχαν στην αρχή Suzuki SJ410/413 τα οποία στο ταμπελάκι κατασκευαστή έγραφαν LAND ROVER. Mετά το εργοστάσιο διέκοψε την σχέση με την Land Rover, ονομάσθηκε αμαξοποιία Santa Anna και στο τέλος Santana.
Eκεί φτιάχνονται ακόμη τα κιβώτια ταχυτήτων LT85 που φορούσαν τα V8 90 και 110, φτιάχνεται το Santana PS10 ή Hannibal το οποίο βασίζεται αρκετά στα αυτοκίνητα Series 3 αλλά ουσιαστικά είναι ένα καινούργιο (και καλύτερο από πλευράς σχεδιασμού, τιμής και απόδοσης) αυτοκίνητο το οποίο όμως πάσχει σοβαρά σε θέμα αίσθησης ποιότητας (φθηνά πλαστικά και γενικότερη αίσθηση)
ΑΡΑ τα Suzuki έχουν σχέση με τα Land Rovers (εκεί ήθελα να καταλήξω)

Τα μπουζί ΝGK Iridium δουλεύουν εξαιρετικά και στους V8 σύμφωνα με μαρτυρίες εντυπώσεων από οδηγούς 3.9, 4.0 και 4.6. Για τους 3.5 δεν ξέρω αλλά υποθέτω πως ακόμη και κεράκια να βάλεις θα λειτουργούν εντάξει ή και καλύτερα από ότι με τα ηλεκτρικά που "φορούσε" από το εργοστάσιο (μπουζί άλλωστε σημαίνει κερί στα γαλλικα)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Μαρ 2006, 20:25

Ζητείται μεταχειρισμένο σαζμάν από MPI σε καλή κατάσταση. Φταίω εγώ που το δούλευα επί 7 μήνες εις γνώση μου ότι ήθελε λύσιμο, εν"τέλη παρέδωσε πνεύμα και στα εξόν συνετέθη. Καλά να πάθω. Η ακούω λύσεις εκτος από αυτή που μου συνέστησε ο Παντελής (κατά κόσμον "pantg") το πρωί στο τηλέφωνο (με έκαψες Παντελή, μου έκανες την καρδια περιβόλι), παρ"αυτά ευχάριστο και υπόχρεος!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2006, 08:46

Φίλε Νικο,

υπάρχει φυσικά και η λύση του να ανακατασκευάσεις το δικό σου.
Υπάρχει σετ ανακατασκευής (όλα τα ρουλεμάν, φουρκέτες, τσιμούχες, φλάντζες και συγχρονιστές) αλλά όπως μου περιέγραψες τα συμπτώματα θα πρέπει να έχει φάει και τον άξονα εξόδου της κίνησης προς το κεντρικό διαφορικό ο οποίος είναι ακριβός σαν ανταλλακτικό. Τελικά ίσως το σύνολο του κόστους των ανταλλακτικών για να το επισκευάσεις να είναι μεγαλύτερο από την τιμή που μπορούμε αυτή τη στιγμή να βρούμε το καινούργιο, γνήσιο και καλύτερο κιβώτιο R380.
Oμως όπως ήδη είπες και αυτό δεν είναι φθηνό.

Ισως ο φίλος fatman να έχει σε λίγες ημέρες να σου δώσει ένα LT77 για το Disco σου. Αν δεν διαβάσει το μήνυμα αυτό θέλεις να τον ρωτήσω ή να του στείλεις ένα προσωπικό μήνυμα μήπως και μπορείτε να εξυπηρετήσετε ο ένας τον άλλο?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2006, 12:40

OK. Ευχάριστο Παντελή.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discogirl » 10 Μάιος 2006, 14:44

Ξαναχαιρετιζω τους περηφανους discατους και αναφερω:
Παρατηρηση πρωτη λοιπον,στην ασφαλτο το τιμονι εχει τζογο. Διαβασα καπου στο forum οτι ειναι αναμενομενο
ως ενα βαθμο λογω της λογικης ΡΕΟ του οχηματος ,αλλα δεν ξερω αν το δικο μου ξεπερναει αυτον το βαθμο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης μια και το hyundai coupe το Lancia Y και το Megane που οδηγω συνηθως, εχουν ακριβεστερα τιμονια.
Το αυτοκινητο θελει ακρομπαρα. Υπαρχει περιπτωση να οφειλεται σ'αυτο ο τζογος ή λεω βλακειες;
Στο χωμα το τιμονι δεν εχει τζογο.
Παρατηρηση δευτερη και τελευταια, σε αποτομο φρεναρισμα με αρκετα χλμ (πανω απο 90) τραβαει δεξια.
Τραβαει μονο οταν φρεναρει απο πολλα χλμ ,γενικως παει καρφι. Τι εχει γιατρε μου;
Συνειδητοποιω οσο το οδηγω οτι δεν ειναι για νευρικη οδηγηση σε καθε αποτομη ενεργεια σου υπενθυμιζει το βαρος του κι αυτο με τρομαζει λιγο , οχι ο ογκος, τον ογκο τον ελεγχω, το βαρος ομως μπορει να γινει ανεξελεγκτο. Ετσι λοιπον κι εγω προσπαθω να μπω στο "ηρεμη οδηγηση" mode , θα το συνηθισω σιγα σιγα.
Στην εθνικη βαζεις 110 και παιρνεις εναν υπνακο,ακους μουσικες, χαζευεις το τοπιο ,ολα καλα. Πανω απ τα 130 κανει σαν ελικοπτερο! Τουβ τουβ τουβ τουβ ,ετοιμο για απογειωση χε χε!!
Στο χωμα τρελλαθηκα απ τη χαρα μου! εκανα πολλα χλμ χωματοδρομο και στρωτο και κατσικισιο,τι ωραιο πραμα,περναει ευκολα πανω απ΄τα παντα, super αισθηση ελευθεριας! Δεν εκανα υπερβολες γιατι φοβομουν λογω ακρομπαρων αφ' ενος, κι επειδη τι υπερβολες να κανω που ειμαι ασχετη!!
Δηλαδη καποια εμπειρια απο χωματα χιονια βουνα και λασπες εχω, στο παρελθον ειχα ενα Panda 4χ4, ειχα κανει μ'αυτο σχεδον το γυρο της ελλαδας απο χωματοδρομους χωρις φοβο (και χωρις γνωσεις...),ειχα κολλησει (και με ειχαν ξεκολλησει) απο παντου!Αλλα τουτο δω το πραμα ειναι θηριο,το σεβομαι ακομα πολυ για να το βασανισω αφρονως!
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Μάιος 2006, 15:43

Ο τζογος στο τιμονι σιγουρα οφειλετε στα ακρομπαρα,για το φρεναρισμα τωρα πιθανον να ειναι πετσικαρισμενη η δισκοπλακα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Μάιος 2006, 15:21

Καλώς το Discogirl,

τα ακρόμπαρα σίγουρα θα σου αυξάνουν τους εγγενείς τζόγους στο τιμόνι καθώς το σύστημα μετάδοσης με τον ατέρμωνα/κοχλία έχει εκ σχεδιασμού κάποιους τζόγους και ασάφεια ιδίως όταν συγκρίνεται με την κρεμαγιέρα των σύγχρονων αυτοκινήτων δρόμου. Ομως είναι πολύ καλό και ανθεκτικό και έτσι ταιριάζει στον πραγματικό χαρακτήρα του Disco 1.

Kάνε έναν έλεγχο στα ακρόμπαρά σου και κυρίως σε αυτό που συνδέει το γκρουπ του υδραυλικού τιμονιού με την εμπρός μπάρα και την μπάρα αυτή με τον εμπρός (φυσικά) δεξιό τροχό (μεριάς συνοδηγού). Συνήθως είναι αυτά τα δύο που χαλάνε πρώτα.
Κάνε επίσης και έναν έλεγχο και στα ακρόμπαρα της πίσω μπάρας τιμονιού και μιά και θα βρίσκεσαι εκεί κοίτα και τα σινεμπλόκ του αμορτισέρ του τιμονιού.

Το τράβηγμα μπορεί να οφείλεται και στα ακρόμπαρα.
Κοίτα επίσης και τα υπόλοιπα σινεμπλόκ της ανάρτησης και κυρίως αυτά στις μπάρες του εμπρός και του πίσω άξονα (αυτές που είναι παράλληλες με το σασσί), τα σινεμπλόκ στην ράβδο Panhard (την μπάρα που συνδέει από το εμπρός μέρους του τον εμπρός άξονα με το σασσι και είναι κάθετα στο σασσί).
Αν όλα αυτά είναι εντάξει θα πρέπει να αρχίζουμε να κοιτάμε τα φρένα αρχίζοντας από μία καλή εξαέρωση και έλεγχο για το αν τα πιστονάκια των δαγκανών σου (εμπρός και πίσω) έχουν αρχίσει να κολλάνε ή να χάνουν υγρά/τραβάνε αέρα.

-------------

Ηρέμησε λίγο με την ταχύτητα ταξιδιού καθώς το Disco δαγκώνει έτσι και το χάσεις. Η μάζα του είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή ενός συμβατικού αυτοκινήτου και έτσι και το χάσεις και δεν το ξέρεις (θέμα πείρας) δύσκολα έρχεται.
Το ελικοπτεράτο που ένοιωσες μπορεί να είναι και θέμα ζυγοστάθμισης ελαστικών ή κεντρικών αξόνων. Είδες μήπως αν σε ταχύτητες από 100 και πάνω άρχιζαν να κινούνται περίεργα (κυκλικά σαν χορό κοιλιάς) ή να τρέμουν ο λεβιές των ταχυτήτων και του κεντρικού διαφορικού? Ενοιωσες στο κάθισμά σου έναν κραδασμό συντονισμού? Αν ναι κοίτα πρώτα τα λάστιχα/ζάντες μήπως θέλουν ζυγοστάθμιση. Αν συνεχίζει το φαινόμενο τότε θα πρέπει να συζητήσουμε για τους κεντρικούς.
Αλήθεια το αυτοκίνητο είναι ψηλωμένο? Αν ναι τότε αν είναι στις +2 ή και παραπάνω ίντσες οι κραδασμοι οφείλονται σε αυτό και θα πρέπει να το συζητήσουμε εκτενέστερα.

Τι μου θύμισες με το Panda 4X4 .......
Eίχε ένα μία πρώην μου (καλή της ώρα όπου και αν βρίσκεται) και είχαμε περάσει πολύ καλά με το διαβολάκι. Εξαιρετικό, ικανότατο και κυρίως πολύ ελαφρύ και πήγαινε παντού.

-------

Το μεγάλο καλό του Disco (και σχεδόν όλων των σύγχρόνων LR) είναι ότι κάνουν τις εκτός δρόμου διαδρομές πολύ πιό ευχάριστες. Και αυτό οφείλεται στο καλό τους στήσιμο και στην μαλακή ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές.
Μπορεί να γέρνουν στο δρόμο και να στρίβεις μετά από αίτηση στο υπουργειο Συγκοινωνιών αλλά στα χώματα και τις κοτρώνες είναι άλλο πράγμα.

----------

φίλε vagelis η στραβωμένη/πετσικαρισμένη/σκουριασμένη τοπικά από ακινησία δισκόπλακα δίνει και κραδασμούς στο όχημα ή στο πεντάλ του φρένου όταν φρενάρεις.
Αν η Discogirl έχει νοιώσει και αυτό το σύμπτωμα τότε 99% είναι αυτό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discogirl » 13 Μάιος 2006, 12:29

Φιλοι Παντελη και Βαγγελη
σας ευχαριστω για την ενημερωση, παραγγειλα τα ακρομπαρα στον Τζωρτζη και περιμενω τηλ για να το παω μεσα στην επομενη βδομαδα .
Οχι, δεν εχει κραδασμους ουτε συντονιζεται σε μεγαλες ταχυτητες.
Ουτε στο πενταλ οταν φρεναρω,παντως μια και θαναι εκει το αυτοκινητο θα του πω να δει και την δισκοπλακα.
Παντελη, δεν πιστευω ο συλλογος να εχει το αβατον για τις γυναικες!
Θελω κι εγω να γινω μελος, ενημερωσε με pls!
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μάιος 2006, 18:09

Ισιδώρα γειά,

τα ακρόμπαρα πιθανόν να μην χρειάζονται άλλαγμα όλα αλλά καλό είναι μιά και θα σηκωθεί το αυτοκίνητο να ελέγξουν ΚΑΙ όλα τα σινεμπλόκ καθώς και την γεωμετρία του αυτοκινήτου.

Η εξαέρωση του συστήματος φρένων καθώς και ο έλεγχος του πότε έχουν αλλαχθεί τα υγρά των φρένων, σε τί κατάσταση είναι τα τακάκια, τα πιστονάκια και οι τσιμούχες τους στις δαγκάνες και ο κατανεμητής (εκτός και αν έχει το αυτοκίνητό σου ABS, oπότε δεν έχει κατανεμηντή) μάλλον θα δείξουν το τί φταίει για το τράβηγμα δεξιά αν δεν οφείλεται σε σινεμπλόκ ή γεωμετρία/ευθυγράμμιση.

Αβατο για τις γυναίκες υπάρχει ακόμη μόνο στο Αγιον Ορος (και αυτό το βλέπω να καταργείται κάποια στιγμή καθώς το έχει βάλει στο μάτι η ΕΕ)
Στο Συλλογο θα χαρούμε πολύ να έχουμε και άλλη μία γυναίκα. Υπάρχουν ήδη άλλες δύο αλλά η μία έχει πουλήσει το Defender της εδώ και καιρό καθώς ταξιδεύει στην Ελλάδα και στον κόσμο (hint για την αναλογη εκπομπή στην ΝΕΤ)

Πάρε τηλ. στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 για να τα πούμε για την εγγραφή σου. Λεφτά για εγγραφή και συνδρομές δεν ζητάμε.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Μάιος 2006, 11:40

discogirl έγραψε:Ξαναχαιρετιζω τους περηφανους discατους και αναφερω:
Παρατηρηση πρωτη λοιπον,στην ασφαλτο το τιμονι εχει τζογο. Διαβασα καπου στο forum οτι ειναι αναμενομενο
ως ενα βαθμο λογω της λογικης ΡΕΟ του οχηματος ,αλλα δεν ξερω αν το δικο μου ξεπερναει αυτον το βαθμο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης μια και το hyundai coupe το Lancia Y και το Megane που οδηγω συνηθως, εχουν ακριβεστερα τιμονια.
Το αυτοκινητο θελει ακρομπαρα. Υπαρχει περιπτωση να οφειλεται σ'αυτο ο τζογος ή λεω βλακειες;
Στο χωμα το τιμονι δεν εχει τζογο.
Παρατηρηση δευτερη και τελευταια, σε αποτομο φρεναρισμα με αρκετα χλμ (πανω απο 90) τραβαει δεξια.
Τραβαει μονο οταν φρεναρει απο πολλα χλμ ,γενικως παει καρφι. Τι εχει γιατρε μου;
Συνειδητοποιω οσο το οδηγω οτι δεν ειναι για νευρικη οδηγηση σε καθε αποτομη ενεργεια σου υπενθυμιζει το βαρος του κι αυτο με τρομαζει λιγο , οχι ο ογκος, τον ογκο τον ελεγχω, το βαρος ομως μπορει να γινει ανεξελεγκτο. Ετσι λοιπον κι εγω προσπαθω να μπω στο "ηρεμη οδηγηση" mode , θα το συνηθισω σιγα σιγα.
Στην εθνικη βαζεις 110 και παιρνεις εναν υπνακο,ακους μουσικες, χαζευεις το τοπιο ,ολα καλα. Πανω απ τα 130 κανει σαν ελικοπτερο! Τουβ τουβ τουβ τουβ ,ετοιμο για απογειωση χε χε!!
Στο χωμα τρελλαθηκα απ τη χαρα μου! εκανα πολλα χλμ χωματοδρομο και στρωτο και κατσικισιο,τι ωραιο πραμα,περναει ευκολα πανω απ΄τα παντα, super αισθηση ελευθεριας! Δεν εκανα υπερβολες γιατι φοβομουν λογω ακρομπαρων αφ' ενος, κι επειδη τι υπερβολες να κανω που ειμαι ασχετη!!
Δηλαδη καποια εμπειρια απο χωματα χιονια βουνα και λασπες εχω, στο παρελθον ειχα ενα Panda 4χ4, ειχα κανει μ'αυτο σχεδον το γυρο της ελλαδας απο χωματοδρομους χωρις φοβο (και χωρις γνωσεις...),ειχα κολλησει (και με ειχαν ξεκολλησει) απο παντου!Αλλα τουτο δω το πραμα ειναι θηριο,το σεβομαι ακομα πολυ για να το βασανισω αφρονως!



Αγαπητή discogirl,

το τράβηγμα δεξιά στα φρένα οφείλεται κατά 99% στο ότι έχει διαρροή υγρών φρένων στα κυλινδράκια των φρένων.
Δεν κοστίζει τίποτα να φτιαχτεί αλλά είναι άκρως επικίνδυνο άν δε φτιαχτεί ειδικά σε φρενάρισμα πανικού δεν θα μπορείς να υπολογίσεις πόσο να τραβήξεις αριστερά και ...ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ!

Φιλικά
discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Μάιος 2006, 11:40

discogirl έγραψε:Ξαναχαιρετιζω τους περηφανους discατους και αναφερω:
Παρατηρηση πρωτη λοιπον,στην ασφαλτο το τιμονι εχει τζογο. Διαβασα καπου στο forum οτι ειναι αναμενομενο
ως ενα βαθμο λογω της λογικης ΡΕΟ του οχηματος ,αλλα δεν ξερω αν το δικο μου ξεπερναει αυτον το βαθμο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης μια και το hyundai coupe το Lancia Y και το Megane που οδηγω συνηθως, εχουν ακριβεστερα τιμονια.
Το αυτοκινητο θελει ακρομπαρα. Υπαρχει περιπτωση να οφειλεται σ'αυτο ο τζογος ή λεω βλακειες;
Στο χωμα το τιμονι δεν εχει τζογο.
Παρατηρηση δευτερη και τελευταια, σε αποτομο φρεναρισμα με αρκετα χλμ (πανω απο 90) τραβαει δεξια.
Τραβαει μονο οταν φρεναρει απο πολλα χλμ ,γενικως παει καρφι. Τι εχει γιατρε μου;
Συνειδητοποιω οσο το οδηγω οτι δεν ειναι για νευρικη οδηγηση σε καθε αποτομη ενεργεια σου υπενθυμιζει το βαρος του κι αυτο με τρομαζει λιγο , οχι ο ογκος, τον ογκο τον ελεγχω, το βαρος ομως μπορει να γινει ανεξελεγκτο. Ετσι λοιπον κι εγω προσπαθω να μπω στο "ηρεμη οδηγηση" mode , θα το συνηθισω σιγα σιγα.
Στην εθνικη βαζεις 110 και παιρνεις εναν υπνακο,ακους μουσικες, χαζευεις το τοπιο ,ολα καλα. Πανω απ τα 130 κανει σαν ελικοπτερο! Τουβ τουβ τουβ τουβ ,ετοιμο για απογειωση χε χε!!
Στο χωμα τρελλαθηκα απ τη χαρα μου! εκανα πολλα χλμ χωματοδρομο και στρωτο και κατσικισιο,τι ωραιο πραμα,περναει ευκολα πανω απ΄τα παντα, super αισθηση ελευθεριας! Δεν εκανα υπερβολες γιατι φοβομουν λογω ακρομπαρων αφ' ενος, κι επειδη τι υπερβολες να κανω που ειμαι ασχετη!!
Δηλαδη καποια εμπειρια απο χωματα χιονια βουνα και λασπες εχω, στο παρελθον ειχα ενα Panda 4χ4, ειχα κανει μ'αυτο σχεδον το γυρο της ελλαδας απο χωματοδρομους χωρις φοβο (και χωρις γνωσεις...),ειχα κολλησει (και με ειχαν ξεκολλησει) απο παντου!Αλλα τουτο δω το πραμα ειναι θηριο,το σεβομαι ακομα πολυ για να το βασανισω αφρονως!



Αγαπητή discogirl,

το τράβηγμα δεξιά στα φρένα οφείλεται κατά 99% στο ότι έχει διαρροή υγρών φρένων στα κυλινδράκια των φρένων.
Δεν κοστίζει τίποτα να φτιαχτεί αλλά είναι άκρως επικίνδυνο άν δε φτιαχτεί ειδικά σε φρενάρισμα πανικού δεν θα μπορείς να υπολογίσεις πόσο να τραβήξεις αριστερά και ...ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ!

Φιλικά
discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Μάιος 2006, 18:03

όταν σταματάω στα 20 περίπου χιλιόμετρα (στο κοντέρ) κάνει έναν επαναλαμβανόμενο ήχο στο πίσω άξονα. λέτε να γέννηση το διαφορικό? μήπως είναι το μπαλάκι από πάνω? μόλις το κουνάω με έναν λεβιέ σταματάει για ένα διάστημα. στο ξεκίνημα δεν το κάνει , ούτε σε σταθερή πορεία.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2006, 19:26

Νίκο γειά,

δώσε σε παρακαλώ περισσότερες πληροφορίες για τον ήχο που ακούς.
Ακούγεται σαν σφύριγμα (γους γουσ γους)ή σαν χτύπημα (γκουπ γκουπ)?

Αν είναι χτύπημα τότε ίσως να οφείλεται στο μπαλάκι της τριγωνικής βάσης στήριξης του πίσω άξονα.

Αν είναι σφύριγμα τότε ρίξε το πίσω κάθισμα και πήγαινε μία βόλτα στην Εθνική. Πάτα το γκάζι επιταχύνοντας σταθερά και σιγά σιγά από τα 70 με 80 έως τα 100 με 110 χαω. Αν ακούς σφύριγμα από πίσω μάλλον θέλεις κάτι στο διαφορικό σου πίσω. Ισως ρύθμισμα στην προφόρτιση του κορωνοπηνίου, ίσως αλλαγή στα λιπαντικά του, ίσως αλλαγή σε κάποιο ρουλεμάν (συνήθως τα δύο ρουλεμάν του πηνίου ή τα ρουλεμάν του γκρουπ) καθώς τα ρουλεμάν των τροχών ακούγονται πιό τσιριχτά.

Μην το μπερδέψεις μόνο με το σφύριγμα που σχεδόν σίγουρα θα έχεις από το κεντρικό διαφορικό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Μάιος 2006, 09:06

σαν χτύπημα (γκουπ γκουπ)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες