Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Έκθεση αυτοκινήτου 2005

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Έκθεση αυτοκινήτου 2005

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Νοέμ 2005, 15:06

Έκανα μια βόλτα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.
Μιας και ήταν η πρώτη έκθεση αυτοκινήτου που επισκέφτηκα, γύρισα όλες τις εταιρίες, με έμφαση φυσικά περισσότερο στις γνωστές και σχετικές προς το άθλημα.

Εντύπωση μου έκανε η εφαρμογή τεχνολογίας και ηλεκτρονικών συστημάτων σε όλη τη γκάμα μοντέλων των περισσοτέρων κατασκευαστών ακόμη και στα μικρότερα μοντέλα επιβατικών ΙΧ.
Τα όργανα σχεδόν τείνουν να αντικατασταθούν ολοκληρωτικά απο ένα monitor ενδείξεων ενσωματωμένο συνήθως στην κλασική θέση πίσω απο το τιμόνι ή κάπου κεντρικά στην κονσόλα.
Ηλεκτρονικοί αισθητήρες παντού και για τα πάντα και αίσθηση διαστημοπλοίου εσωτερικά σε μερικές περιπτώσεις.

Εντύπωση μου έκανε η στροφή στην κατασκευή SUV απο όλο και περισσότερους κατασκευαστές μερικοί εντελώς αδιάφοροι στο συγκεκριμένο είδος ως τώρα και άλλοι με εμπειρία στην κατασκευή καθαρών 4Χ4.
Μπορώ εύκολα να θυμηθώ τα X3, X5 της BMW, Cayene της Porche και το Μurano απο τη Nissan, τη Volvo με τα XC ενώ μέχρι και η και η opel διαφήμιζε το νέο μεγάλο SUV της που θα εμφανίστεί στην αγορά στα τέλη του 2006.
Η toyota ακτός των άλλων με το γνωστό RAV και η Suzuki με το νέο GV που πλέον... μοιάζει με RAV.
Όσο για μοχλό ή κουμπί "4χ4 low" μάλλον είναι είδος προς εξαφάνιση στην κατηγορία.

Προσωπικά όλα αυτά τα ολοκαίνουργια πολυχρηστικά και εντυπωσιακά αυτοκίνητα "ελευθέρου χρόνου" (ποιού;;; ) που ανέφερα, δεν με έχουν κερδίσει. Βέβαια γούστα είναι αυτά και περι ορέξεως... αλλα άν το αυτοκίνητο έχει τουλάχιστον 2 διαφορικά και μοιάζει με ψηλό ΙΧ δεν μου λέει τίποτα.
Μόδα της εποχής μάλλον και ψευδαίσθηση οτι αφού οδηγάς αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου... έχεις και ελεύθερο χρόνο, πράγμα δύσκολο αν κρίνω απο την πλειοψηφία των οδηγών τους κυρίως εντός λεκανοπεδίου.
Άλλωστε σε κατσικόδρομους και λάσπες ελάχιστα τέτοια αυτοκίνητα μπορεί να συναντήσει κανείς, ενώ στο Κολωνάκι και στη Γλυφάδα γίνεται χαμός πραγματικά.

H LandRover με τη σειρά της στην έκθεση, στη γωνία με το ασημένιο μεγάλο Defender παρκαρισμένο επιδεικτικά σε 2 βράχους, και μπροστά του παρεταγμένα τα Freelander, Ranger Rover, Discovery III.
Μόνο το Freebie ήταν ανοιχτό για το κοινό, τα υπόλοιπα 3 μόνο για φωτογράφηση. Η πίσω πόρτα του freebie ανοιγόκλεινε συνεχώς εύκολα και αθόρυβα απο τους περίεργους επισκέπτες και το τζάμι ανεβοκατέβαινε κανονικά!! (λέτε να το διόρθωσαν; )
Tαπεινή μου άποψη είναι οτι σε σχέση με τον ανταγωνισμό παραμένει αξεπέραστο αισθητικά (αν και το facelift μπροστά δεν ταιριάζει σε ιπποπόταμο) και τα ηλεκτρονικά του συστήματα αν και έχουν κάψει πολύ κόσμο φαίνεται οτι θα συνεχίσουν να εξοπλίζουν και την επόμενη σειρά καθώς και τα αντίστοιχα των υπολοίπων κατασκευαστών που μπαίνουν στο χώρο.
Σημεία των καιρών. Όσες πιο πολλές μικρές ακαταλαβίστικες λεξούλες και ακρωνύμια διαβάσει ο υποψήφιος αγοραστής στα διαφημιστικά, τόσο περισσότερο θα εντυπωσιαστεί.

Παρατηρώντας το νέο Discovery εξωτερικά μου έμοιαζε λίγο άχαρο και τεράστιο σε σχέση με το παλιό, διάβασα βέβαια πως οι δυνατότητες του εκτός δρόμου είναι ατελείωτες και πως πάλι θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς, ενώ το defender έστεκε σαν τον τελευταίο των Μοϊκανών εκεί, καθώς όχι μόνο σαν εξοπλισμός παραμένει παραδοσιακό αλλα και εξωτερικά συνεχίζει να ξεχωρίζει απο τη νέα τετράγωνη-lost in space σειρά RR και LR3.
Μέχρι την επόμενη ανανέωση φυσικά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Νοέμ 2005, 16:16

Γιώργο γειά,

το Σάββατο, πριν την κανονική έναρξη της έκθεσης, είχα περάσει κατόπιν προσκλήσεως της εταιρείας (έχουμε και τα τυχερά μας....) και το Defender ήταν μαύρο και 110 με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό από εξωτερικά αξεσουάρ.

Φαίνεται πως στεναχωρήθηκε το ταλαίπωρο που το είχαν βάλει στην άκρη σαν να ήταν τιμωρία και άλλαξε χρώμα (?????????????)

Αυτά που λές για τα ηλεκτρονικά δυστυχώς με κάνουν και εμένα πολύ σκεπτικό. Οσο λειτουργούν είναι όλα καλά. Ομως όταν αρχίσουν και χαλάνε (και μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα με στρατιωτικές προδιαγραφές αντοχής στον χρόνο και την κακομεταχείριση....) τότε τί γίνεται? το πετάς και παίρνεις άλλο?

Ομως εδώ που τα λέμε αν αγοράζεις με leasing έτσι δεν γίνεται???

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dark749 » 15 Νοέμ 2005, 17:09

Οντως το defender ηταν μαυρο με ενα καρο αξεσουαρ αλλα ηταν κουκλα.
Kαλα ρε pantg ηρθες απο την εκθεση και δεν περασες απο την volvo να πεις ενα γεια; Ειχαμε και το XC 70 TEST DRIVE ΚΡΙΜΑ......
Άβαταρ μέλους
dark749
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 19:56
Τοποθεσία: πατησια

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Νοέμ 2005, 18:29

Ουχ! πράγματι διορθώνω.. ήταν μαύρο, κατάμαυρο, πίσσα!

Το ασημί το είδα σε άλλη έκθεση στην Χαλκίδα την ίδια μέρα και τα μπέρδεψα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Νοέμ 2005, 20:50

επιτρέψτε μου να υποβάλλω τους προβληματισμούς μου, αναφορικά με την πληθώρα των ηλ/ καλουδίων
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Athos » 17 Νοέμ 2005, 12:42

Εκτός απ την αμφισβητούμενη χρησιμότητα-σκοπιμότητα των καλουδίων, σε όσους έχουμε μια κάποια ηλικία μπαίνει και το σοβαρό πρόβλημα της αδυναμίας χρησιμοποίησης-εκμετάλλευσης τους. Τα αυτοκίνητα πλέον κάθε 10, για να μη πω κάθε 5 χρόνια έχουν εντελώς διαφορετική εικόνα τόσο κάτω απ το καπώ όσο και μέσα στο θάλαμο.
(Προσωπικά στης γυναίκας μου έχουν περάσει 6 μήνες και για ηχοσυστήμα, κλιματισμό, πινακα ελέγχου είμαι με το μάνιουαλ μόνιμα από δίπλα. Και φυσικά ούτε συζήτηση να βρώ που είναι τα μπουζί).
Το πρόβλημα είναι γενικότερο και γνωστό πλέον, η εισβολή της τεχνολογίας είναι μεγαλύτερη από τη δυνατότητα απορόφησης της, φαντάζομαι ότι η αγορά θα τα ισοροπήσει από μόνη της.
Για τα SUV νομίζω τόχουμε παρακάνει με τη γκρίνια μας. Η άσφαλτος πάει παντού, οι δασικοί είναι ομαλοί.. Εντάξει, όποιος θέλει να κάνει trial πάντα θα υπάρχει κάποιο κατάλληλο όχημα (που δηλαδή δεν καταλαβαίνω, γιατί το όχημα για trial πρέπει να είναι επιβατικό ΙΧ ?)
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες