Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΛΑΔΙΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΛΑΔΙΑ

Δημοσίευσηαπό eod » 06 Οκτ 2005, 15:40

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ,ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΛΑΔΙΑ 0-49 FULLSYNTHETIC STO LADY ΜΟΥ (1800 7/2003),ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΠΤΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Άβαταρ μέλους
eod
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Σεπ 2005, 19:02
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Οκτ 2005, 17:07

Στο δικό μου ΦΡΕΕΛΑΝΤΕΡ ΜΥ 2005 το manual λέει λαδια 10-40.Άλλαξαν στο συνεργείο στα 20000 χιλ λάδια βάζωντας τον ίδιο τύπο 10-40 semi-synthetik και μου είπαν ότι πρέπει να τα αλλάζω κάθε 5000 χιλ(επειδή λένε οι καιρικές συνθήκες στην Ελλάδα είναι ειδικές κλπ.) :twisted: Το manual λέει όμως στα 15000 χιλ συμπλήρωμα (αν χρειάζεται)και μετά στα 20000 χιλ κανονική αλλαγή. Πες τώρα εσύ τι να πιστέψω? Το manual ή το συνεργείο? Πάντως για τα προηγούμενα μοντέλα ΦΡΕΕΛΑΝΤΕΡ το λάδι είναι άλλο(κοίτα το manual).
Πάντως εγώ μαλλον το manual θα πιστέψω....... :?:
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Οκτ 2005, 18:32

το τι λέγεται στα συνεργεία.....δεν λέγεται
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό eod » 10 Οκτ 2005, 22:19

kai mena 10-40 moy eipan alla na kanv allagi sta 10.000 xil.
tha dv pvs ta p;aei giati fetos problepontai polla krya paidia ,pantos eyxaristw gia thn antapokrisi!!!
Άβαταρ μέλους
eod
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Σεπ 2005, 19:02
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Οκτ 2005, 09:30

Αγαπητοί φίλοι,

το 10/40 ακούγεται εντάξει για τις κλιματολογικές συνθήκες στην πατρίδα μας με το ωραίο και εύκρατό της κλίμα (πλησιάζει και η 28η Οκτωβρίου και μας πιάνει το πατριωτικό ε????)

Τα 10 μας καλύπτει έως και τους -25 βαθμούς Κελσίου για εκκίνηση του αυτοκινήτου.
Τώρα το 40 (ή γενικότερα ο δεύτερος αριθμός) έχει την έννοια της πυκνότητας και ρευστότητας του λαδιού και σε θεωρητικό επίπεδο όσο πιό πολύ αυξάνει τόσο αυξάνει και η προστασία του μοτέρ αλλά και τα επίπεδα κατανάλωσης λαδιού (καθώς είναι πιό λεπτόρευστο)
Επίσης φημολογείται ότι το πιό λεπτόρευστο λάδι (υψηλό δεύτερο νούμερο) αυξάνει και την κατανάλωση αλλά αυτό μου ακούγεται λίγο περίεργο καθώς αυξημένη προστασία μοτέρ συνεπάγεται και χαμηλότερες τριβές και ως γνωστόν οι χαμηλές τριβές βοηθούν την μείωση και της κατανάλωσης.

--------------

Τώρα αν ο κατασκευαστής προτείνει 10/40 πιστεύω ότι αυτό θα πρέπει να μπαίνει στον κινητήρα σας. Το συνθετικό είναι σχεδόν πάντα πιό καλό από το ημισυνθετικό (ιδίως αν μιλάμε για αυτοκίνητα που δουλεύουν σε αυξημένες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και σε συνθήκες κίνησης πόλεων).
Για το θέμα της διάρκειας ζωής των λαδιών και της συχνότητας της αλλαγής τους πάντα άλλαζα και αλλάζω τα λάδια συχνότερα από όσο λέει ο κατασκευαστής.
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το αίμα του μοτέρ (και του συστήματος μετάδοσης) και για το λόγο αυτό καλό είναι να αλλάζει συχνά ή όταν υπάρχει υποψία ότι κάτι έχει πάει στραβά (υγρασίες, αυξημένα ποσοστά σκόνης, κίνηση του οχήματος με μεγάλες θερμοκρασίες μοτέρ ή περιβάλλοντος)
Και πάντα αλλάζουμε και το φίλτρο λαδιού.

Η οικονομία στην συχνότητα αλλαγής λαδιού είναι τελικά λάθος καθώς την πληρώνει κανείς με αυξημένη φθορά του κινητήρα. Εκτός φυσικά και αν δεν προβλέπεται να κρατήσει κανείς το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ή χιλιόμετρα.

Και κάτι άλλο ακόμη. Αν έχετε χώρο είναι πολύ συμφέρον να αγοράζεται τα λάδια σας σε μεγάλη συσκευασία. Ετσι ακόμη και τα συνθετικά λάδια έρχονται σε πολύ πιό φθηνή τιμή.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες