Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απόψεις

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Απόψεις

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 21 Σεπ 2005, 07:52

Καλησπέρα σε όλους τους βουνοπαρμένους φίλους. Διαβάζοντας μέσα στο φόρουμ, είδα ότι υπάρχει μία τάση σε όλους τους φίλους κατόχους LR ,να εκθειάζουν μεν αυτά τα αυτοκίνητα όταν περιγράφουν τις δυνατότητες τους εκτός δρόμου ,αλλά συγχρόνως να αναφέρονται σε χίλιες δύο βλάβες και ζημιές που τους παρουσιάζονται. Νομίζω ότι μετά από δεκατέσσερα χρόνια που έχω ένα defender 110 V8 και μετά από 241000 χιλ. έχω και εγώ το δικαίωμα να καταθέσω κάποιες απόψεις. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Επειδή οι ασχολίες μου τις ελεύθερες ώρες μου έχουν να κάνουν με το βουνό, {βλέπε κυνήγι, κόψιμο ξύλων, εκδρομές σε σημεία που δεν πάνε τα ΙΧ} χρειαζόμουν ένα όχημα με πραγματικές δυνατότητες εκτός δρόμου ,με άφθονους χώρους για μεταφορά εξοπλισμού { ακόμα και για ύπνο} και κυρίως αξιόπιστο. Και λέω αξιόπιστο , γιατί όταν πηγαίνεις σε μέρη που νομίζεις ότι έχει σταματήσει ο χρόνος, με την οικογένεια σου που τότε περιλάμβανε και μωρά παιδιά, η με ένα δύο φίλους, δεν πρέπει να φοβάσαι μην μείνεις από κάποια ζημιά γιατί εκεί δεν υπάρχει ούτε ΕΛΠΑ ούτε πιάνουν τα κινητά. Αυτό που δεν με ένοιαζε και ούτε με νοιάζει ,ήταν οι επιδόσεις 0-100 και η κατανάλωση βενζίνας. Όταν κάνεις το κέφι σου πρέπει να πληρώνεις. Έχοντας λοιπόν τα ζητούμενα και βάζοντας κάτω τα προσόντα όλων των αυτοκινήτων της εποχής εκείνης, κατέληξα στο συγκεκριμένο. { Όχι πως σήμερα θα αγόραζα κάτι άλλο .} Όλοι οι φίλοι και ο ειδικός τύπος , έλεγαν πως αν πάρω αυτό το όχημα θα είναι σαν να το παντρεύομαι. Και είχαν δίκαιο. Στην αρχή έκρινα με το μυαλό , αλλά σύντομα επήλθε ο έρωτας. Όταν το είχα παραγγείλει και περίμενα να έλθει, διάφοροι καλοθελητές μου έλεγαν. <<Αυτό το αυτοκίνητο θα σε καταστρέψει, γιατί καίει τα άντερα του>> , <<στα 96000 χιλ έμεινα από τρόμπα τιμονιού>>, << στα 85000 χιλ τα βρόντηξε το σαζμάν>>, << στα 120000 χιλ το πίσω διαφορικό μου βουίζει>> και άλλα πολλά παρόμοια. Όταν λοιπόν το παρέλαβα ήμουν σαν βρεγμένη γάτα. Φοβόμουν να το πάω σπίτι από την έκθεση μήπως μείνω στον δρόμο. Όσο πέρναγαν τα χρόνια και ανέβαιναν τα χιλιόμετρα και έβλεπα ότι δεν παθαίνει τίποτα , άρχισα να βγάζω κάποια συμπεράσματα. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά ο οδηγός. Και θα σας εξηγήσω το γιατί. Όταν τότε ,το 1992, Σάββατο βράδυ στην Κηφησίας ,έβλεπες τα ενεννηντάρια να ξεκινάνε από τα φανάρια , βγάζοντας και οι τέσσερις τροχοί φωτιές και ακούγοντας τις αλλαγές στο σαζμάν τέσσερα τετράγωνα πιο πέρα ,είναι δυνατόν να μην τα βροντήξει το κιβώτιο? Είναι δύο τόννους αυτοκίνητο, και το κυριότερο δεν είναι κατασκευασμένο για αυτή την δουλειά. Όταν στο εγχειρίδιο λέει , μην κρατάτε το τιμόνι κλειδωμένο τέρμα αριστερά η τέρμα δεξιά για πάνω από 30 δεύτερα γιατί δεν μπορούν να επιστρέψουν τα λάδια με αποτέλεσμα να χαλάνε οι τσιμούχες της τρόμπας, και έβλεπα τις κυρίες που πάρκαραν πάνω στα πεζοδρόμια να μιλάνε με την γνωστή τους που συνάντησαν τυχαία και να κρατάνε το τιμόνι κλειδωμένο μισή ώρα, φταίει η τρόμπα? Κάποιοι συνάδελφοι είχαν φτιάξει στην Πολιτεία ένα πρόχειρο << πεδίο μάχης>>. Μετά από κάμποσα άλματα από ΄ύψος τριών μέτρων , πάει το διαφορικό. Ποιος φταίει λοιπόν? Σίγουρα τώρα θα λέτε πώπω τι ψείρας είναι αυτός. Σας πληροφορώ ότι αυτά που έχει τραβήξει το δικό μου, δύσκολο να τα έχει περάσει άλλο. Και δεν έχω πάει ποτέ γυρεύοντας όπως βλέπω και κάνουν μερικοί μόνο και μόνο για να λασπώσουν το αμάξι. Αλλά όταν πρέπει να ανεβάσεις ένα τόννο ξύλα από τον πάτο μιας ρεματιάς που δεν υπάρχει δρόμος ,τότε τι θα κάνεις? Όταν κοιμάσαι μέσα στην καρότσα ,πάνω στον Γράμμο για να κυνηγήσεις το πρωί και ξυπνάς με ενάμισυ μέτρο χιόνι καταλαβαίνεις τι έπεται .Διασχίζοντας ένα ορεινό λιβάδι , έπεσα σε βαρικό και έκατσε μέχρι το σασί στη λάσπη. Και άντε βγάλτο χωρίς συνοδεία άλλου αυτοκινήτου όπως βλέπω ότι κάνουν όλοι που πάνε εκδρομές με τις διάφορες λέσχες, να δεις τι τραβάει οδηγός και αυτοκίνητο. Όχι πως είναι κακές οι λέσχες, αλλά τα προβλήματα είναι δεκαπλάσια όταν είσαι μόνος σου. Μια φορά που είχε πέσει μια μικρή γέφυρα από το νερό στα Γρεβενά, πέρασα μέσα από τον Αλιάκμονα , γιατί είχα αποκλειστεί στην απέναντι πλευρά ,και το νερό από την μεριά που κύλαγε το ποτάμι, χτύπαγε στο παράθυρο. Μην σας κουράσω άλλο με διάφορες περιπτώσεις ,αλλά το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ένα. Το LR αντέχει σε σκληρή , σκληρότατη χρήση αλλά όχι σε κακή χρήση. Δεν το οδηγάς , σε οδηγάει. Και πρέπει να ξέρεις , η να μάθεις σιγά σιγά πως θέλει να το χειρίζεσαι. Είναι το απόλυτο μηχάνημα , αλλά τα μηχανήματα δεν έχουν οδηγούς, έχουν χειριστές. Πόσες φορές δεν τρόμαξα και ήθελα να σταματήσω και ένοιωθα σαν να μου έλεγε προχώρα μην φοβάσαι και εγώ είμαι εδώ. Και είχε δίκαιο. Σου δίνει την εντύπωση πως τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει. Αλλά θέλει και απαιτεί σεβασμό. Δεν μπορείς να κάνεις τον πολύξερο σε έναν νομπελίστα της φυσικής γιατί δεν ξέρει ποδόσφαιρο. Έτσι και αυτό είναι νομπελίστας εκτός δρόμου ,αλλά δεν είναι σπριντερ. Σεβαστείτε το και δεν θα σας αφήσει πουθενά ξεκρέμαστους. Είναι ένας πραγματικός πιστός και παντοτινός φίλος. ΥΓ. Το τελευταίο γνήσιο LR είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη το Discovery. Το άλλο που δεν θέλω να λέω ούτε το όνομα του, είναι απλώς ένα μπάσταρδο. Κακώς που το ‘ονομα που γράφει με τόσο μεγάλα γράμματα στο καπώ του, είναι πιο μεγάλο από το μπόι του. Αλλά ας όψεται το μάρκετινκ. Δεν είμαι κακός αλλά παραπονιάρης. Φιλικά Τάσος.
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Απόψεις

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Σεπ 2005, 11:44

Πεστα φιλε γιατι νομιζα οτι ημουν ο μοναδικος που σκεπτοτανε ετσι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Απόψεις

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Σεπ 2005, 13:03

πέστα πέστα

γεία στο στόμα σου παλληκάρι μου, εξέφρασες αυτό που είναι στο μυαλό όλων μας

(ΥΓ έχω να σε κεράσω πολλά τσίπουρα αν σε βρώ εν Βόλω)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2005, 13:23

Τάσο είχα πολύ καιρό να διαβάσω κάτι τόσο σωστό για τα Landies.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Σεπ 2005, 13:32

συμφωνώ ανεκκλήτως, αναμφισβητήτως, τελεσιδίκως και αμετακλήτως!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Σεπ 2005, 13:43

Πολυ σωστος ο Τασος!!
Επισης πολυ λογικο καποιο LR που δεν εχει δει ποτε στοργη, να γυρισει να "δαγκωσει" τον κατοχο του -
που συνηθως ειναι αυτος που το αγορασε μετα!
Λογικο λοιπον να πει ο επομενος τι ρημαδια ειναι τα LR!
Παντως σε οσα Discovery εχω δει τα τελευταια χρονια, συμπερανα οτι 6 εως 7 στα 10 ειναι παραμελημενα
εως χρεπια.
Και δεν μιλαω επειδη ηταν βρομικα απε εξω ή στο μοτερ, αλλα οταν βλεπεις ενα αμαξι που μονο γατα
δεν εχει ψοφησει (αφου παλεψε με 2 σκυλους λυσσασμενους) μεσα, φαντασου πως ειναι σε σημεια που δεν βλεπει το ματι!!
Και φυσικα με αναλογη ελαφροτητα τα αντιμετωπιζουν και μερικοι μαστοροι εξω, αφου ξερουν οτι ο
βρωμιλος κατοχος τους δεν προκειται να νοιαστει, αν μαζι με τα λαδια αλλαχτηκαν και 10 ασημαντα πραγματα
που σε βαθος χρονου κρινονται σημαντικα.
Σε μια στιγμη τρελλας εβαλα και το δικο μου Disco για πουλημα σε μια τρελλη - για πολλους - τιμη στην οποια
κατεληξα βλεποντας πολλα αλλα προς πωληση.(Παλι LR σκοπευα να παρω αλλα μαλλον το σχεδιο αναβαλλεται!)
Ποσοι ειναι αυτοι που σκανε 15 και 20 χιλιαδες ευρω να παρουν ενα 90 ή 110 απο τον ΟΔΔΥ (μεσω εμπορου!) και
οταν πας εσυ να τους πουλησεις το δικο σου 110 ρε Τασο πχ, με τα πραγματικα χλμ στο κοντερ να γελανε και να σου λενε
οτι θα προτιμησουν το αλλο μοντελο του 1995 (ελα Αλεεεκο) με 90000 χλμ.(το αλλο με τον Τοτο το ξερετε?)
που θελησε το Ελληνικο κρατος να ξεφορτωθει??
Ξερουν που μπλεκουν αραγε??
Ασε που τα πιο πολλα 1995-96 ΜΥ (μαυρη χρονια για LR Disco-RR) βγαλανε οτι ειχαν να βγαλουν απο ζημιες
που εφταιγε το εργοστασιο, οποτε απο εκει και μετα ειναι θεμα ιδιοκτητων-σωστης συντηρησης.
Παντως γεγονος ειναι οτι τα LR θελουν στοργη και λιγες μηχανικες γνωσεις απο τους κατοχους και βγαζουν
παρα πολλα χλμ.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Σεπ 2005, 14:25

Πάρα πολύ σωστό άρθρο του φίλου Τάσου, αν και το υστερόγραφο μας πότισε φαρμάκι.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Σεπ 2005, 18:22

Αγαπητοί φίλοι καλά ευλογήσατε τα γένια σας :twisted:
Ο πεθερός μου το 1989 αγόρασε μια Alfa Romeo 33, το γνωστό ξεμπούρδελο αμάξι που όσοι το αγόρασαν κάηκαν. Έλα όμως που στον πεθερό μου όλα αυτά τα χρόνια του έχει κάψει μόνο ένα λαμπάκι !!!!!!!!!
Άντε τώρα να τον πείσεις ότι αυτό το αμάξι είναι ένα απο τα χειρότερα που παρουσιάσθηκαν ποτέ σε θέματα αξιοπιστίας.
Το μεγάλο πρόβλημα των Ευρωπαίων είναι ότι έχουν τρομερή ασυνέχεια στην γραμμή παραγωγής, το ότι του Τάσου βγήκε καλό σημαίνει απλώς ότι ήταν τυχερός και μην το πει ούτε του παπά :twisted:
Το επιχείρημα σου Τάσο ότι οι άλλοι τα σκίζουν στο δρόμο δεν στέκει.
Σε πληροφορώ ότι τα Γιαπωνέζικα δεν τα σκίζουν ....... τα ξεσκίζουν, αλλά δεν χρειάζονται στοργή και προδέρμ :twisted:
Αυτά είναι γνωστά άλλωστε.
Φίλε Τάσο κράτα το αμαξάκι σου και μην το δώσεις με τίποτα, γιατί αν πάς να ξαναγοράσεις LR θα είναι σαν να παίζεις ρώσικη ρουλέτα με 5 σφαίρες στο εξάσφαιρο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 21 Σεπ 2005, 23:07

Θα συμφωνήσω και εγώ με το φίλο DRAKO σε ότι αφορά την ανθεκτικότητα των Landies. Και θα διαφωνήσω με το φίλο blackchris. Δεν μπορεί όλι όσοι εκφράζουμε εδώ άποψη να λαθεύουμε για την αξιοπιστία των landies. Έχω τη χαρά να έχω αλλάξει πάνω απο 20 αυτοκίνητα στη ζωή μου, και τωρα έχω τέσσερα (Μία BMW 520 ολοκαίνουργια, ένα Fiat Coupe Turbo 10ετίας, ένα Renault Kangoo επίσης δεκαετίας και ένα Land Rover Disco I δωδεκαετίας με 225000 χιλιομετράκια) Κανένα δεν είχε ποτέ πρόβλημα ακινητοποίησης ούτε κάν βλάβες) Αντίστοιχες εμπειρίες είχα με τη Mercedes, το Audi,το Rover, και φυσικά με μία Corolla 1993 και ένα Starlet 1983 κλπ.

Το πιό άχρηστα αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου ήταν ένα Honda Civic (XAXAXA Γιαπωνέζικο) και μία Lancia που ήταν απλώς σφάλμα της φύσης. Επίσης ο κουνιάδος μου έχει ένα Samurai με περίπου 200000 χλμ. Ο φουκαράς δε παει ούτε μέχρι τα διόδια χωρίς να πάθει βλάβη. Το συνεργείο που πάω το landy μου είναι της Suzuki. Όταν ρωτάω το μάστορα "το κοίταξες καλά μη με αφήσει σε κανα ξεροβούνι" γελαει και μου λέει τι να παθει αυτό ....Vitara είναι;;;;

Την εποχή των ηλεκτρονικών και του outsourcing η γραμμή παραγωγής όλων των εταιρειών τείνει να εξομοιωθεί σε ότι αφορά τη πιθανότητα ελαττωματικών προιόντων.

Το σημαντικό είναι ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΑΜΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. Κατά δεύτερο το πώς συντηρούμε τα οχήματα μας. Εγώ π.χ. δεν κοιτάω ποτέ να κάνω ελιγμούς αποφυγής λακκούβας ακόμα και με το Fiat όμως ποτέ δε θα κοκκινήσω τις στροφές του κινητήρα.
Στο landy μου, διπλοαμπραγιάρω όταν αλλάζω για να μη το ζορίζω όταν είναι κρύο, του επιτρέπω να χάνει αλλαγές όταν ...δεν του βγαίνουν και φυσικά όταν μπορώ πάω απο το δρόμο αντί απο το γκρεμό (παρόλο ότι έχω 40000 χλμ μαζί του τα πιό πολλά χωματινα και φορτωμένα)
Για να μη μιλησουμε για ευκολία επισκευής, διαθεσιμότητα και κόστος ανταλλακτικών, και τα συναφή.

Απο δυνατότητες;;; Δεν αναρωτιέστε γιατί πάντα σε όλες τις αποστολές παίζει το ρόλο του rescue;;;;

Αλήθεια πόσα χιλιομετρα έχει το Vitara σου φίλε;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 22 Σεπ 2005, 00:58

Φίλε DISCOVERER γεια να είσαι καλά με έκανες και γέλασα :lol: το άσπρο μαύρο, έχεις σκεφτεί να κάνεις τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ?
Πράγματι και εγώ νομίζω ότι η Ιαπωνία θα τα κλείσει τα μαγαζιά της απο έλλειψη αξιοπιστίας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: και θα τρέξουν όλοι να αγοράσουν ΙΧ Rover........... μπα ?! Φαλίρισε γιατί άραγε ?? :twisted:
Πάντως σοβαρό όντως τα LR έχουν φτηνά ανταλλακτικά μα μόνο αν τα πάρεις κατ' ευθείαν απο Αγγλία και όχι απο τα λαμόγια της αντιπροσωπίας.
Τώρα αν είχα 50000 ευρώπουλα θα έπαιρνα Land Cruiser η ένα Patrol και όχι το ρημάδι το Discovery.
Ναι μεν το Cruiser έχει ακριβά ανταλλακτικά αλλά σπάνια θα τα χρειαστεί. Ναι παραδέχομαι ότι όταν βλέπω καλοφτιαγμένο Defender μου τρέχουν τα σάλια αλλά όχι ότι δεν ξέρω τι μπου...λο είναι Είπαμε άλλο μαζοχισμός και άλλο ψυχρή λογική. Παρε παράδειγμα μια πολύ ωραία γκόμενα που έχει "πάρει" την μισή Αθήνα πάλι θα σου αρέσει αλλά όχι ότι θα πας να την βγάλεις και παρθένα. :twisted: Μην τρελαθούμε κιόλας :lol: :lol: :lol:
Το Vitara μου έχει κάνει μέχρι στιγμής 120.000 km και ελπίζω να μην μου μείνει το τιμόνι στα χέρια απο τα βουντού που μου κάνετε :twisted: :lol: :twisted: :lol:
Τα LR κάνουν τα resque ?? Και αυτά ποιος θα τα κάνει resque ?? :twisted:
Εγώ μια φορά βλέπω ότι τα Ηνωμένα έθνη σε όλες τις ειρηνευτικές αποστολές στον πλανήτη Cruiser και Patrol έχουν LR δεν είδα ακόμη :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό teroulas » 22 Σεπ 2005, 08:08

Πολύ ωραίο post φίλε drako
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2005, 08:21

Aγαπητοί φίλοι,

τα Land Rover σίγουρα δεν μπορούν να θεωρηθούν τα πλέον αξιόπιστα των αυτοκινήτων. Ομως αν συντηρούνται σωστά (δύσκολο αυτό σε παγκόσμια βάση και σίγουρα δεν είναι μονο δικό μας πρόβλημα στην Ελλάδα), αν χρησιμοποιούνται σωστά (ο DRAKOS έχει δίκαιο στις παρατηρήσεις του) και αν δέχονται ανταλλακτικά και αναλώσιμα ποιότητας (αυτό είναι θέμα επιλογής του χρήστη ή τιμιότητας του μηχανικού) τότε είναι αυτοκίνητα που δεν σε προδίδουν.

Το θέμα όμως είναι ότι κατά καιρούς το ίδιο το εργοστάσιο έκανε βλακείες τόσο όσον αφορά τους προμηθευτές και την ποιότητα εξαρτημάτων και συναρμολόγησης, όσο και στον σχεδιασμό των υποσυστημάτων.

Αποτέλεσμα ήταν να αποκτηθεί η φήμη των προβληματικών.

Σοβαρό ρόλο στην φήμη αυτή κυρίως στην Ελλάδα παίζει και η ιδιαιτερότητα του ότι η τεράστια πλειοψηφία των Defender που κυκλοφορούν είναι στην ουσία αυτοκίνητα που ταλαιπωρήθηκαν επί 10ετία τουλάχιστον από άσχετους ή σαδιστές οδηγούς (αναφέρομαι στα 90 και 110 της αστυνομίας από τον ΟΔΔΥ) και μετά βρήκαν το δρόμο τους σε χέρια ιδιωτών. Και σχεδόν στο σύνολό τους αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν αλλάζοντας μόνο λάστιχα, μπαταρία, αμορτισέρ και τακάκια.
Ειναι φυσικό λοιπόν να αρχίζουν να βγάζουν ζημιές με το που κυκλοφόρησαν πάλι στους δρόμους ή στα βουνά.

Για τα Discovery (και κυρίως τα Mpi) η ιστορία είναι λίγο διαφορετική και έχει κυρίως να κάνει με την χρήση τους (ιδίως από τους πρώτους ιδιοκτήτες) με λάθος τρόπο. Δηλαδή την χρήση τους για ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες (πάνω από 120 χαω) ή μέσα σε συνθήκες κίνησης πόλης.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε έναν κινητήρα πολύστροφο (άρα δεν του άρεσε η κίνηση στην πόλη) με μετάδοση γνήσιου τετρακινήτου εκτός δρόμου (άρα δεν του άρεσαν τα παρατεταμένα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες) και έτσι ο συνδιασμός αυτός τα έκανε να βγάλουν προβλήματα στον κινητήρα (οδηγοί βαλβίδων, φλαντζα κεφαλής, ωστήρια κλπ) και στην μετάδοση (κυρίως κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό διαφορικό) εκτός από το πρόβλημα με το γκρουπ του τιμονιού (ο DRAKOS ανέπτυξε πολύ σωστά το πρόβλημα) και τα τελικά διαφορικά (που συνήθως όφειλαν τη ζημιά σε αυτά στο ότι κανείς δεν τους άλλαζε τις βαλβολίνες)

Θα συμφωνήσω ότι το Land Rover θέλει εμπλοκή του χρήστη του (όχι μόνο οδηγού) για να μείνει αξιόπιστο. Και αυτό είναι σίγουρα κάτι που σχεδόν κανένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο δεν ήθελε στο παρελθόν αλλά όμως εκείνο (το γιαπωνέζικο) συνέχιζε να λειτουργεί για δεκαετίες.
Ομως τα τελευταία χρόνια και οι γιαπωνέζοι έβαλαν νερό στο κρασί τους και η ποιότητα και κυρίως η αξιοπιστία τους στα αυτοκίνητα πέραν της 10ετίας έχει πέσει κατακόρυφα.

Σκεφτείτε μόνο κάτι. Το να αγοράσει κανείς ένα Land Rover 10ετίας ή 15ετίας ακούγεται λογικό. Το αγοράσει κανείς γιαπωνέζινο ιδίας ηλικίας ακούγεται λίγο τραβηγμένο (έως και δύσκολο καθώς δεν βρίσκονται και τόσο εύκολα)

---------

Τώρα όσον αφορά τους διεθνείς οργανισμούς και τις οργανώσεις οικολόγων, ανθρωπιστών και διαφόρων άλλων το μόνο που έχω να σας πω είναι ότι τα Ηνωμένα Εθνη έχουν δώσει οδηγία να αποφεύγονται οι αγορές οχημάτων Land Rover μετά την καθολικά αρνητική εμπειρία του ΟΗΕ από τα Discovery και Defender με τον κινητήρα 300Τdi. To μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων που αγοράστηκαν μέσα στα πρώτα 50.000 χλμ είχε μείνει από ιμάντα εκκεντροφόρου (από απλή επισκευάσιμη ζημιά χωρίς ανάγκη για περαιτέρω αλλαγές έως και καταστροφή του κινητήρα). Το κακό ήταν ότι το εργοστάσιο δεν μπορούσε να παραδώσει σετ επισκευής και επιδιόρθωσης του από λάθος σχεδιασμού και κατασκευής του κινητήρα προβλήματος και έτσι σημαντικό μέρος του στόλου του ΟΗΕ είχε μείνει ακινητοποιημένο για μήνες.
Και τώρα φυσικά αγοράζουν ΤΟΥΟΤΑ και NISSAN και καλά κάνουν.
Η Land Rover πριν από 2 μήνες άρχισε πάλι ενέργειες για προσέγγιση του OHE και άλλων οργανισμών αλλά να μου επιτρέψετε να πιστεύω πως το παιχνίδι θα αργήσει να γυρίσει.
Και φυσικά να αναφέρουμε και το γεγονός ότι τα υπάρχοντα μοντέλα της Land Rover πολύ απλά δεν καλύπτουν τις ανάγκες των οργανισμών αυτών.
Το Defender είναι μεν κάτι το σχετικά καλό όσον αφορά τις ανάγκες τους αλλά είναι πλέον αρχαίο σαν σχεδιασμός και κατασκευή και ο ανταγωνισμός είναι το ίδιο ή και καλύτερος.
Το Discovery LR3 είναι εκτός των προδιαγραφών.
Το Freelander είναι πολύ "απαλό" και ευαίσθητο για τέτοια χρήση.
Το Range Rover είναι εντελώς εκτός συζητήσεως για οργανισμούς
Το Range Rover Sport είναι ασύμβατο με την έννοια του κοινοφελούς οργανισμου.

Μόνη αγορά που έχει μείνει είναι για τα Defender με θωράκιση για επικίνδυνες περιοχές. Και φυσικά ακόμη τα στρατιωτικά όπου ας αναφέρουμε απλώς ότι οι πιό εξελιγμένες εκδόσεις τους παραγονται στην φίλη/"φίλη" Τουρκία. Τα απλά στρατιωτικά WOLF (ενισχυμένο σασσι Defender με αρκετές ακόμη άλλες αλλαγές) παράγονται ακόμη για τον Αγγλικό στρατό και μερικούς (ελαχίστους πελάτες) μεταξύ των οποίων και οι Αμερικανικές Ειδικές Δυνάμεις αλλά και η αγορά αυτή κλείνει καθώς οι προδιαγραφές των επομένων μοντέλων δεν καλύπτονται από το WOLF αλλά και το ίδιο το Defender σταματάει να παράγεται (τουλάχιστον στην Αγγλία) το 2008.

Μάλλον έγραψα πολλά και καιρός να τελειώνω

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Σεπ 2005, 09:43

Παντελή, what a post !!!!!!

Simply εξαιρετικός.

Πέραν απο την αξιοπιστία (κάτι που ισοπεδώνεται σιγά -σιγά, παγκοσμοιοποίηση βλέπεις) και πέραν απο τη λογική , υπάρχει και αυτό που σου λέει η ψυχή σου και η καρδιά σου.

Αν το δείς λογικά, στην αθήνα θα κυκλοφορούσαν μόνο hunday accent και atos.

Ισως μερικές φορές η επιλογή αυτοκινήτου να έχει τα ιδια κριτήρια με αυτά του έρωτα - δηλαδή χωρίς να εξηγήται μόνο με τη λογική.

Προσωπικά θα αγόραζα land-rover. Ισως ενάντια στη λογική, αλλά το παραδέχομαι, μου ασκούν μια ανεξήγητη γοητεία.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 22 Σεπ 2005, 10:17

blackchris έγραψε:Φίλε DISCOVERER γεια να είσαι καλά με έκανες και γέλασα :lol: το άσπρο μαύρο, έχεις σκεφτεί να κάνεις τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ?
Πράγματι και εγώ νομίζω ότι η Ιαπωνία θα τα κλείσει τα μαγαζιά της απο έλλειψη αξιοπιστίας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: και θα τρέξουν όλοι να αγοράσουν ΙΧ Rover........... μπα ?! Φαλίρισε γιατί άραγε ?? :twisted:
Πάντως σοβαρό όντως τα LR έχουν φτηνά ανταλλακτικά μα μόνο αν τα πάρεις κατ' ευθείαν απο Αγγλία και όχι απο τα λαμόγια της αντιπροσωπίας.
Τώρα αν είχα 50000 ευρώπουλα θα έπαιρνα Land Cruiser η ένα Patrol και όχι το ρημάδι το Discovery.
Ναι μεν το Cruiser έχει ακριβά ανταλλακτικά αλλά σπάνια θα τα χρειαστεί. Ναι παραδέχομαι ότι όταν βλέπω καλοφτιαγμένο Defender μου τρέχουν τα σάλια αλλά όχι ότι δεν ξέρω τι μπου...λο είναι Είπαμε άλλο μαζοχισμός και άλλο ψυχρή λογική. Παρε παράδειγμα μια πολύ ωραία γκόμενα που έχει "πάρει" την μισή Αθήνα πάλι θα σου αρέσει αλλά όχι ότι θα πας να την βγάλεις και παρθένα. :twisted: Μην τρελαθούμε κιόλας :lol: :lol: :lol:
Το Vitara μου έχει κάνει μέχρι στιγμής 120.000 km και ελπίζω να μην μου μείνει το τιμόνι στα χέρια απο τα βουντού που μου κάνετε :twisted: :lol: :twisted: :lol:
Τα LR κάνουν τα resque ?? Και αυτά ποιος θα τα κάνει resque ?? :twisted:
Εγώ μια φορά βλέπω ότι τα Ηνωμένα έθνη σε όλες τις ειρηνευτικές αποστολές στον πλανήτη Cruiser και Patrol έχουν LR δεν είδα ακόμη :twisted:



Σου απαντώ λοιπόν φίλε

1. Τις δυνατότητες ενός L/R (οχι freelander) τα suzukia της βλέπουν με το κυάλι. Εκτός αν θεωρείς προτέρημα του Samurai το ότι θα πάς κάπου χωρίς αποσκευές, και ότι μετα απο 5 χλμ χωματόδρομο θες ορθοπεδικό

2. Αν συχνάζεις εδώ τακτικά - που συχνάζεις - θα δείς postings μου στα οποία λέω ότι το L/C είναι μακράν το καλύτερο

3. Μιά και μίλησες για πουτ...ες το ότι οι γκέισες κάνουν καλό κρεββάτι δε σημαίνει ότι όλες οι γιαπωνέζες είναι αντιστοιχα καλές. Σε ότι αφορά το L/R μου με 225000 χλμ μόνο παρθένα δεν το βγάζω. Και επιμένω ότι Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΜΑΛ...ΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ είναι που κάνει τις μεγάλες ζημιές. Και άν διάβασες καλά έχω κοιμηθεί με πολλές ...γκείσες, ιταλίδες, γαλλίδες, γερμανίδες αλλά και κοντές, άσχημες στραβοπόδαρες γιαπωνεζούλες (όρα Honda Civic). Μιά ρωσσίδα μόνο μου λείπει :wink:

4. Το τι κάνουν τα Ηνωμένα ΕΘνη δεν με ενδιαφέρει, αφού έχουν συγκεκριμένες ανάγκες τις οποίες μπορεί να καλύπτουν καλύτερα ( και όχι απαραίτητα οικονομικότερα) με τα L/C

5. Η Ροβερ έκλεισε και πλήρωσε τα λάθη των εργαζομένων της και την υπεροψία των διευθυντών της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι και οι Ισπανοί που φτιάχνουν όλα ή μερικά απο τα suzukia ή οι αγγλοι που φτιάχνουν τα Toyota και τα Nissan ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ;;; Οι ίδιοι εργάτες και τα ίδια robot είναι φίλε. Και επειδή έχω σπουδάσει εκεί ξέρω ότι εδώ και 15 χρονάκια την έψαχναν χοντρά τη δουλειά για να ενσωματώσουν τις γιαπωνέζικες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου.

6. Κλείνω λέγοντας ότι μαζοχισμός δεν είναι να δίνεις 10-15 χιλιάρικα για να πάρεις ένα ΑΛΗΘΙΝΟ 4Χ4 για να κάνεις το κέφι η τη δουλειά σου, αλλά το να λές ότι θα έδινες αν είχες 50000 για να πάρεις το ΧΨΩ γκλαμουράτο και ικανό τετρακίνητο. Αυτή είναι η ταμπακιέρα και νομίζω ότι αυτό έθιξε σωστά ο φίλος DRAKO

Υ.Γ. Άλλο Πέπη και άλλο πρέπει.... Άλλο L/C και άλλο GV
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Σεπ 2005, 10:22

συμφωνώ, ω θρυλικέ λήσταρχε

εξάλλου, η εμπλοκή του χειριστή στη συντήρηση του οχήματος είναι καθαρά προσωπική και ιδιωτική υπόθεση, έως και ευχαρίστηση θα έλεγα

και βδέλυγμαι την ιδέα να κυκλοφορούνε μόνο άτος και μάτριξ...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες