Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΗ DISCO

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΑΝΑΡΤΗΣΗ DISCO

Δημοσίευσηαπό dark749 » 15 Σεπ 2005, 13:00

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ SERIES 1 DISCO. ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ OLD MAN EMU? Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ,ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΒΡΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΕΙΝΑΙ 1000 ΕΥΡΩ.
Άβαταρ μέλους
dark749
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 19:56
Τοποθεσία: πατησια

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Σεπ 2005, 13:47

Φίλε κοίταξε τα νέα Koni Raid. Πρέπει να είναι σούπερ και έχουν γύρω στα 700 Ευρώ. Τώρα αν θέλεις και ελατήρια θα πάς κοντα στα 1000 Ευρω

Εγώ φοράω rancho 9000 που ρυθμίζονται απο μέσα με τηλεχειριστήριο. Επίσης καλά, που ρυθμίζονται και αποδίδουν ευκολα εντός-εκτός δρόμου.

Τα oldman έχω ακούσει ότι είναι καλά για εκτός (έως πολύ καλά) αλλά θυσιάζεις πολλά εντός

Επίσης πρόσεξε το ύψος (άν έχεις να μπαίνεις σε κλειστά πάρκινγκ)

Φιλικά,
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 18:47

για πές μας για τα ράντσο?

εντυπώσεις, τιμές, πηγές απόκτησης, διανυθέντα χλμ κλπ!

ευχαριστούμε εκ των προτέρων
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tedos » 15 Σεπ 2005, 19:10

Τα ΟΜΕ ειναι πολυ καλη all-around λυση και σχετικα οικονομικη. Ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα και στην ασφαλτο. Υποθετω οτι μιλατε για αγριαδες στις εκδρομες και οχι αγωνες. Αν ναι σας καλυπτουν απολυτα. Οσο για τα Rancho τα φορεσα χτες και θα τα δοκιμασω σε ρυθμους αγωνα τη Κυριακη. Θα σας μεταφερω εντυπωσεις αν σας ενδιαφερει...
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 19:35

ε βέβαια μας ενδιαφέρει!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tedos » 15 Σεπ 2005, 20:11

Τοτε λοιπον να σας πω οτι αυτο που ακουγεται ειναι οτι η καλυτερη λυση για LR αυτη τη στιγμη ειναι τα ΟΜΕ LTR Λεγεται οτι ειναι το απολυτο......Καλες προδιαγραφες ακουγονται και για τα KONI RAID αλλα ειναι ακομη καινουργια στην αγορα.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 20:56

για ΟΜΕ κοιτάξτε και αυτό

http://www.expeditionexchange.com/
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Σεπ 2005, 08:55

firelord έγραψε:για πές μας για τα ράντσο?

εντυπώσεις, τιμές, πηγές απόκτησης, διανυθέντα χλμ κλπ!

ευχαριστούμε εκ των προτέρων



Εχω γύρω στις 60.000 χλμ με αυτά. Οι διαφορές ανάμεσα στις 5 διαφορετικές ρυθμίσεις είναι εμφανείς. Στο 5 είναι τραπέζι και δε γέρνει στο 1 είναι σαν αμερικάνικο αυτοκινητόπλοιο. Το 3 είναι η καλύτερη all around θέση για μένα Οι ρυθμίσεις είνια ξεχωριστές για εμπρος και πίσω
Μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι έχει τρυπήσει ελάχιστα ένα σωληνάκι που στέλνει αέρα απο το κομπρεσέρ στη πίσω σειρά και πέφτει η πίεση σταδιακά. Βέβαια πατω το κουμπάκι και αμέσως γεμίζει οπότε γι’ αυτό δεν έψαξα να βρώ τη τρύπα. Αν επιλέξω τη μόνιμη ρυθμιση με τα κλειδάκια το πρόβλημα εξαφανίζεται φυσικά. Είναι καλή λύση για αγώνες (όχι trial)

Στο χώμα καλό ή κακό αισθάνονται άνετα, στα νεροφαγώματα το αμάξι περνάει ξάπλα, και στα στενά στροφιλίκια δεν πλέει.
Μπορείς να τα βρείς σε όλα τα καλά μαγαζιά 4Χ4

Θέλω όμως να δοκιμάσω τα νέα KONI. Όπως τα βλέπω είναι καλά για το βάρος του Disco.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Σεπ 2005, 09:26

firelord έγραψε:για πές μας για τα ράντσο?

εντυπώσεις, τιμές, πηγές απόκτησης, διανυθέντα χλμ κλπ!

ευχαριστούμε εκ των προτέρων



Εχω γύρω στις 60.000 χλμ με αυτά. Οι διαφορές ανάμεσα στις 5 διαφορετικές ρυθμίσεις είναι εμφανείς. Στο 5 είναι τραπέζι και δε γέρνει στο 1 είναι σαν αμερικάνικο αυτοκινητόπλοιο. Το 3 είναι η καλύτερη all around θέση για μένα Οι ρυθμίσεις είνια ξεχωριστές για εμπρος και πίσω
Μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι έχει τρυπήσει ελάχιστα ένα σωληνάκι που στέλνει αέρα απο το κομπρεσέρ στη πίσω σειρά και πέφτει η πίεση σταδιακά. Βέβαια πατω το κουμπάκι και αμέσως γεμίζει οπότε γι’ αυτό δεν έψαξα να βρώ τη τρύπα. Αν επιλέξω τη μόνιμη ρυθμιση με τα κλειδάκια το πρόβλημα εξαφανίζεται φυσικά. Είναι καλή λύση για αγώνες (όχι trial)

Στο χώμα καλό ή κακό αισθάνονται άνετα, στα νεροφαγώματα το αμάξι περνάει ξάπλα, και στα στενά στροφιλίκια δεν πλέει.
Μπορείς να τα βρείς σε όλα τα καλά μαγαζιά 4Χ4

Θέλω όμως να δοκιμάσω τα νέα KONI. Όπως τα βλέπω είναι καλά για το βάρος του Disco.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Σεπ 2005, 09:26

firelord έγραψε:για πές μας για τα ράντσο?

εντυπώσεις, τιμές, πηγές απόκτησης, διανυθέντα χλμ κλπ!

ευχαριστούμε εκ των προτέρων



Εχω γύρω στις 60.000 χλμ με αυτά. Οι διαφορές ανάμεσα στις 5 διαφορετικές ρυθμίσεις είναι εμφανείς. Στο 5 είναι τραπέζι και δε γέρνει στο 1 είναι σαν αμερικάνικο αυτοκινητόπλοιο. Το 3 είναι η καλύτερη all around θέση για μένα Οι ρυθμίσεις είνια ξεχωριστές για εμπρος και πίσω
Μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι έχει τρυπήσει ελάχιστα ένα σωληνάκι που στέλνει αέρα απο το κομπρεσέρ στη πίσω σειρά και πέφτει η πίεση σταδιακά. Βέβαια πατω το κουμπάκι και αμέσως γεμίζει οπότε γι’ αυτό δεν έψαξα να βρώ τη τρύπα. Αν επιλέξω τη μόνιμη ρυθμιση με τα κλειδάκια το πρόβλημα εξαφανίζεται φυσικά. Είναι καλή λύση για αγώνες (όχι trial)

Στο χώμα καλό ή κακό αισθάνονται άνετα, στα νεροφαγώματα το αμάξι περνάει ξάπλα, και στα στενά στροφιλίκια δεν πλέει.
Μπορείς να τα βρείς σε όλα τα καλά μαγαζιά 4Χ4

Θέλω όμως να δοκιμάσω τα νέα KONI. Όπως τα βλέπω είναι καλά για το βάρος του Disco.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Σεπ 2005, 11:53

σωστός, ευχαριστώ. Κόστος, αν έχεις την ευγενή καλοσύνη?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 18 Σεπ 2005, 22:59

Γύρω στα 700 ευρώπουλα αν θυμάμαι καλά χωρίς το εσωτερικο τηλεχειριστήριο
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Σεπ 2005, 09:19

merci
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες