Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

APORIA

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

APORIA

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 14 Σεπ 2005, 12:13

Kathoti eimai neo melos , sas xeretw olous. Mou arese poly pou sas brika olous mazemenous se ena xwro. Tha hthela an kapoios mporei na mou lysei mia aporia. Ton MAIO tou 1992 parelaba apo tnv BIAMAX ena Defender 110 V8 meta apo 6 mnves kathysternsn. H paraggelia poy eixa kanei ntav gia ena V8 3500 cc. Afou eixe perasei 1 xrovos kai evw mia mera eglyfa tov kivntnra prosexa oti pavw sto block tou kivntnra egrafe kapoia voumera kai meta 3950 cc. Nomiza oti eixa paralabei allo autokivnto kai arxisa na psaxvw arithmous plaisiou kai kivntnra. Telika ntav to swsto. To thema eivai oti den xerw tipota prodiagrafes gia auto tov kivntnra . Posous HP eivai ,ti ropn exei ktl. Opoios mporei as bonthnsei. Einai me 2 SU.
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Σεπ 2005, 14:44

Γεια σου και καλωσήρθες στην παρέα μας.
Για το 110 σου δεν μπορώ να βοηθήσω απλά μου φάνηκε και μένα περίεργο αυτό που έγραφε το μπλόκ του κινητήρα σου και θυμήθηκα ένα παραμυθάκι για να περνά η ώρα μέχρι να μας απαντήσει κάποιος που ξέρει απο V8 κινητήρες.

Mια μέρα καθάριζα και εγώ κάτω απο το καπώ του freelander και έτριψα τον κορμό του κινητήρα μου 2-3 φορές ώσπου είδα να εμφανίζεται... ένα μαγικό τζίνι !
Σταύρωσε τα χέρια και μου είπε με βροντερή φωνή:
-"Είμαι το μαγικό τζίνι των freelanderάδων. Tο αγαπάς το αυτοκίνητο ε";
- Nαι, ναι, είπα.
- Κάνε μια ευχή σχετική με το αυτοκίνητο γρήγορα"
- Χωρίς να χάσω δευτερόλεπτο είπα: " Φλάντζα καπακιού, IRD, Συνεκτικό συμπλέκτη, κιβώτιο ταχυτήτων, συμπλέκτη, άξονες, ηλιοροφή, πίσω τζάμι"
- "ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΕ;" με διέκοψε, "ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΕΙΠΑΜΕ"...
- "Να μην ξαναχαλάσει ποτέ", του είπα.
- "ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ" μου είπε και εξαφανίστηκε...

Απο τότε αν και ξαναέτριψα πολλές φορές τον κορμό δεν εμφανίστηκε το τζίνι και ψάχνω να βρώ μόνος μου το μυστικό.


P.S.
Πού πήγε ο Παντελής ;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Yeti » 14 Σεπ 2005, 15:40

αααχου... και γώ που νόμιζα ότι το τζίνι υπήρχε μόνο στο δικό μου ιπποποταμάκι...
Ωστε είναι στάνταρ σε όλα τα FL ... τς,τς,τς...
:laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9:
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

Διευκρίνηση

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 15 Σεπ 2005, 09:20

Το 3950 κεκ δεν το είδα στον ύπνο μου ούτε μου το έδειξε κάποιο τζίνι. Το γράφει και επάνω στο καπάκι των βαλβίδων με χτυπημένα νούμερα.
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Σεπ 2005, 09:30

Καλημέρα,
Φίλε Drakos αστειευόμαστε μη μας παρεξηγείς.
Φυσικά και δεν αμφισβητεί κανείς οτι είδες χτυπημένο το 3950cc στον κινητήρα σου, άλλωστε όπως είπα βρίσκω και εγώ πολύ περίεργο το φαινόμενο και θά θελα να μας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2005, 13:08

Φίλε DRAKOS γειά και καλώς ήλθες στο forum,

αν θέλεις μόνο γράφε ελληνικά και όχι greeklish για μας ξεκουράζεις λίγο.

Αν θέλεις στείλε μου τον αριθμό κινητήρα που γράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου σου ή ακόμη καλύτερα τον αριθμό κινητήρα όπως αναγράφεται στο μεταλλικό πινακιδάκι στο αυτοκίνητο.

Ισως αυτό να μπορέσει να μας βοηθήσει στο να βρούμε πιό πολλά στοιχεία για τον κινητήρα σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 19 Σεπ 2005, 10:18

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Το νούμερο του σασι είναι SALLDHAV8JA912718 και ο αριθμός του κινητήρα είναι 24G10024B. Λες να βγει κάποια άκρη?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Σεπ 2005, 12:51

φίλε DRAKOS γειά,

σύμφωνα με τον αριθμό κινητήρα που μου έδωσες το μοτέρ σου είναι 3.500 κυβικά, χαμηλής συμπίεσης, βενζίνη και καρμπυρατέρ.

Το οτι είναι χαμηλής συμπίεσης σημαίνει οτι έχεις γύρω στα 110 με 120 άλογα.

Από τον αριθμό πλαισίου το αυτοκίνητο φαίνεται όντως μοντέλο 1992

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 21 Σεπ 2005, 08:11

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου,αλλά πρέπει να σου διευκρινίσω κάτι. Όταν είχα δει το ταμπελάκι με τον διαφορετικό από ότι πίστευα κυβισμό, σκέφτηκα ότι ο μόνος τρόπος για να βεβαιωθώ για τον κυβισμο, ήταν να μετρήσω την συμπίεση. Με 23000 χιλ. τότε στο οδόμετρο, ο μέσος όρος της συμπίεσης και στους οκτώ κυλίνδρους, ήταν 9,4. Μήπως αυτό αλλάζει κάποια δεδομένα? Τάσος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2005, 08:21

Φίλε DRAKOS γειά,

η συμπίεση που θα ΕΠΡΕΠΕ να είχε το μοτέρ σου είναι, αν θυμάμαι καλά, 8,3 : 1 και όχι 9,4 το οποίο μου ακούγεται σαν την συμπίεση των μοτέρ με τα 130κάτι άλογα.

Μάλλον θα έπεσες σε περίπτωση "μας τελείωσαν οι κυλινδροκεφαλές για τα χαμηλής συμπίεσης, βάλε δύο υψηλής να φεύγει το αυτοκίνητο"

Iσως λοιπόν οι κυλινδροκεφαλές του μοτέρ σου να είναι από 3.9

Κλασσική περίπτωση και για διαφορικά, ημιαξόνια κλπ κλπ στην ιστορία κατασκευής αυτοκινήτων από την LR.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 21 Σεπ 2005, 09:04

Ούτε θα πήγαινε το μυαλό μου. Υπερευχαριστώ.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες