Φίλε Γιώργο (firelord)
O Παντελής έκανε σήμερα μπανάκι στην θαλασσίτσα κάτω από το σπίτι του και όταν γύρισε δεν μπορούσε να "μπει" στο φόρουμ.
Φίλε rodi είδα ότι βρίσκεσαι στην Ροδο ή θυμάμαι λάθος? (γέρασα και δεν το πρόσεξα και πάλι πριν σου απαντήσω...)
Αν είσαι όντως εκεί να δώσεις πολλούς χαιρετισμούς στον Πέτρο και την Μαρίνα στο Camel Active, στα παιδιά στο ISIS travel και και και (έχω αρκετους φίλους στη Ροδο)
Για τo Freelander σου κοιτα σε παρακαλώ την τάπα του τεποζίτου νερού (χαλάνε και χάνουν νερά όταν δεν πρέπει, ή αφήνουν την πίεση να διαφεύγει με αποτέλεσμα να διαφεύγουν υδρατμοί άρα να χάνεται και νερό).
Δες σε παρακαλώ τα λάδια σου μήπως έχουν κηλίδες υγρασίας όταν τα αλλάξεις.
Κάνε έναν έλεγχο συμπίεσης στους κυλίνδρους σου.
Δες μήπως στα νερά του αυτοκινήτου διακρίνεις μαυρίλες ή κηλίδες λαδιού.
Βγάλε την τάπα που βάζεις λάδι στον κινητήρα και πρόσεξε μηπως ακούς περίεργους θορύβους σαν κάτι να ξεφυσάει (τσουφ τσουφ.....)
Εχεις προσέξει να έχει αυξηθεί η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα (είναι βεβαίως καλοκαίρι και σίγουρα θα έχει αυξηθεί σε σχέση με τον χειμώνα) όταν ζορίζεις το αυτοκίνητο?
Μήπως έχεις δει απώλεια επιδόσεων ή αύξηση κατανάλωσης?
Ολα τα πιό πάνω είναι συμπτώματα προβλήματος καμμένης φλάντζας κεφαλής ή ραγισμένης κεφαλής.
-------
Θα πρότεινα να αρχίσεις με την αντικατάσταση της τάπας του τεποζίτου νερού του κινητήρα έτσι για να μας φύγει η ιδέα.
------
Ρίξε και μία ματιά στα κολλάρα και τα κολιεδάκια μήπως και έχει ξεχάσει κάποιον προσεκτικός μάστορας να τα σφίξει σωστά και δακρύζουν όταν βρίσκεται το σύστημα ψύξης υπό πίεση. Συμβαίνει και αυτό και χάνεις σιγά σιγά ψυκτικό υγρό/νερό αλλά μόνο όσο το αυτοκίνητο είναι ζεστό και συνήθως μόνο όταν είναι σταματημένο.
--------
Τέλος κάνε μία καλή εξαέρωση στο σύστημα ψύξης του Freelander σου.
Εχουμε γράψει την διαδικασία και μπορείς να την βρείς στο αρχείο του forum. Aν δεν μπορείς στείλε μου το e-mail σου (
pantg@otenet.gr) ή πάρε με τηλέφωνο (22950 37637) να σου πω πώς γίνεται.
Χαιρετώ