Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

allos enas sti parea me kammeni kefali

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

allos enas sti parea me kammeni kefali

Δημοσίευσηαπό rodi » 08 Ιούλ 2005, 12:00

exo ena freelander edo ke 3 xronia ke opos ke polloi alloi opos diavasa , paratirisa oti etroge nero to psigeio mou . meta apo 3 mines kaike i flatza kefalis , opote egine i allagi me kostos 900 evro .
apo tote paratiro to doxeio me to igro tou psigeiou , sto opoio i stathmi nerou itan kata ena ekatosto pio pano apo tin endiksi maximum.
xtes paratirisa i stathmi oti katevike kata ena ekatosto , ke epeidi den exo idea apo mixanika , thelo na ksero an tha prepei na anisixo.
ti prepei na prosexo gia na min simvei pali to kapsimo tis kefalis?
perimeno simvoules!
parola ta provlimata , to agapo poli afto to aftokinito ke deen tha ithela na to allakso me kanena allo !
euxaristo , apo rodo .....
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

allos enas sti parea me kammeni kefali

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Ιούλ 2005, 18:54

ο Παντελής καλείται σε βοήθεια...

όμως φίλες Ρόδι γράφε με ελληνική γραμματοσειρά σε παρακαλώ, για να διευκολύνονται οι φίλοι τετρακίνητοι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιούλ 2005, 18:08

Φίλε Γιώργο (firelord)

O Παντελής έκανε σήμερα μπανάκι στην θαλασσίτσα κάτω από το σπίτι του και όταν γύρισε δεν μπορούσε να "μπει" στο φόρουμ.

Φίλε rodi είδα ότι βρίσκεσαι στην Ροδο ή θυμάμαι λάθος? (γέρασα και δεν το πρόσεξα και πάλι πριν σου απαντήσω...)
Αν είσαι όντως εκεί να δώσεις πολλούς χαιρετισμούς στον Πέτρο και την Μαρίνα στο Camel Active, στα παιδιά στο ISIS travel και και και (έχω αρκετους φίλους στη Ροδο)

Για τo Freelander σου κοιτα σε παρακαλώ την τάπα του τεποζίτου νερού (χαλάνε και χάνουν νερά όταν δεν πρέπει, ή αφήνουν την πίεση να διαφεύγει με αποτέλεσμα να διαφεύγουν υδρατμοί άρα να χάνεται και νερό).
Δες σε παρακαλώ τα λάδια σου μήπως έχουν κηλίδες υγρασίας όταν τα αλλάξεις.
Κάνε έναν έλεγχο συμπίεσης στους κυλίνδρους σου.
Δες μήπως στα νερά του αυτοκινήτου διακρίνεις μαυρίλες ή κηλίδες λαδιού.
Βγάλε την τάπα που βάζεις λάδι στον κινητήρα και πρόσεξε μηπως ακούς περίεργους θορύβους σαν κάτι να ξεφυσάει (τσουφ τσουφ.....)

Εχεις προσέξει να έχει αυξηθεί η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα (είναι βεβαίως καλοκαίρι και σίγουρα θα έχει αυξηθεί σε σχέση με τον χειμώνα) όταν ζορίζεις το αυτοκίνητο?
Μήπως έχεις δει απώλεια επιδόσεων ή αύξηση κατανάλωσης?

Ολα τα πιό πάνω είναι συμπτώματα προβλήματος καμμένης φλάντζας κεφαλής ή ραγισμένης κεφαλής.

-------

Θα πρότεινα να αρχίσεις με την αντικατάσταση της τάπας του τεποζίτου νερού του κινητήρα έτσι για να μας φύγει η ιδέα.

------

Ρίξε και μία ματιά στα κολλάρα και τα κολιεδάκια μήπως και έχει ξεχάσει κάποιον προσεκτικός μάστορας να τα σφίξει σωστά και δακρύζουν όταν βρίσκεται το σύστημα ψύξης υπό πίεση. Συμβαίνει και αυτό και χάνεις σιγά σιγά ψυκτικό υγρό/νερό αλλά μόνο όσο το αυτοκίνητο είναι ζεστό και συνήθως μόνο όταν είναι σταματημένο.

--------

Τέλος κάνε μία καλή εξαέρωση στο σύστημα ψύξης του Freelander σου.
Εχουμε γράψει την διαδικασία και μπορείς να την βρείς στο αρχείο του forum. Aν δεν μπορείς στείλε μου το e-mail σου (pantg@otenet.gr) ή πάρε με τηλέφωνο (22950 37637) να σου πω πώς γίνεται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Ιούλ 2005, 10:37

Γειά χαρά και απο μένα και επέτρεψε μου φίλε rodi να σε καλοσωρίσω στον κύκλο των χαμένων φλαντζο-κεφαλών...
Μιας και ζήτησες συμβουλές και αφού αγαπάς και εσύ όπως και εμείς το φριλ-αντεράκι σου, να σου πώ και εγώ μερικά πράγματα που μπορούν να σου φανούν χρήσιμα.
Μην ξεχάσω να επισημάνω οτι 900 ευρώ που έδωσες για αλλαγή φλάντζας και μόνο μου φαίνονται υπερβολικά.
Πάμε στο ζουμί τώρα, Μερικές απορίες:
Σε τί συνεργείο άλλαξες την φλάντζα σου; Ήσουν εκτός εγγύησης; Σου έδωσαν εγγύηση 1 χρόνο για αυτά που άλλαξαν;
Σου άλλαξαν κάτι άλλο εκτός της φλάντζας; Η κεφαλή σου πήγε για πλάνισμα σε μηχανουργείο ή όχι;
Επειδή το θέμα είναι λε(φ)πτό και ξέρω πόσο πονάει θα συνιστούσα επίσης μερικά πράγματάκια.

Kαταρχάς θεώρησε δεδομένο οτι οι ενδείξεις θερμοκρασίας που βλέπεις στα όργανα είναι λάθος και αυτό γιατί οι κατασκευαστές αυτού του κινητήρα αντί να λύσουν το γνωστό πρόβλημα της υπερθέρμανσης, τοποθέτησαν ένα "ειδικό" θερμόμετρο που δείχνει πάντα οτι όλα είναι εντάξει. Στα κόκκινα θα πάει μόνο σε περιπτωση πυρκαγιάς αλλα και τότε σε καλύπτει η ασφάλεια πυρός οπότε μην ανησυχείς.

Συνήθως μαζί με την αλλαγή της φλάντζας αλλάζονται και οι 10 μακριές βίδες της κεφαλής που σε περιπτωση προηγούμενης υπερθέρμανσης δύσκολα θα ξανασφραγίσουν σωστά κεφαλή και μπλόκ. Χώρια που στα μοντέλα μέχρι το 2000 οι βίδες αυτές ήταν πλαστικές με ότι συνεπάγεται αυτό.
Στα μεταγενέστερα μοντέλα με μεταλλικές βίδες πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο πορτοκαλί οργανικό (ΟΑΤ) αντιψυκτικό.

Επίσης αντικατάσταση του θερμοστάτη και της τάπας του ρεζερβουάρ νερού που φαντάζομαι ήδη θα έχει τριχοειδή ραγίσματα απο τις συστολές-διαστολές και ίσως χάνει πίεση.

Συχνή αλλαγή των υγρών του ψυγείου.

Μην γκαζώνεις πάνω απο τις 3000 στροφές με κρύο κινητήρα και μην σβήνεις κατευθείαν μετά απο πολύωρο ταξίδι. Οι καυτοί υδρατμοί που θα μείνουν εγκλωβισμένοι είναι καταστροφικοί.

Τώρα που είπα για υδρατμούς, αν ακούσεις γουργουρητά, ή μπουρμπουλήθρες ή αέρια και διάφορους περίεργους θορύβους στο ξεκίνημα ή σταμάτημα της μηχανής, πρός θεού μην τους αγνοήσεις, είναι σημάδια οτι ξεκινά το πρόβλημα.

Nα ακούς αυτά που σου λέει ο Παντελής (pantg) και να θυμάσαι πάντα οτι υπάρχουν και χειρότερα*.

Να ελέγχεις συχνά νερά και λάδια (όπως ήδη θα κάνεις φαντάζομαι) και να θυμάσαι οτι το freelander είναι απόλυτα φιλικό στο περιβάλλον. Αν χάσει λάδια αυτά δε θα στάξουν οπουδήποτε, θα πέσουν στο κύκλωμα ψύξης και το αντίστροφο. Η απόλυτη ανακύκλωση!
Εγώ κάθε πρωί πρίν ανοίξω την πόρτα του οδηγού ανοίγω το καπώ και ελέγχω τα υγρά. Νούμερο κανονικό.

Χαιρετώ.

*Αυτά που αφορούν το σύστημα μετάδοσης.
Τελευταία επεξεργασία από Freelander και 08 Απρ 2006, 21:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιούλ 2005, 13:27

Φίλε rodi,

ο φίλος Freelander με κάλυψη απολύτως σε όσο είχα να σου πω. Τον ευχαριστώ και για τα καλά του λόγια.

Ελπίζω το ιπποποταμάκι σου να σταματήσει να είναι ζωηρό και ανήσυχο και ο πρόσφατός σου μπελάς να είναι και ο τελευταίος όσον αφορά τα συνεργεία και τις επισκευές.

Διάβασε αν θέλεις και τα σχετικά με το σύστημα μεταδόσεως του αυτοκινήτου για να ενημερωθείς με το τεστ ελέγχου της καλής λειτουργίας του viscous coupling έτσι ώστε σε συνάρτηση με τους ελέγχους που πολύ σωστά προτείνει ο φίλος Freelander να διασφαλίσεις ότι τουλάχιστον από πλευράς σου κάνεις ό΄τι μπορείς για να αποφύγεις τις βλάβες.

Για οτιδήποτε χρειαστείς στην διάθεσή σου

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freelanderas » 12 Ιούλ 2005, 20:00

διαβάζοντας αρχίζω και γίνομαι κάπως :( ...
και ερωτώ τον γιατρό...εχώ αρχίσει και παρατηρώ μια σχετική αύξηση στην κατανάλωση (όχι κι δυσθεόρατη μην κινδυνολογούμε χωρίς λόγο -αλλά εμφανής) αλλά κυρίως μια πτώση στην απόδοση...έχω ήδη κάψει φλάντζα μια αφορά και προέβην τότε στις απαιτούμενες "θεραπείες"...και ρωτάω τον φίλο pantg αν διαβλέπει κάτι επιλήψιμο?
επίσης αν και αυτο ανήκει σε άλλη ενότητα..υπάρχει παντελή κανένα trick ενδυνάμωσης απόδοσης πέρα από τα γνωστά φίλτρα-εγκέφαλος-εξάτμιση kind of και σχετικά προσιτά τόσο οικονομικά αλλά και για την εφαρμογή τους
παράλληλα να τον ευχαριστήσω μιας και αφού δεν τον ξέρω παρόλαυτα έχει σταθεί αρωγός σε κάθετι που του έθεσα μαθώς επίσης και ότι υπάρχουν αρκετά βράδια που περνώ στον υπολογιστή διαβάζοντας τις άκρως επιστημονικές κατατοπίσεις και υποδείξεις του σχετικά με το αυτοκίνητο εν γένει, μαθαίνοντας απίθανα και παντελώς άγνωστα για τον υποφαινόμενο πράγματα περι εξαερώσεων, σωληνάκια υπερχείλισης του συγκεντρωτήρα του μεταλλάκτη :lol: και πολλά πολλά άλλα
Άβαταρ μέλους
freelanderas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 19:10

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιούλ 2005, 21:04

Φίλε freelanderas ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

οι όποιες γνώσεις και προτροπές (δεν θα τις έλεγα συμβουλές) έχουν γραφτεί και γράφονται από τον υπογράφοντα είναι απλώς αποτέλεσμα χρόνων (αυτό αν και ακούγεται υπερβολή είναι αλήθεια) διαβάσματος και ενημέρωσης με έντυπα αλλά και διαδικτυακά μέσω φίλων όπου κυκλοφορούν land rovers.
Δεν είναι όμως τίποτα μπροστά σε αυτά που ακόμη δεν γνωρίζω και πρέπει να μάθω. Κάθε μέρα μέσω του φόρουμ αυτού όλοι μας κάτι προσφέρουμε και κάτι παίρνουμε. Αυτός είναι άλλωστε και ο βασικός λόγος ύπαρξης των διαδικτυακών χώρων αυτών και πρέπει να ευχαριστήσουμε με την ευκαιρία αυτή και όσους προσπαθούν και τους αφήνουν ανοικτούς για εμάς τους απλούς χρήστες.

Τώρα όσον αφορά την αύξηση της καταναλώσεως αν συνοδεύεται και από αύξηση της θερμοκρασίας λειτουργίας και απώλεια νερού ή λέρωμα του νερού με λάδια ή αντίστροφα (των λαδιών με νερά δηλαδή) μάλλον πρέπει πάλι να αρχίζεις να στεναχωριέσαι.
Σου υπενθυμίζω όμως ότι το καλοκαίρι ο αέρας είναι θερμότερος και η κατανάλωση πάντα αυξάνεται με μείωση της απόδοσης και αύξηση της θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα (άσε που ακριβαίνει και η τιμή των καυσίμων πανάθεμά τα αυτά και τους πετρελαιάδες)

Για την πιθανή μέθοδο αύξησης επιδόσεων και μείωσης κατανάλωσης κάτι έχω να σου προτείνω αλλά στο στέλνω με προσωπικό μήνυμα καθώς δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνει διαφήμιση από εδώ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rodi » 13 Ιούλ 2005, 09:58

ευχαριστω για την ανταποκριση απο ολους ! Παντελη η Μαρινα απο το camel ειναι ξαδερφη οποτε οι χαιρετισμοι θα φτασουν σεκεινη σιγουρα !
αληθεια η εγγυηση τι καλυπτει ? η ζημια που επαθα θα μπορουσε να πληρωθει κατα ενα μερος απο την εγγυηση?
θα μπορουσα να ψαξω για αλλες βλαβες πριν ληξει ?
να πω οτι οι εργασιες επισκευης εγιναν στην αντιπρ/εια Ροδου , ισχυει λοιπον εγγυηση για την επισκευη?
γενικοτερα τι καλυπτει αυτη η ταλαιπωρη εγγυηση?
τις προαλλες χαλασε η οροφη και μου ειπαν οτι τα κινιτα μερη δεν καλυπτονται !αληθευει?


Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Ιούλ 2005, 13:33

Φίλε rodi κανονικά και οι 2 ζημιές που αναφέρεις (ηλιοροφής και φλάντζας κυλινδροκεφαλής) καλύπτονται εξ-ολοκλήρου στην εγγύηση του αυτοκινήτου αφού πρόκειται για 2 απο τις πιο κλασικές βλάβες των freelanders.
Στο εξωτερικό μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις που γνωρίζω για την τελευταία, καλύπτεται ακόμα και αν έχει εκπνεύσει η εγγύηση αφού έχει γίνει πολύς θόρυβος παγκοσμίως.

Έχε πάντως υπόψη σου πως για όλα όσα πληρώνεις στις αντιπροσωπείες, έχεις 1 χρόνο εγγύηση καλής λειτουργίας, για αυτό το λόγο καλό είναι να κρατάς τα τιμολόγια και τα παραστατικά με τα ανταλλακτικά και τις εργασίες που σου δίνουν.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιούλ 2005, 16:17

Φίλε rodi γειά,

ο κόσμος είναι πολύ μικρός τελικά.
Να δώσεις πολλά φιλιά στην "τσαμπίκα" και χαιρετισμούς στον Πέτρο.


Για το θέμα της εγγύησης να τους πεις ότι πουθενά δεν αναφέρεται κάτι για κινητά μέρη.
Παντού στον κόσμο τόσο η ηλιοροφή όσο και το θέμα της κυλινδροκεφαλής καλύπτονται από την εγγύηση.
Αν συνεχίσουν να σου δημιουργούν πρόβλημα στη Ρόδο τότε συστήνω απευθείας επαφή με τα κεντρικά. Σου δίνω το τηλέφωνο αν το χρειαστείς.

Τώρα όσον αφορά το θέμα της επισκευής της κυλινδροκεφαλής ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εργασία γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με χρήση ΓΝΗΣΙΩΝ ανταλλακτικών καλύπτεται από ΕΤΗΣΙΑ εγγύηση τόσο στην εργασία όσο και στα ανταλλακτικά.
ΑΡΑ πρέπει να στην επισκευάσουν με πληρη δική τους κάλυψη αν ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα.

Σου επαναλαμβάνω στην ουσία όσα είπε και ο φίλος Freelander αλλά έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vidas » 14 Ιούλ 2005, 07:48

ΣΑΝ ΠΑΛΙΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ROVER –LAND ROVER :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕ Η ΕΓΓΥΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΣΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ (ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ)
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ (ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ) ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΝ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ!
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

αμαν πια !

Δημοσίευσηαπό rodi » 14 Ιούλ 2005, 08:22

καλημερα φιλοι ! :oops:
αποτι καταλαβα με επιασαν πολυ Κοτσο! γιατι εδωσα 900 ευρο για την φλαντζα και αλλα 240 για το αριστερο σιδηροδρομο του sunroof μου χωρις καν να μιλησουν για εγγυηση !!
και τωρα ? μπορω να κανω κατι? θα ηθελα παρα πολυ φιλοι και ... συμπασχοντες καποιο τηλεφωνο απο τα κεντρικα στην Αθηνα για να βρω το δικιο μου ( αν υπαρχει τετοια περιπτωση).
αληθεια υπαρχει κανενα μελος απο Ροδο?
αν ναι περιμενω mail για να οργανωθουμε ...(αν οχι στις εκδρομες , τουλαχιστον στις επισκευες και τις απαιτησεις απο την αντιπροσωπεια )
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2005, 08:43

Φίλε rodi γειά,

επιβεβαίωσε πρώτα ότι στο συνεργείο στη Ρόδο γνωρίζουν ότι το αυτοκίνητό σου είναι ακόμη στην εγγύηση.
Αν δεν τους το πεις εσύ πολύ πιθανόν να νομίζουν ότι δεν υπάρχει πλέον εγγύηση (αν και ήδη είπες ότι σου είπαν ότι η εγγύηση δεν καλύπτει κινούμενα μέρη, αλλά λέω μήπως)

Αν επιμείνουν βάλε να σου δώσουν ΓΡΑΠΤΩΣ ότι αρνούνται να εκτελέσουν τις εργασίες στην εγγύηση και για ποιό λόγο το κάνουν αυτό.
Μετά ξεκινάμε με την επίσημη αντιπροσωπεία για να μην υπάρχει πιθανότητα να ισχυρισθούν ότι έχουν διαφορετικά τα πράγματα.

Στην Ροδο υπάρχουν αν θυμάμαι καλά (δεν κοίταξα ακόμη την λίστα μελών) δύο μέλη. Ο ένας είναι ο Πέτρος.

e-mail να σου στείλω αλλά μπορείς να μου στείλεις και εσύ ένα στο pantg@otenet.gr ?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rodi » 14 Ιούλ 2005, 11:51

φιλε Παντελη το email ειναι manpavli@yahoo.gr
θα ηθελα αν ειναι δυνατο καποιο τηλεφωνο απο τα κεντρικα της Aθηνας προκειμενου να πληροφορηθω τι ισχυει και τι οχι.
πολλα φιλια απο τα παιδια του camel Ροδου .
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιούλ 2005, 12:16

vidas έγραψε:ΣΑΝ ΠΑΛΙΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ROVER –LAND ROVER :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!!

!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες