Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ DISCO ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ DISCO ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Δημοσίευσηαπό dark749 » 24 Ιουν 2005, 13:59

ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ DISCO 2000κεκ ΜΟΝΤΕΛΟ 94 ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΣΤΟΣ? ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΝ TURBO DIESEL.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.
Άβαταρ μέλους
dark749
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 19:56
Τοποθεσία: πατησια

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ DISCO ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 24 Ιουν 2005, 14:27

Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά μάλλον δεν επιτρέπετε (νόμιμα) τέτοια μετατροπή !
Επίσης δεν αλλάζεις μόνο τον κινητήρα αλλά και το σαζμάν και τα διαφορικά σε τέτοιες μετατροπές!
Ακόμα και αν επιτρέπεται σε συμφέρει????
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ DISCO ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Ιουν 2005, 15:15

Νομιμα δεν επιτρεπεται ουτε καταλυτικο να κανεις ενα αυτοκινητο απο συμβατικο,για πετρελαιο ουτε να το συζητας.Αλλαγη σασμαν δεν ειναι απαραιτητη,αλλαζεις μονο κορωνοπηνεια και πλακα,τωρα τα εργατικα ισως ξεπερασουν και τα 3000 ευρω,συν το κοστος αγορας μηχανης.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dark749 » 24 Ιουν 2005, 18:12

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΝΙΜΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ
Άβαταρ μέλους
dark749
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 19:56
Τοποθεσία: πατησια

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Ιουν 2005, 19:14

dark749 έγραψε:ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΝΙΜΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ


Λαθος,εφ'οσον εχει εισαχθη σαν βενζινοκινητο δεν μπορει να γινει πετρελαιοκινητο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 20:04

Φίλοι και ιδίως φίλε dark749

το μοντέλο 1994 είναι μεταβατικό και το αυτοκίνητό σου δεν δείχνει ακριβώς για ποιό μοντέλο είναι.
Πες μου σε παρακαλώ άν είναι το πρώτο (δηλαδή χωρίς φώτα στον πίσω προφυλακτήρα) ή το δεύτερο μοντέλο (δηλαδή με φώτα στο πίσω προφυλακτήρα, μεγαλύτερα φώτα εμπρός με φάσα στο χρώμα του αμαξώματος κάτω από το φώς, ταμπλώ πιό ψηλό με ξεχωριστή ρύθμιση θερμοκρασίας για οδηγό από συνοδηγό και συρόμενες ηλιοροφές).

Αν είναι το πρώτο μοντέλο τότε χρειάζεσαι τα εξής:

Ψυγείο νερού με ιντερκούλερ, κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό διαφορικό.
Επίσης αλλαγή στις βάσεις του κινητήρα που πιάνουν στο σασσί του αυτοκινήτου.

Αν είναι το δεύτερο μοντέλο χρειάζεσαι ότι και για το πρώτο αλλά μπορείς να κρατήσεις το κεντρικό διαφορικό του Mpi καθώς έχει τις ίδιες σχέσεις με το Tdi.

------------

To κόστος ενός μεταχειρισμένου σετ κινητήρα, κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού υπολόγισέ το γύρω στα 6000 με 6500 Ευρώ μαζί με τα μεταφορικά του με 30 ημέρες εγγύηση.
Αν συζητάμε για ανακατασκευασμένο μοτέρ με 12 μήνες εγγύηση και ανακατασκευασμένο κιβώτιο και κεντρικό πάλι με 12 μήνες εγγύηση τότε ξεπερνάμε τα 9.000 ευρώ τουλάχιστον.
Το κόστος της εγκατάστασης δεν πιστεύω προσωπικά να περάσει τα 1500 Ευρώ ανάλογα φυσικά με το πού θα επιλέξεις να κάνεις την εγκατάσταση. Ανάλογα με την επιλογή σου μπορεί να ξεπεράσει και τα 3000 Ευρώ φυσικά.

-------------

Το πρόβλημα, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα τόσα χρόνια ξέρω, έγκειται στο ότι απαγορεύεται ο αποχαρακτηρισμός βενζινοκινήτου καταλυτικού οχήματος και χαρακτηρισμός του σε πετρελαιοκίνητο.

Αν μπορείς να ξεπεράσεις αυτόν τον σκόπελο η εγκατάσταση δεν είναι δύσκολη και το αποτέλεσμα είναι καλό και βελτιώνεται εύκολα μέχρι τα 160 άλογα και τερατώδη ροπή.
Υπάρχει πάντα και η επιλογή της χρήσης αυτομάτου κιβωτίου που είναι ΣΑΦΩΣ καλύτερη από το χειροκίνητο και βγάζει και σημαντικά λιγότερα προβλήματα φθοράς στο σύστημα μετάδοσης και είναι και σαφώς ευκολότερη στην χρήση στο δρόμο και πολύ πιό αποτελεσματική στην χρήση εκτός δρόμου (έχω και από τα δύο και σαφώς προτιμώ το αυτόματο πετρελαιοκίνητο disco από το αντίστοιχο χειροκίνητο)

---------

Η πιθανότητα αγοράς αυτοκινήτου Discovery 300Tdi (1996 - 1998 μοντέλου) ή TD5 (2001, 2002 Μοντέλου) σε ενδιαφέρει?
Τιμή χωρίς εκτελωνισμό περίπου στα 12.000 με 17.000 Ευρώ για full extra αυτοκίνητα με εως 150.000 χλμ.


Χαιρετώ και στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε λεπτομέρεια ή συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνηση.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 20:36

Παντελή, δυστυχώς ο σκόπελος του χαρακτηρισμού εν τη εισαγωγή δεν ξεπερνιέται νομικά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 20:44

Γιώργο η εισαγωγή πετρελαιοκινήτου αυτοκινήτου ΔΕΝ απαγορεύεται φτάνει αυτό να είναι χαρακτηρισμένο ως πετρελαιοκίνητο από το εργοστάσιο.
Για τέτοιο μεταχειρισμένο μιλούσα, γνήσιο 300Τdi ή TD5.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 21:15

Παντελή, το προηγούμενο σχόλιο αναφερόταν αποκλειστικά στην μετατροπή εντός των τειχών.

Φυσικά και επιτρέπεται η εισαγωγή κατόπιν εργοστασιακού χαρακτηρισμού!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fokion » 01 Ιούλ 2005, 14:59

Αρα οσοι σκευτομαστε την μετατροπη του βενζινοκινητου σε πετρελαιο αν και εφοσον επιτραπει και στην αθηνα εχουμε χασει εκτος αν βγει υπουργικη αποφαση ή νομος ή οτιδηποτε....
και ρωταω τον φιλο firelord, αν και εφοσον ειναι τεχνικα δυνατον και κρατησω το ιδιο μπόκ στο πετρελαιο οποτε το νουμερο του κινητηρα μενει το ιδιο, τι παιζει??????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Ιούλ 2005, 18:50

φίλε Φωκίων, καταρχήν είναι σαφώς παράνομο ως επίσης και το 'χτύπημα΄ (και οφείλω να το τονίσω με τον ισχυρότερο τρόπο), κατά δεύτερο το πρόβλημα έγκειται κυρίως στο ΚΤΕΟ.

έχω όμως την εντύπωση πως κάτι τέτοιο δεν είναι τεχνικά δυνατό ούτως ή αλλέως!

γιατί δεν εξετάζετε την επιλογή diesel από πχ Γερμανία? Οι τιμές δεν είναι καθόλου τραγικές και αυτό το γνωρίζω από ίδια πείρα.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιούλ 2005, 06:19

Φίλε Φωκίων καλημέρα και καλό μήνα,

Δυστυχώς η μόνη σχέση που έχει το μπλόκ του πετρελαιοκίνητου κινητήρα που ταιριάζει στο Disco με το μπλοκ του κινητήρα του δίλιτρου βενζινοκινητήρα Mpi είναι ότι αμφότεροι έχουν τέσσερεις κυλίνδρους. Από εκεί και πέρα δεν έχουν καμμία σχέση.
Αρα δεν γίνεται να κρατήσεις το ίδιο μπλοκ.

Οπως είπα και ο firelord η καλύτερη λύση είναι η εισαγωγή ενός μεταχειρισμένου από το εξωτερικό και ιδίως κάποιου TD5 και όχι 200/300Τdi κυρίως εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς σε φόρο ταξινόμησης (δασμούς εισαγωγής δηλαδή με άλλο όνομα) καθώς τα Tdi ξεπερνούν πλέον το όριο ηλικίας των πέντε ετών και εμπίπτουν σε κατηγορία με μεγαλύτερο ποσοστό χαρατσιού.

Πάντως από πλευράς οικονομίας καυσίμων και επιδόσεων (πλην της ροπής χαμηλά που και αυτό φτιάχνεται) το Mpi βρίσκεται πολύ κοντά στο πετρελαιοκίνητο. ΄Το μόνο πλεονέκτημα του πετρελαιοκινητήρα έχει να κάνει με την ευκολία και την χαμηλή τιμή για την περαιτέρω βελτίωσή του (με 2.200 Ευρώ έχεις 155 άλογα @ 3000 σαλ και 220 με 240 λιμπρόποδα ροπής στις 1800 σαλ)
Πάντως και για τα Mpi με 3000 περίπου ευρώ (συν τοποθέτηση) μπορείς να έχεις περίπου στα 180 με 220 άλογα και γύρω στα 300+ λιμπρόποδα ροπής αλλά πιό ψηλά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Ιούλ 2005, 11:32

ναι, το TD5 είναι σαφώς πιο πρακτική και εφαρμόσιμη λύση.

και βέβαια μιλάμε για Disco 2
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 04 Ιούλ 2005, 11:49

TD5


Που θα βρω ενα τετοιο????
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Ιούλ 2005, 12:03

στο Ράιχ φίλτατε, στο Ράιχ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες