Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΡΕΝΑ DEFENDER!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΦΡΕΝΑ DEFENDER!!!

Δημοσίευσηαπό spartacus » 07 Μάιος 2005, 14:04

Kυριοι κυριοι , χαιρετε

σε μια βολτα με το defender μου χθες ανακαλυψα οτι σε ταχυτητα ανω των 130 χλμ και σε αμεση - αποτομη εφαρμογη των φρενων το τιμονι "τραβαει" αριστερα με αποτελεσμα να νιωθω οτι το οχημα ξεφευγει του ελεγχου μου.Ετσι σαν "τρελο φορτηγο" με φοβησε και ελεγξα σταθμη υγρων φρενων η οποια ειναι οκ,το αμορτισερ τιμονιου ειναι ενα καινουριο ΟΜΕ , και οι πισω σιαγωνες αντικατασταθηκαν τον φεβρουαριο.Εκτοτε το αυτοκινητο εχει κανει 1000 χλμ.....δεν προλαβα ακομα να παω στον μηχανικο μου.Εχει κανεις καποια ιδεα για τι μπορει να συμβαινει....να σημειωσω οτι μετα απο σταθμευση του οχηματος για 10 συνεχομενες ημερες παρατηρησα μαυρα υγρα να εχουν "γλειψει" την αριστερη ροδα εκ των εσω σαν να εσταζε βαλβολινη απο το ημιαξονιο και εφτασε μεχρι και το πατωμα του γκαραζ.

χριστος ανεστη
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

ΦΡΕΝΑ DEFEDNDER!!!

Δημοσίευσηαπό spartacus » 10 Μάιος 2005, 02:13

παρατηρησα 22 αναγνωσεις και καμια απαντηση....ΜΟΝΟ σε εμενα ετυχε αυτο.....???
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 10 Μάιος 2005, 19:07

Λάδια στο πάτωμα από L.R !!!!!
Πρωτάκουστο!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Πέρα από την πλάκα τα αίτια για το "τράβηγμα" μπορούν να είναι πολλά.
Από ασύμμετρη φθορά των υλικών τριβής, απώλεια πίεσης από κάποιο κυλινδράκι, (δεξιά για να τραβάει αριστερά), αέρας στο κύκλωμα από πολλές αιτίες, φθαρμένα μαρκούτσια κλπ.
Η παρουσία λιπαντικού στο εσωτερικό του εμπρός αριστερού που θα δικαιολογούνταν από διαρροή υγρών από κυλινδράκι ή βαλβολίνης από την τσιμούχα του ημιαξονίου, μάλλον θα οδηγούσε σε τράβηγμα δεξιά λόγω μειωμένης τριβής στον αριστερό τροχό άν λίπαινε τις επιφάνειες που καλούνται να τον φρενάρουν . Ψάξτο..... :wink: :?: :wink: :?:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Μάιος 2005, 03:37

Tασο σημερα καταφερα και ασχοληθηκα με το αυτοκινητο και τελικα ηταν -ευτυχως-αυτο που υποψιαζομουν αλλα ηθελα και μια επιβεβαιωση απο καποιον ομοιοπαθη....εβγαλα τον τροχο και ηθελε αλλαγη μια τσιμουχα ημιαξονιου μιας και τα υγρα ηταν βαλβολινες οι οποιες λιπαινανε μια χαρα την επιφανεια τριβης των φρενων...... το κακο ειναι οτι δεν ξερω ποση βαλβολινη εχει χασει το αυτοκινητο μιας και το κινησα αρκετα και αν πρεπει να συμπληρωσω η να αδειασω τελιως και να γεμισω καινουρια.Εβαλα καινουριες τον Ιανουαριο- καποιος φιλος Ιαπωνας υποστηριξε οτι δεν κανει και πολυ καλο η τοσο συχνη αλλαγη και καλυτερα να συμπληρωσω......βεβαια αυριο θα παμε και σε φρενομετρητη.
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Μάιος 2005, 17:44

Αγαπητέ spartacus,

Οσον αφορά την εκφοβιστική εμπειρία σου και τα ευρήματα σημείωσε σε παρακαλώ και τα εξής που καλό θα είναι να γνωρίζεις.

Το τράβηγμα μπορεί να οφείλεται επίσης και σε εμβολάκια των δαγκανών εμπρός τα οποία μπορεί να έχουν αρχίσει να σκουριάζουν και να περνάει αέρας στα υγρά του συστήματος φρένων με αποτέλεσμα την άνιση εφαρμογή πίεσης και το τράβηγμα δεξιά ή αριστερά.
Το ίδιο σύμπτωμα μπορεί να εμφανιστεί επίσης και αν έχουν φθαρεί τα τσιμουχάκια στα εμβολάκια.
Να σημειώσω ότι στην περίπτωση αυτή το φαινόμενο του τραβήγματος εμφανίζεται με προοδευτική σοβαρότητα και ένταση και συνήθως συνοδεύεται και από αύξηση της αναποτελεσματικότητας των φρένων όταν ζεσταίνονται.
Αν το αυτοκίνητό σου είναι αρκετά παλαιό καλό είναι να τα αλλάξεις. Τοσο τα εμβολάκια όσο και τα τσιμουχάκια. Αν αλλάξεις εμβολάκια τα εργοστασιακά (με επικάλυψη χρωμίου) είναι καλά αλλά υπάρχουν και τα ανοξείδωτα που είναι σαφώς καλύτερα και ανθεκτικότερα στην σκουριά.

Αλλη αιτία που μπορεί να οδηγεί σε τράβηγμα σε φρενάρισμα είναι η φθορά στα silentblocks στις μπάρες στήριξης των αξόνων και κυρίως στην ράβδο panhard εμπρός (πίσω δεν έχει). Καλό θα ήταν να τα ελέγξεις και αυτά.

Επίσης αν θέλεις κάνε έναν έλεγχο και στον κατανεμητή των πίσω φρένων σου. Στα πιό πολλά αυτοκίνητα τείνει να σκουριάζει ή να μπλοκάρει από τις λάσπες/βρωμιές που σαν τα γουρούνια μας αρέσει να παίζουμε.
Υποθέτω ότι τα αυτοκίνητα με ταμπούρα είχαν κατανεμητή.

Oπως ο φίλος tasos953 ήδη είπε ρίξε και μία ματιά στα μαρκούτσια των φρένων σου. Αν έχουν γεράσει ίσως να δημιουργούν πρόσθετα συμπτώματα τραβήγματος και αυτά.

Δεν διευκρινίζεις στην καταχώρησή σου αν έχεις αλλάξει υγρά φρένων και αν ναι πότε έγινε αυτό και αν είναι πρόσφατο αν έχει "παίξει" σε βαθιά νερά για πολύ ώρα. Αν κάτι τέτοιο έχει συμβεί υπάρχει η σοβαρή πιθανότητα να έχει πάρει νερά το σύστημα φρένων σου και να δημιουργήθηκε vapour lock όταν τα υγρά φρένων ξεπέρασαν τους 100 βαθμούς κελσίου όπου και συνήθως εξατμίζεται το απλό νεράκι. Ακραία περίπτωση μεν αλλά όχι απίθανη αν ήταν ζεστά τα φρένα σου όταν μπήκες στα νερά και αν κάθισες μέσα σε αυτά για ώρα (δηλαδή πάνω από μερικά δευτερόλεπτα). Ιδίως αν τα τσιμουχάκια ή τα κυλινδράκια στις δαγκάνες σου έχουν φθαρεί ή οξειδωθεί αντίστοιχα.

Μιά και εντόπισες τον πιθανότερο ένοχο στην τσιμούχα του άκρου μην ξεχάσεις να ζητήσεις να σου δώσουν την τελευταίου τύπου εσωτερική τσιμούχα με το διπλό χείλος και αν υπάρχει αυτή με το εσωτερικό ελατήριο. Το ίδιο (εσωτερικό ελατήριο) να ζητήσεις και για την εξωτερική τσιμούχα.

Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια η εταιρεία έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί υγρό λιπαντικό στα άκρα του εμπρός άξονα (για την ακρίβεια στο εσωτερικό των ασημένιων σφαιρών) Αντί για υγρό λιπαντικό EP90 προτείνει πλέον ειδική γρασσοβαλβολίνη η οποία έχει την ιδιότητα όταν κινείται να ρευστοποιείται. Το πλεονέκτημά της είναι ότι δεν στάζει, δεν είναι τόσο ευαίσθητη στο νερό (δεν κόβει και δεν γαλακτοποιείται ούτε οξειδώνεται τόσο εύκολα) και κυρίως ότι αντικαθιστά το υγρό λιπαντικό σχεδόν εφ' όρου ζωής του άκρου. (εκτός και αν το λύσεις εις τα εξ ών συνετέθει, οπότε απλώς ξαναβάζεις νέα δόση γρασσοβαλβολίνης.

Αν το υγρό λιπαντικό μετάδοσης (ΕΡ90 μάλλον στην περίπτωσή σου) έγλυψε επάνω στο δισκόφρενο μην ξεχάσεις να αλλάξεις και τα τακάκια σου εκτός και αν για λόγους οικονομίας σου αρκεί ένα καλό πλύσιμο του τακακιού με απλό υγρό φρένων το οποίο και είναι μία καλή εναλλακτική λύση για να μην πετάξεις τα καινούργια σου τακάκια.

Χαιρετώ και αντεύχομαι.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 27 Μάιος 2005, 10:56

Pantelh xaire ta takakia an kai kainouria ...eixan "potisei" kai akoma kai meta thn episkeuh dhmiourgousan problhma.....opote allax8hkan kai ta 4 mprostina parolo pou htan tou septembriou.....sorry gia ta greeklish alla eimai sto nosokomei kai ellhnika den exei......

na ste oloi kala
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μάιος 2005, 16:25

Φίλε Spartacus γειά,

ελπίζω τα ελληνικά να μπορείς να τα διαβάσεις (άλλωστε πώς τα διάβαζες μέχρι τώρα?????)
Αφού το πρόβλημα λύθηκε ένα σετ τακάκια ακόμη δεν πειράζει. Αλλωστε στα θέματα ασφαλείας δεν χωράει ούτε οικονομία αλλά ούτε και αμέλεια.

Χαιρετώ και καλό σαββατοκύριακο.
pantg
 

Re: ΦΡΕΝΑ DEFENDER!!!

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 14 Ιουν 2005, 17:25

spartacus έγραψε:Kυριοι κυριοι , χαιρετε

σε μια βολτα με το defender μου χθες ανακαλυψα οτι σε ταχυτητα ανω των 130 χλμ και σε αμεση - αποτομη εφαρμογη των φρενων το τιμονι "τραβαει" αριστερα με αποτελεσμα να νιωθω οτι το οχημα ξεφευγει του ελεγχου μου.Ετσι σαν "τρελο φορτηγο" με φοβησε και ελεγξα σταθμη υγρων φρενων η οποια ειναι οκ,το αμορτισερ τιμονιου ειναι ενα καινουριο ΟΜΕ , και οι πισω σιαγωνες αντικατασταθηκαν τον φεβρουαριο.Εκτοτε το αυτοκινητο εχει κανει 1000 χλμ.....δεν προλαβα ακομα να παω στον μηχανικο μου.Εχει κανεις καποια ιδεα για τι μπορει να συμβαινει....να σημειωσω οτι μετα απο σταθμευση του οχηματος για 10 συνεχομενες ημερες παρατηρησα μαυρα υγρα να εχουν "γλειψει" την αριστερη ροδα εκ των εσω σαν να εσταζε βαλβολινη απο το ημιαξονιο και εφτασε μεχρι και το πατωμα του γκαραζ.

χριστος ανεστη

Πριν απο 1 μηνα ανακάλυψα στον αριστερό τροχό οτι υπηρχε γρασσοβαλβολίνη γύρω από την 2 φούσκα (όχι αυτή που βρίσκεται κοντά στον τροχό) και μάλιστα είχε πεταχτεί γύρω γύρω και είχε λερώσει τα πάντα. πήγα συνεργείο και μου εσφυξαν τον μεταλλικό σφυγκτήρα του εργοστασίου. λένε δεν ήταν σφιγμένοσ καλά. για την γρασσοβαλβολίνη που είχε χάσει μου είπαν κανένα πρόβλημα γιατί έχει πολύ μέσα. από τότε κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες