Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover αναρτηση Δευτερο μερος

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Range Rover αναρτηση Δευτερο μερος

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Μαρ 2005, 17:25

Γεια σας,

Αλλαξα τα ελατηρια στο Range μου (1990 3,9)
Μπροστά έβαλα λίγο πιο σκληρά από τα μαμά (150άρια αντί για 133)

Πίσω έβαλα UK police spec τα οποία είναι προοδευτικα (120-178άρια)

Το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου ήρθε στα ισια του (ήταν πεσμένο 3 πόντους από τη μία και 4,5 από την άλλη )

το πίσω μέρος όμως παραμένει βυθισμένο.
Υποψιάζομαι το Self Levelling Unit.

Καμία βοήθεια ???
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Range Rover αναρτηση Δευτερο μερος

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 21 Μαρ 2005, 20:25

Πάρε Νίβα
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2005, 22:40

Φιλε alp,

μου αρέσει που ρωτάς και μετά κάνεις του κεφαλιού σου........

Τι να σου λέω?????

πάλι τα ίδια?????


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2005, 22:59

Φίλε alp,

το πιθανότερο, όπως είπαμε ήδη, είναι πως έχει παραδώσει το πνεύμα το self leveling unit.
Tιμή δεν θέλεις να ξέρεις καθώς με βάση αυτήν στην Αγγλία στην Ελλάδα θα πρέπει να ξεπερνάει τα 700 Ευρώ (συν ΦΠΑ)

Εναλλακτικές υπάρχουν αρκετές.

Οσον αφορά τα police specs ελατήρια αυτά φυσικά και σου κάνουν το αυτοκίνητο να κάθεται καθώς η αρχική τους διαδρομή είναι μαλακότερη από τα απλά που το αυτοκίνητο φοράει στην πολιτική του έκδοση.
Αν ήθελες σκληρότερα και εργοστασιακής εφαρμογής θα έπρεπε να ακολουθήσεις τη λύση αυτών που χρησιμοποιούσαν τα αυτοκίνητα του SAS (ναι υπήρχαν Range Rover Classic για τους SAS) ή/και τα LSE.

Eναλλακτικά υπάρχει και η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τα βοηθητικά ελατήρια που είχαν τα Discovery προδιαγραφών Camel Trophy τοποθετημένα εσωτερικά μέσα στα κανονικά πίσω ελατήρια.

ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ να βάλεις τα βοηθητικά ελατήρια του Defender 130 καθώς δεν χωράνε στα ελατήρια των D90/Disco/RaRo Classic τα οποία έχουν μικρότερη διάμετρο από αυτά των 110/130.

Αλλη λύση (πιό φθηνή από το self leveling unit) είναι η τοποθέτηση αεροσουστών μέσα στα ελατήρια που τοποθέτησες.

Αν θέλεις κι άλλες πληροφορίες πάρε με τηλέφωνο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Μαρ 2005, 10:24

pantg έγραψε:Οσον αφορά τα police specs ελατήρια αυτά φυσικά και σου κάνουν το αυτοκίνητο να κάθεται καθώς η αρχική τους διαδρομή είναι μαλακότερη από τα απλά που το αυτοκίνητο φοράει στην πολιτική του έκδοση.
Αν ήθελες σκληρότερα και εργοστασιακής εφαρμογής θα έπρεπε να ακολουθήσεις τη λύση αυτών που χρησιμοποιούσαν τα αυτοκίνητα του SAS (ναι υπήρχαν Range Rover Classic για τους SAS) ή/και τα LSE.


Φίλε pantg,

κατέληξα στα police specs ελατήρια ακριβώς επειδή ήθελα πιο μαλακά και όχι σκληρότερα....
εξάλλου δεν είχα δει ποτέ κάποιο "εν υπηρεσία " (κοινώς μπατσάδικο)
Range να κάθεται, όλα ήταν μια χαρά ίσια... (και φορτωμένα μέχρι πάνω...)

Δε νομίζω πως σε ξεφόρτωτο αυτοκίνητο δικαιολογείται τέτοιο βύθισμα από την διαφορά σκληρότητας.

Αυτό που αναρωτιέμαι είναι εαν το Self Lev. unit (το οποίο πολύ σωστά λες πρέπει να παρέδωσε πνεύμα) όταν δε λειτουργεί, απλά δε λειτουργεί ή μπορεί και "τραβάει" το αυτοκίνητο κάτω, όπως στην περίπτωση μου ???
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Μαρ 2005, 10:25

pantg έγραψε:Φιλε alp,

μου αρέσει που ρωτάς και μετά κάνεις του κεφαλιού σου........

Τι να σου λέω?????

πάλι τα ίδια?????


Χαιρετώ


sorry φίλε,
αλλά τα scorpion ήταν πολύυυυυ ακριβά για τη τσέπη μου... :(
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μαρ 2005, 14:30

Αλέξη μην παρεξηγείς αυτό που σου έγραψα (αν και τώρα που το ξαναδιαβάζω και εγώ παρεξηγείται εύκολα....)

Αυτό που εννοούσα δεν είναι να διαλέξεις τα ελατήρια της Scorpion (άλλωστε το είχαμε συζητήσει ότι είναι ακριβά για αυτό που θέλεις) αλλά χρήση εργοστασιακών αντιστοιχιών.

Τώρα αναφορικά με τα self leveling unit, το να σε "τραβάει" προς τα κάτω δεν υπάρχει πιθανότητα να γίνεται. Απλώς "ψόφησε" και δεν σηκώνει το αυτοκίνητο όπως πρέπει.
Να σου σημειώσω όμως κάτι στο οποίο πρέπει να δώσεις προσοχή και ίσως να χρειαστεί και λίγο μέτρημα (άλλωστε με την μεζούρα ήδη τα πάς καλά αφού μέτραγες διαδρομές στην αρχή της συζήτησης για αμορτισέρ και ελατήρια)

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

Το self leveling unit ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ το αυτοκίνητο (αν το έκανε αυτό θα ήταν κάτι σαν Viagra και όχι αμορτισέρ)
Αυτό που κάνει είναι στην ουσία να αυτοφουσκώνεται όπως κινείται το αυτοκίνητο και να φέρνει τελικά το όχημα σε θέση παράλληλη με το έδαφος αφού όμως το όχημα καλύψει απόσταση και κάνει έτσι το self leveling unit να φουσκώσει από μόνο του. Κάποιο αντίστοιχο σύστημα έχουν και τα MONROE (και για να απαντήσω στην ερώτησή σου νομίζω ότι τα ΜΟΝROE το έχουν γενικώς αυτό το σύστημα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Καλύτερα ρώτα τον ειδικό επί των αμορτισέρ)

Αρα κάνε έναν έλεγχο να δείς μήπως και το self leveling unit σου λειτουργεί αλλά απλώς θέλει να καλύψεις κάποια πορεία για να γίνει αυτό. Το οτι κάθεται το αυτοκίνητο πίσω δεν είναι απαραίτητο στοιχείο που από μόνο του αποδεικνύει το ότι το βοηθητικό αυτό αμορτισέρ (γιατί περί τέτοιου πρόκειται) έχει χαλάσει. Μεζούρα και μία βολτίτσα λοιπόν και θα το δεις ελπίζω να σου ανεβάζει το όχημα.

Οσον αφορά τα προοδευτικά αμορτισέρ προσωπικά πιστεύω ότι συνδιάζουν τα χειρότερα από τους δύο κόσμους.
Πιό αναλυτικά.....
Ειναι τόσο μαλακά και σε τέτοιο σημείο (στην αρχή της διαδρομής τους) που κάνουν το αυτοκίνητο να πλέει και
Ειναι τόσο σκληρά από το μέσον περίπου και πέρα της διαδρομής τους που τελικά περιορίζουν την διαδρομή της αναρτήσεως στο χώμα (δηλαδή εκεί που θέλεις το μάξιμουμ της διαδρομής)

Θυμίσου όμως από την άλλη ότι τα μαλακά ελατήρια είναι που δίνουν στο αυτοκίνητό σου το όνομα που έχει για παραδειγματική αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας στο δρόμο αλλά και την φήμη του ως πολύ καλό όχημα εκτός δρόμου (γιατί το αυτοκίνητο με την μαλακή του ανάρτηση έχει άμεση την μεγάλη διαδρομή και το σταθερό πάτημα των τροχών σε cross axled καταστάσεις)
Το να βάζεις σκληρά ελατήρια σε land rover είναι σαν να του βάζεις 15 ζάντες και 285/45 ελαστικά (προσοχή στο λόγο πέλματος προς ύψος 45)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Μαρ 2005, 16:50

pantg έγραψε:Αυτό που κάνει είναι στην ουσία να αυτοφουσκώνεται


αυτό είναι όλα τα λεφτά .....



πέραν της πλάκας, δε σε παρεξηγώ φίλε, δεν είμαι τέτοιος τύπος...
πολύ σωστά τα λες, αλλά και με τα πιο σκληρά ελατήρια που φόραγα πριν και με τα προοδευτικά που έβαλα τώρα, το πισω μέρος είναι χαμηλά.
Αυτό ισχύει και μετά από πορεία αρκετών χλμ....

Αν το SLU δεν με "τραβαει κατω" μπορω να το αφησω εκει που ειναι , εστω και χαλασμένο και να ψάξω αλλού για τη λύση ?
Ρωτάω, γιατί έχω την (μάλλον λανθασμένη τώρα που το σκέφτομαι) εντύπωση πως εάν το αφαιρέσω, το αυτοκίνητο θα ... σηκωθεί...

Θα με έσωναν λαστιχένιοι τάκοι όπως είχες αναφέρει κάποια στιγμή ή και αερόσουστες ?

Δεν θέλω να βάλω πιο σκληρά ελατήρια...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μαρ 2005, 17:23

Aλέξη γειά,

λαστιχένιους τάκους σίγουρα δεν σου πρότεινα εγώ.
Πιθανόν να θυμάσαι τις προσθήκες για την πίσω ανάρτηση μία λύση που προσωπικά δεν θα προτιμούσα για δικό μου αυτοκίνητο καθώς αυτό δεν συνοδεύεται και από αλλαγή στο μήκος του αμορτισέρ (εκτός και αν πάμε μακρύτερα την πατέντα με προσθήκη μήκους στο ήδη υπάρχον αμορτισέρ, κάτι που γίνεται και σχετικά εύκολα αλλά θεωρώ ότι δεν είναι απολύτως ασφαλές άρα και πάλι δεν θα το έκανα)

Οι αερόσουστες εσωτερικά από τα υπάρχοντα ελατήρια είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση για το πρόβλημα που έχεις καθώς δεν θα σου αλλάξουν την αίσθηση του αυτοκινήτου απλώς θα σου σηκώσουν το πεσμένο πίσω μέρος. Αν αυξήσεις την πίεση στις αερόσουστες τότε προοδευτικά θα σκληρύνεις την ανάρτηση και θα αυξήσεις και το ύψος (φίλε vagelis αυτή η λύση είναι η καλύτερη και για το δικό σου αυτοκίνητο και την έλξη του βαρέως τρέϊλερ που έχεις)

Αν σε ενοχλεί πολύ το "μπαλαντζάρισμα" και οι κλίσεις λόγω της μαλακής αρχικής αίσθησης των προοδευτικών ελατηρίων τότε υπενθυμίζω την λύση των αντιστρεπτικών δοκών, τουλάχιστον για πίσω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 23 Μαρ 2005, 12:10

pantg έγραψε:Πιθανόν να θυμάσαι τις προσθήκες για την πίσω ανάρτηση μία λύση που προσωπικά δεν θα προτιμούσα για δικό μου αυτοκίνητο καθώς αυτό δεν συνοδεύεται και από αλλαγή στο μήκος του αμορτισέρ (εκτός και αν πάμε μακρύτερα την πατέντα με προσθήκη μήκους στο ήδη υπάρχον αμορτισέρ, κάτι που γίνεται και σχετικά εύκολα αλλά θεωρώ ότι δεν είναι απολύτως ασφαλές άρα και πάλι δεν θα το έκανα)



φίλε Παντελή καλημέρα,

δε θα συμφωνήσω μαζί σου για τον εξής λόγο :
Μιλάμε για πεσμένη ανάρτηση που θέλουμε να επανέλθει στο ύψος της και όχι για σήκωμα πέραν του κανονικού.
Αρα το αμορτισέρ γιατι θα χρειαστεί να είναι μακρύτερο ?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 23 Μαρ 2005, 12:17

pantg έγραψε: Αν αυξήσεις την πίεση στις αερόσουστες τότε προοδευτικά θα σκληρύνεις την ανάρτηση και θα αυξήσεις και το ύψος (φίλε vagelis αυτή η λύση είναι η καλύτερη και για το δικό σου αυτοκίνητο και την έλξη του βαρέως τρέϊλερ που έχεις)

Αν σε ενοχλεί πολύ το "μπαλαντζάρισμα" και οι κλίσεις λόγω της μαλακής αρχικής αίσθησης των προοδευτικών ελατηρίων τότε υπενθυμίζω την λύση των αντιστρεπτικών δοκών, τουλάχιστον για πίσω.

Χαιρετώ


Πως αυξάνεις την πίεση ?
Υπάχει τρόπος να γίνεται αυτό μέσα από το αυτοκίνητο, με π.χ. κομπρεσσέρ όπως στο LSE ?
με ενδιαφέρει καθότι τραβάω και εγώ τρέιλερ γύρω στους 3 τόννους ...

Το μπαλατζάρισμα δε με ενοχλεί, αρκεί να μη γίνεται επικίνδυνο...
γιατί να χάσω το βασικό προτέρημα των LandRover (κρέμασμα άξονα)...?

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Range rover

Δημοσίευσηαπό Rangeroverakias » 23 Μαρ 2005, 21:44

Φιλε alp

το self levelling λειτουργει θεωρητικα ως εξης βαζουμε φορτιο και κανουνε μερικα χιλιομετρα και βλεπουμε αν το αυτοκινητο εχει ερθει στο κανονικο του υψος . Αν οχι ειναι χαλασμενο ασε που και οταν ειναι καινουργιο δεν κανει την δουλεια που υποσχεται. κοστιζει περιπου 700 Ευρω οπως ειπε και ο Παντελης . Οι αεροσουστες μεσα στα ελατηρια νομιζω κοστιζουν πανω απο 400 Ευρω . Τωρα με τα εσωτερικα ελατηρια δεν ξερω τη παιζει. Οι τακοι που μπαινουν κατω απο τα ελατηρια αλουμινιου νομιζω πως αναγκαστικα θα σου σηκωσουν το Range και μονο με φορτιο θα βρισκεται στο κανονικο του υψος ομως θα πρεπει να συνοδευονται απο σκληροτερα ελατηρια λογω μεγαλυτερης πλευσης του Range .

Παντως στην αγγλια που ξερω το βγαζουν το self levelling γιατι δεν κανει τη δουλεια και βαζουν σκληροτερα ελατηρια.

Χωρις self levelling εχεις καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο μεγαλυτερα ανοιγματα πισω και λιγοτερα χοροπηδηματα του πισω μερος μετα απο περασμα απο σαμαρακια και απο αλλα εμποδια .
Πανω απο 2'' to συστημα δεν δουλευει αρα καλυτερα το βγαζεις και εχεις και τα παραπανω πλεονεκτηματα.

Εγω παντως το εχω βγαλει και εχω βαλει ΟΜΕ 2 '' ελατηρια .
Οσο για τα ανοιγματα εχω λιγο παραπανω απο τα κανονικα .

Παντελη πηγα προχθες συνεργειο για να μου αλλαξουν την τσιμουχα απο την ασημενια μπαλα μπροστα και με την ευκαιρια αυτη μετρησα τα ημιαξονια . Διαπιστωσα οτι ηταν 24 χιλιοστα και τα καρε24 εκτος απο το καρπουζι που εχει ενα κομματακι και ειχε 10 καρε .
Πισω τη παιζει ξερεις ?

Στην αγγλια οταν λενε 10 splines kai 24 splines τι εννοουν?
Ξερεις τιμες απο ημιαξονια γνησια σε περιπτωση που τα σπασω οταν θα βαλω μπλοκε γιατι δεν μου βγαινει απο το μυαλο οτι και με τα αυτοματα δεν θα εχουμε καλη καταληξη γι αυτο σε ρωταω.

Thanks
Ανδρεας
Τελευταία επεξεργασία από Rangeroverakias και 23 Μαρ 2005, 21:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Rangeroverakias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 16:51
Τοποθεσία: Xanthi

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2005, 21:48

alp έγραψε:
pantg έγραψε:Πιθανόν να θυμάσαι τις προσθήκες για την πίσω ανάρτηση μία λύση που προσωπικά δεν θα προτιμούσα για δικό μου αυτοκίνητο καθώς αυτό δεν συνοδεύεται και από αλλαγή στο μήκος του αμορτισέρ (εκτός και αν πάμε μακρύτερα την πατέντα με προσθήκη μήκους στο ήδη υπάρχον αμορτισέρ, κάτι που γίνεται και σχετικά εύκολα αλλά θεωρώ ότι δεν είναι απολύτως ασφαλές άρα και πάλι δεν θα το έκανα)



φίλε Παντελή καλημέρα,

δε θα συμφωνήσω μαζί σου για τον εξής λόγο :
Μιλάμε για πεσμένη ανάρτηση που θέλουμε να επανέλθει στο ύψος της και όχι για σήκωμα πέραν του κανονικού.
Αρα το αμορτισέρ γιατι θα χρειαστεί να είναι μακρύτερο ?



Aλέξη γειά,

συγγνώμη για εχθές το απόγευμα. Περίμενα να με καλέσεις στο τηλέφωνο μετά αλλά δεν με πήρες. Σήμερα έχουμε τον μικρό άρρωστο στο σπίτι οπότε σου απαντώ μέσω forum.
Εχεις απόλυτο δίκαιο στην παρατήρησή σου καθώς στην ουσία ότι γίνει θα γίνει για να επανέλθει το RaRo σου σε θέση παράλληλη προς το έδαφος και μέσα στα πλαίσια του εργοστασιακού ύψους της αναρτήσεως. Αρα θεωρητικά δεν υπάρχει πιθανότητα να τερματίσει το αμορτισέρ σου ούτε στην συμπιεσμένη αλλά ούτε στην σε πλήρη έκταση θέση του.

Χαιρετώ και ευχαριστώ για την σωστή παρατήρηση.
pantg
 

σδσψψ

Δημοσίευσηαπό Rangeroverakias » 23 Μαρ 2005, 22:02

Παντελη

για δες λιγο παραπανω σου εχω κατι ερωτησουλες
Άβαταρ μέλους
Rangeroverakias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 16:51
Τοποθεσία: Xanthi

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2005, 22:58

Φίλε rangeroverakia σου απαντώ γρήγορα γιατί πρέπει να κλείσω τον υπολογιστή για να μην ενοχλώ τον μικρό.

24 ή 10 splines είναι τα δόντια που μέτρησες στα ημιαξόνιά σου.

Τα μπροστικά σου ημιαξόνια όμως θα πρέπει να είναι είτε με 24 δόντια από την μεριά του διαφορικού και 23 δόντια από την μεριά της χρωμιομένης μπάλας (αν το αυτοκίνητο είναι κατασκευής έως το 1987) είτε 24 δόντια στο διαφορικό και 32 στην μεριά της χρωμιομένης μπάλας. Το εξωτερικο μικρό ημιαξονιάκι είναι όντως 10. Πες μου και πάλι αν είναι ένα κομμάτι (το ημιαξονιάκι με τον εξωτερικό μπιλιοφόρο) ή ξεχωριστός ο μπιλιοφόρος από το ημιαξονιάκι.

Οσον αφορά τα πίσω σου ημιαξόνια αν έχει ελαστικές ταπίτσες ανάμεσα από τις πέντε βίδες που συγκρατούν το κάλυμα του ημιαξονίου βγάλε την τάπα και μέτρα τα δόντια. Θα πρέπει να είναι είτε 10 είτε 24. Πιστεύω πως μάλλον θα έχεις τα 24άρια καθώς το μπροστινό σου διαφορικό έχει 24 στην εσωτερική του πλευρά. Αλλά από την άλλη πλευρά μπορεί να είχαν περίσσευμα από 10 πίσω διαφορικά και να έβαλαν τέτοια (είναι γνωστό ότι βάζανε ότι τους βρισκόταν εύκαιρο)

Αν βάλεις προοδευτικό αυτόματο μπλοκέ το να σπάσεις ή να στραβώσεις ημιάξονια ναι μεν δεν είναι αδύνατο αλλά το θεωρώ ΠΟΛΥ δύσκολο.

Αν βάλεις κατ' επιλογή μπλοκέ (που προσωπικά επαναλαμβάνω δεν το συνιστώ με ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο αν θέλεις να ανεβαίνεις κοτρώνες και να πηγαίνεις ΜΟΝΟ ίσια) τότε βάλε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κάτι πιό γερό από τα εργοστασιακά. Ομως να σε ενημερώσω ότι εμπρός 24/32 ημιαξόνια ΔΕΝ υπάρχουν σε ενισχυμένα αυτή τη στιγμή.
Πισινά ή μπροστινά 10άρια δεν υπάρχουν καθόλου σε ενισχυμένα.
Αν κάνεις αλλαγή διαφορικών τότε βάλε με 24 δόντια (24άρι καρέ στην μαστορική) και για εμπρός θα πρέπει να βάλεις το σετ αλλαγής των εμπρός μπιλιοφόρων από 32άρηδες σε 23άρηδες εσωτερικά και ημιαξονιάκια ξεχωριστά εμπρός με ρύθμιση ασφαλείας (έτσι ώστε στα ζόρικα να σπάει το μικρό ημιαξονιάκι το οποίο αλλάζει σε λιγότερο από 5 λεπτά αν είσαι αργός και σε κάτι παραπάνω από 3 αν είσαι γρήγορος)
Αν πάλι το πίσω σου διαφορικό είναι 10αρι και θέλεις να βάλεις από τώρα ενισχυμένα ημιαξόνια ή έστω 24άρια (που είναι σαφώς πιό γερά από τα 10άρια) τότε υπάρχει δυνατότητα αλλαγής του "καρέ" στο εργοστασιακό γκρούπ του διαφορικού (μόνο το καρέ όχι όλο το διαφορικό) με 160 Ευρώ.


Ενδεικτικές τιμές
σετ μετατροπής εμπρός από 32άρι σε 23άρι με σύστημα ασφαλείας 1400 Ευρώ
Σετ ημιάξονια ενισχυμένα εμπρός 24/23 550 Ευρώ
Σετ ημιαξόνια ενισχυμένα πίσω 24/24 400 Ευρώ
Κορωνοπήνια 3.8 ή 4.1 ή 4.75 : 1 σετ εμπρός πίσω 1300 Ευρώ
Σετ μπλοκέ 100% κατ επιλογή με ενισχυμένα ημιαξόνια γκρουπ με 4 ακίδες, ηλεκτρικής εμπλοκής (χωρίς δηλαδή καθυστέρηση κλειδώματος και κομπρεσέρ) ενδεικτική τιμή στα 1500 Ευρώ και παράδοση από Ιούνιο.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες