Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover αναρτηση

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Range Rover αναρτηση

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Μαρ 2005, 17:10

καλησπερα σε ολους,

εχετε καμια εμπειρια με αμορτισερ "Armstrong" ή "Monroe" ή "Pro Comp" ?

σκέφτομαι να βάλω ένα σετ από τα τρία και ψάχνω καμιά γνώμη...

Μιλάμε για Range Rover 3,9 με νορμαλ αναρτηση...

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range Rover αναρτηση

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2005, 18:54

alp έγραψε:καλησπερα σε ολους,

εχετε καμια εμπειρια με αμορτισερ "Armstrong" ή "Monroe" ή "Pro Comp" ?

σκέφτομαι να βάλω ένα σετ από τα τρία και ψάχνω καμιά γνώμη...

Μιλάμε για Range Rover 3,9 με νορμαλ αναρτηση...

Ευχαριστώ


Εχω στο disco τα procomp,ειναι καλα για χωμα αλλα στην ασφαλτο σε ανοιχτες στροφες το αυτοκινητο παιρνει κλισεις μεγαλυτερες απο τα μπιλστειν που ειχα πρωτα,ηταν πιο σκληρα,ειναι συν 2",εν ολιγοις αν τα θελεις για χρηση εκτος ειναι καλα για υψηλες ταχυτητες σε ασφαλτο δεν ειναι οτι καλυτερο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Μαρ 2005, 19:09

Ειναι σκληροτερα απο τα bilstein ?
(αυτή τη στιγμή φοράω bilstein...)

Νομιζω ότι οι μεγαλυτερες κλισεις που παιρνει οφειλονται στο οτι ειναι +2"
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2005, 22:35

Φίλε alp γειά,

εκ των τριών προσωπικά θα προτιμούσα τα MONROE γιατί μου θυμίζουν την Mαιριλυν.

Σοβαρά τώρα, αν θυμάμαι καλά τα ΜΟΝROE είναι αυτορυθμιζόμενα το οποίον σημαίνει ότι είναι μαλακά όταν χρειάζεται και σκληραίνουν όταν πρέπει.
Δοκιμές τα είχαν παρουσιάσει σαν πολύ καλά πάνω σε Discovery και με δεδομένο το ότι το disco και το RaRo ομοιάζουν εξαιρετικά (με την εξαίρεση του πίσω βοηθητικού αμορτισέρ στο RaRo) θεωρώ ότι είναι μία πολύ καλή λύση και με λογικό κόστος

Νομίζω, αν δεν με απατά η μνήμη μου ότι τα φθηνότερα είναι τα Armstrong και κάποτε (ίσως και ακόμη) ήταν και ο original equipment manufacturer για τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούσε η Land Rover για τα RaRo Classic και τα Discovery από το εργοστάσιο.

Τα Pro-Comp είναι πολύ καλά αλλά ακριβότερα ιδίως στην έκδοση με την δυνατότητα ρύθμισης από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Οποιοδήποτε αμορτισέρ και αν βάλεις που έχει αύξηση ύψους κατά 5 ή περισσότερους πόντους θα σου κάνει το αυτοκίνητο να γέρνει, εκτός και αν βάλεις σκληρότερες αντιστρεπτικές (αλλά τότε μειώνεις την διαδρομή σε cross-axled καταστάσεις εκτός δρόμου, εκτός και αν βάλεις σύστημα απεμπλοκής των αντιστρεπτικών για την εκτός δρόμου χρήση)

Τι θα έβαζα???? όπως σου είπα τα MONROE.

Υπάρχει βέβαια και η λύση των απλών εργοστασιακών...... που δεν είναι και τόσο ακριβά και είναι μιά χαρά όταν είναι καινούργια.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Μαρ 2005, 08:24

alp έγραψε:Ειναι σκληροτερα απο τα bilstein ?
(αυτή τη στιγμή φοράω bilstein...)

Νομιζω ότι οι μεγαλυτερες κλισεις που παιρνει οφειλονται στο οτι ειναι +2"


Οχι τα bilstein ειναι σκληροτερα.
Τα procomp τα φοραω με ελατηρια της britpart 220 lb μπροστα και 340 lb πισω και ειναι +2" και τα ελατηρια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Μαρ 2005, 10:10

καλημερα σε ολους,

Φίλε vangelis, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα pro comp, αλλά να σε ρωτήσω κάτι? γιατί φοράς τόσο σκληρά ελατήρια? βοηθούν κάπου? ρωτάω γιατί μόλις άλλαξα τα δικά μου και έβαλα κατά πολύ πιο μαλακά....

Φίλε pantg, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Κι εγώ νομίζω πως τα armstrong ειναι ΟΕΜ ή τουλάχιστον ήταν όταν κατασκευάζονταν τα αυτοκίνητά μας... :-)
είναι όμως λαδιού και όχι αερίου και αυτό τα κάνει υποδεέστερα έτσι δεν είναι ??? (βεβαια ειναι πολύυυυυυ φτηνά)

Ολα τα ΜΟΝΡΟΕ είναι αυτοριθμιζόμενα ή μονο κάποια σειρά ?


Για να κάνω τα πράγματα λίγο πιο δυσκολα, θελω να βάλω στην άσκηση και τα BILSTEIN, καθώς μου είπαν πως μπορώ να τα κάνω rebuild (τα φοράω ήδη) και εάν επιθυμώ μπορώ να τα κάνω και revalve σύμφωνα με τις ανάγκες μου.....(πιο μαλακά - πιο σκληρά κλπ).

Μπερδεύει λίγο το πράμα, αλλά τελικά νομίζω πως το project αμτορτισέρ δεν θα μου κοστίσει 400- 450 ευρώ που ζητάνε οι αξιαγάπητοι κύριοι ειδικοί, αλλά κάποιο υποπολλαπλάσιο αυτού ..... :D
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Μαρ 2005, 12:07

Λοιπον το σηκωσα για να εχω μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος ,γιατι οπως ειδα μου χρειαζοταν και εβαλα σκληρα ελατηρια για να ρυμουλκω βαρεια φορτια,οπως το φουσκωτο μου που ξεπαιρναει τα 1500 κιλα.
Σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο για υψηλες ταχυτητες,πανω απο τα 120-130 ψιλοψαρευει το αυτοκινητο αλλα δεν με πειραζει γιατι ποτε δεν ειμουν φαν των υψηλων ταχυτητων.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες