από pantg » 16 Μαρ 2005, 08:10
φίλε delon,
αν σου είναι εύκολο δώσε λίγη περισσότερη προσοχή στον τρόπο που γράφεις. Οταν ζητάς βοήθεια για κάτι καλό είναι να βοηθάς πρώτα από όλα τον εαυτό σου με το να εκθέτεις το πρόβλημά σου με κατανοητό τρόπο.
Μόνο έτσι εκείνοι που επιθυμούν να σε βοηθήσουν θα μπορέσουν να το κάνουν.
Τώρα όσον αφορά το πρόβλημα του αυτοκινήτου σου.
Οπως διαπιστώσατε με τον μάστορά σου το πρόβλημα μάλλον βρίσκεται στα ρουλεμάν του τροχού σου.
Επιβάλλεται αλλαγή ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ρουλεμάν στον τροχό και ακόμη καλύτερα ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ του άξονα. Ακόμη καλύτερα και στον εμπρός και στον πίσω άξονα (δηλαδή και τα 8 ρουλεμάν) Το να σου χαλάει το ένα άκρο σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν σε λίγο καθώς είναι τοποθετημένα στο αυτοκίνητο από την ημέρα που κατασκευάστηκε και έχουν δεχθεί παραπλήσια ταλαιπωρία και χρήση.
Αν παρόλα αυτά λόγω κόστους θέλεις να αποφύγεις την ενδεδειγμένη τακτική συντήρησης (δηλαδή αλλαγή και των 8 ρουλεμάν) τότε άλλαξε ΑΜΕΣΩΣ (επαναλαμβάνω ΑΜΕΣΩΣ) το σπασμένο καθώς θα σου χαλάσει το χωνί στον τροχό και αυτό στοιχίζει πανάκριβα σαν καινούργιο ανταλλακτικό.
ΜΗΝ ΠΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ με σπασμένο ρουλεμάν και κυρίως μην κάνεις αγριάδες. Οι εξοχές και τα βουνά δεν θα φύγουν, θα είναι εκεί και το επόμενο ΠΣΚ.
Η φθορά στα ρουλεμάν είναι φυσιολογική ιδίως αν δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ στο παρελθόν.
Ο τρόπος για να τα συντηρείς όσο το δυνατόν περισσότερο και σε καλύτερη κατάσταση είναι η συχνή και τακτική αλλαγή των βαλβολινών (όπως ο φίλος Discoman ήδη είπε), η αλλαγή τους οπωσδήποτε όταν κάνεις συχνά περάσματα από βαθιά νερά (ιδίως αν πριν έχεις κάνει μεγάλη απόσταση σε σχετικά μέτριες ή υψηλές ταχύτητες) και η χρήση του ειδικού γράσσου στις εμπρός ασημένιες μπάλες αντί για βαλβολίνη EP90 που έμπαινε παλαιότερα από το εργοστάσιο στα οχήματα.
Επίσης η χρήση των ενδεδειγμένων διαστάσεων ελαστικών (τα πολύ φαρδιά ή οι ζάντες με μεγάλο offset ταλαιπωρούν αφάνταστα τα ρουλεμάν) και η αποφυγή πατήματος φρένου όταν περνάς σαμαράκια ή λακκούβες και κοτρώνες.
ΑΛΛΑΞΕ ΑΜΕΣΑ τα ρουλεμάν στην μεριά που βρίσκεται το σπασμένο.
Δεν χρειάζεται να βάλεις γνήσιο Land Rover ρουλεμάν. Ενα καλό επώνυμο ρουλεμάν (TIMKEN, SKF κλπ) στην ίδια διάσταση είναι εξίσου καλό αν όχι καλύτερο. Αλλαξε επίσης και ΟΛΕΣ τις τσιμούχες του συστήματος για να μην έχεις διαρροές στο μέλλον. Ζήτα τις καινούργιες με τα διπλά χειλάκια και όχι τις παλιές με τα μονά.
Αν το αυτοκίνητό σου έχει τις πλαστικές τάπες στο κέντρο της πλύμνης του τροχού (δηλαδή στο κέντρο ανάμεσα από τις πέντε μικρές βίδες που κρατούν το κάλυμα του ημιαξονίου) τότε να ελέγξεις αν έχασε/έφτυσε βαλβολίνες από εκεί. Αυτό σημαίνει ότι οι τσιμούχες που σου είπα πιό πάνω έχουν χαλάσει και ίσως για το λόγο αυτό να υπερθερμάνθηκε/ταλαιπωρήθηκε το ρουλεμάν σου και να έσπασε.
Ακόμη και αν δεν χάνουν αφού θα τις βγάλεις για την επισκευή του άκρου άλλαξέ τις με καινούργιες. Αυτές ΠΡΕΠΕΙ να μπούν γνήσιες καθώς οι imitation δεν έχουν την ίδια αντοχή και στεγανότητα (εκτός και αν τις κολλήσει ο μάστοράς σου με φλατζόκολλα αλλά θα φαίνονται άσχημα)
Αν χρειαστείς οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ζήτα την ελεύθερα ή πάρε με τηλέφωνο στα 22950 37637 και 6944 579911
Χαιρετώ και καλώς ήρθες στην παρέα μας.