workshop_rover έγραψε:...
3) Το κιτρινο λαμπακι στο καντραν ισως να ειναι απο ενα σωληνακι που κοπηκε απο την πιεση του πλυστικου. Σημερα το ανακαλυψα και όποιος γνωριζει ας με πληροφορησει. Στον πισω αριστερο θόλο, ειναι στερεωμενο ενα σωληνακι με μια ανεπιστροφη βαλβιδα. Οπως ειπα, αυτο κοπηκε και η βαλβιδα ειναι γεματη λασπη και χωρις ενδειξη για τη φορά της. Ξερει κανείς ποια ειναι σωστη φορά;
στον πίσω αριστερό θόλο, το σωληνάκι με τη βαλβίδα είναι η αναπνοή του ρεζερβουάρ. Δεν έχει σχεση με το λαμπάκι. Στο τελείωμα μετά τη βαλβίδα αλλάζει φορά (γίνεται ανάποδο J) από το σωληνάκι και επιστρέφει κάθετα προς τα κάτω, έτσι ώστε να μην παίρνει ευκολα νερά.
Η βαλβίδα πρέπει να είναι έτσι ώστε να επιτρέπει την διελεύση του αερα αλλά αν πάρει νερά η εσωτερική μπίλια να την "κλείνει".
Πρόσεχε μη σου πάρει νερά, δεν θέλουν και πολλά τα μπέκ για να τελειώσουν με τέτοια πίεση που δουλευουν