Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

90 vs 110and disco 3

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

90 vs 110and disco 3

Δημοσίευσηαπό BILLLAND » 25 Νοέμ 2010, 10:37

απλά παραθέτω το παρακάτω βίντεο για να το σχολιάσουμε ...τελικά δεν είναι πάντα καλό ένα κοντό αυτοκίνητο
BILLLAND
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 17 Μάιος 2006, 23:32
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό BILLLAND » 25 Νοέμ 2010, 10:38

[youtube]http://www.youtube.com/v/GELyyycKIHA?fs=1&hl=en_US[/youtube]
BILLLAND
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 17 Μάιος 2006, 23:32
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2010, 10:48

Διαφορετικά πατήματα, διαφορετικοί οδηγοί, τα τεχνητά εμπόδια φτιάχτηκαν για κοντό μεταξόνιο και δούλεψαν έτσι.
Είναι αλήθεια πάντως ότι ένα μεταξόνιο μεταξύ 100-110'' είναι ο ιδανικός συμβιβασμός για εκτός δρόμου. Βοηθά στις ανηφόρες κατηφόρες με - στα πολύ στενά κομμάτια που θέλουν μανούβρες.
Δυστυχώς πχ το 110 μπορεί να έχει ένα ιδανικό μεταξόνιο, αλλά έχει και πίσω πρόβολο μεγάλο και χάνει πολύ απο αυτό.
Ένα 110 bobtail ίσως; ;-)

[youtube]http://www.youtube.com/v/1OXNNd36nHs?fs=1&hl=en_US[/youtube]
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6832
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό BILLLAND » 25 Νοέμ 2010, 11:07

και εγώ θεωρώ το 110 bobtail ως το απόλυτο όπλο για το βουνό και κυρίως για extreme καταστάσεις .Aχ να υπήρχε disco 3 bodtail πιστεύω ότι θα ήταν το απόλυτο εργαλείο με την βοήθεια τον ηλεκτρονικών ( terrain response )
BILLLAND
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 17 Μάιος 2006, 23:32
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό iatros » 28 Νοέμ 2010, 23:30

Άλλο ένα απόλυτο όπλο είναι και το RANGE ROVER bobtail, το οποίο έχει σχεδόν το τέλειο μεταξόνιο, ούτε 90, ούτε 110 αλλά 100ίντσες.

Φίλε Βασίλη, απορώ γιατί η LAND ROVER δεν έβγαλε και κοντό DISCO 3(δες land cruiser, Pajero) αλλά χωρίς τον πίσω προφυλακτήρα. Ίσως να ήταν και αυτό πάρα πολύ καλό εργαλείο.

Για τα περάσματα του πρώτου βίντεο σαφώς και ευνοούν τα αυτοκίνητα με μακρύ μεταξόνιο.

Μετά από 5 χρόνια κάτοχος του DISCO 3 και 4 μήνες περίπου κάτοχος του RANGE ROVER CLASIC '91, σε ότι έχει σχέση με το βουνό γενικά έχω να πω τα εξής:

To DISCO έχει τρία μειονεκτήματα: 1. Έχει μακρύ μεταξόνιο(άσχημο για στενά περάσματα και κακή γωνία ράμπας), 2. Είναι βαρύ 2,5τον. και πάνω(πολύ προσοχή στα κλειστά κατηφορικά κομμάτια με άσχημη πρόσφυση όπως λάσπη-χιόνι-πάγο) και 3. είναι ακριβό(για το βουνό πάντα). Όλα τα υπόλοιπα που μένουν είναι πλεονεκτήματα και φυσικά στα δύσκολα ακόμα και στα πολύ δύσκολα θα έλεγα, λίγα "μαμά" οχήματα αυτής της κατηγορίας έχουν τις δυνατότητες του DISCO 3.

Το RANGE (και ειδικά το bobtail) είναι σχεδόν τέλειο για το βουνό, για το μόνο που μπορεί κανείς να ανησυχήσει είναι μην σπάσει ημιαξόνιο.

Για on Road χρήση δεν τίθεται καμία αμφιβολία για το ποιο είναι καλλίτερο.

Σπύρο λυπάμαι πολύ που δεν μπόρεσα τελικά να έρθω το τριήμερο στην Πίνδο.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες