Δηλαδή ότι πουθενά δεν ανέφερε ότι θα πρέπει να προσέξεις, να φροντίσεις να κάνει καλή επαφή και να αδιαβροχοποιήσεις ΟΛΕΣ τις ενώσεις και ειδικότερα εκεί που είχαν τη φαεινή ιδέα να παρεμβάλουν το πλαϊνό μέρος του φτερού αντί να ανοίξουν μια τρύπα ώστε ο σωλήνας να είναι μονοκόμματος προς το φιλτροκούτι.
Θα μου πεις εννοείται και θα έχεις δίκιο. Όμως όταν αγοράζεις ένα προϊόν που υποτίθεται ότι είναι bolt on τότε αυτό θα έπρεπε να τα έχει όλα προβλέψει.
Το αποτέλεσμα θα ήταν, αν δεν προχωρούσαμε σε εκτεταμένες αλλαγές (δίσκος - κόψιμο, κοπάνημα με σφυρί για να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος να χωρέσει ο σωλήνας), μόλις βούταγες πουθενά να έπαιρνε νερά από την γελοία ένωση στο σασί. ( δες εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-20.html )
Έτσι είχες σίγουρα ένα κατεστραμμένο μοτέρ diesel (γιατί με τη βενζίνη μπορεί να τη γλίτωνες όπως ο τύπας στο video).
Αν ποτέ βάλετε snorkel (μόνο αν σας χρειάζεται πραγματικά) φροντίστε ώστε όλα τα σημεία των ενώσεων να κάνουν καλή επαφή και να έχουν αδιαβροχοποιηθεί (σιλικόνη), αλλιώς καλύτερα θα είστε χωρίς αυτό (τουλάχιστον θα φυλάγεστε).
Τελευταία επεξεργασία από
superspy και 06 Νοέμ 2010, 12:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά