Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ολιγα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό blackchris » 28 Φεβ 2007, 14:13

Δεν με ενδιαφλερει το βενζινάδικο θα βάλω γκάζι :twisted:

Είμαι το τέταρτο μέλος του συλλόγου :elephant:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Φεβ 2007, 14:55

Συλλογος των Φιλων των ΦΙΛΩΝ των ΛΡ?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 28 Φεβ 2007, 15:06

Σύλλογος των φίλων των Φίλων, και με έλλειμμα κυλίνδρων.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 16:28

Δεν δέχομαι τον τίτλο του πρέδρου επειδή έχω δύο V8 (αυτό σημαίνει ότι μόλις βρεθεί κάποιος με τρια θα εκθρονιστώ κατ'ευθείαν)

Οι σύλλογοι - εδώ συμφωνώ με τον παντελή - εξάλλου δεν πρέπει να έχουν προέδρους και πόσο μάλλον ένας τέτοιος, που μόλις ανακοινωθεί θα έρθουν να μας μαζέψουν (πρώτα τον πρόεδρο).

Εκτός αν θέλει ο fatman...

Σύλλογος φίλων fatman τι λέτε?

Ελπίζω τουλάχιστον να μην έπεσε σε κατάθλιψη μετά την αγγελία χωρισμού και την ακαριαία επανασύνδεση μετά με το Disco του, αλλά να είναι σε δεύτερο μήνα του μέλιτος...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Φεβ 2007, 16:59

’Aκου οικολόγοι με Β8.

Θα φάμε πααααρα πολύ ξύλο!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 17:17

blackchris έγραψε: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Αίσχος σύλλογος ΥΠΑΡΧΕΙ ήδη και δεν χρειάζεται καινούργιος και όλα αυτά είναι εκ του πονηρού :evil:

(με το μπαρδον αλλα δεν μπόρεσα να κρατηθώ :twisted: )


μην μου στεναχωριέσαι blackchris,

το χιούμορ όταν είναι σωστό και έξυπνο είναι πάντα ευπρόσδεκτο και ευχάριστο.

Ετοιμαζόμουν μάλιστα να βάλω και εγώ κάτι αντίστοιχο....

Εμείς πάντως δεν είμαστε οικολόγοι.
Αν κρίνω από την μέση ηλικίας μελών μάλλον προς το οικολόγεροι (μπορεί και οι κ@λόγεροι) να είμαστε.

Φυσικά και θα πρέπει να δέχονται και μή μέλη φτάνει να έχουν V8 !!!!
(αλήθεια εμάς τους ταλαίπωρους με τα Tdi θα μας δεχθεί ο νέος οικολογικός σύλλογος LR άρα?)


(οι τσακωμοί τσακωμοί αλλά και η καλή και ωραία πλάκα πάντα μας βρίσκει όλους μαζί)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 17:20

dimitrios έγραψε:Ααααα!!!!...ώστε ο Fatman καταστρέφει τον πλανήτη... :smackbottom:



ΑΥΤΟΣ !!!!!

ΑΥΤΟΣ !!!!!

με τις μπαταρίες του

(άσε που χάλασε και το ίματζ του χοντρού παραδοσιακού Landroverάκια τώρα που αδυνάτησε. Και όχι τίποτε άλλο έχω τώρα να ακούω και την σύζυγο: "κοίτα πόσο αδυνάτησε ο Αντρέας, γιατί δεν κάνεις και εσύ κάτι?"

Φυσικά υπάρχει και το θετικό. Αντί να χρειαστεί να δώσει άλογα στο μοτέρ ο Αντρέας, ελάφρωσε το φερόμενο βάρος....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 17:26

disco έγραψε:’Aκου οικολόγοι με Β8.

Θα φάμε πααααρα πολύ ξύλο!!


Νίκο τόσα χρόνια στην παραγωγή αυτό το μοτέρ έχει αποσβέσει το κόστος παραγωγής και εξέλιξής του πολλές φορές.

Ασε που όταν είναι σωστά ρυθμισμένο και δουλεύεται στην ροπή του είναι ΟΝΤΩΣ οικονομικό (τα έχουμε πει αυτά αρκέτες φορές μην τα λέμε πάλι)

(άντε μπας και ψήσουμε και τον ex-fatman <μανώλη δεν σε πειράζει που υιοθέτησα το υποκορεστικό?>)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 17:51

pantg έγραψε:
Ασε που όταν είναι σωστά ρυθμισμένο και δουλεύεται στην ροπή του είναι ΟΝΤΩΣ οικονομικό (τα έχουμε πει αυτά αρκέτες φορές μην τα λέμε πάλι)

Χαιρετώ


Εχω διαπιστώσει ότι αν οδηγείς στην ροπή δεν πειράζει και να είναι συντηρημένο-ρυθμισμένο. Η ροπή του φτάνει για να είναι οικονομικό (15 L/100) ακόμη και αρρύθμιστο - απλά πάει λίγο (ακόμη) αργότερα...

Παράδειγμα πρόσφατο, είχα ξεχάσει τα μπουζοκαλώδια γύρω στα 80.000 χλμ χωρίς αλλαγή και σιγά σιγά το Disco δεν μπορούσε ν' ανέβει την μεγάλη κλίση του γκαράζ μου με την όπισθεν. Παρόλα αυτά καμμία αλλαγή στην κατανάλωση δεν είχα με τα λιωμένα μπουζοκαλώδια, αντίθετα μόλις έβαλα τα καινούρια, ανέβηκε λίγο θα έλεγα (μάλλον λόγω χαράς για την χαμένη ισχύ...)

Αβυσσος η ψυχή του βου...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 18:26

Μανώλη κοίτα σύμπτωση.

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ πρόβλημα με τα μπουζοκαλώδια το είχα και εγώ με τον Tdi.

(τι???????)

(να αστειευόμαστε και λίγο)

Σοβαρά τώρα, από ρεταρίσματα δεν είχες?
Αρρυθμίες ιδίως το πρωί και περισσότερο ακόμη τις ημέρες με αυξημένη υγρασία?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 19:31

Kαι όμως όχι, δεν εμφάνιζε κανένα πρόβλημα, είχε χάσει προοδευτικά κάποια δύναμη και δεν κατάλαβα τίποτε παρότι πάντα παρακολουθώ και την κατανάλωση βενζίνης (για να ξέρω ότι όλα πάνε καλά υποτίθεται στον κινητήρα αισθητήρες κ,λ κλπ) και όλα ήταν καλά, ήταν μάλιστα και πολύ οικονομικό.

Μετά άλλαξα και στο 110 (δεν είχα αλλάξει καθόλου από το 1996 που το πήρα με 40k τώρα έχει 130k) και ζωντάνεψε λίγο και αυτό...

Οπότε συμπέρασμα, άμα θέτε ζωντάνια και ευεξία αλλάζετε μπουζοκαλώδια (καπάκι διανομέα - ρότορα) κάθε 40-60k, άμα δε θέτε πάλι δεν πειράζει, πάλι θα πηγαίνει...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 28 Φεβ 2007, 20:27

Οπότε συμπέρασμα, άμα θέτε ζωντάνια και ευεξία αλλάζετε μπουζοκαλώδια (καπάκι διανομέα - ρότορα) κάθε 40-60k, άμα δε θέτε πάλι δεν πειράζει, πάλι θα πηγαίνει... Ex πρόεδρε, σαν διαφήμηση του red bull μοιάζει. Έπρεπε να την πατήσω εγώ με τα μπουζοκαλώδια για να βάλετε όλοι μυαλό εεεεεεεεε?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 22:08

Mην με λες πρόεδρο σου λέω, δεν κάνω για τέτοια. Κοκκινίζω κιόλας.

Πάντα είχα μπουζοκαλώδια spare αλλά κανείς δεν μου έλεγε πότε πρέπει ν' αλλαχθούν, ούτε πως τα μετράνε και εγώ για οικολογικούς λόγους δεν τα άλλαζα...

Τελικά τα V8 τα μασάνε τα μπουζοκαλώδια. Αν μετρήσεις το καινούριο με το παλιό έχουν μεγάλη διαφορά στην αντίσταση αλλά επειδή το καθένα έχει διαφορετική πρέπει αν έχεις υπομονή να τα μετράς ένα ένα...

Ευκολότερο τελικα να τ' αλλάζεις κάθε 40.000 χλμ

Αυτό που πάλι δεν μπορώ να διαπιστώσω είναι αν στα δικά μας οικολογικά μοτέρ θα απέδιδαν καλύτερα ενισχυμένα μπουζοκαλώδια.

Εγω έφαγα το stock και θα ξαναλάξω τώρα σε 2 χρονάκια, ας επιχειρήσει κάποιος άλλος ξεχασιάρης να μας πεί
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 28 Φεβ 2007, 23:20

Αν είναι να αλλάζουμε κάθε σαράντα χιλιάδες χιλ. μπουζοκαλώδια, τότε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρέπει να αγοράσω καμμιά δεκαριά σετ για στοκ. Δεν θα βγάλει χαλαρά καμμιά 400000 χιλ ακόμα το μοτέρ μου? Για σκέψου να ξεμείνω από μπουζοκαλώδια.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2007, 10:47

Μπορείς να κανεις κάτι άλλο.

Να βάλεις καλώδια με σύρμα μέσα, αντιπαρασιτικές πίπες (της οποιες θα αλλάζεις κάθε 100.000klm) και να μην ασχοληθείς ποτε πια με αυτό το θέμα.

Έτσι μπορείς να ασχολείσαι με την απόλαυση της τεμπελιάς.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες