Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙ ???

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2007, 19:39

Νίκο γειά,

σοβαρά τώρα,

ανάλογα με την σκληρότητα των εμπρός κυρίως ελατηρίων το ασφαλές όριο για την αύξηση ύψους της ανάρτησης είναι η μία ίντσα.

Αν το ελατήριο παίζει σε αύξηση σκληρότητας πάνω από 20% τότε το +1 ίντσα ελατήριο δίνει ελαφρά μεγαλύτερο ύψος και έτσι ξεπερνάς κατά κάτι και την 1.5 ίντσα και πλησιάζει πολύ το όριο στο οποίο αρχίζουν προβλήματα με κραδασμούς λόγω της μεταβολής της γωνίας περιστροφής του εμπρός κεντρικού άξονα.

Αυτό ισχύει σε αυτοκίνητα που έχουν τον κανονικό προφυλακτήρα και δεν έχουν εργάτη εμπρός.

Για το λόγο αυτό και γράφω για την μία ίντσα.

Στις δύο ίντσες με αύξηση σκληρότητας κατά 20% (υπάρχει και έκδοση ελατηρίων με ακόμη μεγαλύτερη σκληρότητα) δημιουργείται πρόβλημα κραδασμών από τον εμπρός κεντρικό (όπως ήδη γράφτηκε πιο πάνω)

Να σας θυμίσω κάτι που οι περισσότεροι δεν σας λένε.

Οτι το Mpi είναι ελαφρύτερο από το Tdi και το V8 και ότι κυρίως στις αγορές που κατασκευαζόνται τα περισσότερα ελατήρια aftermarket δεν υπήρξε ΠΟΤΕ το Mpi, άρα αυτά που σας δίνουν είναι για τα Tdi και/ή τα Mpi.

To σκληρότερο ελατήριο θα σας δώσει παραπάνω από μία ή δύο ίντσες ανύψωσης στην ανάρτησή σας.

Αν έχετε βάρος εμπρός τότε ίσως κάτι να γίνεται. Αν όμως βάζετε ελατήρια πιό σκληρά και πιό ψηλά (πάνω από μία ιντσα και ιδίως από ΚΑΙ δύο ίντσες και επάνω) τότε να ετοιμαστείτε και για άλλα έξοδα, αν θέλετε το αυτοκίνητο να "κάθεται" σωστά και κυρίως να μην σας βγάλει ζημιές ΣΟΒΑΡΕΣ στην μετάδοση.

Συγγνώμη αν θα ακουστώ/διαβαστώ άσχημα αλλά οι περισσότεροί σας έχετε πολύ λίγο χρόνο ασχοληθεί με τα landies για να γνωρίζετε το τί προβλήματα μπορεί να σας δημιουργήσει μία αλλαγή τέτοιας έκτασης στην ανάρτησή σας.
Αν θέλετε ακούστε την πρότασή μου και μείνετε μακρυά από αυξήσεις ύψους πάνω από 1 ίντσα, εκτός και αν θέλετε να αλλάξετε και άλλα πράγματα μαζί με τα ελατηριοαμορτισέρ.

Και αν θέλετε να έχετε το απόλυτο σύστημα ανάρτησης ξεχάστε τις extreme και οτιδήποτε βασίζεται στον εργοστασιακό σχεδιασμό και τους περιορισμούς που αυτός έχει, ιδίως για την εμπρός ανάρτηση και για τις κόντρες και τα σημεία στήριξης της πίσω ανάρτησης.

Και να σας θυμίσω επίσης ότι σύμφωνα με το γράμμα του νόμου απαγορεύεται να αλλάξουν οι διαστάσεις του αυτοκινήτου πέραν των 5 εκατοστών προς κάθε διάσταση, άρα και στο ύψος (σύμφωνα με το γράμμα του νόμου επαναλαμβάνω). Κανείς δεν έχει βρεθεί να πει υπεύθυνα ότι οι αλλαγές στο ύψος της ανάρτησης στις και +2" είναι νόμιμες και δεν θα σας δημιουργήσουν πρόβλημα τόσο στα ΚΤΕΟ όσο κυρίως σε περίπτωση ατυχήματος.
Τα σετ αύξησης ύψους ανάρτησης, ιδίως από τις +2" και επάνω ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ απο τις εταιρείες για χρήση ΜΟΝΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, τυπικά.
Κανείς (με την εξαίρεση της MATZKER στην Γερμανία) δεν σας δίνει γραπτώς το ότι το σετ ανάρτησής σας είναι νόμιμο αν και υπερβαίνει τις εργοστασιακές διαστάσεις.
Και σε αυτό το σημείο ήδη οι πραγματογνώμονες ατυχημάτων στην Ελλάδα αρχίζουν να ελέγχουν την ανάρτηση σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται και αυτοκίνητο SUV ή 4X4 εκτός δρόμου.

Αυτά σας τα έχει πεί κανείς??????

Στο θέμα ανάρτησης, συστήματος διευθύνσεως και φρένων να είμαστε λίγο σοβαροί. Ειναι θέμα ασφάλειας δικής μας, της οικογένειάς μας, όσων βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητό μας και κυρίως όλων των υπολοίπων που μοιράζονται μαζί μας το δρόμο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Ιαν 2007, 19:48

Σε ζαπινκ που έκανα στο διαδίκτυο, κάπου πήρε το μάτι μου έναν που είχε και για ΜΠΙ (θα ψάξω να το βρω) και το έλεγε 1.4 χωρίς κανένα πρόβλημα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2007, 20:31

Νίκο το πρόβλημα αρχίζει όταν η ανάρτηση ψηλώσει από 5 σχεδόν πόντους και επάνω.

Το ύψος του ελατηρίου δεν είναι ο μόνος παράγοντας.
Εξίσου σημαντικό ρόλο με το ύψος παίζει και η σκληρότητα.
Αυτή μετριέται σε λίμπρες ανά ίντσα. Οσο αυξάνεται ο αριθμός αυτός τόσο πιό σκληρό γίνεται το ελατήριο και τόσο πιο δύσκολο είναι να το πιέσεις ή πιό μεγάλο βάρος χρειάζεται για να αρχίσει να κατεβαίνει όταν δέχεται το βάρος του οχήματος.

Ενα ελατήριο λοιπόν που δίνει αύξηση ύψους +1 ίντσα αλλά θέλει 50% περισσότερο βάρος για να κατέβει μία ίντσα είναι φυσικό να δώσει τελικά ύψος μεγαλύτερο από την μία ονομαστική ίντσα όταν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο.

Ελατήρια για Mpi ίσως να βρείς στην Ιταλική αγορά. Εκεί, στην Πορτογαλία, στην Ελλάδα και στην Μαλαισία ήταν που πουλήθηκε κυρίως το Mpi όπως και στην Αγγλία σαν επαγγελματικό και σαν εταιρικής χρήσης αυτοκίνητο όταν είχαν κάποια φορολογικά κίνητρα για τέτοια αυτοκίνητα έως και 2000 κυβικά περί τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Στην Αγγλία υπάρχει μία εταιρεία που δίνει εμπρός ελατήρια για τα Μpi αλλά δεν θέλω να την αναφέρω εδώ καθως συνεργάζομαι μαζί της.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Ιαν 2007, 20:37

Βάλε μια διαφήμιση στο "οφφ-ροαδ.γρ" με το εν λόγο προϊόν.

Με τόσα ΜΠΙ που υπάρχουν εδώ μέσα θα ξεμείνει η εταιρία από ελατήρια

Θα σε λένε και Ευεργέτη του "οφφ-ροαδ.γρ" ! :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Ιαν 2007, 21:09

υπερβολες, μια προσθηκουλα κανει εξαιρετικη δουλεια (βοδι λιφτ) και κοστιζει φυστικια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Ιαν 2007, 21:17

firelord έγραψε:μια προσθηκουλα κανει εξαιρετικη δουλεια (βοδι λιφτ) και κοστιζει φυστικια


Έτοιμες της έχω! :D

Κόστος 8 γιουρα και 2 ώρες δουλειά στον τόρνο μου (συν μπινελίκι από την Γυναικα ότι και καλά: πάλι με τον Τρύφωνα ασχολείσαι?).

Εγώ όμως βράχος. 8)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2007, 22:00

disco έγραψε:Βάλε μια διαφήμιση στο "οφφ-ροαδ.γρ" με το εν λόγο προϊόν.

Με τόσα ΜΠΙ που υπάρχουν εδώ μέσα θα ξεμείνει η εταιρία από ελατήρια

Θα σε λένε και Ευεργέτη του "οφφ-ροαδ.γρ" ! :twisted:


ΟΥΟΧΙ !!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2007, 22:05

Νίκο οι προσθήκες ανάμεσα στο σασσί και το αμάξωμα είναι όντως μία πολύ καλή ιδέα.

Εχουν όμως και αυτές περιορισμό στο πόσο μακρυές μπορούν να είναι καθώς υπάρχουν περιορισμοί που έχουν σχέση με τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων (για τα χειροκίνητα κιβώτια) και του κεντρικού διαφορικού, την κολώνα/άξονα του τιμονιού, τις γειώσεις του αμαξώματος, το μήκος του συρματόσχοινου του χειροφρένου, του σωλήνα πλήρωσης (γεμίσματος) του ρεζερβουάρ και της ντίζας του ταχυμέτρου (για τα αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικό ταχύμετρο)

Αν θυμάμαι καλά το όριο είναι γύρω στις 2 με 3 ίντσες.

-----------------

Το body lift έχει το καλό ότι μεταβάλει σαφώς λιγότερο το κέντρο βάρους στα Land Rovers καθώς το μεγαλύτερο μέρος του βάρους το οχήματος έχει σχέση με το σασσί και τα μηχανικά πράγματα που με το body lift δεν αλλάζουν θέση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Ιαν 2007, 22:23

Έτσι, έτσι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 10 Ιαν 2007, 09:45

vagelis έγραψε:Θα συμφωνησω κι'εγω με τον φατμαν,ουδεποτε μ' εχει αφησει το χρεπι,...
Γειά σου Βαγγέλη,

και καλή χρονιά

το καλύτερό σου ανέκδοτο μέχρι σήμερα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 10 Ιαν 2007, 09:59

Κύριοι καλημέρα σας!!

Παντελή ακομα και στις +2ιντσες βοδυ λιφτ πρέπει να "διορθώσεις" μερικά πράγματα για την "ασφάλεια" την δική σου και του δισκο!!!!
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2007, 11:48

Dr.Format έγραψε:
vagelis έγραψε:Θα συμφωνησω κι'εγω με τον φατμαν,ουδεποτε μ' εχει αφησει το χρεπι,...
Γειά σου Βαγγέλη,

και καλή χρονιά

το καλύτερό σου ανέκδοτο μέχρι σήμερα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Επιμενω δεν με εχει αφησει,απλα με εχει καθυστερησει μερικες φορες που λασκαρισε το τιμονι το οποιο ειναι απο Ford,επισης για αλαγη καποιου καλωδιου λογω του οτι τα ηλεκτρικα εινα made in vagelis, express δεν το εχει φορτωσει ποτε οπως καποια αλλα γιαπωνεζικα χρεπια καθ'ομολογιαν των ιδιοκτητων τους.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιαν 2007, 12:34

Το ήξερε από παλιά ο Βαγγέλης, ότι η Λ.Ρ. θα συγχωνευόταν με την Φορδ .

Και έτσι σιγά σιγά το μισό Χρεπι είναι Φορδ.

Είχε την ρουφιανιά από καιρό τώρα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2007, 14:43

Να κανω μια διευκρηνιση,το τμημα που ανηκει στην ford χαλαγε διοτι το τιμονι σαν συνολο εχει εξαρτηματα απο τεσσερις διαφορετικες μαρκες,η ροδα ειναι αγορασμενη απο αξεσουαραδικο,ο αξονας ειναι φορντ,η τρομπα εναι αουντι και το κουτι του τιμονιου ειναι νταιχατσου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Ιαν 2007, 15:02

vagelis έγραψε:η ροδα ειναι αγορασμενη απο αξεσουαραδικο,ο αξονας ειναι φορντ,η τρομπα εναι αουντι και το κουτι του τιμονιου ειναι νταιχατσου.


Και για σέρβις... στην άλφα ρομέο;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες