από superspy » 25 Ιούλ 2005, 09:59
Disco.....
Δε θα σου συνιστούσα μεγαλύτερο βύθισμα εκκεντροφόρων....
Ο στόχος σου για εκτός δρόμου χρήση θα πρέπει να είναι η ροπή χαμηλά.
Με μεγαλύτερο βύθισμα και ίδια διάρκεια τελικά θα χάσει χαμηλά.
Σημείωσε ότι το μοτέρ των Disco MPI 2.0 μέχρι και 93 είχε την καλύτερη ρύθμιση για εκτός δρόμου και δύσκολα θα μπορέσεις να κάνεις κάτι καλύτερο - χωρίς να χάσεις ροπή χαμηλά!
Σαφώς είναι ότι καλύτερο υπάρχει στα 2.0 και με τη βοήθεια του και ίδιους οδηγούς, μόνο οχήματα της «οικογενείας» με το V8 θα αποδώσουν καλύτερα εκτός. Όμως η διαφορά απόδοσης σε σχέση με την κατανάλωση δεν αξίζει.
Συντήρησε, κυκλοφόρησε και μάθε το όχημα σου και ύστερα – αν τελικά δεν το χρησιμοποιείς για χρήση εκτός δρόμου – μπορείς να προχωρήσεις σε αλλαγές.
Σε αυτή την περίπτωση, θα βρεις πολύτιμη βοήθεια για το μοτέρ στα forum σχετικά με 820 (ο γνωστός «εφιάλτης») και 620.
Για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις απόδοσης – 200+ ίππων, το μοτέρ έχει τη δυνατότητα- θα πρέπει να προχωρήσεις σε αλλαγή εκκεντροφόρων, βελτίωση κεφαλής, έμβολα, σύστημα ελέγχου κινητήρα και το ΒΑΣΙΚΟ, αλλαγή στα καπελότα, από αυτορυθμιζόμενα υδραυλικά σε ρύθμιση με ροδέλες.
Μια και το ανάφερα, στα κακοσυντηρημένα δίλιτρα μοτέρ της Rover, παρουσιάζουν το φαινόμενο να... κολλάνε τα καπελότα κλειστά με αποτέλεσμα να «ακούγονται» οι βαλβίδες στο ρελαντί.
Αν συμβαίνει αυτό είναι δείγμα για κακή επιλογή λαδιών / κακόσυντηρημένο αυτοκίνητο.
Ευτυχώς το ήξερα πριν το πάρω και ο πρόσεχα..... (αυτό και αρκετά ακόμα αλλα...)
Grand Erg Oriental...
Στάσου.... Μύγδαλα!