Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εκθεση executive cars και Land Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Μάιος 2008, 18:12

Γιώργο μου θα αστειεύεσαι φυσικά........

Τί σχέση έχει η αεροανάρτηση καλέ μου με το cruise control????

Οση σχέση έχουν οι αρβύλες με την πυξίδα.
Αν κάποιος δεν φοράει αρβύλες απαγορεύεται να έχει πυξίδα?? (ή GPS????)

Eν προκειμένω πάντως το cruise control εκτός από αξεσουάρ πολυτελείας (υπό την έννοια του ότι δεν είναι απαραίτητο) έχει και το παράπλευρο θετικό αποτέλεσμα της μειώσεως της καταναλώσεως.

Παναγιώτη όμως υπάρχει και κάτι ευχάριστο.

Ψάξε λίγο στο Internet και θα βρείς και κιτ σε πολύ λογικές τιμές πλέον και ιδίως τα μεταχειρισμένα ή αγορασμένα και μη χρησιμοποιημένα.

Αν βρεις κάποιο που σου κάνει από πλευράς τιμής το συστήνω ιδιαίτερα σαν αξεσουάρ, ιδίως αν κάνεις ταξίδια πολύωρα σε ανοικτό δρόμο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Μάιος 2008, 11:00

αν ειναι να εχεις πολυτελεια, do the full Monty
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μάιος 2008, 14:32

Γιώργο καλή η αεροανάρτηση αλλά από πλευράς αντοχής και αίσθησης δεν συγκρίνεται με την ανάρτηση με ΚΑΛΑ ελατήρια.

ΟΛΑ (και το εννοώ το ΟΛΑ) τα αυτοκίνητα με αεροανάρτηση αλλάζουν τις αερόσουστες λόγω φθοράς τους. Καλώς ή κακώς το λάστιχο χαλάει από το όζον και δυστυχώς δεν γίνεται να κάνεις κάτι για να αυξήσεις την διάρκεια ζωής του όταν αυτό εκτεθεί στην ατμόσφαιρα.
Κάνε λίγη υπομονή και θα δεις τί έχει να γίνει σε λίγο καιρό από τα τωρινής παραγωγής αυτοκίνητα με αερόσουστες.......

Το γούστο που έχει το αυτοκίνητο που ανεβοκατεβαίνει όπως και το πόσο εξυπηρετικό είναι αυτό, τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου το ξέρουμε όλοι μας.

Ομως αν θέλεις κάτι απλό και αξιόπιστο (και όσο πιό απλό είναι κάτι τόσο πιό αξιόπιστο) τότε τα ελατήρια δεν συγκρίνονται με τίποτε άλλο.

Και φυσικά το άλλο γνωστό πρόβλημα των αεροαναρτήσεων. Το ότι είναι ΣΚΛΗΡΕΣ όταν το όχημα σηκώνεται ή κάνουν το αυτοκίνητο να πλέει πολύ όταν είναι στην χαμηλή ρύθμιση. (τρόπος να βελτιωθεί το τελευταίο πρόβλημα υπάρχει με την τοποθέτηση ΚΑΛΩΝ αμορτισέρ δύο δρόμων)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Μάιος 2008, 16:25

Δεν ξερω τι ενοεις Παντελη οταν λες περι αντοχης αεροσουστων,εγω αλαξα την μια στις 105000 χλμ.νουμερο που δεν νομιζω να βγαζουν τα ελατηρια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Μάιος 2008, 09:07

φουσκες απο νταλικα, η απολυτος λυσις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Μάιος 2008, 16:17

vagelis έγραψε:Δεν ξερω τι ενοεις Παντελη οταν λες περι αντοχης αεροσουστων,εγω αλαξα την μια στις 105000 χλμ.νουμερο που δεν νομιζω να βγαζουν τα ελατηρια.


Βαγγέλη γειά,

η αντοχή δεν έχει να κάνει μόνο με τον χρόνο ή την απόσταση αλλά και την εκτός δρόμου χρήση ή το πόσο αντέχουν σε χρήση που τις αναγκάζει να καλύπτουν το σύνολο της διαδρομής τους (πλήρης συμπίεση ή έκταση σε σύντομο χρόνο)

Εκεί είναι που οι γερασμένες ή καταπονημένες αερόσουστες συνήθως χαλάνε/τρυπάνε/σκίζονται και αρχίζουν τα προβλήματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Ιουν 2008, 07:25

Αυτο ισχυει και για τα ελατηρια,αν κανεις σκληρη χρηση σε 20000 χλμ εχουν γινει τσιχλες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιουν 2008, 19:56

Bαγγέλη μου θα σε στεναχωρήσω αλλά μην γενικεύεις.

Αυτό που αναφέρεις φυσικά και ισχύει αλλά για τα ελατήρια που τα αγοράζεις και σε τιμή τσίχλας.

Αν θέλεις να σου δώσω (μετά από την δική τους άδεια) τα στοιχεία ανθρώπων που έχουν βάλει ελατήρια της Scorpion το 2001, πηγαίνουν συχνά εκτός δρόμου και κάνουν σοβαρά πραγματα και ακόμη έχουν τα ίδια ελατήρια.

Το ίδιο ισχύει και για τα ελατήρια της GAZSHOCK (μην τα συγχέουμε όμως με τα αμορτισέρ που διαφημίζουν στα LRπεριοδικά καθώς αυτά είναι τα φθηνά μαζικής παραγωγής τους)

Το θέμα είναι τί πληρώνεις και δυστυχώς το ΚΑΛΟ (με κεφαλαία) πράγμα δεν είναι φθηνό σαν αγορά. Γίνεται φθηνότερο του φθηνού φυσικά γιατί πολύ απλά το πληρώνεις μόνο μία φορά και κρατάει πολύ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Ιουν 2008, 19:18

να γινει τεχνικη πραγματογνωμοσυνη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Εκθεση executive cars και Land Rover

Δημοσίευσηαπό iatros » 04 Ιουν 2008, 18:36

Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Οι αερόσουστες - αερανάρτηση έχουν τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματά τους, άν η αλλαγή μετά από αρκετά χλμ. (όπως και τα ελατήρια), θεωρείται μειονέκτημα.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι η αερανάρτηση σε σχέση με τα ελατήρια έχει σαφώς περισσότερα πλεονεκτήματα, αρκεί να τα γνωρίζεις για να επιλέξεις ποιό είναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο στο αυτοκίνητό σου σε συνδυασμό με τον τρόπο οδήγησης.
Η αερανάρττηση είναι η απόλυτη άνεση (σε συνδυασμό με αμορτισέρ δύο δρόμων) τόσο εκτός δρόμου όσο και εντός δρόμου αλλά έχεις και την δυνατότητα της μεταβολής του ύψους του αυτοκινήτου (LR3-MATZKER) και δεν είσαι μονιμα ¨τουμπανιασμένος" με ότι αυτό συνεπάγεται για τους γνώστες των ψηλωμάτων.
Τώρα πόσο αντέχουν και πότε θα αλλαχτούν τα είπε ο Βαγγέλης και συμφωνώ απόλυτα.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ

ΥΓ. Όποιος έχει αντίρρηση τον προσκαλώ για ένα test drive στο Λουτράκι με το LR3 που έχει όλα τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιουν 2008, 10:21

Γιατρέ μου καλημέρα,

συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις.
Η αίσθηση που δίνει ο συνδυασμός των αεροναρτήσεων του LR3 με τα εξελιγμένα αμορτισέρ (τα έχεις βάλει νομίζω ε?) είναι πραγματικά μοναδικός και δίνει αυτό που έλειπε στο αυτοκίνητο (θα πρέπει να έχει προσέξει και την μείωση της αίσθησης "πλεύσης" όταν χαμηλώνει το ύψος στις υψηλότερες ταχύτητες)

Και φυσικά το πολύ σοβαρό πλεονέκτημα της απόλυτης προσαρμογής του αυτοκινήτου στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε είδους επιφανείας ή των συνθηκών κίνησής του. (άσε που έχει και γούστο να το ανεβοκατεβάζεις όποτε θέλεις!!!!!)

Το θέμα μας όμως είναι αυτό που ουσιαστικά διαχωρίζει πλέον τα SUV, έστω και ικανά για πιό άγρια πράγματα, από τα παραδοσιακά τετρακίνητα που έχουν περισσότερο χωμάτινο παρά ασφάλτινο χαρακτήρα.

Εκεί δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να αντικαταστήσει ακόμη τα ελατήρια (εκτός ίσως από τα αμορτισέρ δύο δρόμων υψηλών πιέσεων τα οποία και δοκιμάζονται αυτή τη στιγμή. Προσωπικά όμως πιστεύω ότι η αξιοπιστία και η αντοχή του συνδιασμού καλού ελατηρίου και αμορτισέρ δύο δρόμων με εξωτερικά δοχεία αποθήκευσης του αερίου είναι η κορυφαία όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή)

Μην με παρεξηγείτε. Δεν είμαι κατά των αεροσουστών.
Για ένα αυτοκίνητο σύγχρονης κατασκευής που ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου το σύστημα αυτό είναι μονόδρομος όσον αφορά την άνεση, την βελτιστοποίηση των ικανοτήτων εκτός δρόμου και την ασφάλεια ιδίως στο δρόμο.

Προσωπικά όμως προτιμώ ακόμη τα καλά ελατήρια και τα καλά αμορτισέρ για τα αυτοκίνητα που οδηγώ και που θέλω να είναι απλά και εύκολα και φθηνά στην συντήρηση και την επισκευή τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Ιουν 2008, 20:33

οκ γλυτωσες το τεστ δραϊβ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες