Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Μάιος 2007, 11:31

almak έγραψε: Κι άλλος πελάτης :twisted: :twisted:


πλασιε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2007, 12:50

παρακαλώ διαφημίζω τα προϊόντα μου !!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Μάιος 2007, 13:44

Αυτη ειναι η παρηγορια των σχιστοματιδων,μολις ανακοινωθει ζημια σε λαντ ροβερ αμεσως κανουν παρτυ.
Εδω στο Ηρακλειο εχει ενα σειρα Ι πολυ θα ηθελα να δω κι'ενα σχιστοματικο ιδιας ηλικιας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μάιος 2007, 14:40

Φίλε Βαγγέλη υπάρχουν αλλά είναι λίγα. Πολύ λιγότερα από τις "γιαγιάδες" σίγουρα.

Από την άλλη πλευρά όμως δες και τα Datsun και Τοyota ημιφορτηγάκια. Σαν παράδειγμα πολύ κοντινό μου έχω ένα του πατέρα της Κωνσταντίας το οποίο είναι μεγαλύτερο σε ηλικία από εκείνη.

Απο γιαπωνέζικα όμως τετρακίνητα τα μόνα τα οποία μπορούν να ισχυρισθούν ότι έχουν την ιστορία αλλά και τις αντοχές που μπορούν να συγκριθούν με τα Landies (μιλάμε για τα παλαιά ε?) είναι τα Land Cruiser.

Ομως και αυτά (τα LC) έχουν την ίδια σχέση με τα καινούργια όπως και το παράδειγμα με τα αεροπλάνα που είχε γραφθεί πιό επάνω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Μάιος 2007, 06:35

Ασχετο!! (περίπου), σχεδιάζω ένα ταξίδι και ενδεχομένως να έχω πρόβλημα στην ανεύρεση αμόλυβδης. Ο μηχανικός μου λέει να μην του βάλω super με τίποτις, ξέροντας πως για τον καταλύτη δεν με νοιάζει έτσι κι αλλιώς (χρειάζεται αλλαγή).
Παίζει κανένα πρόσθετο ; θα κάνει δουλειά ή να αλλάξω προορισμό μέχρι να πάρω diesel; :alright:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 06:51

Δημήτρη καλημέρα, (ελπίζω να περάσατε πολύ καλά εχθές μετά από την αναχώρησή μας αλλά ο μικρός έπρεπε να πάει για ύπνο)

το πρόβλημα με την αμόλυβδη δημιουργείται ΜΟΝΟ και μόνο εξαιτίας του καταλύτη σου.
Οταν είχα αντίστοιχο πρόβλημα (το 1993 όταν πήγα στην Τυνησία οδικώς) αυτό που έκανα ήταν να αφαιρέσω τον καταλύτη.
Είχα πάει σε έναν εξατμισά ο οποίος έκοψε τον καταλύτη και τον αντικατέστησε με έναν ίσιο σωλήνα ιδίας διατομής με την υπόλοιπη εξάτμιση. Εβαλε συνδέσμους ("ζουάν" στην ελληνοεξατμισιακή) τόσο στην εξάτμιση του αυτοκινήτου όσο και στον καταλύτη αλλά και στο σωλήνα με τον οποίο αντικαταστάθηκε ο καταλύτης. Ετσι έγινε η αντικατάσταση για όσο καιρό χρειάστηκε και μετά με την επιστροφή στην Ελλάδα τοποθετήθηκε και πάλι ο καταλύτης.

Το πράγμα το οποίο έγινε προληπτικά εντελώς ήταν να κάψω πρώτα δύο τεπόζιτα αμόλυβδης βενζίνης και πάλι πριν επανατοποθετηθεί ο καταλύτης στην θέση του. Ετσι διασφαλίσθηκε το ότι δεν θα μολύνονταν τα κεραμικά του καταλύτη από τον μόλυβδο που ΙΣΩΣ να είχε μείνει στο τεποζιτο, στο σύστημα παροχής αλλά και στο φίλτρο καυσίμου (αν και είχε αντικατασταθεί και αυτό με την επανατοποθέτηση του καταλύτη)

Ζημιές στον αισθητήρα λάμδα του Feroza (με τέτοιο είχα πάει εκεί) δεν υπήρξαν και το αυτοκίνητου πουλήθηκε μαζί με τον σωλήνα αντικατάστασης τον οποίο και χρησιμοποίησε αμέσως ο επόμενος ιδιοκτήτης καθώς η διαφορά του αυτοκινήτου σε τράβηγμα ήταν παραπάνω από αισθητή.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Μάιος 2007, 07:02

Tότε γιατί ο Σπύρος (Τζατζ...) επιμένει να μην του βάλω; μιλάμε για κάθετη άρνηση !!!
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 07:14

Δημήτρη κανένας μάστορας δεν θα δεχθεί να σου αλλάξει την εξάτμιση εδώ στην Ελλάδα.

Πήγαινε σε έναν εξατμισά, ζήτησέ του να σου κάνει έναν σωλήνα αντικατάστασης ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΟΝ ΒΑΛΕΙ στο αυτοκίνητο όταν αυτό θα κινείται στην Ελλάδα.
Εξήγησέ του γιατί το θέλεις και πες του ότι θα τον βάλεις μόνος σου αφού βγεις εκτός Ελλάδος και θα τον ξανατοποθετήσεις πριν μπεις και πάλι στη χώρα μας.

Η άρνηση του Σπύρου έχει να κάνει με την απαγόρευση αφαίρεσης του καταλύτη σε αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με τέτοιο εξάρτημα από το εργοστάσιο. Αν θυμάμαι καλά σε περίπτωση που σπάσει ο διάβολος το ποδάρι του και τον πιάσουν να κάνει κάτι τέτοιο έχει σοβαρές κυρώσεις και για εκείνον.
Γλύτωσέ τον από τον μπελά και κάνε το σε έναν εξατμισά έτσι όπως σου πρότεινα. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα απασχολήσει και ιδιαίτερα τον εξατμισά.

Αλλη πιό πλάγια λύση είναι να χρησιμοποιήσει ο εξατμισάς το κουφάρι ενός άλλου καταλύτη, να το αδειάσει από τις κυψέλες που έχει μέσα και να περάσει έναν σωλήνα απευθείας μέσα στο εσωτερικό του έτσι ώστε να φαίνεται ότι έχεις καταλύτη χωρίς όμως να έχεις τα προβλήματα βουλώματος των κυψελών από τον μόλυβδο της βενζίνης που θα κάψεις εκεί που θα πας.

ΙΣΩΣ να υπάρχει και πρόβλημα στον αισθητήρα λαμδα στα Disco αλλά αυτό είναι κάτι που δεν γνωρίζω μιά και δεν έχω προσωπική εμπειρία από την αντίδραση του εξαρτήματος αυτού σε Land Rover μετά από χρήση μολυβδούχου βενζίνης. Στο Feroza πάντως δεν έπαθε τίποτε.

Οσον αφορά το μοτέρ σου θεωρητικά η ύπαρξη του μολύβδου στο καύσιμο βοηθά την καλύτερη λίπανση των εδράνων των βαλβίδων καθώς και την μείωση των προαναφλέξεων (κάτι θετικό για όλα τα μοτέρ πιστεύω) ακόμη και αν χρησιμοποιούν μπανανανόλαδο για καύσιμο (λέμε τώρα για να αστειευτούμε και λίγο)

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Μάιος 2007, 07:30

Δεν αρνείται ο Σπύρος να μου βγάλει τον καταλύτη (δεν του το ζήτησα κιόλας μιας και όπως προείπα είναι χαλασμένος), η άρνηση του βρίσκεται στο να βάλω super.
Πολύ φοβάμαι πως έχει σχέση με τον αισθητήρα ''λ'' και σκέπτομαι πως αφού δεν το ξέρει σίγουρα ούτε αυτός δεν θέλει να το ρισκάρει.
Γι αυτό ρωτάω μήπως υπάρχει κάποιο πρόσθετο ώστε να ''ξεγελάσουμε'' τον αισθητήρα.
Δεν νομίζω να υπάρχει αλλού πρόβλημα.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 10 Μάιος 2007, 08:15

Καλημέρα σας παίδες,


Εγώ πάντως δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα με την super, μια χαρά πάει, δεν φοράω βέβαια καταλύτη!!


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 10 Μάιος 2007, 08:25

Ζημιές στον αισθητήρα λάμδα του Feroza (με τέτοιο είχα πάει εκεί) δεν υπήρξαν και το αυτοκίνητου πουλήθηκε μαζί με τον σωλήνα αντικατάστασης τον οποίο και χρησιμοποίησε αμέσως ο επόμενος ιδιοκτήτης καθώς η διαφορά του αυτοκινήτου σε τράβηγμα ήταν παραπάνω από αισθητή.

Δηλαδη αν βαλω SUPER θα κανω μαλακια??? Ελεγα μηπως εβαζα κανα 2 η 3 γεμισματα για να καθαριση με την SUPER αυτο ισχυη που λεω?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 10 Μάιος 2007, 09:00

pantg έγραψε:
ΚΑΘΕ άνθρωπος που θα ήθελε να χρησιμοποιήσει ένα Land Rover και να κάνει μόνος του με ασφάλεια και ησυχία το ταξίδι του Aκη διαλέγει ένα 110 με κινητήρα 300Τdi με μηχανική αντλία. Αλλωστε το αυτοκίνητο αυτό ΕΙΝΑΙ διαθέσιμο από την LR για τις αγορές εκτός Ευρώπης.
Το πρόβλημα της μη δυνατότητας έκδοσης πινακίδων εντός Ευρώπης λύνεται με διαφόρους τρόπους...


Ώστε αυτός ο κινητήρας είναι ο τέλειος για το αυτοκίνητο των ονείρων μου...

Πάντως, από ένα τέτοιο εγχείρημα το οποίο αποτελεί διαφήμιση για την LR, θα περίμενε κανείς και περισσότερη προβολή και περισσότερη υποστήριξη! (Αλήθεια, γιατί την υποστήριξη δεν την αναλάμβανε η Rolcar; :twisted: :twisted: :twisted: )

Αν και κάτι μου λέει ότι σκοπός της LR είναι να καρπωθεί την επιτυχία αφού τελειώσει -στα σίγουρα- το εγχείρημα...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Μάιος 2007, 09:28

stefanbalik έγραψε:Καλημέρα σας παίδες,


Εγώ πάντως δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα με την super, μια χαρά πάει, δεν φοράω βέβαια καταλύτη!!


χαιρετώ


Στέφανε για βοήθα λίγο, το μόνο που έχεις κάνει είναι η αφαίρεση του καταλύτη σωστά; περίπου πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με super; έχεις δει πουθενά καμία διαφορά (θετική ή αρνητική);
Thanks :)
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 10:32

heroicentaur έγραψε:Ζημιές στον αισθητήρα λάμδα του Feroza (με τέτοιο είχα πάει εκεί) δεν υπήρξαν και το αυτοκίνητου πουλήθηκε μαζί με τον σωλήνα αντικατάστασης τον οποίο και χρησιμοποίησε αμέσως ο επόμενος ιδιοκτήτης καθώς η διαφορά του αυτοκινήτου σε τράβηγμα ήταν παραπάνω από αισθητή.

Δηλαδη αν βαλω SUPER θα κανω μαλακια??? Ελεγα μηπως εβαζα κανα 2 η 3 γεμισματα για να καθαριση με την SUPER αυτο ισχυη που λεω?


Aν δεν βγάλεις πρώτα τον καταλύτη θα τον χαλάσεις.
Μερικοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη μαζί με τον καταλύτη πέφτουν ακόμη περισσότερο οι επιδόσεις καθώς οι κυψέλες γεμίζουν και δυσκολεύει η εξαγωγή των καυσαερίων. ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει αυτό και απλώς μεταφέρω το σχόλιο που έχω ακούσει, αλλά ακούγεται λογικό.

Να επαναλάβουμε όμως ότι η χρήση μολυβδούχου βενζίνης χωρίς καταλύτη σε αυτοκίνητο που έχει τέτοιο εξάρτημα από το εργοστάσιο δεν είναι κάτι που πρέπει σύμφωνα με τον νόμο να γίνεται.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 10:44

Φίλε Θανάση,

τώρα που βγήκε και η 3λιτρη έκδοση του Powerstroke (δηλαδή της βελτιωμένης έκδοσης του 300Τdi) με 169 εργοστασιακά άλογα (άρα πάνω από 200+ αν κουρδιστεί λίγο) θα έλεγα πως αυτό είναι το μοτέρ όνειρο για όσους θέλουν πετρέλαιο με επιδόσεις αλλά χωρίς ηλεκτρονικά.

Oμολογώ ότι η ΚΕΔΟ κινητοποιήθηκε ΑΜΕΣΑ και αποτελεσματικά για τον Ακη και την Βούλα και το Disco τους (το όνομα που διάλεξαν δεν μου αρέσει, αλλά δικό τους είναι ας το βγάλουν και Χαρίκλεια <που θα το προτιμούσα χίλιες φορές περισσότερο>)
Το συνεργείο στο οποίο είχαν πάει ειναι ΜΑ'Ι'ΜΟΥ εξουσιοδοτημένο (συμβαίνουν σε όλες τις καλές Αφρικανικές χώρες, όπως το Ελλαδιστάν. Ειδατε?)
Το θέμα τακτοποιήθηκε και τα παιδιά θα πάνε στην Καζαμπλάνκα στο κεντρικό εξουσιοδοτημένο για πλήρη έλεγχο και επισκευή του προβλήματος.

Οσον αφορά το γιατί έγινε η επιλογή του συγκεκριμένου συνεργείο (ROVERLAND ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ) αυτό έχει να κάνει με δύο πράγματα.
Πρώτον ότι η ίδια η ΚΕΔΟ έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στο συνεργείο αυτό αντί για τα ίδια τα δικά της (η RollCar ανήκει στην οικογένεια που ελέγχει την ΚΕΔΟ) και δεύτερον γιατί τα πράγματα της OutBack Imports, της KING SPRINGS, της LONGRANGE fuel tanks και της ΜΑΤΖΚΕR τα αντιπροσωπεύει ο υπογράφων μαζί με την ROVERLAND και μόνο εκεί ήθελα να τοποθετηθούν (για να ξέρω ότι μπήκαν σωστά και υπεύθυνα)
Και φυσικά το ότι ο κ. Γκαμπλέτσας (και μπράβο του) όπως και ο κ. Κολτσίδας (ο υπεύθυνος του συνεργείου και πραγματικός γκουρού των Land Rover) δέχθηκαν να βοηθήσουν και να τοποθετήσουν όλα τα πράγματα δωρεάν ως υποστήριξη προς το εγχείρημα των παιδιών παράλληλα και με την πλήρη παραίτηση όλων μας από οποιοδήποτε εμπορικό κέρδος από την διάθεση των εξαρτημάτων που μπήκαν στο Disco.

Συγγνώμη που στα αναλύω τόσο βαθιά αλλά νομίζω ότι ορισμένα πράγματα δεν κάνει κακό να γίνονται γνωστά.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες