Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Land Rover Photo Gallery

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2007, 23:37

Γιώργο και πάλι ΔΕΝ συμπεριλαμβάνει η τιμή που αναγράφουν τον ΦΠΑ και ρώτα και τα μεταφορικά τους (που δεν είναι τόσο φθηνά και γρήγορα όσο του ασκροφτ.)

Πάντως το VCU βρίσκεται πλέον φθηνότερα και από αυτό.

Ασε που επισκευάζεται κιόλας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 24 Μαρ 2007, 23:51

Παντελή το δικό μου το πήρα από τον Ashcroft αλλά των simmonites είναι φτηνότερο ακόμη και με φαπα και μεταφορικά. Μπορεί να αργεί 2-3 μέρες παραπάνω αλλά σιγά τα ωά.

Φτιάχνεται και το VC; Τελικά ήταν θέμα χρόνου να επισκευάζονται και τα ανεπισκέυαστα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2007, 00:05

Γιώργο πάντα όταν ένα μοντέλο πλησιάζει στο τέλος της παραγωγής του ή σταματάει να παράγεται βρίσκει πλέον ανταλλακτικά σε OEM ή aftermarket επιλογές και κυρίως αρχίζουν πλέον και διατίθενται τα απαραίτητα ανταλλακτικά και για την επισκευή μηχανικών μερών που πριν δίνονταν μόνο ως πλήρη συγκροτήματα.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο Freelander 1 αλλά σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.

Το VCU σύμφωνα με τους εγγλέζους είναι ακόμη sealed unit.

Να είναι καλά το ελληνικό δαιμόνιο που το επισκευάζει ήδη.

Οσον αφορά το IRD δυστυχώς ακόμη υπάρχουν εξαρτήματα που ΔΕΝ διατίθενται για την πλήρη επισκευή του.

Πού θα πάει όμως κάποια στιγμή θα βρεθούν και αυτά.

Τα ρουλεμάν και τα κορωνοπήνια πάντως υπάρχουν όπως ήδη ξέρεις.

Απλώς στα ρουλεμάν είναι καλό να μην τοποθετούνται ακριβώς τα ίδια αλλά λίγο αναβαθμισμένα καθώς τα εργοστασιακών προδιαγραφών έχουν λιγότερες μπίλιες από όσες θα έπρεπε και μάλλον για αυτό και χαλάνε εύκολα (και φυσικά λόγω των αυξημένων δυνάμεων που δέχονται)

-------------

Το VCU υπάρχει ακόμη φθηνότερο σαν τιμή αγοράς και από τις Simmonites οι οποίες το δίνουν 370 λίρες μαζί με τον ΦΠΑ.
Ο Ασκροφτ το δίνει 370 συν τον ΦΠΑ και μπορούμε να το βρούμε στις 330 λίρες μαζί με τον ΦΠΑ (40 λίρες λιγότερο από τις αδελφούλες)
Και όσο θα περνάει ο καιρός και φθηνότερα μιά και το FR1 είναι πλέον παρελθόν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 25 Μαρ 2007, 12:26

pantg έγραψε:Να είναι καλά το ελληνικό δαιμόνιο που το επισκευάζει ήδη.

Οσον αφορά το IRD δυστυχώς ακόμη υπάρχουν εξαρτήματα που ΔΕΝ διατίθενται για την πλήρη επισκευή του.

Πού θα πάει όμως κάποια στιγμή θα βρεθούν και αυτά.


Αυτό το ελληνικό δαιμόνιο ιδιαίτερα αυτό στην ευρύτερη περιοχή του Βοτανικού, κάνει θαύματα όταν έχει κέφια.

Μακάρι να βρεθούν και καινούργια γρανάζια του IRD για να έχουμε να παίζουμε στο μέλλον τώρα που γίναμε παρελθόν.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 29 Μαρ 2007, 09:34

Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Μαρ 2007, 17:46

Πολύ ενδιαφέρον.

Εχει όμως και μερικά λαθάκια.

Ετσι πολύ γρήγορα και μόνο στα πολύ πρόσφατα...

το Defender 147 είναι μοντέλο κανονικής παραγωγής και όχι πρωτότυπο.
Παράγεται μόνο κατόπιν παραγγελίας και δεν έχει πάρει έγκριση τύπου στην Ευρώπη (τα δύο που κυκλοφορούν στην Ευρώπη βρίσκονται μέσα στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της LR και στο Eastnor) και χρησιμοποιούνται στις ξεναγήσεις που διοργανώνονται.

Αλλα λαθάκι στα IBEX το Κ2 δεν είναι πρωτότυπο. Μπορεί να παραγγελθεί και αυτό και η ανοικτή έκδοση παράγεται κανονικά αλλά χωρίς τον κινητήρα Cosworth (για τα ΙΒΕΧ όποιος θέλει μπορεί να ρωτήσει καθώς χρόνια τώρα ασχολούμαι και βοηθώ τον κατασκευαστή τους)

Eπίσης το ημιερπυστριοφόρο δεν θεωρείται πρωτότυπο καθώς υπήρξαν τουλάχιστον πάνω από 5 οχήματα και είχε σταλεί για προώθηση πωλήσεων (που όμως δεν έγιναν)

Το ίδιο ισχύει με το 100άρι (το οποίο επίσης δεν θεωρείται πρωτότυπο καθώς πάλι υπήρξε πολύ περιορισμένη παραγωγή αν και τελικά ο ελβετικός στρατός δεν τα προτίμησε).

Το Cuthbertson είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟ μοντέλο παραγωγής με την έγκριση του εργοστασίου.
Το ίδιο και το Pink Panther και το Parentie


=============

Πάντως το "γενεολογικό" δέντρο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 16 Απρ 2007, 08:56

Το Defender 147 πρέπει να είναι υπέροχο... Pazhan & Anibal, παρόλο που είναι στην παραγωγή απο το ΄95,δέν έχουμε δεί στο Ελλάdα.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Απρ 2007, 12:24

Μιχάλη γειά,

το Ηannibal ΙΣΩΣ και να το δούμε στην Ελλάδα.
To ΙΒΕΧ είναι διαθέσιμο σε όποιον το θέλει και για παραγγελίες μάντεψε με ποιόν πρέπει να μιλήσεις (?????? έλα ντε?????)

Εκτός από τα Μοrratab/Pazhan περσικής κατασκευής υπάρχει και η Οtokar στην Τουρκία η οποία ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ (δεν συναρμολογεί απλώς) και εκείνη Landies.
Mάλιστα όλα τα Land Rovers του Τουρκικού στρατού αλλά και πολλά από αυτά που οι "συμμαχικές" δυνάμεις έχουν στείλει στο Ιρακ (νοσοκομειακά αλλά και καθαρά στρατιωτικής ή αστυνομικής υποστήριξης) είναι κατασκευασμένα από το εργοστάσιο των "φίλων" και "συμμάχων" μας στο ΝΑΤΟ.
Το ίδιο εργοστάσιο παράγει και ελαφρά θωρακισμένα πολιτικής εμφάνισης, μεσαίας θωράκισης πολιτικής εμφάνισης αλλά και καλά θωρακισμένα στρατιωτικά οχήματα ταχείας ανάπτυξης ή αναγνωριστικά τα οποία είναι βασισμένα σε ενισχυμένα πλαίσια και μηχανικά Land Rover αλλά τουρκικού σχεδιασμού.
Μάλιστα μην πάθετε κάτι αν κάποια στιγμή ακούσουμε ότι ο Ελληνικός στρατός εξοπλίζεται με κάτι τέτοιο....

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες