Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πωλήσεις LR (έτος 2006) σε Ελλάδα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 29 Ιαν 2007, 01:01

και μια μικρούλα διαφορά ακόμη: Αν είχα πάρει ΤΟΥΟΤΑ θα είχα αρχίσει να πληρώνω ανταλακτικά πριν εννιά μήνες και όχι πριν έξι χρόνια.....
Θα είχα στην τσέπη αρκετές χιλιάδες ευρώ παραπάνω....Βέβαια δεν θα είχα αυτή την απαράμιλη αίσθηση που έχω όταν οδηγώ το Freelander (του μαλάκα...)

Ας είναι...μακάρι να μου ζητούσε η LR να της φτιάξω λογισμικό. Τότε θα τα λέγαμε απ την καλή...

Από πού τόση απογοήτευση? Μετά από επτά σχεδόν χρόνια συμβίωσης με το Freelander τα πάντα σχεδόν έχουν αρχίσει να διαλύονται...άξονες που χτυπάνε, αντιψυκτικό μυρίζει παντού, τα πάντα τρίζουν και χτυπάνε...

Να είσαι καλά LR...Θα χαρώ πολύ να έρθω να φτύσω στον τάφο σου...
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 29 Ιαν 2007, 09:32

Είσαι σκληρός Στέλιο, αλλά σε δικαιολογώ για τα χιλιάδες ευρώ που έχεις ξοδέψει.
Πιστεύω πως αν ήμουν στη θέση σου τα ίδια θα έλεγα και εγώ.
Εγώ είμαι γενικά απο τους σχετικά ικανοποιημένους κατόχους Freelander, πιστεύω πως δεν ειμαι μοναδικός, με σχετικά 'φτηνές' ζημιές στο ενεργητικό του.
Το σίγουρο είναι οτι η Land Rover κατασκεύασε ενα ελλατωματικό αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς και παρολες τις συνεχείς αναβαθμίσεις σε νεου τύπου φλάντζες, ird,vcu, ραγες ηλιοροφής βλέπω ότι και στα νεότερα μοντέλα παρουσιάζονται τα ίδια ακριβώς προβλήματα.ΓΙΑΤΙ?Δεν πιστεύω ότι ειναι τόσο άσχετη οι μηχανικοί τους.
Γνωρίζει κανείς αν τώρα με την έλευση του νέου φριλάντερ 2 θα παγιωθεί η εξέλιξη των ανταλλακτικών του φριλάντερ 1???Δηλαδή ird,vcu,ρουλεμάν, συμπλέκτες δεν θα εξελιχθούν περαιτερω????
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 29 Ιαν 2007, 10:36

freeandrew έγραψε:Γνωρίζει κανείς αν τώρα με την έλευση του νέου φριλάντερ 2 θα παγιωθεί η εξέλιξη των ανταλλακτικών του φριλάντερ 1???Δηλαδή ird,vcu,ρουλεμάν, συμπλέκτες δεν θα εξελιχθούν περαιτερω????

Eξέλιξη;
Ποιά εξέλιξη;; Πές μου οτι κάνεις πλάκα...
Η καινούργια μεταλλική φλάντζα, όπως και οι θερμοστάτες με τα κολλάρα και λοιπά καλούδια που αφορούν τον κινητήρα, είναι εξέλιξη της lotus & caterham, η LR απλά υιοθέτησε την πατέντα και μάλιστα τελευταία με διαφορά, ακόμη και μετά τη Rover που χρησιμοποιούσε για καιρό την πατέντα στα MG, το ίδιο συνέβη με το δοχείο αντιψυκτικού, το σένσορα στάθμης, την τάπα...
Επίσης το VCU δεν βελτιώθηκε ποτέ, την ίδια σιλικόνη που έβαζαν μέσα από το ‘97 βάζουν ακόμη, το ίδιο συμβαίνει με την αντλία συμπλέκτη, ίδια απαράμιλλη ποιότητα, οι ράγες της ηλιοροφής στα 5θυρα άλλαξαν μόνο οπτικά, αφού χαλάνε μαζί με το μοτέρ μέσα στο χρόνο.
Τα μόνα που “βελτιώθηκαν” πραγματικά (και στα μουλωχτά όπως πάντα) είναι τo βήμα στα κωρονοπήνια και τα ρουλεμάν του ird και πίσω διαφορικού και ακόμη περισσότερο βελτιώθηκε κατακόρυφα ο τζίρος των ανταλλακτικάδων και των συνεργείων όπως των online καταστημάτων “reconditioned engines & parts”.
Πράγματι αυτή η εταιρία... μέσα στις εξελίξεις και στην έρευνα είναι...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Ιαν 2007, 11:00

Παιδιά μη μπερδεύεστε.
LandRover δεν ειναι μονο Freelander.
Αυτό βγήκε για να καλύψει ένα κενό στην αγορά και να εκπληρώσει όνειρα (=περισσοτερες πωλησεις) σε πελάτες που δεν μπορούσαν να έχουν ένα κανονικό LR.
(χωρίς να θέλω να προσβαλλω κανεναν, αλλα το μαρκετιν ειναι παντα μαρκετιν)

Κι οσο για αξιοπιστια, δοκιμαστε να κανετε με pajero 20ετιας αυτα που κανετε με defender της ιδιας εποχης κι ελατε να μου πειτε μετα.....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Freelander » 29 Ιαν 2007, 11:08

Ναι αλλά πάλι για το παρελθόν μιλάμε.
Θα ξαναπώ οτι αυτό που συντηρεί τις όποιες πωλήσεις LR της τελευταίας δεκαετίας (περίπου) είναι το lifestyle.

Κατα τ'άλλα, τα παλιά βίντεα με τις γιαγιάδες μαρέσουν και μένα πολύ..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Ιαν 2007, 11:57

Freelander έγραψε:Ναι αλλά πάλι για το παρελθόν μιλάμε.
Θα ξαναπώ οτι αυτό που συντηρεί τις όποιες πωλήσεις LR της τελευταίας δεκαετίας (περίπου) είναι το lifestyle.

Κατα τ'άλλα, τα παλιά βίντεα με τις γιαγιάδες μαρέσουν και μένα πολύ..


θα συμφωνησω μαζι σου φιλε μου.

Αλλά να είσαι σίγουρος ότι το να μπορείς να πουλάς τα προϊόντα σου μόνο με Lifestyle κριτήρια είναι πολύ μεγάλος άθλος.

Ολες οι εταιρείες θα έδιναν πολλά για να έχουν "μόνο το όνομα"
(το οποίο παρεπιμπτόντως δεν κερδίζεται από την μια μέρα στην άλλη).

Σχετικά με τα δικά μας (καθότι μετοχές δεν έχουμε στην LandRover ή στην Ford) προτιμώ ένα LR της δεκαετίας του 80-90 με τα προβλήματά του λυμένα, με γνώση ετών γύρω από τα μηχανικά του μέρη και με προσφορά πολλών -ανεξάρτητων- αξεσουάρ και αναβαθμίσεων, παρά ένα σούπερ-ντούπερ SUV του 2007, για 2 λόγους:

1. μου κοστίζει φτηνότερα και μου μένουν πολλά λεφτά να το φέρω στα μέτρα μου και τα ρέστα πακοτίνια

2. η νοοτροπία για την σχεδίαση-κατασκευή τετρακίνητων τότε ήταν πολύ διαφορετική από την σημερινή. Τότε λέγαν εκτός δρόμου και εννοούσαν εκτός δρόμου. Σήμερα λένε εκτός δρόμου και εννοούν εκτός ασφάλτινου δρόμου. Εχει μία κάποια διαφορά, δε βρίσκεις?

άσε που τότε κατασκεύαζαν αυτοκίνητα για να σου μείνουν χρόνια και όχι για να τα αλλάζεις κάθε τριετία.
(αντιτίθεται ιδεολογικά στην τοποθέτηση μου για τον καταναλωτισμό και την οικολογία, εκτός των άλλων...)

φιλικά :D
αλπ
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Ιαν 2007, 19:56

alp έγραψε:Αυτό βγήκε για να καλύψει ένα κενό στην αγορά και να εκπληρώσει όνειρα (=περισσοτερες πωλησεις) σε πελάτες που δεν μπορούσαν να έχουν ένα κανονικό LR.

=================================================

Κι οσο για αξιοπιστια, δοκιμαστε να κανετε με pajero 20ετιας αυτα που κανετε με defender της ιδιας εποχης κι ελατε να μου πειτε μετα.....



To Freelander βγήκε για να καλύψει -σύμφωνα με αυτά που δείχνουν οι πωλήσεις- το μεγαλύτερο κενό στην αγορά των τελευταίων ετών...
Με το RAV (και παραλίγο με το Freebie πρώτα, καθώς η ΤΟΥΟΤΑ απλά πρόλαβε την LR, καθώς το project του Freelander είναι παλιό και μάλιστα για δύο αυτοκίνητα, το ένα με το σήμα της ROVER και κίνηση στους 2 τροχούς και το άλλο γι αυτό που τελικά και βγήκε) έγινε η έκρηξη των SUV...

Και ας μη ξεχνάμε ότι τα κεφάλαια από τις πωλήσεις του Freelander, έδωσαν πνοή στην εταιρεία (κοινώς την έσωσαν).

Φυσικά και δε παραβλέπουμε τα προβλήματά του, όμως είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι LAND ROVER. Ικανότερο από τα περισσότερα στην κατηγορία του, σίγουρα πιο ξεχωριστό αλλά και..."βιαστικά" φτιαγμένο; :) . Απλά πιστεύω αυτό έχει γίνει θέμα, 1ον γιατί είναι LAND ROVER και δεν ταιριαζε με το ιματζ της εταιρείας η συχνότητα βλαβών του και 2ον γιατί απλά τα προβλήματά του παραμένουν -ως επί το πλείστον- άλυτα! :roll:

Τώρα, σχετικά με την αγορά του, όπως και με τα SUVλάκια γενικότερα, το περισσότερο μέρος της ζωής του ακόμα κι ένα Defender την περνάει στην άσφαλτο. Κατά συνέπεια, πολλοί που θα μπορούσαν να πάρουν κάτι άλλο (και ακριβότερο) προτιμούν κάτι που κάνει λίγο απ' όλα από το να έχουν ένα σκληροτράχηλο εκτός δρόμου. Αυτή είναι και όλη η φιλοσοφία των SUV. (Και ας υπεραγαπώ το Defender...) Εξάλλου, με τα λεφτά του Freelander, οι περισσότεροι αγοραστές Land Rover μπούν να αγοράσουν κάποιο παλιότερο Disco (ειδικά από το εξωτερικό, γι αυτό άλλωστε έχει γεμίσει η Ελλάδα και από BMW και Mercedes). Εκτός βέβαια αν θέλεις Land Rover για την "μούρη", οπότε ναι, ο αγοραστής Freebie δεν "πιάνει" ένα RR ή ακόμη και LR3...

Όσο για το Pajero, δεν συγκρίνεται με το Defender ή το RR και LR3 (νομίζω...). Όμως οι επιτυχίες του είναι ανησυχητικά πολλές... Και το Dakar δεν είναι βόλτα στον Χορτιάτη...Κι άντε, 1,2,3 φορές. Άλλα πλέον το έχουν παρακάνει οι Γιαπωνέζοι... :wink: :) :)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιαν 2007, 21:36

GALILAIOS έγραψε: . Απλά πιστεύω αυτό έχει γίνει θέμα, 1ον γιατί είναι LAND ROVER και δεν ταιριαζε με το ιματζ της εταιρείας η συχνότητα βλαβών του και 2ον γιατί απλά τα προβλήματά του παραμένουν -ως επί το πλείστον- άλυτα! :roll:


1. Με έκανες και γέλασα. :twisted:

2. Τα προβλήματα υπάρχουν για να λύνονται (κακός αν αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση σας!).
Δεν υπάρχουν άλυτα προβλήματα (σε λογικό επίπεδο).
2.01Επιμένω (οι κινητήρες βασίζονται-και λειτουργούν, βάση λογικής, πάραυτα.)

2.02 Εν αρχή, είν' ο Λόγος. .......μετάφραση> Η πρώτη αρχή, είναι η λογική (για το oν'θρώπινο γένος).
Σημαντικό.

3. Εάν αυτό δεν συμβαίνει πρέπει να αναζητηθούν νομικές ευθύνες (γιατί όχι και από την ανιπροσωπεία) , όχι στο πλαίσιο λύνουμε και δένουμε , με βάση ότι έγραψε ο υπό την επήρεια αλκοόλ-ναρκωτικών (γιατί όχι και ασχετοσύνης), Εγγλέζος με σκουλαρίκι(όχι απαραίτητα κακό).

4. Όλες η εταιρίες που σέβονται τον εαυτόν τους, οφείλουν να έχουν σε κάθε χωρα, έναν άνθρωπο της εκάστοτε εταιρίας (πιστέψτε με υπάρχουν τέτοιοι που αγαπούν της εταιρίες, για της οποιες εργάζονται με πάθος, εργάζονται περισσότερο από τους υδρίτες τους και και τους αντιπροσωπους, που έχουν κάνει τρόπο ζωής την εξέλιξη τους..........Μένουν όμως απέξω διότι δεν είναι ρουφιάνοι, τσατσοι και γλείφτες τον αφεντικών τους (διότι αν είσαι ρουφιάνος δεν είσαι καλός μηχανικός και αντίστροφα). (τους οποιους θα έπρεπε να χρυσοπληρώνουν)

4.01 Αυτό που λέμε τμήμα R&D (για της αναπτυγμένες χώρες αν υπάρχουν τέτοιες).

5. Αυτούς τους ανθρώπους ψάξτε για να βρείτε και μην επαναπαύεστε στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία (Οι οποιοι πήραν συμβεβλημένο συνεργείο αγοράζοντας μια μόνιμη θέση εγασίας με ημερομηνία λήξεως, αργά η γρήγορα , διότι εκτος του να γλύφουν δεν ξέρουν να μαστορεύουν), τα οποια λόγο τον μεγάλων οφειλών (που τους δημιουργούν αν δεν υπάρχουν) προς της εταιρίες, έχουν να πληρώσουν πολλά ,,γραμμάτια,,

6. ΣΥΝ Αθηνά.......... και χείρα κίνει ( η κάτι τέτοιο).

7. Τώρα αν σας αρέσει, να σας πιάνουν τον κώλο, είναι η εν αγνεία σας, η εν αρέσκεια σας.
Προτιμώ την αμάθεια από την ημιμάθεια.

Νικος

Υ.Γ. Είναι μονο ένα μικρό παράδειγμα από τα τόσα που συμβαίνουν πίσω αλλα και εμπρός μας, πάρτε το όπως θέλετε, θα μπορούσα να γράψω παρα πολλές σελίδες με τέτοιο περιεχόμενο , όμως δεν ξέρω ποιος θα το έκανε ανάγνωση και τι τελικά θα προς΄έφερε............χωρίς τελεια
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιαν 2007, 23:19

Με συγχωρείτε που κατ'έλαβα τόπο....... και χρόνο....... (ελπίζω να μην χρειαστεί να το επαναλάβω).....είναι μια μέτρηση (.....Χθόνια μέτρησης....) που απεχθάνομαι............χωρίς τελεια

διότι......... τα πάντα ρει.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Ιαν 2007, 23:53

Να συμπληρώσω λοιπόν ότι τα προβλήματα που..."ακούγεται" ότι παραμένουν άλυτα. Δεν μου έχει κάτσει κάτι ακόμη από τα...γνωστά προβλήματα.

Τώρα σχετικά με τη νομική πλευρά του θέματος, δεν έχει γίνει κίνηση στην ίδια την Αγγλία όπου περισσότερα Freelander = περισσότερα προβλήματα, γιατί άραγε; (Κι αυτό κοινή λογική δεν είναι; ).

Νομίζω ότι απλά μεγαλοποιούμε τα πράγματα. Όπως έχουν γράψει και άλλοι και στις άλλες εταιρίες συμβαίνουν διάφορα. Απλά ένα αμάξι είναι!

Όσο για μηχανικό θα ψάξω αφού λήξει η εγγύησή μου. Συμφωνώ ότι ουσιαστικά πρέπει να βρείς ανθρώπους με μεράκι, όμως όπως είπα, θα το κοιτάξω σε κάτι λιγότερο από δύο χρόνια από τώρα. Αν μέχρι τότε το Freelander αρχίσει να κάνει διάφορα, θα πωληθεί. Είπαμε "αγαπάμε" την εταιρεία αλλά πάνω απ' όλα είμαστε λογικοί άνθρωποι :wink: :twisted: :wink:


ΥΓ. "Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο λόγος ην πρός τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος."
Διαφωνώ με την μετάφρασή σου αλλά ας μην αρχίσουμε πάλι.
:D :D :D :wink:


Χαιρετώ!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 30 Ιαν 2007, 10:10

Freelander έγραψε:Κατα τ'άλλα, τα παλιά βίντεα με τις γιαγιάδες μαρέσουν και μένα πολύ..


Σε είχα υποψιαστεί απο την αρχή τί ανώμαλος είσαι!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιαν 2007, 12:23

η βασικη αιτια τσατιλας με το φρημπυ ειναι ο Κ...

ειδικα εν Αθηναις...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Ιαν 2007, 12:50

firelord έγραψε:η βασικη αιτια τσατιλας με το φρημπυ ειναι ο Κ....

Eσύ το έκανες φρίσμπυ και ησύχασες...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιαν 2007, 12:54

φρηTDμπυ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Ιαν 2007, 13:02

Για το βενζινοκίνητο που σούταρες εννοώ.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες