pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)
Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.
Χαιρετώ
|
|
|
pantg έγραψε:pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)
Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.
Χαιρετώ
mato έγραψε:
Γενικά συμφωνώ κι εγώ περί σχεδιασμού με γνώμωνα την απόδοση, αλλά κι αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα : π.χ. το 'χτίσιμο' ενός buggy δημιουργεί στύλ είτε το επιδιώκεις είτε όχι, και εκεί ίσως δεχόμασταν εξωτερικές βίδες πιό εύκολα, παρά το ότι μπορεί πραγματικά να μην ήταν απαραίτητες (στα Defender, επίσης, δεν ξέρω αν είναι απαραίτητες οι βίδες κι οι εξωτερικοί μεντεσέδες, αλλά πολύ μ΄αρέσουν). Από την άλλη, μια κατσαρόλα μπορεί να είναι απλώς ένας κύλινδρος, αλλά αυτό κάτι σε Σοσιαλιστικό Ρεαλισμό μου φέρνει (κι έχω niva-να μην ξεχνιόμαστε, που παρεπιπτόντως το θεωρώ κλασσικό και επιτυχημένο σχεδιαστικά - και μη συγκρίσιμο με τα νέα αυτοκίνητα, παρά την επικρατούσα άποψη).
Πάντως τα παραπάνω είναι σχόλια για τον σχεδιασμό, που όσον αφορά στα αυτοκίνητα, νομίζω οτι η τρέχουσα συνθήκη με καμπύλες, επιδόσεις, αεροδυναμική κτλ., μέχρι στιγμής αφαιρεί από την αναγνωρισιμότητα (ή στύλ που λέγαμε προηγουμένως). Ειδικά κάτι Hyundai, Toyota Corolla κτλ της δεκαετίας του ΄90 δεν μπορώ να τα βλέπω. Ισως κάτι γίνεται τελευταία, αν και στα 'εκτός δρόμου' αυτοκίνητα πάμε απ΄το κακό στο χειρότερο, κατά την άποψή μου. Βέβαια εδώ η όψη ακολουθεί την λειτουργία (εννοώ την επικράτηση των SUV).
pantg έγραψε:pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)
Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.
Χαιρετώ
pantg έγραψε:Γιώργο,
τώρα με κάνεις και κοκκινίζω (άρα πως να μην με συμπαθήσετε με τέτοιο χρώμα???? Μέχρι και η ΑΛΕΚΑ θα με συμπαθούσε τώρα.....)
Χαιρετώ
NIBAKIOC έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα αυτα φίλτατε, και ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερέστατη απάντηση!
Εγω εχω κάνει εσωτερική ηχομόνωση με αφρώδες υλικο (πάτωμα, πόρτες, πίσω φτερά.
Ο θόρυβος της μηχανής στις ψηλές στροφές ειναι όμως ακόμα αρκετός. Αρα
περισσότερη ηχομόνωση στο διαχωριστικό μεταξύ κινητήρα και χώρου επιβατών δεν θα έβλαπτε...
Γράφεις:
<<Το σετ αυτών των υλικών χρησιμοποιείται από τον κατασκευαστή των ηχομονωτικών σετ που χρησιμοποιώ για τα Land Rovers και υπάρχει επίσης και για πολλούς άλλους τύπους αυτοκινήτων και αν θυμάμαι καλά και για το NIVA.>>
Ποιός είναι αυτός ο κατασκευαστής; Θα ενδιαφερόμουν αν φτιάχνει κάτι για Νίβα. Αν δεν σε πειράζει ισως θα μπορούσα να σου τηλεφωνήσω την άλλη βδομάδα για περαιτέρω πληροφορίες.
Ευχαριστώ και πάλι,
Φοίβος Ροζάκης
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες