disco έγραψε:το σαζμάν και το κεντρικό διαφορικό φυσικά τα χτύπησα έναντι 450 euro μιας και έχουν κάνει μόλις 45.000klm.είναι από μοντέλο με πετρελαιοκινητήρα και δεν ξέρω αν αναλογούν η σχέσεις με το δικό μου.
Φίλε disco γειά και πάλι,
και εδώ πολύ καλή αγορά αλλά μάλλον δεν θα λειτουργήσει πολύ καλά στο Disco σου.
Τα πετρελαιοκίνητα Disco της γενιάς 1989 - 1994 έχουν εντελώς διαφορετικές σχέσεις το κιβώτιο ταχυτήτων και πιό κοντές σχέσεις τόσο στα αργά όσο και στα γρήγορα του κεντρικού διαφορικού. Στις αργές σχέσεις η διαφορά είναι πολύ μικρή, σχεδόν αμελητέα θα έλεγα στα .36%, αλλά στις γρήγορες σχέσεις η διαφορά είναι μεγάλη όπως είπε και ο φίλος fatman.
Aν συνυπολογίσεις και το ότι το κιβώτιο των Tdi του 1996 είναι μακρύτερο σε ΟΛΕΣ τις σχέσεις τότε θα σου "κρεμάσει" το αυτοκίνητο σίγουρα από πλευράς τραβήγματος.
Προτείνω να αλλάξεις μόνο το εξάρτημα που θέλει αλλαγή, δηλαδή είτε το κιβώτιο ταχυτήτων είτε το κεντρικό διαφορικό, αλλά όχι και τα δύο μαζί.
Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι η πέμπτη του κιβωτίου σου (του αυτοκινήτου του 1993) είναι 12.5% πιό κοντή από αυτή του κιβωτίου του Tdi του 1996.
Αν συνυπολογίσεις λοιπόν ότι και το κεντρικό σου διαφορικό είναι πιό κοντό από αυτό του 1996 καταλαβαίνεις ότι αν χρησιμοποιήσεις και τα δύο εξαρτήματα από το Tdi θα έχεις υπερβολική αύξηση στο μήκος της σχέσης μετάδοσης της πέμπτης (και αυτό επαναλαμβάνω ισχύει για ΟΛΕΣ τις σχέσεις του κιβωτίου καθώς το κιβώτιο του Tdi του 1996 είναι μακρύτερο σε ΟΛΕΣ τις σχέσεις)
Ο μαντράς που σου πούλησε τα πράγματα έχει και τον πίσω άξονα?
Χαιρετώ