Παναγιώτη,
η συγκόλληση του άξονα με το γρανάζι είναι η εντελώς άκομψη και χονδροειδής λύση. Τυχαίνει όμως να είναι και ονομαστικά η φθηνότερη.
Σαν λύση μπορεί να λειτουργήσει επίσης και για τα άκρα/καπάκια των ημιαξονίων (τις λεγόμενες και "φλάντζες" ή driving member hubs στα αγγλικά). Δηλαδή τα "αστεροειδή" μεταλλικά καπάκια στο κέντρο του τροχού με τις πέντε μικρές 14άρες ή 17άρες βίδες και συνήθως με το πλαστικό καπάκι στο κέντρο.
Το πολύσφηνο και σε αυτές ανοίγει/φθείρεται από την ροπή του ημιαξονίου που εφαρμόζει μέσα τους και στην ουσία μεταδίδει την κίνηση στον τροχό.
Οταν λοιπόν ανοίγει το πολύσφηνο η φθηνή λύση (αν στο μέλλον προβλέπεται και αλλαγή των ημιαξονίων) είναι να κολληθεί το άκρο αυτό με το ημιαξόνιο. Ακομψο αλλά φθηνό και αποτελεσματικό και χωρίς συνέπειες.
Στο κεντρικό σου διαφορικό όμως θα πρέπει να γίνει με προσοχή έτσι ώστε να μπορεί μετά να ξεκολλήσει γιατί αλλιώς νομίζω ότι πας για σετ κιβωτίου και κεντρικού διαφορικού καθώς δεν θα μπορούν να ξεχωρίσουν μεταξύ τους.
Από πλευράς μετάλλου δεν πιστεύω ότι δεν θα μπορεί να γίνει σωστή συγκόλληση.
Χαιρετώ