Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρισμένου freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 03 Μάιος 2007, 01:07

φίλε rokko74,

Δεν έχω πολλά να προσθέσω στους προλαλήσαντες. Πράγματι η ποιότητα κατασκευής είναι ελεϊνή. Βλέπω όμως οτι το έχεις ερωτευτεί το παλιομπουρδέλο (όπως και ΄μεις -παλιότερα) οπότε θα σου πω λίγα πράγματα ψύχραιμα (με μεγάλη προσπάθεια ομολογώ).

Παρότι είναι ελεϊνό και τρισάθλιο δεν το αλλάζουμε. Να γιατί:

1. Η τιμή μεταπώλησης είναι ελεϊνή. Σε καμία περίπτωση μη δώσεις πάνω απο 12 -14.000 ανάλογα με το μοντέλο (πάρε οπωσδήποτε μετά του 2001, αυτό με τους αεριζόμενους δίσκους). Στους ιδιώτες στην ανταλλαγή προσφέρουν 10.000€. Πάρτο αυτό σοβαρά υπόψη σου αν αποφασίσεις να τα δώσεις.

2. Όταν δεν βγάζει προβλήματα είναι άπαιχτο...δεν συγκρίνεται με κανένα. Και (δυστυχώς) δεν βγάζει τόσο συχνά ώστε να το σουτάρουμε να ησυχάσουμε...μετά από λίγο το ξεχνάμε και μένουμε με την απόλαυση της οδήγησής του

3. Το πρόβλημα με τη φλάτζα είναι (μάλλον) υπο έλεγχο. Όχι ότι δεν την καίει, την καίει, αλλά με τους μετρητές στάθμης ψυκτικού είναι πολύ πιθανόν να προλάβεις τον κινητήρα (3.000€+) ή το καπάκι (2.500€) και να πληρώσεις μόνο τη φλάτζα (600€). Συμβαίνει περίπου κάθε τρία χρόνια ή 50.000 km, όποιο έρθει πρώτο :lol: Εγώ και ο Γιώργος πάντως έχουμε ήδη πληρώσει από ένα καπάκι.

4. Το πρόβλημα με τα διαφορικά: Συμβαίνει πιο αργά: κάθε 100.000 km ¨η 5-6 χρόνια. Το δικό μου το έχω 7 χρόνια και ακόμη κρατάει αλλά ακούω κατι περίεργους θορύβους τελευταία

5. Την ηλιοροφή την ξεχνάς

6. Μελετάς στο Internet.

7. Έχεις πάντα στο πορτ μπαγκάζ μια ανταλακτική αντλία συμπλέκτη και μια αντλία βενζίνης και ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ πώς αλλάζουν. Έχεις και ολίγα εργαλεία.

8. αντιμετωπίζεις με γαλήνια ψυχραιμία τις διάφορες ζημιές (μπιλιοφόρους, ψαλίδια, ηλεκτρικά παράθυρα, τρύπιο ψυγείο, χαλασμένα display κλπ) και τους διάφορους τριγμούς (την οροφή είπαμε την ξεχνάς, πες πως δεν υπάρχει)

9. Γράφεσαι οπωσδήποτε σε οδική βοήθεια. Κάθε ταξίδι και μια νέα περιπέτεια (θα φτάσω?)

Κατά τα άλλα όταν δουλεύει (και συνήθως δουλεύει) είναι απολαυστικό και πανέμορφο. Το δε κόστος των επισκευών μπορείς με ένα καλό deal να το εξαφαλίσεις απο την πολύ χαμηλή τιμή αγοράς.

Προσωπική γνώμη: Μήν το πάρεις. Εγώ δεν το συνιστώ στους φίλους μου.
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 03 Μάιος 2007, 09:17

rokko74 έγραψε:
GALILAIOS έγραψε:Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, πρώτα διάβασε καλά τις παραθέσεις στην ενότητα


Φίλε Γαλιλαίο σε ποια ενότητα αναφέρεσαι?



Καλημέρα! Στην ενότητα που είσαι, των Land Rover...

Αν και όπως έχεις ήδη καταλάβει, έχεις πλήρη ενημέρωση!

Πάντως, όντως τα αυτοκίνητα μετά το 2004 δείχνουν να είναι καλύτερα, όμως με 30.000Km και κατά 85% εκτός πόλης δεν δικαιούμαι ακόμη να εκφέρω απόλυτη γνώμη.

Τώρα σχετικά με την αγορά του, είναι καθαρά αν θα σε κερδίσει η καρδιά ή το μυαλό. Βάλ' το δίπλα σε οποιοδήποτε άλλο της γενιάς του -και όχι μόνο-. Το ότι είναι Land Rover και το σχήμα του, το κάνουν και ξεχωρίζει...
Και όπως είχε πει κάποιος παλιότερα -νομίζω ο Παντελής- δεν θυμόμαστε τις ήσυχες και ήρεμες γκόμενες που είχαμε αλλά αυτές που μας τυρρανούσαν και η σχέση είχε εντάσεις και προβλήματα.
Έτσι και το Freebie...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Μάιος 2007, 09:19

Μισό λεπτό παιδιά μη χάσουμε και τη μπάλα..
Παντελή, το πρόβλημα με το το σασί αφορά τα παλιότερα μοντέλα άρα το ξεχνάμε.
Όσο για την επισκευή του μεσαίου διαφορικού δηλαδή του συνεκτικού συμπλέκτη δεν έχω ακούσει κάποιον να το επισκευάσει με επιτυχία. Αλλωστε 600 ευρώ κοστίζει καινούργιο με εγγύηση, αξίζει άραγε να πειραματιστεί κάποιος με την επισκευή του;

Όσον αφορά τη δοκιμή του πίσω τροχού, όπως έχω προτείνει και παλιότερα αντί για λοστούς στο σταυρό και μπραντεφέρ με τη ρόδα, είναι πιό βολικό απλά να σηκωθεί ο τροχός και να μπεί στο παξιμάδι του μουαγιέ ένα μεγάλο καρύδι ή κλειδί. Η δοκιμή έτσι γίνεται πανεύκολη. Με ροπόκλειδο μέτρησα τη δύναμη που χρειάζεται για να γυρίσει ο τροχός, όταν βρώ τη μέτρηση θα ενημερώσω.

Στέλιο με την αντλία βενζίνης είσαι υπερβολικός και σου έχει γίνει έμμονη ιδέα.
Εγώ αρκετά μετά τα 100.000 χλμ δεν έχω πρόβλημα και γενικά δεν είναι από αυτά που βγάζει. Σε δικαιολογώ απόλυτα φυσικά...και μένα αν με στάυρωνε η αντλία βενζίνης με το αυτοκίνητο τίγκα στα μπαγκάζια στη μέση της εθνικής σε μποτιλιάρισμα των καλοκαιρινών διακοπών.. ακόμα θα έβριζα.
Το display του ρολογιού δουλεύει κανονικά στα μετά του 2001 αυτοκίνητα, το ξεχνάμε και αυτό.
Γενικά τα φριλάντερ μετά το 2004 που ψάχνει ο φίλος μας, βγάζουν μόνο τα 3-4 σοβαρά προβλήματα που ανέφερα.
Τελειώνοντας να πώ οτι κάποια στάνταρ αντίστοιχα προβλήματα με καπάκια και διαφορικά έχει πάρει το αυτί μου οτι βγάζουν και αρκετά από αυτά τα “εξ’ανατολής”.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 03 Μάιος 2007, 09:27

Καλημέρα σε όλους!

stelioskal σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.
Το ύφος σου είναι άπαιχτο!!!!! :lol: :lol:

Πες μου.....το 7 το εννοείς? Μάλλον πλάκα μου κάνεις εεεε???

Για τον φίλο pantg δεν έχω να πω τίποτα για τα σχόλια του παρά μόνο ένα αμέριστο :r: :e: :s: :p: :e: :c: :t:

Αφού ξαναδιάβασα με προσοχή όλα τα μηνύματα σας κατέληξα σε ένα πρώτο συμπέρασμα...

Να βρω ένα free έτους 2004+ , να του κάνω εντατικούς ελέγχους πριν & μετά την αγορά, να κάνω οδική ασφάλεια, να έχω σε λογαριασμό ένα ποσό της τάξεως των 1500-3000€ για κάθε πιθανόν μελλοντικό πρόβλημα να οπλιστώ με υπομονή και ο Θεός βοηθός!!!!

Όσο για τα εξ ανατολής που ανέφερε κάποιος φίλος & κάτι Χ3 κτλ, δυστυχώς για εμένα, από μικρό παιδί όταν μιλούσα για 4Χ4 μέχρι και σήμερα.....πάντα είχα στο μυαλό μου 2 περιπτώσεις...LAND ROVER & CHEROKEE! Sorry αν στεναχωρήσω κάποιους αλλά ΟΛΑ τα άλλα μου μοιάζουν σαν υπερυψωμένες κούρσες, όπως θα έλεγε και η γιαγιά μου...

Θα αρχίσω να ψάχνω στο forum και για την δεύτερη περίπτωση μου φαίνεται.

Έχω να σας κάνω μία ερώτηση και αν θέλετε μου απαντάτε.
Τα είχατε όλα αυτά υπόψιν σας ΠΡΙΝ αγοράσετε το δικό σας Free?
Αν ναι τότε γιατί το αγοράσατε? (Ψάχνω θετικά για να πατήσω ή μου φαίνετε???? χα χα χα)
Αν όχι τότε πως αισθάνεστε σήμερα? Μετανιωμένοι? Θα το ξανακάνατε?
Πολύ θα ήθελα να διαβάσω τις απαντήσεις σας....

thanks όλα τα παιδιά
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2007, 10:32

Φίλε rocco καλημέρα,

να επιτρέπει ο Στέλιος απλώς να σου πώ ότι πιστεύω πως ήταν απολύτως σοβαρός στο σχόλιο 7 (για το internet)
To internet παρέχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ πολλές και τις περισσότερες φορές ουσιαστικές και με αποτέλεσμα λύσεις σε προβλήματα. Απλώς όπως κάθε μεγάλη πηγή απόψεων και σχολίων σίγουρα θα σε κάνει να συναντήσεις και πράγματα που θα πρέπει να σε κάνουν να σκεφθείς το κατά πόσο είναι σωστά, εφαρμόσιμα και πραγματικά δίνουν λύση χωρίς να δημιουργούν διαφορετικά ή μεγαλύτερα προβλήματα.

---------

Γιώργο το VCU επισκευάζεται και η επισκευή αυτή μέχρι στιγμής δείχνει να κρατάει. Ο μόνος λόγος που και εγώ δεν την συστήνω είναι ότι το κόστος της τελικά αντιστοιχεί με τα 2/3 του κόστους της καινουργίας μονάδας αν γίνει σωστά και με αντικατάσταση ΟΛΩΝ των εξαρτημάτων που καλό είναι να αλλαχθούν. Ετσι λοιπόν συμφωνώ μαζί σου ότι ΙΣΩΣ και να μην είναι η πιό σωστή επιλογή, φτάνει φυσικά να υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθεί η διαφορά του 1/3 για την αγορά του καινούργιου.

-----------

Φίλε rocco ευχαριστώ για τα επαναλαμβανόμενα καλά λόγια σου αλλά ο σεβασμός κερδίζεται με τον χρόνο και με επαναλαμβανόμενες διαδικασίες.
Αν μπορώ σε κάτι να βοηθώ αυτό δεν είναι κάτι παραπάνω από ό'τι έχουν ήδη κάνει και άλλοι φίλοι στο φόρουμ. Και αυτός άλλωστε είναι και ο αντικεμενικός σκοπός αυτών των διαδικτυακών χώρων. Να μαζευόμαστε και να προσπαθούμε να λύσουμε τα προβλήματα που ΔΕΝ θα είχαμε αν ΔΕΝ είχαμε τα αυτοκίνητά μας.

-----------

Θα σου πρότεινα αν είναι να προχωρήσεις στην αγορά ενός Freelander να απαιτήσεις ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση για τα μηχανικά ή και το σύνολο του αυτοκινήτου αν αγοράσεις απο έμπορο.
Αν βρεις ένα ιδίων προδιαγραφών και καταστάσεως αυτοκίνητο από ιδιώτη προτίμησέ το μόνο αν η διαφορά τιμής ανταποκρίνεται σε πιθανές βλάβες αντιστοίχου κόστους με αυτό που σου καλύπτεται από την εγγύηση του εμπόρου. ΙΣΩΣ και ένα αυτοκίνητο από το επίσημο δίκτυο διανομέων και συνεργείων της LR να μην είναι κακή ιδέα αν σου καλύψουν με ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση την διαφορά της τιμής και φυσικά μπορείς και θέλεις να καλύψεις
την διαφορά αυτή στο κόστος αγοράς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 03 Μάιος 2007, 10:43

pantg έγραψε:να επιτρέπει ο Στέλιος απλώς να σου πώ ότι πιστεύω πως ήταν απολύτως σοβαρός στο σχόλιο 7 (για το internet)


Το σχόλιο 7 του Στέλιου λέει:

stelios έγραψε:7. Έχεις πάντα στο πορτ μπαγκάζ μια ανταλακτική αντλία συμπλέκτη και μια αντλία βενζίνης και ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ πώς αλλάζουν. Έχεις και ολίγα εργαλεία.


Εγώ σε αυτό αναφερόμουν...ότι μου φαίνεται σαν να μου κάνει πλάκα...

Φίλε pantg θα ήθελα πολύ να διαβάσω την απάντηση σου στις τελευταίες ερωτήσεις μου γιατί είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν...

rokko74 έγραψε:Τα είχατε όλα αυτά υπόψιν σας ΠΡΙΝ αγοράσετε το δικό σας Free?
Αν ναι τότε γιατί το αγοράσατε? (Ψάχνω θετικά για να πατήσω ή μου φαίνετε???? χα χα χα)
Αν όχι τότε πως αισθάνεστε σήμερα? Μετανιωμένοι? Θα το ξανακάνατε?
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2007, 11:13

Φίλε rocco συγγνώμη για το λάθος (το ίδιο ζητώ και από τον Στέλιο και τον Γιώργο για το μπλέξιμο)

Αντί να δω τα σχόλια του Στέλιου είδα το 7ο σχόλιο του Γιώργου.

Ομως και αυτό για το να έχεις μία αντλία συμπλέκτη και μία καυσίμων σίγουρα δεν είναι κακό.

ΚΑΘΕ συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης Landy του οποίου τα χέρια πιάνουν και του αρέσει να ασχολείται με το αμάξι του/τα αμάξια του θα σου πει ότι έχει μία πλήρη σειρά εργαλείων και τα αντίστοιχα ανταλλακτικά που χρειάζονται για μία επισκευή στο δρόμο χωρίς να χρειάζεται η χρήση οδικής βοήθειας. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως. Η οδική βοήθεια ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ όπως γραφτηκε ήδη. Οχι μόνο στα Landies αλλά γενικότερα.

Για τις τελευταίες ερωτήσεις το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι προσωπικά ΔΕΝ μου άρεσει ιδιαίτερα το Freeby. Τοσο εξωτερικά (το βρίσκω λίγο παραπάνω "γλυκούλη" από όσο θα ήθελα, όσο και εσωτερικά (μου φαίνεται πολύ στριμωγμένο)
Επίσης, λόγω των πραγμάτων που έχουν ήδη γραφτεί, δεν θα το αγόραζα.
Η προσωπική εμπειρία μου με οδήγηση Freelanders έχει να κάνει ΜΟΝΟ με αυτοκίνητα του Camel Trophy για μία απόσταση περίπου στα 150 χλμ με τα δύο τρίτα αυτής σε συνθήκες εκτός δρόμου όπου και το αυτοκίνητο (το συγκεκριμένο με τις βελτιώσεις που είχε) με εξέπληξε με τις ικανότητες και την απόδοσή του.
Ενα τέτοιο ΣΑΦΩΣ και θα το αγόραζα για να κάνει παρέα με τις άλλες δύο καμήλες του σταύλου.

Για τον λόγο αυτό και δεν σου απάντησα μιά και τόσο ο Γιώργος όσο και ο Στέλιος και οι άλλοι φίλοι που έχουν προσωπική εμπειρία από συμβίωση μακρόχρονη με το Freelander θα έχουν σίγουρα πιό ενδιαφέροντα και ουσιαστικά πράγματα να σου πουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 03 Μάιος 2007, 13:22

Σχετικά με το 7

Γιώργο πράγματι είμαι μάλλον υπερβολικός απ΄ότι ακούω γύρω. Με άφησε όμως δύο (!) φορές, μια αυτή που λές από μπουκωμένη (και όχι χαλασμένη) αντλία (και που στη Rollcar με βάλανε και την άλλαξα αντί να την καθαρίσω) και μία ακόμη όπου η κανούρια πράγματι χάλασε και τότε έμεινα. Ευτυχώς είχα κρατήσει την προηγούμενη, την άλλαξα στο φανάρι και συνέχισα. Το λέω όμως γιατί είναι ένα πράγμα που αλλάζει πανεύκολα και μπορεί να σε αφήσει εντελώς.

Για την αντλία του συμπλέκτη: μου έχει σπάσει δίς, ευτυχώς όχι με τον τρόπο που σε αφήνει στη μέση του πουθενα (θα μπορούσε όμως). Ακόμη και οι άνθρωποι απο "μέσα" συνιστούν να έχεις μια στο πορτ μπαγκάζ "να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο"...(παλιόπαιδα σας έκανα και γελάσατε πάλι....) Ναι λοιπόν φίλε rokko74, να έχεις μαζί σου αντλία συμπλέκτη. μή φαντάζεσαι όμως οτι είναι κανένα τεράστιο ανταλλακτικό, ένα πλαστικό σωληνάκι 30-40 πόντων είναι ουσιαστικά.

Τέλος, είναι το ομορφότερο όχημα EVER.

Τα είχατε όλα αυτά υπόψιν σας ΠΡΙΝ αγοράσετε το δικό σας Free?
Αν ναι τότε γιατί το αγοράσατε? (Ψάχνω θετικά για να πατήσω ή μου φαίνετε???? χα χα χα)
Αν όχι τότε πως αισθάνεστε σήμερα? Μετανιωμένοι? Θα το ξανακάνατε?


Όχι, δεν τα γνώριζα. Είχα ακούσει οτι τα Disco βγάζουν προβλήματα αλλά σκέφτηκα οτι αυτό θα είναι βελτιωμένο . Η αλήθεια επίσης είναι οτι δεν πίστευα ποτέ οτι ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο είναι δυνατόν να είναι παρτάλι (που νά ΄ξερα ο άμυαλος...!)

Μετανιωμένος δεν νομίζω οτι είμαι. Το απόλαυσα και με το παραπάνω και ακόμη το απολαμβάνω γι΄αυτό και καταλαβαίνω την κάψα σου (ο άτιμος ο έρωτας...)

Αν θα το ξαναγόραζα? Δεν ξέρω...δεν μπορώ να βάλω σε ζυγαριά τα συναισθήματα που μου έχει προκαλέσει....πάντως το απόλαυσα και αυτό και τα βλέματα των γυναικών όταν το οδηγούσα....(καρφώθηκα τώρα....)
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό fatman » 03 Μάιος 2007, 13:47

Ειναι και θεμα τυχης τι θα σου βγαλει,αλλα οπως βλεπεις τα προγνωστικα ειναι ενατιον σου..
Και εγω ειχα ετοιμαστει για ασχημα πραγματα με το Disco,ειμαι υπερευχαριστημενος,οτι πληρωσα ηταν για την κ@Υλα μου..Τωρα αν θα επαιρνα μετα απο αυτο ενα Freebie ή ενα Ρ38, NO Fucking Way..Ειδα κιολας πως δουλευουν οι μαστοροι που θεωρητικα θα μπορουσαν να βελτιωσουν το οχημα σου απο αποψη αξιοπιστιας..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 03 Μάιος 2007, 14:17

Είπαμε!!!!!! ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ , ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ , ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2007, 14:27

Και όπως λέει και ο ποιητής:

"δεν ελέγχω τα πάθη μου
και
δεν μαθαίνω απ' τα λάθη μου

Πάντα βγάζω το μάτι μου
απο την αγάπη μου
μα καλύτερα ας βγει το αχτι μου
παρά να μείνει γινάτι μου"

ή

"ο καλύτερος τρόπος να αντισταθείς στον πειρασμό είναι.....
να υποκύψεις σε αυτόν"

ή

"κάνε πάντα αυτό που θέλεις.
Αν βγει κάτι καλό βγαίνεις κερδισμένος από το αποτέλεσμα
αν βγει κάτι κακό βγαίνεις κερδισμένος από την εμπειρία"

ΠΑΝΤΩΣ FREEBY ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ αν δεν το σκεφτείς σοβαρά. Τα πιό πάνω είναι για να γλυκαίνουμε το χάπι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 03 Μάιος 2007, 14:50

όπως θα διαπίστωσες, για να γίνεις κάτοχος LR , πρέπει να έχεις και ποιητική φλέβα. χε χε χε!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2007, 14:53

Φίλε Τασο,

και να μην την έχεις την φλέβα την αποκτάς από τις πίκρες και τα μαράζια αλλά και τις χαρές και τις απολαύσεις που σου χαρίζουν τα ρημάδια αυτά.

Ασε που αφού αποκτήσεις τις φλέβες μετά τις κόβεις κιόλας (όπως λέμε "με έκανε και έκοψα τις φλέβες μου")
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 03 Μάιος 2007, 14:56

Παντελή, αν και καθιστός, ορθώς εμίλησες.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2007, 15:11

Τάσο και πού να ήξερες πού βρισκόμουν όταν με έπιασε ο ποιητικός οίστρος..... (τα καλά του WiFi, ασύρματου ADSL και των φορητών υπολογιστών)

(κακά παιδιά....... στην ψησταριά στην αυλή ήμουνα. Στο "θρόνο" απαγορεύονται οι υπολογιστές και τα ηλεκτρονικά καθώς μπορεί να καεί καν'α microchip)

(σημερινό μεσημεριανό, ντάκος κρητικός και φτερούγες κοτόπουλου με σάλτσα BBQ)

Xαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες