Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Φεβ 2007, 13:26

Μην το γελάς καθόλου Γιαγκουλα, ειδικά στο πάγο με λίγη προσοχή τα καταφέρνουν καλύτερα από τα τρακτερωτά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 13:26

Αμα έχεις δίλιτρο βάζεις αρκετές φορές.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Φεβ 2007, 13:31

DRAKOS έγραψε:Συνήθως στην άμμο όπως και στο χιόνι δεν βάζουμε το αργό, ακριβώς για να μην σκάψει.


Δράκε, αν το κανεις αυτό με το ΜΠΙ απλά θα σβήσει.

βγάλε τέσσερις πίπες από το μοτέρ σου και δοκίμασε , μετά τα λέμε :lol:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Φεβ 2007, 13:47

Aγαπητέ giagoula,

το θέμα του πάγου και γενικά των πολύ γλυστερών επιφανειών είναι δύσκολο γενικά, ειδικά για το δύο τόννων όχημά μας.

Μήπως τα michelin Ο/R σου είναι φαρδύτερα του κανονικού ή πολύ παλιά?

Τι διάσταση φοράς?

Εχω λιώσει δυο σετ michelin Ο/R 7.00x16 με πολύ χιόνι και δύσκολες συνθήκες και πάντα στα δύσκολα το disco μου προχωρούσε εκεί που τα άλλα σταματούσαν. Από jimny μέχρι land rover με κανονικά-προς μεγάλα off-road ελαστικά. Ο πάγος όμως νομίζω δεν είναι ποτέ ο ίδιος...

Πάντως, με τα στενά michelin Ο/R ποτέ δεν ελλάτωσα πιέσεις ακόμη και όταν έβρισκα πάγο και ποτέ δεν χρησιμοποίησα τις 4 αλυσίδες που είχα μαζί από τα παλαιότερα 235/85 kumho MT που είχα πριν τα michelin.

Τα τελευταία χρόνια, χρησιμοποιώ FEDIMA EXTREME με την ΜΑΛΑΚΗ γόμα και τα πράγματα είναι δραματικά καλύτερα και στο βρεγμένο και στον πάγο παρόλο που το λάστιχο (215/85) είναι λίγο φαρδύτερο.

Μεγάλη επίσης σημασία έχει το πόσο καινούριο είναι το λάστιχο. Ένα ολοκαίνουριο λάστιχο, μαλακό και με τις γωνίες του, δεν έχει καμμία σχέση με το ίδιο λάστιχο μετά από ένα χρόνο στον πάγο.

Προσωπική λοιπόν προτίμηση όσο πιό στενό, φουσκωμένο, φρέσκο λάστιχο και μαλακό πέλμα.

Αν κατάφερω την επόμενη εβδομάδα και βγώ και εγώ επιτέλους μιά βόλτα, θα χαρώ να τα πούμε στο συγκριτικό...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 13:54

1. Είναι στη μαμισια διάσταση 205 80 16

2. Είναι περισυνα και έχουν κάνει 2.000 - 3.000 χλμ περίπου , καθότι μετά την άνοιξη βάζω ασφάλτινα.

Ημουν έτοιμος να βάλω αναγόμωση (τι συγκεκριμένη μάρκα που ανέφερες και που χρησημοποιούσα παλιότερα στο νιβα), αλλά τα φοβήθηκα λόγω βάρους.

Θα χαρώ να σε δω στο τεστ αν γίνει.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Φεβ 2007, 15:49

Σε ανηφορες και πορεια σε βαθυ χιονι,βαρος και ελειψη ροπης δεν βοηθανε καθολου την κατασταση,εκει δηλαδη που πας στο πολυ χιονι,επειδη δεν εχει ροπη να διατηρησεις την "φορα",κατεβαζεις μια ταχυτητα οποτε αρχιζει και σκαβει.
Στο παγωμενο ακομα χειροτερα αλλα λογω βαρους,παιρνεις φορα,προχωραει-επιπλεει στο σκληρο στρωμα παγου και χρουπ.. βουλιαζεις μεχρι το σασι!
Ειδικα το τελευταιο το εχω αντιμετωπισει με διαφορες διαστασεις και τυπους ελαστικων,και ασφαλτινα,λασπερα,ενδιαμεσα,205 16,225 75 16,245 75 16,255 65 16,τωρα βαζω 750 16 Michelin O/R και βλεπουμε.
Τωρα σε κατηφορα πραγματι ωρες-ωρες σου ερχεται να κατεβεις να πας με τα ποδια!
Στον περιφερειακο του Γαλατσιου πριν χρονια με ενα-ουτε δαχτυλο χιονι κατηφοριζα σαν χεσμενος,ισως να ειναι αυτη η αισθηση που φρεναρεις και τσουλαει 2 μετρα μεχρι να μαζεψει "επιβραδυντικο" βουναλακι χιονιου μπροστα απο την ροδα,στο ενδιαμεσο βεβαια μπορει να εχεις τρακαρει-φουνταρει εκει που τα επιβατικα δεν καταλαβαινουν τιποτα ιδιαιτερο..
Δεν ξερω μας λειπει η προπονηση-πρεπει να ρωτησουμε και αλλους με βαρια οχηματα να δουμε τι παιζει!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Φεβ 2007, 15:54

Τελικα?? το σωστο ειναι να βαζουμε αλυσσιδες γυρω-γυρω,απλως τωρα για 100-200 μετρα χιονισμενου δρομου,αλλα αμαξια συγχωρουν και πανε,το Disco(και αλλα 2τονα πιστευω) γυρναει και δαγκωνει!
Παντως μια φορα θελω να δοκιμασω με 4 αλυσσιδες,απλως να εχει χιονι για μεγαλυτερη αποσταση..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pskoul » 05 Φεβ 2007, 16:00

Ανδρέα

Disco mpi με 225-75/16 cooper discoverer stt1 toyota land crouser με cooper discoverer stt2 hyundai galloper με sahara το μόνο που πήγαινε καλά ήταν το Hyundai, κατά τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη του Toyota με bridgestone at πήγαινε καλύτερα στο χιόνι.
Το δε galloper δεν μάσαγε τίποτα ούτε σε κατηφόρα ούτε σε ανηφόρα σε σημείο να έχει εκπλαγεί ο ιδιοκτήτης του για την μεταμόρφωση του οχήματος εγώ πιστεύω ότι έχει να κάνει με την γόμα του ελαστικού σε μεγάλο βαθμό. Πάντως με τα ελαστικά που έχω αυτή την στιγμή και χωρίς αλυσίδες δεν πατάω ούτε σε μισό πόντο χιόνι μετά την τρομάρα που πήρα εχθές.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Φεβ 2007, 17:30

Φίλε Αντρέα,

τους δύο τόννους πρέπει να τους σέβεσαι πάντα. Στον πάγο πιό πολύ...

Η μαλακή γόμα των αναγομωμένων όμως (στην περίπτωση του Fedima Εxtreme που έχω δοκιμάσει προσοχή το ίδιο ελαστικό έχει δύο γόμες - ξεχωρίζουν από το χρώμα μαρκαρίσματος) έχει τεράστια διαφορά.

Στην βροχή τρομερή σιγουριά στον πάγο πολύ καλύτερο.

Τα michelin Ο/R με είχαν πάει παντού, και βγάζουν σίγουρα περισσότερα χλμ αλλά στο βρεμένο είναι σχεδόν επικίνδυνα.

Με τα Fedima ταξιδεύω άνετα στις ίδιες ταχύτητες - το χειμώνα 140 σταθερά - χωρίς καθόλου θόρυβο και με πολύ καλύτερη πρόσφυση. Το μόνο πρόβλημα ότι η διάσταση 215/85 είναι ελάχιστα φαρδύτερη-βαρύτερη από το πολύ ωραίο σαν διάσταση 7.50

Αν δεν θέλεις να πάς μεγάλο ταξίδι (πολλών χιλιάδων χλμ σε αφρικές κλπ) νομίζω το αναγομωμένο είναι προτιμότερο.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 18:14

fatman έγραψε:Σε ανηφορες και πορεια σε βαθυ χιονι,βαρος και ελειψη ροπης δεν βοηθανε καθολου την κατασταση,εκει δηλαδη που πας στο πολυ χιονι,επειδη δεν εχει ροπη να διατηρησεις την "φορα",κατεβαζεις μια ταχυτητα οποτε αρχιζει και σκαβει.
Στο παγωμενο ακομα χειροτερα αλλα λογω βαρους,παιρνεις φορα,προχωραει-επιπλεει στο σκληρο στρωμα παγου και χρουπ.. βουλιαζεις μεχρι το σασι!
Ειδικα το τελευταιο το εχω αντιμετωπισει με διαφορες διαστασεις και τυπους ελαστικων,και ασφαλτινα,λασπερα,ενδιαμεσα,205 16,225 75 16,245 75 16,255 65 16,τωρα βαζω 750 16 Michelin O/R και βλεπουμε.
Τωρα σε κατηφορα πραγματι ωρες-ωρες σου ερχεται να κατεβεις να πας με τα ποδια!
Στον περιφερειακο του Γαλατσιου πριν χρονια με ενα-ουτε δαχτυλο χιονι κατηφοριζα σαν χεσμενος,ισως να ειναι αυτη η αισθηση που φρεναρεις και τσουλαει 2 μετρα μεχρι να μαζεψει "επιβραδυντικο" βουναλακι χιονιου μπροστα απο την ροδα,στο ενδιαμεσο βεβαια μπορει να εχεις τρακαρει-φουνταρει εκει που τα επιβατικα δεν καταλαβαινουν τιποτα ιδιαιτερο..
Δεν ξερω μας λειπει η προπονηση-πρεπει να ρωτησουμε και αλλους με βαρια οχηματα να δουμε τι παιζει!



Το να κολήσεις σε βαθύ χιονι ελλειψη ροπής είναι τουλάχιστον ακίνδυνο.

Το να κινδυνευεις να φυγεις εκτός δρόμου ή να πέσεις πάνω στο φουκαρά που του έλαχε να είναι μπροστά σου, είναι αλλη ιστορία.

Ακομη πιο δύσκολο είναι όταν φρενάρει ο μπροστινός σου και πρέπει αναγκαστικά να σταματήσεις και σύ.

Πάντως όταν αρχίσεις τις πηρουέτες, το πρωτο πράγμα που νιώθεις είναι εκπληξη. "Δε μπορεί να μου συμβαίνει λες". Να φοβηθείς δεν προλαβαίνεις γιατί τελειώνει γρήγορα.

Γενικώς το πατημα του αυτοκινήτου σε παγωμένο χιονι με φοβήζει, (οταν μάλιστα υπάρχει το χάος απο την εξω πλευρα) , κατι που δεν συνεβαινε με το ακατονόμαστο (Νιβα). Οχι δεν κάνω προπαγάνδα , μπορώ να απαριθμήσω απειρα κουσουρια στο νιβα. Η συμπεριφορά του ομως στο χιονι και τη λάσπη , δεν είναι ανάμεσα σε αυτά.


Χθές βέβαια με τις αλυσιδες εισεπραξα πολλά περίεργα εως υποτιμητικά βλέματα απο άλλους τετρακίνητους.

Με την μέχρι στιμής εμπειρία που ειχα με το ΝΤΙΣΚΟ, εγκώ αλυσίδες τουλάχιστον μπροστά απο εδώ και πέρα. Το θεωρώ πιο υπευθυνο για μένα και τους συναθρώπους μου.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 18:15

ekarpod έγραψε:Φίλε Αντρέα,

τους δύο τόννους πρέπει να τους σέβεσαι πάντα. Στον πάγο πιό πολύ...

Η μαλακή γόμα των αναγομωμένων όμως (στην περίπτωση του Fedima Εxtreme που έχω δοκιμάσει προσοχή το ίδιο ελαστικό έχει δύο γόμες - ξεχωρίζουν από το χρώμα μαρκαρίσματος) έχει τεράστια διαφορά.



Πώς ξεχωρίζει , για λέγε.

Αυτό σκεφτόμουνα να βάλω και εγώ αλλά φοβήθηκα το βάρος της γουρούνας.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 22:08

http://www.fag.hiof.no/~frodehaa/artikler/snowdriving.htm

Υπογραμίζω το εξής

As a vehicle of greater mass than ordinary cars, in fact a Land Rover need better tyres or slower speed to keep safely on the road, brake and turn.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Φεβ 2007, 22:25

giagoulas έγραψε:
ekarpod έγραψε:Φίλε Αντρέα,

τους δύο τόννους πρέπει να τους σέβεσαι πάντα. Στον πάγο πιό πολύ...

Η μαλακή γόμα των αναγομωμένων όμως (στην περίπτωση του Fedima Εxtreme που έχω δοκιμάσει προσοχή το ίδιο ελαστικό έχει δύο γόμες - ξεχωρίζουν από το χρώμα μαρκαρίσματος) έχει τεράστια διαφορά.



Πώς ξεχωρίζει , για λέγε.

Αυτό σκεφτόμουνα να βάλω και εγώ αλλά φοβήθηκα το βάρος της γουρούνας.


Ο συγκεκριμένος τύπος έχει ένα μαρκάρισμα στο πλάι - μικρή κίτρινη γραμμή - κίτρινη η μαλακή γόμα, πράσινη η σκληρή. Μου το είπε ο εισαγωγέας, κανονικά πρέπει να το ξέρουν και οι μεταπωλητές, αλλά καλού - κακού...

Το βάρος είναι ένα θέμα, το extreme με τα ενισχυμένα πλαινά είναι και λίγο βαρύτερο,

Πάντως στο δικό μου το οποίο είναι V8, έχω και μεγαλύτερη διάσταση (9%) και δεν έχω πρόβλημα. Αν μείνεις στο 205/80 πιστεύω μικρή θα είναι η διαφορά και στο MPI

Το πρόβλημα στα λάστιχα off-road είναι η σκληρή γόμα και οι απουσία αυλακώσεων. Αυτοί οι δύο παράγοντες τα κάνουν πολύ δύσκολα στο παγωμένα, βρεμένα, γλυστερά οδοστρώματα. Τα αναγομωμένα με την πολύ μαλακή γόμα ανταπεξερχονται καλύτερα και από την δική μου εμπειρία αντέχουν περισσότερο, επίσης κρατάνε ικανοποιητικά και μετά από ένα χρόνο γιατί δεν σκληραίνουν.

Σημείωση: δεν έχω καμμία σχέση με τον αντιπρόσωπο, ούτε παίρνω προμήθειες, εχώ λίγη τρέλα με τα λάστιχα, από την μοτό ξεκίνησε - γιατί μου αρέσει να γλυστράω με ασφάλεια αλλά όχι με τρελές ταχύτητες οπότε τα μαλακά λάστιχα μου ταιριάζουν. Σε άλλους μπορεί να μην αρέσουν, αυτό το αίσθημα που δημιουργούν κάποιας ελαστικότητας (ψηλό και μαλακό τακούνι) μπορει να παραξενέψει λίγο κάποιον που έχει συνηθίσει διαφορετικά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 23:00

Ευχαριστώ.

Τα συγκεκριμένα λάστιχα τα ξέρω, τα φορούσα στο νιβα.

Τώρα αν ήταν το σκληρό ή το μαλακό θα σε γελάσω. Πάντως ήμουν ευχαριστημένος.

Το άλλο που θέλει προσοχή στο συγκεκριμένο λάστιχο ειναι ότι μερικές φορές στην ιδια δίασταση βγάζουν δύο τύπους ελαστικών με άλλη διάμετρο.


Με βλέπω πάλι σε εξοδα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Φεβ 2007, 23:16

giagoulas έγραψε:Ευχαριστώ.

Το άλλο που θέλει προσοχή στο συγκεκριμένο λάστιχο ειναι ότι μερικές φορές στην ιδια δίασταση βγάζουν δύο τύπους ελαστικών με άλλη διάμετρο.


Με βλέπω πάλι σε εξοδα.


Πρέπει να ρωτήσεις τον εισαγωγέα για τις διαμέτρους.

Ξέρω ότι για την κάθε διάσταση που διαθέτει, σου λέει και την εξωτερική διάμετρο αν το ζητήσεις, επίσης ότι κάποιες διαστάσεις πχ 215/85 και 7.50 είναι ακριβώς ίδιες (πράγμα που δεν συμβαίνει στα υπόλοιπα ελαστικά του εμπορίου) αλλά η ίδια διάσταση με διαφορετική διάμετρο μου φαίνεται περίεργο.

Επειδή όμως και εγώ είμαι κατασκευαστής λογισμικού όπως εσύ, δεν λέω πιά αποκλείεται...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες