Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 24 Νοέμ 2006, 14:07

Αν βάλεις δύο torsen στο Νιβα τότε δε το κουβεντιάζω. Θα πάει στο χιόνι εκει που πάει to Disco και άλλο τόσο πιο πέρα.

Επίσης είναι τεράστια η διαφορά στους ρυθμούς που μπορεί και κινείται το νιβα σε χιονι. Πχ ανάβαση στο χιονοδρομικό του παρνασού με χιονι και χωρίς αλυσίδες. Μόλις το μάθεις αναβαίνεις του σκοτωμού. Στις στροφές απλα΄στριβεις το τιμόνι. Φευγει ολο μαζί για λίγο και μετά ισιώνει μόνο του.
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτε.

Η φιλική αντιπαράθεση ισχυει ακομη και με torsen στο Disco !!!!!!!!!

Οπως πολύ σωστά έχει υποδείξει ο Παντελής είναι θέμα Βάρους καθώς και κατανομής του Βάρους κα αδράνειας.

By the way, για λέγε για τα torsen . Κατασκευαστής , ποσοστό εμπλοκής , τιμή κλπ. κλπ.

Κεντρικό Torsen για Disco Υπάρχει ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 14:16

νιετ τορσεν ιδε Borg Warner, Μητσαρα, το εχω στο ιδικο μου

υπεροχο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 24 Νοέμ 2006, 14:33

firelord έγραψε:νιετ τορσεν ιδε Borg Warner, Μητσαρα, το εχω στο ιδικο μου

υπεροχο



Μπήκα στο site της Borg Warner και μπερδευτικά πλήρως.

Πάντως στο Catalog τους, έχουν προιοντα για σχεδόν ολες τις μάρκες εκτός απο land Rover !!!!!!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Νοέμ 2006, 14:57

giagoulas έγραψε:Αν βάλεις δύο torsen στο Νιβα τότε δε το κουβεντιάζω. Θα πάει στο χιόνι εκει που πάει to Disco και άλλο τόσο πιο πέρα.

Επίσης είναι τεράστια η διαφορά στους ρυθμούς που μπορεί και κινείται το νιβα σε χιονι. Πχ ανάβαση στο χιονοδρομικό του παρνασού με χιονι και χωρίς αλυσίδες. Μόλις το μάθεις αναβαίνεις του σκοτωμού. Στις στροφές απλα΄στριβεις το τιμόνι. Φευγει ολο μαζί για λίγο και μετά ισιώνει μόνο του.
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτε.

Η φιλική αντιπαράθεση ισχυει ακομη και με torsen στο Disco !!!!!!!!!

Οπως πολύ σωστά έχει υποδείξει ο Παντελής είναι θέμα Βάρους καθώς και κατανομής του Βάρους κα αδράνειας.

By the way, για λέγε για τα torsen . Κατασκευαστής , ποσοστό εμπλοκής , τιμή κλπ. κλπ.

Κεντρικό Torsen για Disco Υπάρχει ?


Δυστυχώς για Νiva δεν υπάρχουν πολλές επιλογές (θα έλεγα σχδόν τίποτε)

Για το land rover Detroit truetrac εμπρός-πίσω, ποσοστό εμπλοκής περίπου 75%, η detroit εξαγοράστηκε αλλά νομίζω βγαίνουν ακόμη για landrover - δες http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/

κεντρικό torsen έβγαζε η quaife αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολή και ήταν και ακριβό... Από τότε που έβαλα τα truetracks σπανιότατα μπλοκάρω το κεντρικό.

Το πίσω βοηθάει πολύ, το μπροστά όμως είναι μούρλια ιδίως στις αναβάσεις σε γλιστερούς δρόμους με κλειστές στροφές, αλλά θέλει μάλλον λίγο δυνατό κινητήρα για να το χαρείς. Σταματάνε οι μούρες και νιώθεις σαν να σε τραβάει ένα σκοινί στο εσωτερικό της στροφής.

Το μπροστά όμως επηρρεάζει λίγο το τιμόνι (τίνει πρός το κέντρο της στροφής όταν πατάς γκάζι, εμφανίζει στις βρεμένες διαγραμμήσεις κάποιες τάσεις φυγής-επαναφοράς - ιδίως με λεπτά λάστιχα, γενικά θέλει λίγη προσοχή)

Μόλις μεγαλώσει λίγο ο σπόρος τα λέμε στο βουνό...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 17:10

Για μπλοκέ επιπρόσθετο στο κεντρικό διαφορικό LT230 όντως η QUAIFE βγάζει ακόμη.
Απλώς είναι πολύ ακριβό (ξεπερνά τα 1200 ευρώ)
Το Borg Warner είναι καλύτερο γιατί είναι πιό αθόρυβο, είναι εντελώς αυτόματο (αν και το QUAIFE είναι επίσης αυτόματο και διατηρεί και την δυνατότητα και της χειροκίνητης 100% εμπλοκής) και έχει και σχετικά μακρύτερο βήμα σχέσης μετάδοσης.

Οσον αφορά προοδευτικά μπλοκέ υπάρχουν και τα ΚΑΜ τα οποία είναι πολύδισκα, 75% για πίσω και από 25 έως 50% για εμπρός και αν θέλεις μπορούν να συνδυαστούν και με το κατ' επιλογή, ηλεκτρομαγνητικά εμπλεκόμενο σύστημα 100% μπλοκέ σε κάθε άξονα (μαζί με τα ενισχυμένα ημιαξόνια που αποτελούν και τμήμα του κιτ στο 100% μπλοκέ)

Τα ΚΑΜ περιορισμένης ολίσθησης (με δισκάκια τριβής) βγαίνουν στα 850 Ευρώ το ένα, το 100% μπλοκέ με τα ενισχυμένα ημιαξόνια στα 1300 Ευρώ ενώ το διπλό σύστημα (περιορισμένης ολίσθησης ΚΑΙ 100% κατ' επιλογή μπλοκέ) στα 1800 Ευρώ.

Προσωπικά όμως για το χειμώνα και ιδίως τον πάγο (όπου έχει χιόνι με την δύση του ηλίου και μέχρι τις 11.00 το πρωί τουλάχιστον έχει και πάγο) προτιμώ τις ΑΛΥΣΙΔΕΣ.
Το να στρίβεις και να πηγαίνεις γίνεται με μπλοκέ. Το να φρενάρεις θέλει ΜΟΝΟ ΑΛΥΣΙΔΕΣ (ή καρφιά αλλά αυτά πλέον απαγορεύονται)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 19:59

με BW και λαστιχακια KL 71 εισαι σχεδον παντου βασιλιας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 20:19

Τσάρος
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 20:29

φυλαρχος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 23:40

ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ κύριοι.

Οπως βρετανική ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (λέμε τώρα.....)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Νοέμ 2006, 12:46

Κοινοπολιτεια

απο τα τελη του 40 και μετα τουλαχιστον

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ καθε μισο αιωνα μπρεεεεεεε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Νοέμ 2006, 09:22

Γιώργο (firelord) καλημέρα,

αυτό πές το στους Εγγλέζους όχι σε εμένα.

Πάντως βρε παιδί μου όντως το AYTOΚΡΑΤΩΡ ακούγεται πιό "ζόρικο" από το "Κοινοπολιτειάρχης" (χιχιχιχι)
Ασε που αν η κοινοπολιτεία είχε και τον Πόντο θα λεγόταν "Κοινοπολιτει@ρχίδης"............. (xixixixixi)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Νοέμ 2006, 10:04

ανθισταμαι στο 'αυτοκρατωρ' λογω προτερας και προκαλεσασας πληθωρα ανθυπομειδιασμων χρησεως του ορου απο τον μαυροκιτσο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Νοέμ 2006, 10:22

Να υποθέσω ότι σε έπιασαν να κρατάς τα αυτιά σου? (αυτο-κράτωρ)

(κρύο αστειάκι) ΜΠΡΡΡΡΡΡΡ

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Νοέμ 2006, 10:24

τετοια λες και θα βαλω webasto στο γραφειο....μπρρρρρ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες