Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αναβαθμιση (αλλαγη χειροφρενου Disco + Defender κλπ)

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιαν 2007, 09:09

Γιώργο (firelord) και υπόλοιποι φίλοι,

μου ήρθε αυτό εχθές και σκέφτηκα να το βάλω στην ανάλογη θεματική ενότητα μήπως και ενδιαφέρει κάποιον που το χρειάζεται.

Γενικές οδηγίες και φωτογραφίες (μαζί και με ειδικότερες αλλά για συγκεκριμένης προέλευσης σύστημα δισκόφρενου και δαγκάνας) για το σύστημα μετατροπής του χειροφρένου από ταμπούρο σε δισκόφρενο.

Προσωπικά επαναλαμβάνω ότι θεωρώ το υπάρχον σύστημα πέραν του δέοντος αρκετό για την χρήση των οχημάτων μας, φτάνει να είναι συντηρημένο και ρυθμισμένο σωστά.

Αφού όμως έχουμε ήδη αρχίσει συζήτηση επί του θέματος ας δούν και αυτό όσοι ψάχνονται.

http://www.angelfire.com/blog/bushy560/x-brake.html


----------------

Discogirl σε έχουμε χάσει.....

Ποιός να έκανε δηλώσεις για τα εξαιρετικά αποτελέσματα του Νίκου και του Μίλτου?


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιαν 2007, 09:59

πεντελη, οταν με το καλο παρω την αποφαση να κανω κινηση x-eng, θα εχω πληροφορηση τουλαχιστον για το ετοιμο συστημα

σαν ιδεα παντως ειναι καλη, αν μη τι αλλο γιατι εχει ολα τα θετικα της δισκοπλακας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιαν 2007, 10:24

Γιώργο καλημέρα,

το δισκόφρενο αντί για ταμπούρο στο Disco σου ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ.

Ο μηχανισμός λειτουργίας του ταμπούρου του δισκόφρενου στο κεντρικό διαφορικό της Borg Warner που φοράει το αυτοκίνητό σου (αν και δεν θα έπρεπε να το έχει τυπικά) έχει πολύ πιό σωστό, αξιόπιστο και εύκολο να ρυθμιστεί μηχανισμό από αυτά των Defenders για τις γενιές των οποίων σχεδιάσθηκε το σύστημα με το δισκόφρενο.

Κυρίως όμως δεν το χρειάζεσαι καθώς το αυτοκίνητό σου, σαν αυτόματο που είναι, έχει ήδη τον καλύτερο δυνατό μηχανισμό συγκράτησης του.
Και αυτός είναι η θέση Parking (το P δηλαδή στο αυτόματό σου).

Το χειρόφρενο σαφώς και ΠΡΕΠΕΙ να το εμπλέκεις όταν αφήνεις το αυτοκίνητο στην θέση P αλλά στην ουσία το γρανάζι αυτό συγκράτησης του οχήματος είναι πολλές φορές δυνατότερο από ακόμη και το πολύσφηνο μετάδοσης της κίνησης.

Αρα αν το χειρόφρενο με δισκόφρενο το θέλεις για να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κυλήσει το αυτοκίνητο πίσω πριν βάλεις όπισθεν σε ανηφόρα που δεν μπόρεσες να "κατακτήσεις" το P μαζί με το ταμπούρο σου είναι πολύ πιό αποτελεσματικά από ένα Defender με δισκόφρενο στο χειρόφρενο και νεκρά στο κιβώτιο ή ταχύτητα (1η σε αυτή την περίπτωση) και σβυσμένο (εκτός και αν θέλουμε να ξεκινήσουμε άμεσα οπότε βάζουμε όπισθεν και αφήνουμε τον συμπλέκτη και το χειρόφρενο για να ξεκινήσει με την ταχύτητα προς τα πισω.

Το σετ της X-eng έχει βγάλει μερικά προβλήματα και υπάρχει στην αγορά άλλο αναβαθμισμένο.

Αν θέλεις σου λέω ακριβώς τι διαφορές και ενισχύσεις υπάρχουν.

Χαιρετώ
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 22 Ιαν 2007, 11:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιαν 2007, 10:55

ευτυχως η εγκατασταση ειναι σχετικα ευκολη οποτε η εναλλαγη αναμεσα στα δυο ειναι ευκολη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες