Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco...mania!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Ιουν 2006, 09:09

ειναι ιστορια ομως Παντελη τα ΚΑΜ, κοψιματα καβουκιου και δε συμμαζευεται

απο την αλλη δεν νομιζω να ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα με τα αρουβου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιουν 2006, 15:42

Γιώργο γειά,

το κόψιμο του καπακιού είναι εξαιρετικά απλή διαδικασία και η κόλληση του μεταλλικού δακτυλίου επάνω στο οποίο βιδώνει το κάλυμα απο KEVLAR στην ουσία κάνει ακόμη πιό άκαμπτο και στοιβαρό τον άξονα.
Η κόλληση γίνεται εύκολα καθώς υπάρχει αρκετός χώρος γύρω από τον χώρο του άξονα.

Σου θυμίζω ότι έχει ήδη τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο και μπήκε πολύ εύκολα, άνετα και γρήγορα.
Το συγκεκριμένο ήταν το δεύτερο παγκοσμίως το οποίο τοποθετήθηκε σε αυτοκίνητο ιδιώτη πελάτη και από μηχανικό άλλης χώρας εκτός Αγγλίας.

Δεδομένου ότι επέλεξα να τοποθετηθεί σε γνωστό μου τελειοθήρα και από την ημέρα που το έβαλε δεν με έχει πάρει τηλέφωνο για παράπονα ή γκρίνιες πιστεύω ότι εκτός από σωστή τοποθέτηση έμεινε ευχαριστημένος και από το ίδιο το διαφορικό (και εκτός από τελειοθήρας είναι και βαρυπόδαρος)

----------

Οσον αφορά τα ARB δεν θέλω να επεκταθώ καθώς δεν πιστεύω στην αρνητική διαφήμιση (πες δυσφήμιση καλύτερα)
Το ότι ΠΟΤΕ δεν έβαλα ARB σε αυτοκίνητα ιδιοκτήτες των οποίων μου τα ζητούσαν και ποτέ δεν τα συνέστησα αλλά προτίμησα να περιμένω τρία σχεδόν χρόνια για τα ΚΑΜ με το ηλεκτρικό σύστημα εμπλοκής κάτι θα πρέπει να σου λέει.
Aν ψάξεις θα βρείς όμως σχετικά θέματα για τα ARB τα οποία ισχύουν ακόμη. Δεν λέω ότι είναι κακά. Απλώς είναι περιορισμένων δυνατοτήτων σε σχέση με αυτό που ο ανταγωνισμός προσφέρει πλέον στο ίδιο ή ελάχιστα μεγαλύτερο κόστος.
Οπως συμβαίνει με τα Detroits και τα Quaife. Mόνο που στην περίπτωση των KAM με τα ARB έχεις ίδια τιμή με πολλά περισσότερα θετικά για τα ΚΑΜ (και κυρίως δύο ενισχυμένα ημιαξόνια σχεδόν δώρο)
Πάρε τηλέφωνο αν βαριέσαι το ψάξιμο για να τα πούμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 17:48

αν δεν είσαι τελείως άσχετος κινδυνεύεις από ημιαξόνια? δεν λέμε να το μπλοκάρεις σε καμια πλατεία και να γυρνάς κύκλους όσο παίρνει το τιμόνι σου! μιλάμε για καμια λάσπη του θανατά. η καμια κατηφόρα με πάγο, γιατί στης ανηφόρες με πάγο δεν με προβλημάτισε. στις κατηφόρες όμως φαίνονται τα κιλάκια του.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιουν 2006, 18:59

Νίκο γειά,

από ημιαξόνια κινδυνεύει κανείς αν είναι πολύ άσχετος και έχει δυνατό μοτέρ ή αν είναι πολύ σχετικός και κάνει ζόρικα πράγματα.
Το να σπάσεις ένα ημιαξόνιο με ένα Mpi δεν είναι αδύνατο αλλά είναι σαφώς πιό δύσκολο από ότι θα ήταν αν είχες ένα V8 ή ένα Tdi.
Πάντως με τις αργές σχέσεις στο κεντρικό διαφορικό ακόμη και το Mpi μπορεί να στραβώσει ή να κόψει ένα ημιαξόνιο.

Το βασικό είναι πώς συμπεριφέρεται ο οδηγός στο αυτοκίνητο και κάτω από ποιές καταστάσεις εφαρμόζεται η δύναμη (κυρίως η ροπή) του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης στα ημιαξόνια αλλά και τι συντελεστής τριβής υπάρχει και πόσο άμεσα εφαρμόζεται στα ελαστικά που έχουν ή αποκτούν ξαφνικά πρόσφυση.

Η πιό συχνή αιτία που οδηγεί στο σπάσιμο ενός ημιαξονίου είναι όταν ο τροχός στριφογυρίζει στον αέρα (ακόμη και με μπλοκέ 100%) και ξαφνικά ακουμπά σε επιφάνεια με μεγάλο συντελεστή τριβής (κυρίως ανώμαλους ή τραχείς βράχους)

Το να μπλοκάρεις το μπλοκέ και να αρχίσεις τους κύκλους μπορεί να σου σπάσει μπλοκέ αλλά συνήθως αυτό σε ειδοποιεί αρκετά έντονα ώστε να καταλάβεις ότι κάνεις "πατάτα" και να σταματήσεις τις αηδίες/πράγματα που κοστίζουν.

=========

Μιλούσα σήμερα με έναν φίλο από άλλο φόρουμ ο οποίος οδηγούσε ένα Jimny σε trials εδώ στην Ελλάδα, το πούλησε και θέλει να αγοράσει ένα 90άρι. Ενα από τα πράγματα που λέγαμε λοιπόν είναι το πώς γίνεται επί 60 χρόνια σε όλες τις αφιλόξενες γωνιές της Γης και σε περίεργες καταστασεις τα LR να μην χαλάνε και ξαφνικά στο Ελλαδιστάν τα τελευταία 2 χρόνια (από όταν δημιουργήθηκε η μόδα των τεράτων στα trial και στα raids) να αρχίσουν να σπάνε τα ημιαξόνια, τα κιβώτια, τα διαφορικά κλπ.
Μήπως τελικά μας αρέσει να κάνουμε τα πράγματα μας να σπάνε είτε γιατί τους φερόμαστε όπως δεν θα έπρεπε, είτε γιατί τα βάζουμε να κάνουν πράγματα που κανονικά γίνονται με άλλα μέσα? (τροφή για σκέψεις και σχόλια για όσους θέλουν......)
Μήπως αρχίζουμε και παρατραβάνε το σχοινί μόνο και μόνο προς χάριν του εντυπωσιασμού, των εντυπώσεων και του "το δικό μου είναι μακρύτερο/σκληρότερο/παχύτερο/δυνατότερο κλπ από το δικό σου"?

==========

Πίσω στις απορείες σου (αν μπορώ να βοηθήσω)

Για τις κατηφοριές αυτό που σε σώζει είναι οι αλυσίδες και μόνο και όχι τα ημιαξόνια ή τα μπλοκέ.
Για την ακρίβεια στον πάγο τα μπλοκέ (ιδίως σε αυτοκίνητα με απλά φρένα χωρίς ABS ή συστήματα ABS πρώτων γενεών) κάνουν το αυτοκίνητο να μπλοκάρει ΟΛΟΥΣ τους τροχούς (ή τους τροχούς του ιδίου άξονα, ανάλογα με το αν είναι μπλοκαρισμένο και το κεντρικό διαφορικό) ακόμη και αν μπλοκάρει μόνο ένας τροχός. Προσωπικά προτιμώ στις κατηφόρες να απεμπλέκω τα μπλοκέ (και για αυτό και στα αυτοκίνητά μου προτιμούσα μέχρι την εμφάνιση του ΚΑΜ διπλού συστήματος) να βάζω περιορισμένης ολίσθησης με βάση την λειτουργία του TorSen, έτσι ώστε να μπλοκάρει και να ξεμπλοκάρει μόνο του και προοδευτικά μόνο εκεί που χρειαζόταν να κάνει την δουλειά του.

Oσον αφορά τις ανηφόρες με πάγο πάλι ισχύει αυτό που έγραψα για τις αλυσίδες. Καλύτερα αλυσίδες στις ρόδες παρά μπλοκέ και πατινάζ.

Το Disco είναι ψηλό και βαρύ (κυρίως βαρύ γιατί αν και ψηλό έχει πολύ λογικό κέντρο βάρους μιά και το μεγαλύτερο ποσοστό του βάρους είναι πολύ χαμηλά και κοντά στο κέντρο των τροχών). Οι αλυσίδες είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ τον χειμώνα ιδίως όταν μιλάμε για χιόνι παλαιότερα από μία νύχτα.

ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΕ του κόσμου δεν πρόκειται να σε κάνουν να σταματήσεις να γλυστράς σε επιφάνεια με μηδενικό συντελεστή τριβής όπως αυτή του πάγου. Μονο οι αλυσίδες σου δίνουν κάτι για να στηριχθείς, να φρενάρεις και να στρίψεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 19:34

Πανετλη μου......είμαι τεμπέλης και δεν μου αρέσει το κρύο... προτιμώ να φρενάρω το αυτοκίνητο με της λαμαρίνες από το να βάλω αλυσίδες.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 19:37

μπορεί να φανεί περίεργο σε κάποιους , αλλα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα στις ανηφόρες το ξέρεις
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 19:39

στις κατηφόρες όμως γίνετε ανυπόφορο το βάρος του
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 05 Ιουν 2006, 22:11

Τον χειμώνα ελάτε για μιά επιδειξη χειμερινών ελαστικών.....
Ίσως εκπλαγείτε...
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιουν 2006, 06:59

disco έγραψε:Πανετλη μου......είμαι τεμπέλης και δεν μου αρέσει το κρύο... προτιμώ να φρενάρω το αυτοκίνητο με της λαμαρίνες από το να βάλω αλυσίδες.


Nίκο καλημέρα,

συγγνώμη για το χθεσινοβραδινό απότομο κλείσιμο του τηλεφώνου αλλά είχαν έλθει κάτι φίλοι από το σπίτι για να συζητήσουμε για ένα μοτέρ 200Tdi που θέλουν να βάλουν σε ένα D90.

----

Oσον αφορά το φρενάρισμα με τις λαμαρίνες, νομίζω ότι βγαίνει λίγο ακριβότερο από το να βάζεις αλυσίδες. Από την άλλη πλευρά όμως "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"
Το να βάλεις αλυσίδες πάντως δεν είναι δύσκολο ιδίως στα αυτοκίνητο που δίνουν πολύ χώρο ανάμεσα στον τροχό και το αμάξωμα.
Προσωπικά τις αλυσίδες που χρησιμοποιώ (weisenfelds) τις βάζω είτε εμπρός είτε πίσω σε περίπου 1.5 λεπτά την μία. Το μόνο που χρειάζεται είναι πριν αρχίσουν τα χιόνια να έχεις κάνει τον κόπο να τις βάλεις μία φορά για να ξαναθυμηθείς πώς γίνεται.

Από την άλλη πλευρά όμως σε μακρινά ταξίδια ή βόλτες είναι εκνευριστικό το να πηγαίνεις με αλυσίδες όταν ο δρόμος δεν έχει πάγο και απλώς να περιμένεις πότε θα υπάρχει σημείο με πάγο και πάλι. Εκει το καταλαβαίνω και για να είμαι ειλικρινής και εγώ απλώς πηγαίνω πολύ σιγά και χωρίς αλυσίδες.

Χαιρετώ και καλημέρα (θα σε καλέσω εγώ γύρω στις 10.00)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Ιουν 2006, 18:10

Παντελή κανε μας ένα ξεκαθάρισμα επί του θέματος. Ok, lets clear this up once and for all. After checking with the parts department, checking all of my bulletins and files, and searching Land Rovers online database, I find no mention anywhere of an R380 with a 28 spline output shaft. I have never seen one. All new transmissions are still coming with the 10 spline shaft. The input gear FTC5087 is an updated gear with a longer splined area that has been cross drilled for spline lubrication. It has 10 splines on the inside surface to mate with the transmission output shaft and 28 TEETH on the outside to mate with the t-box intermediate gear. This gear can be used with the R380, LT77 or ZF4HP22 in any t-box that requires a 28 tooth input gear. Very early D90s and all D110 NAS vehicles take a 26 tooth input gear. Most or all 97 D90s and Discos have a revised LT230Q t-box that have about 32 teeth on the input gear. The spline size and count on the transmission output shaft has not been a problem. Spline WEAR caused by inadequate lubrication has been an issue. After the updated input gear with the cross drilled oil passages was introduced, spline wear problems went away. An easy check is to look at the serial number of the transfer box. If it has an "F" suffix, it was built with the latest design gear. Boxes built prior MAY have been updated with the latest gear if repairs were done or had an oiling plate installed. The oiling plate will provide lubrication to the splines and allow the old style parts to function correctly but is only effective if there is NO prior wear. Any spline wear needs to be corrected with a replacement mainshaft (or stub shaft if it is an autobox) and input gear. The only way to properly inspect the splines if they are suspect is to remove the t-box input gear. This can be done on the car by removing the PTO cover and bearing support and pulling the gear out. If the splines are dry and rusty and half worn through, you have a problem. If you are updating the input gear or replacing the transferbox on an automatic equipped Disco or Classic RR, or swapping an automatic trans of unknown vintage, you MAY have to update the transmission stub shaft as the spline LENGTH changed and the transfer box may not seat fully against the transmission. The oiling plate will not work with the LT77 or LT77s due to clearance problems with the end of the mainshaft.

Special note to Brian: If your free input gear is the cross drilled type, you should not have spline wear issues in the future. If it is not, why not replace it now with a NEW part (FTC5087) and prevent future problems.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2006, 22:59

pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2006, 23:01

Νίκο σοβαρά τώρα,

αυτά έχουν συζητηθεί αναλυτικά στο φόρουμ.
Αφορούν το τί συμβαίνει με την πρόωρη φθορά του πολύσφηνου του κιβωτίου ταχυτήτων με το κεντρικό διαφορικό και πώς αυτή μπορεί να σταματήσει αν έχει αρχίσει ή ακόμη καλύτερα να προληφθεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Ιουν 2006, 09:41

Παντελή το R380 μπαίνει στο δικό μου? ρωτάω γιατί υπάρχει ένα με πολύ λίγα klm και είναι με το κεντρικό μαζί. ο παλιατζής μου λέει ότι είναι σε ένα 110! ίσος να είναι μετατροπή? και άμα μου κάνει να το κόψει και να μου το φέρει.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιουν 2006, 11:45

Νίκο το R380 έμπαινε και ακόμη μπαίνει στα 110 και στα 90 με τον TD5 κινητήρα.
Τώρα το αν το συγκεκριμένο κιβώτιο μπορεί να μπει στο δικό σου αυτοκίνητο αυτό θα πρέπει να το δοκιμάσεις μόνος σου.

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι για να μπει το R380 του Discovery Mpi (το οποίο έχει διαφορετικό κωδικό από το R380 του ΤD5 στα Disco και στα Defender) χρειάζεται άλλη "χελώνα" και ένα κιτ διαφόρων βοηθητικών εξαρτημάτων (κάτι λαμάκια, ένα καλώδιο και η χούφτα του λεβιέ ταχυτήτων με την θέση της όπισθεν στην διαφορετική θέση.

Προσωπικά θεωρώ ότι το R380 του Defender ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ καθώς o λεβιές αλλαγής ταχυτήτων θα πρέπει να είναι σε διαφορετική θέση από ότι στα R380 των Discovery, RaRo. Eπίσης ίσως (λέω ίσως) ο πρωτεύων άξονας θα πρέπει να έχει διαφορετικό μήκος και ίσως και διαφορετική μορφή στο πολύσφηνό του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιούλ 2006, 09:59

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες