Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 05 Φεβ 2007, 23:38

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου για τα λάστιχα και την οδήγηση στο χιόνι και τον πάγο , αν και προέρχεται από το 110 και δεν ξέρω αν κολλάει εδώ, αλλά νομίζω δεν διαφέρει και πολύ. Τα τελευταία 10 χρόνια φοράω τα Michelin O/R σε 7,50 χ16. ( Όχι τα ίδια σετ συνέχεια) Η πίεση είναι μόνιμα 30 μπροστά και 45 πίσω γιατί το αυτοκίνητο είναι επαγγελματικό και το φορτώνω. Λόγω επαγγέλματος αλλα και του κυνηγίου, το έχω οδηγήσει πολύ σε χιόνι και πάγο. Από ορεινούς χωματόδρομους με 40 πόντους χιόνι, μέχρι τους παγωμένους προαστειακούς δρόμους των βορείων προαστείων με 2 πόντους πάγο. Το αμάξι πάντα ελεγχόταν με γκάζι και τιμόνι, ποτέ με φρένο. Σε απότομες παγωμένες κατηφόρες, μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό, κοντές χωρίς κλε'ιδωμα του κεντρικού και καθόλου φρένο. Αν επιταχύνει κλείνουμε τον διακόπτη. Στις άλλες περιπτώσεις δεν έβαζα κοντές γιατί έσκαβε και σπινιάριζε. Αλυσίδες έβαλα μια φορά στην Πάρνηθα , στην Μόλα που είχαν πείξει τα αυτοκίνητα , είχε σκέτο γυαλί και έπρεπε να κάνω μανούβρα μέσα στο δρόμο.Προβλήματα γενικώς δεν είχα. Δε ξέρω αν είναι το αμάξι, τα λάστιχα, η μεγάλη πίεση, η το οδήγημα. Ίσως και συνδυασμός όλων.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 06 Φεβ 2007, 00:40

Βαστάτε παλικάρια! Οι γενναίοι δεν βάζουν ποτέ αλυσίδες! Ο άντρας εκεί φαίνεται! Αφήστε τις αλυσίδες για τις κότες (εμένα δηλαδή....) που βάζουν αλυσίδες για να μην (άκουσον άκουσον) αγχώνοται και να απολαμβάνουν τη διαδρομή αργά και νωχελικά σαν γνήσιες κότες.....
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό discomaniac » 06 Φεβ 2007, 01:39

Και η δική μου εμπειρία λέει ότι το Disco είναι τσακωμένο με το χιόνι.Κυριακή πρωί ανάβαση Πάρνηθας από Χασιά.Πριν το κάστρο Φυλής,δεξιά στο χωματόδρομο και να τα πρώτα χιόνια.Μετά τη διασταύρωση για το Σπύλαιο Πανός,το έχει στρώσει για τα καλά.Τα λάστιχα καινούργια Brigdestone 694 A/T,με πιέσεις 28 και 36.
Στην ανηφόρα τα καταφέρνει αρκετά καλά.Βρήκα όμως και ένα μικρό κατηφορικό κομμάτι και είπα να κάνω το test ότι θέλω να σταματήσω.Δευτέρα αργά και χάιδεμα στο φρένο.Μπήκε σε λειτουργία το ABS και το Disco σταμάτησε ανεξέλενγχτο 2 μέτρα παρακάτω.Δε συνέχισα για πιο ψηλά,καθώς είχα και δύο μωρά στο αυτοκίνητο.Τα άλλα αυτοκίνητα της παρέας,Ρώσσος και Γιαπωνέζος,δεν έδειξαν να έχουν τάσεις φυγής και μπλοκαρίσματος.
Πάντως,αυτό το ΣΚ εάν έχει χιόνι,θα ανέβω Πάρνηθα οπωσδήποτε για κάποια test ακόμα(απενεργοποίηση ABS, αλλαγή πιέσεων).Πέρυσι,πάλι στο χιόνι με φαγωμένα Michelin,ήταν πίκρα.Δε θέλω να πιστέψω,ότι με καινούγια,μαλακά και διαπιστωμένα καλά στο χιόνι λάστιχα,το αυτοκίνητο είχε τόσο περιορισμένη και επικίνδυνη συμπεριφορά.
DISCOVERY για τα νάζια,
Z1000 για τα γκάζια.
Άβαταρ μέλους
discomaniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό spartacus » 06 Φεβ 2007, 03:01

Defender 90 V8 το σάββατο ανάβαση σε πλαγιές στην Βασιλίτσα Γρεβενών με 235/85/16 ΜΤ Goodrich. Σε αρκετά σημεία με νεροφαγώματα απίστευτο σκάψιμο. την κυριακή οι ίδιες διαδρομές με την ασπρη κλασσικη ζαντα του D90 και ελαστικά Michelin O/R 7.50/16. To αυτοκίνητο δεν πιανόταν. Πιεσεις με 7.50 / 16 28, 38. Τουλαχιστον για το D90 και χωρις αλυσιδες, κατ εμε οσο πιο στενο τοσο πιο καλο!
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Φεβ 2007, 08:24

Mανώλη καλημέρα,

η διαφορά στην διάμετρο των αναγομωμένων ελαστικών που έχουν ονομαστικά την ίδια διάσταση οφείλεται στην χρήση "σκελετών" διαφορετικής προέλευσης/μάρκας/τύπου από παρτίδα σε παρτίδα παραγωγής.

Το βάρος, το μήκος και η ανάρτηση των Disco, των RaRo Cl. και των 110 δεν τα βοηθά στον πάγο.
Ιδίως οι δύο πρώτοι παράγοντες είναι αυτοί που εδώ και χρόνια με κάνουν και φωνάζω για τις αλυσίδες (και όσοι είσαστε εδώ καιρό το θυμόσαστε σίγουρα).

Και που να δείτε τί γίνεται με τις καμήλες που ζυγίζουν και 3 τόννους και όχι 2 όπως τα κανονικά disco.

Οσο για το NIVA αυτό το διαβολάκι πολύ απλά κατασκευάστηκε για να κινείται σε χιόνια και πάγους.
Ιδίως με εκείνα τα ρώσσικα λάστιχα που είχε από την μάνα του παλιά, ήταν απλώς υπέροχο. Σαν να είχες ερπύστριες.

Πολύ καλά λάστιχα στο χιόνι και τον πάγο ήταν και τα Michelιn MS244 με τις μικρολαμίτσες (έτσι έλεγε η εταιρεία κάτι μικρές εγκοπές επάνω στο πέλμα) οι οποίες όντως έκαναν δουλειά.

-------------

Οσοι έχετε ψηλώσει τα αυτοκίνητα και έχετε βάλει μακρύτερα μαρκούτσια να κάνετε ΕΛΕΓΧΟ ότι τα μαρκούτσια σας δεν "βρίσκουν" στο εσωτερικό του λάστιχου και της αλυσίδας ιδίως όταν στρίβει το τιμόνι και/ή συμπιέζεται/εκτείνεται η ανάρτηση.

-------------

Αλλο ένα θεματάκι με τα Disco είναι ότι από το χιόνι βουλώνει την εισαγωγή αέρα για την καμπίνα των επιβατών.
Αν πρόκειται να βρεθείτε για πολύ ώρα μέσα στο αυτοκίνητο να φροντίζετε να καθαρίζετε την εσοχή κάτω από το μπαρμπρίζ και πίσω από το καπώ από όπου τραβάει το καλοριφέρ και το σύστημα εξαερισμού αέρα. Αν το ξεχάσετε και βουλώσει ναι μεν θα έχετε αέρα (δεν είναι και τόσο αεροστεγές το Disco πιά !!!!) αλλά δεν θα ξεθολώνουν τα τζάμια εύκολα και δεν θα αποδίδει και τόσο καλά το καλοριφέρ σας.

--------------

Αν και βλέπω μάλλον να ξανάρχεται το καλοκαίρι.

Εχει γούστο όμως να ακούμε τους νέους να τρομοκρατούνται από την πρώτη τους εμπειρία με το disco στο χιόνι. Ειναι περισσότερο θέμα συνήθειας όμως και καλής προετοιμασίας. Οι αλυσίδες άλλωστε ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα όταν υπάρχει χιόνι για πάνω από ένα βράδυ ή όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους -5 βαθμούς για πολλές ώρες και δεν ξανανεβαίνει πάνω από +5 βαθμούς πάλι για αρκετές ώρες.

Μην ξεχνάτε ότι αν κάτι μπορεί να ξεκινήσει στον πάγο αυτό δεν πάει να πει ότι μπορεί και να στρίψει ή να φρενάρει. (και να μην ακούσω τις γνωστές δηλώσεις έχει ABS... Το ABS βοηθά στην διατήρηση της κατευθυντικότητας και ΟΧΙ στο φρενάρισμα όταν υπάρχουν συνθήκες απώλειας πρόσφυσης. Στο χιόνι με πάγο μάλιστα τα αυτοκίνητα με ABS πρώτης γενιάς, όπως το Disco 1, φρενάρουν πολύ χειρότερα από αυτά χωρίς ΑΒS.)

Το ότι ένα βαρύ αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει αργά και προσεκτικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης είναι θέμα απλής λογικής και όχι διαβάσματος σε εγχειρίδια.

Πάντως όταν θα τύχει να οδηγήσετε τα Disco και σε συνθήκες με πολύ χιόνι θα δείτε ότι εκεί τα πάει πολύ καλά φτάνει τα λάστιχά σας να είναι σχετικά άγρια αλλά καινούργια (όπως ήδη ανέφερε ο Μανώλης και ο Ανδρέας, το καινούργιο λάστιχο με το κοφτερό του πέλμα όντως κάνει διαφορά). Εκεί το αυξημένο βάρος λειτουργεί θετικά, μέχρι όμως το σημείο που το χιόνι αρχίζει να ξεπερνά το ύψος του άξονα.
Το δρομολάστιχο ιδίως με πέλμα ΜS είναι πολύ καλύτερο σε συνθήκες με μέτριο ή λίγο χιόνι σε δρόμο ή πατημένο/στερεοποιημένο χώμα που έχει αποκτήσει κρούστα.

Το χιόνι όπως και η άμμος αλλά και η λάσπη έχει πολλές διαφορετικές εκδοχές και μάλιστα στο χιόνι παιζει εξαιρετικό ρόλο και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Μια σταθερά που ΠΑΝΤΑ δινει θετικά αποτελέσματα είναι οι αλυσίδες και ιδίως όταν μπούνε και στους τέσσερεις τροχούς.

Χαιρετώ και προσοχή
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2007, 08:51

Αγαπητέ παντελή,

το niva όντως υπερτερεί σε συγκεκριμένα terrain λόγω βάρους, αλλά επιμένω ότι η επιλογή ελαστικού είναι βασικός παράγοντας.

Εχω τύχει σε πάγο στα Βασιλικά nivaki να ακινητοποιείται συνέχεια και εγώ με michelin 7.00x16 να σπάω τον παγο και να προχωράω συνέχεια...

Θυμάμαι παλαιότερα με τα 235/85 έβαζα συχνά και τις 4 αλυσίδες. Τα τελευταία 5-6 χρόνια με τα michelin 7.00x16 και ιδίως με τα FEDIMA 215/85 δεν έχει χρειαστεί ποτέ να τις ξαναβάλω. Στο παγωμένο απλά πάω σιγά με απαλές κινήσεις και χωρίς φρένο και παρότι ζωηρός γενικά και παιχνιδιάρης στο χίονι δεν έχω πάθει τίποτε (εξαίρεση μία ρυμούλκηση με σταθερό άξονα που έκανα σ΄ενα φίλο με disco Mpi και σε κάποια κατηφορική στροφή δίπλωσε η νταλίκα... αλλά ήταν καθαρά κακή εκτίμηση, δεν είχα και δίπλωμα ρυμουλκουμένου τότε...)

Ητες στο χιόνι είχα πάθει και εγώ πολλές όταν ήμουν νέος στο landrover, θυμάμαι να μην μπορώ με τέσσερις αλυσίδες με το 110 να κάνω ότι έκαναν κάποια samurai με ΑΤ λάχτιχα στα άγγραφα, επίσης να μην "μπορώ" ν' ακολουθήσω τοπικό οδηγό στο καρπενήσι με μικρό ιχ χωρίς αλυσίδες, αλλά όταν προπονήθηκα και έμαθα και το αυτοκίνητο πήρα το αίμα μου πίσω πολλές φορές και χωρίς πολλές αδρεναλίνες...

Γενικά το χιόνι εκτός από κατάλληλα ελαστικά, θέλει προπόνηση και υπομονή. Η πείρα έρχεται σιγά-σιγά με τον καιρό...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Shaka » 06 Φεβ 2007, 09:14

pantg έγραψε:.......
Μην ξεχνάτε ότι αν κάτι μπορεί να ξεκινήσει στον πάγο αυτό δεν πάει να πει ότι μπορεί και να στρίψει ή να φρενάρει. (και να μην ακούσω τις γνωστές δηλώσεις έχει ABS... Το ABS βοηθά στην διατήρηση της κατευθυντικότητας και ΟΧΙ στο φρενάρισμα όταν υπάρχουν συνθήκες απώλειας πρόσφυσης. Στο χιόνι με πάγο μάλιστα τα αυτοκίνητα με ABS πρώτης γενιάς, όπως το Disco 1, φρενάρουν πολύ χειρότερα από αυτά χωρίς ΑΒS.)
.......


Αυτό Παντελή είναι και το βασικότερο. Το δικό μου χωρίς ABS σε κατάβαση παρέα με άλλο Disco φίλου με ABS, ήταν η μέρα με τη νύχτα. Εγώ ήλεγχα και σταματούσα το αυτοκίνητο όποτε ήθελα, κι εκείνος είχε γίνει κίτρινος σα το λεμόνι -παρά τη μεγάλη εμπειρία του- καθώς αδυνατούσε να το σταματήσει. Μετά από εκέινη την εκδρομή πριν χρόνια στα χιονισμένα Καλάβρυτα, έβαλε διακόπτη on-off στο ABS...

Όσο για τον πάγο, οι αλυσίδες είναι μονόδρομος :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 06 Φεβ 2007, 09:17

Παιδιά εγώ πάντως άλλαξα 3 φορές αισθητήρες απο το ΑΒS και την 4 δεν πήγαινε άλλο οπότε έβγαλα απλά την μπρίζα απο το κουτάκι του ΑΒS και τώρα πάει τέλεια!!

Χαιρετώ και καλημέρα
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Φεβ 2007, 10:56

Στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλόκ, δεν γνωρίζουν καν τι είναι η αλυσίδες, δεν έχουν δει κάτι τέτοιο ποτε.
Το χιόνι εκεί μετριέται με τα μετρα και όχι με τους πόντους.
Και δεν έχουν όλοι Νιβα, διότι είναι ακριβά εκεί, τα περισσότερα είναι Λαδα και Μοσκοβιτς, κλασικές πίσωκουνες.

Εδώ με χιόνι το οποιο, πέφτει και λιώνει δέκα πόντους πριν ακουμπήσει στην άσφαλτο, βάζουν αλυσίδες ..... μέσα στην Αθηνα!
Απίστευτο θέαμα.

Στο Κιλκίς όπου ήμουν στρατιώτης, οι τοπικοί οδηγοί, με κάτι ξεχαρβαλωμένα αγροτικά Δατσουνια (τότε δεν υπήρχαν αυτά τα αγροτικά πολυτελειας 4Χ4, όπως τα τύπου Ναβαρα) και λάστιχα σλικς, οδηγούσαν σχεδόν όπως και στο στεγνό... και φυσικά δεν γνώριζαν την ύπαρξη αλυσίδων. Μιλάμε τώρα για 78-80.

Επίσης η μονάδα μας διέθετε πάνω από εκατό οχήματα διαφορων ειδών και χρήσεων (όλα4X4 και 6X6 τέσσερα ήταν και 8X8-επικαθήμενα) και δεν είχαμε ούτε ένα ζευγάρι αλυσίδες!
Δεν είχαμε κολλήσει ποτε και πουθενά, σε πραγματικά αντίξοες συνθήκες.(και με κάτι λάστιχα άστα να πάνε)

Μήπως πρέπει να κάνουμε προπόνηση σε εύκολα αρχικά εδάφη με χιόνι και μετά να έχουμε την απαίτηση να πηγαίνουμε εκεί που πάμε το καλοκαίρι στο βουνό?

Δεν λέω με αυτά, ότι δεν πρέπει να έχουμε αλυσίδες.
Θα πέσει το Λ.Ροβερ να με πλακώσει.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 06 Φεβ 2007, 11:20

Και εμείς στην Κομοτηνή το 83 δεν είχαμε αλυσίδες στα στάγιερ, αλλά για να πάμε στη Νυμφαία, πλέκαμε σχοινιά γύρω από τους τροχούς.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pskoul » 06 Φεβ 2007, 11:27

Νίκο χιόνι με χιόνι έχει διαφορά όπως επίσης διαφορά κάνει η θερμοκρασία το οδόστρωμα κτλ.
Στην Αμερική που ήμουν για περίπου 7 χρόνια και είχαμε χιόνια κάθε χρόνο αλυσίδες δεν έβαλα ποτέ και δεν είδα και κανέναν να βάζει, ναι μεν οι δρόμοι καθαρίζονταν αρκετά συχνά αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές όπου προς το τέλος του χειμώνα δεν υπήρχαν χρήματα στα τοπικά ταμία και απλά δεν τους καθάριζαν και οδηγούσαμε σε αρκετούς πόντους πάγου, και εκεί γλιστράγαμε αλλά με προσοχή και χαμηλές ταχύτητες μπορούσες να κινηθείς.
Εντύπωση μου είχαν κάνει πριν από αρκετά χρόνια μόλις είχα πρωτοπάρει το Grand vitara σε μία εκδρομή στα Καλάβρυτα με τα μαμά λάστιχα κάτι bridgestone τα οποία τα συχτήριζα συνέχεια ότι στο χιόνι και στον πάγο κράταγαν καταπληκτικά τα μετέπειτα λάστιχα που του έβαλα κατά καιρούς δεν τους αρεσε το χιόνι και ο παγος.

Επίσης στην Αμερική τα λαστιχάδικα έκαναν το λεγόμενο siping η κάπως έτσι, χάραζαν το τακούνια των ελαστικών για να έχουν καλύτερη πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένου συντελεστή πρόσφυσης

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Φεβ 2007, 11:43

Να τα συνοψίσω για να μην παρερμηνευομαι

1. Σε μαλακό, φρέσκο χίονι πηγαίνει σχετικά καλά

2. Σε παγωμένο χιόνι που με το βάρος τους σπάει την επιφάνεια πάλι πηγαίνει σχετικά καλά.

3. Σε παγωμένο χίονι ή σε φρέσκο χίονι που αποκάτω του υπάρχει στρώμα παγωμένου χιονιού γαμ.......

4. Είναι σαφέστατο ότι σε χίονι πάγο ελέγχεις το αυτοκίνητο με γκάζι και τιμόνι . Ολα αυτά είναι ωραία όταν είσαι μόνος σου στο δρόμο.

5. Βεβαίως και η εμπειρία είναι σημαντικός παράγων. Οπως ήδη εγραψα δεν είμαι φιλανδός, αλλά έχω κάνει αρκετά χιλόμετρα σε χίονι - πάγο.

6. Σαφέστατα και μου δίνει αισθηση ότι το οχημα δεν πατάει καλά. Δηλαδή ότι ανα πάσα στιγμή θα φύγει.

7. Σαφέστατα μαζευεται δύσκολα όταν φευγει, σε σχέση με ένα μικρό και ελαφρύ οχημα.

8. Σαφέστατα και συνιθίζεται η αισθηση να πηγαίνεις συνεχώς με πλαγιολισθήσεις αλλά δεν έχει πλάκα πχ στους γκρεμούς των αγράφων.

9. Σαφέστατα και δεν μπορώ και δεν θέλω να χωνέψω ότι έτσι είναι το DISCO.

10. Τέλος να μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η αγνοια ή και ο εθισμός του κινδύνου. Το ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τη σκαπουλάρεις δεν σημαίνει ότι δεν έχεις εξίσου καλή πιθανότητα να μην τη σκαπουλάρεις.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2007, 13:23

Φίλε giagoulas,

μήπως το disco σου έχει stock ή πεσμένα ελατήρια?

Ρωτάω γιατί θυμάμαι ότι γενικά το μπροστινό τμήμα δεν είχε καθόλου καλή συμπεριφορά με τα stock-πεσμένα ελατηριά του όταν το πρωτοπήρα.

Αυτό βέβαια κυρίως στο δρόμο, αλλά ας το επιβεβαιώσουμε και αυτό.

Εν πάσει περιπτώσει, η αλλαγή ελλατηρίων σε blue bearmacht + 5CM ήταν μάλλον από τα καλύτερα που του έκανα, σηκώθηκε λίγο παραπάνω ο πωπός του και άλλαξε δραματικά η συμπεριφορά του, κυρίως όταν το πίεζα σε στροφές.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Φεβ 2007, 13:34

Τα ελατήρια και αμορτισερ αλλάχθηκαν πρίν έαν χρόνο και τρείς μήνες, δηλαδή όταν το πήρα. Απο τότε έχω κάνει 6.000 χιλιόμετρα.

Προτίμησα τα στοκ γιατί δεν ήθελα να το σκληρύνω. Δεν νομίζω ότι αυτό φταεί. Νομίζω ότι έτσι συμπεριφέρεται το ΝΤΙΣΚΟ.

Οντως θα το προτιμούσα λίγο πιο ψηλόκολο.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2007, 13:41

Ούτε εγώ ήθελα να το σκληρύνω και ρώταγα πολύ πριν τα βάλω. Τελικά με αυτά που έβαλα παρότι η ονομαστικές τιμές σκληρότητας είναι αρκετά μεγαλύτερες των stock, η συμπεριφορά του είναι απείρως καλύτερη και σε καμμία περίπτωση σκληρότερη ή κουραστική.

Με το stock setup δεν πετάει μούρες όταν πιεστεί λίγο ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες