Αγαπητοί φίλοι,
Οσοι δεν το ξέρετε για να εκτελωνιστεί ένα καινούργιο αυτοκίνητο υπάρχει υποχρέωση πληρωμής "χαρατσιού" (παλαιά το έλεγαν εισαγωγικοί δασμοί, τώρα το λένε τέλη ταξινόμησης) 50% υπολογιζομένου επί της τιμολογιακής εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου.
Και βέβαια και τον ΦΠΑ (18%).
(αν μιλάμε για μεταχειρισμένα μέχρι το α' εξάμηνο του 2000 υπάρχει μία έκπτωση 7% ανά έτος παλαιότητας στην τιμολογιακή εργοστασιακή αξία, αρα μειώνεται το χαράτσι)
Πάντως, αν και αγαπάω τα Landies πιστεύω πως 41.000 Ευρώ για γυμνό αυτοκίνητο (χωρίς air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ΑΒS, ETC) είναι πολλά. Ιδιώς σε σύγκριση με το τί προσφέρει ο ανταγωνισμός και πόσο πιό σύγχρονα είναι τα αυτοκίνητα που το Defender καλείται να ανταγωνιστεί.
Οταν και αν έρθει τελικά το Defender με διαφορετικό πετρελαιοκινητήρα (τον φημολογούμενο V6 των περίπου 2.700 κυβικών και 200+ αλόγων) τότε ίσως να το ξανασκεφτόμουν. Ο TD5 μπορεί να είναι πετρελαιοκινητήρας αλλά δεν έχει την ιπποδύναμη που θα έπρεπε και καταναλώνει αρκετά ενώ είναι γνωστό ότι έχει ευαισθησίες σε βρώμικα πετρέλαια ακι "νοσεί" στα νερά και τα μεγάλα επίπεδα υγρασίας.
Α, ναι. Και κάτι άλλο. Το νέο Defender δηλαδή και αυτό που ήρθε ήδη έχει αμερικάνικο πίσω άξονα DANA.
Χαιρετώ[/img]