Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βαλβολινη η γρασοβαλβολινη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Βαλβολινη η γρασοβαλβολινη

Δημοσίευσηαπό pskoul » 24 Ιαν 2007, 11:25

Τι είναι καλύτερο στις μπροστινές μπάλες βαλβολίνη, γρασοβαλβολίνη ή μίξη των δύο ?

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Βαλβολινη η γρασοβαλβολινη

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Ιαν 2007, 11:34

σαλιο χαχα

οι αποψεις δυιστανται

βαλβολινη γιατι αλλαζει ευκολα και δια της αλλαγης εχει και καθαριστικο εφφε

γρασσο αυτο της μιας χρησης γιατι το βαζεις και το ξεχνας και αν παρει νερα χωνεις κατσαβιδακι και αυτα φευγουν

γιατι δεν βαζεις γρασσο στη μια μπαλλα και βαλβολινη στην αλλη? (αστειευομαι)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 11:40

Παναγιώτη καλημέρα,

το εργοστάσιο εδώ και χρόνια πλέον προτείνει την γρασσοβαλβολίνη με εξαίρεση τα άκρα στις γιαγιάδες και σε μερικά μόνο από το πολύ πρώτα defenders (που δεν είχαν έρθει και στην Ελλάδα μάλλον)

Φίλοι με γιαγιάδες με series 2, 2A και 3 που έβαλαν γρασσοβαλβολίνη δεν είχαν κάποιο πρόβλημα όμως.
Φαίνεται ότι δεν υπάρχει θέμα οξείδωσης των εξαρτημάτων/ροδελών από μπρούτζο.

Για τα νεώτερα (των γενεών των δικών μας οχημάτων) νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο και για αυτό και τις χρησιμοποιώ σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητά μου.

Εχει το καλό ότι δεν στάζει, στραγγίζει εύκολα σε περίπτωση που τραβήξει νερό (αν και είναι καλό σε τέτοια περίπτωση να γίνει έλεγχος του άκρου και καλό καθάρισμα για να μην μείνει υγρασία (λέμε τώρα σε ιδανικές συνθήκες οικονομικών και τέλειας συντηρησης)

Μπελάς μόνος το να τοποθετήσεις την γρασσοβαλβολίνη αλλά είναι κάτι που ήδη το έχουμε συζητήσει παλαιότερα. Αν θέλεις πληροφορίες εδώ είμαστε πες το και το ξαναγράφουμε (τώρα να σου πω να με πάρεις τηλέφωνο αν βαριέσαι τα γραπτά θα παρεξηγηθεί από τους αυτόκλητους υπερασπιστές της τσέπης σου)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Ιαν 2007, 11:50

save alekos
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pskoul » 24 Ιαν 2007, 12:01

Σε κάποιο άρθρο του difflock που είχα διαβάσει παλιότερα αναφέρουν ότι μπορείς να αναμίξεις τα δύο ώστε η γρασοβαλβολίνη να γίνει πιο ρευστή και να είναι εύκολο να την αλλάξεις.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιαν 2007, 17:09

βαλβολίνη από εξωλέμβιες (μαρινε) και όλα καλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Ιαν 2007, 17:27

disco έγραψε:βαλβολίνη από εξωλέμβιες (μαρινε) και όλα καλά.


Ναι με τριαντα και βαλε το λιτρο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιαν 2007, 17:49

9.50 το λιτρο, σε 25λτρ. δοχείο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιαν 2007, 09:35

Εγω παντως στον Πετροπουλο ενα λιτρο εβινρουντ μαζι με μια αντλιουλα για την μεταγγιση στο ποδι τοσο πληρωσα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιαν 2007, 10:59

H Εβινρουδ, όπως και όλες η εταιρίες, δεν κατασκευάζουν λιπαντικά.

και έτσι ψωνίζουν από αλλου (πάντα).

Αυτό αυξάνει το κόστος, γιατί πρέπει να κερδίσει το εργοστάσιο, η κεντρική διάθεση Ευρώπης, ο αντιπρόσωπος της Χώρας και τέλος ο τοπικός αντιπρόσωπος (κάτω της τιμής του οποιου δεν δικαιούται να πουλήσει η κεντρική αντιπροσωπεία και πάει λέγοντας. ).

αν βάλεις τώρα, ότι το κράτος πρέπει να κερδίσει, από όλους αυτούς, έχουμε τον καταναλωτή να βάζει ηρωίνη στης μηχανές, αντί για λιπαντικό.

Η λύση είναι να βάζεις μια καλή μάρκα (και γιατί όχι την καλύτερη) στο μισό (και βγάλε) κόστος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιαν 2007, 11:07

Αυτα τα ξερω απλα βρεθηκα εκει για καποια πραγματακια και την πηρα.
Συνηθως βαζω κουικσιλβερ σε σωληναριο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιαν 2007, 11:15

τα κουικσιλβερ ειναι Πενζοιλ.

Και ο Ευσταθίου είναι ακριβώς σαν τον Πετρόπουλο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες