Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ηχομώνοση

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ηχομώνοση

Δημοσίευσηαπό pskoul » 23 Ιαν 2007, 13:03

Και για να συζητήσουμε και κάτι διαφορετικό από πλευράς ηχομόνωσης έχει κάνει κανείς τίποτα για discovery και αν ναι τι υλικά χρησιμοποίησατε ;
Ναι μεν είναι πιο ήσυχο από άλλα τετρακίνητα αλλά το σημείο μέτρησης για μένα είναι να ακούω τον μικρό χωρίς να του λέω να φωνάζει πιο δυνατά,
και κάτι άλλο τα mud δεν τα αλλάζω με άλλο ελαστικό που να κανει λιγότερο θορυβο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιαν 2007, 18:29

Παναγιώτη γειά,

υπάρχουν πολλά υλικά στην αγορά.

Σε δικά μου αυτοκίνητα και σε αυτοκίνητα φίλων και ΠΕΛΑΤΩΝ (με κεφαλαία για να μην υπάρχουν παρεξήγησεις ότι δεν το αναφέρω ρητά) χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια τα υλικά της NOISEKILLER τα οποία και έχουν φέρει άριστα αποτελέσματα.

Υπάρχουν φίλοι και στο φόρουμ που τα έχουν χρησιμοποιήσει σε αυτοκίνητά τους οπότε μπορούν να σου δώσουν και τις δικές τους εντυπώσεις. (αφού ως γνωστόν είμαι λαμόγιο και μεσάζων)

Ειναι ακριβότερα από αυτά που βρίσκεις στην Ελλάδα αλλά για να φτάσει ιδιοκτήτης Range Rover 4.6 Vogue (P38A) να πεί ότι είδε διαφορά αισθητή και μειώθηκε σημαντικά ο θόρυβος ακόμη και σε τέτοιο όχημα καταλαβαίνεις τί γίνεται στα άλλα.

Αν θέλεις ρίξε και μία ματιά στο www.noisekiller.com και τα λέμε.

Το σετ ηχομόνωσης του Discovery καλύπτει όλο το εσωτερικό (πατώματα, χώρο φόρτωσης, τούνελ κιβωτίου, εσωτερικά θόλων τροχών) μπαίνει εύκολα (ξεβιδώνεις βίδες και γλυστράς τα κομμάτια από κάτω από τις ταπετσαρίες) καθώς και το καπώ του κινητήρα (κάτω από το ήδη υπάρχον ηχομονωτικό κετσέ)

Υπάρχει συμπληρωματικά και άλλων δύο ειδών υλικό για τον ουρανό (σε μορφή υγρού που βάφεται) και σε μορφή φύλλου με δύο στρώσεις ηχομονωτικό αφρό, φύλλο μολύβδου και αλουμίνιο απο την εξωτερική μεριά και αυτοκόλλητο από την πίσω.
Με τέτοιο υλικό ντύνω τα 90/110 που γίνονται πλήρης ανακατασκευή (θέλει να έχει βγεί το μοτέρ) και γίνονται άλλα αυτοκίνητα από πλευράς μείωσης θορύβου (το Σάββατο θα έχω ένα τέτοιο για μια εβδομάδα για τα τελικά ρυθμίσματα στον 4.2 και 250+ ίππων κινητήρα του οπότε αν θέλεις έλα από το σπίτι ή βρισκόμαστε για να δεις δείγμα ηχομόνωσης και με αυτό το υλικό (μειονεκτήματα ότι είναι πολύ ΒΑΡΥ και σχετικά ακριβό)

Υπάρχει όμως και φθηνότερο υλικό με μολύβι ανάμεσα και εδώ στην Ελλάδα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω συντεταγμένες για το πού θα το βρείς καθώς δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Ομως σίγουρα κάποιος φίλος θα μπορέσει να σε βοηθήσει. Αν θέλεις το ψάχνω και εγώ και σου λέω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Ιαν 2007, 20:19

και αν κανει μπανακι το οχημα?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιαν 2007, 21:00

Φίλε Γιώργο,

Οπως ξέρεις οι καμήλες μου έχουν κολύμπησει στο παρελθόν αρκετά και για πολύ χρόνο η καθεμία (έχω γράψει ότι η προσωπική μου μούρλα ήταν τα περάσματα ποταμών)

Ετσι το θέμα της συμβατότητας με την υγρασία ή το βρέξιμο ήταν από τα απαραίτητα πράγματα στην επιλογή των υλικών τα οποία θέλησα να χρησιμοποιήσω.

Το σετ λοιπόν αποτελείται από εύκολα αφαιρούμενα κομμάτια τα οποία ΔΕΝ είναι αυτοκόλλητα για τις περιοχές που έχουν να κάνουν με επιφάνειες που είναι παράλληλες με το έδαφος (δηλαδή στην ουσία στο χώρο των ποδιών και κάτω από τα καθίσματα οδηγού, συνοδηγού, πίσω επιβατών και χώρου φόρτωσης.
Τα κομμάτια που τοποθετούνται σε επιφάνειες κάθετες ή πλάγια προς το επίπεδο του δρόμου (στο τούνελ του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και στην βάση στήριξης του πίσω καθίσματος (στην ουσία είναι η εσοχή όπου φιλοξενείται ο πίσω άξονας ανάμεσα από τα πίσω φτερα ε?) είναι αυτοκόλλητα. Αν όμως φτάσει τόσο ψηλά το νερό μέσα στο αυτοκίνητο ήδη έχεις πολύ σοβαρότερες ζημιές.

Αυτά τα κομμάτια (μη αυτοκόλλητου και αυτοκόλλητου υλικού) έχουν ενσωματωμένο αφρώδες ελαστικό υλικό με ποσοστό συγκράτησης νερού περίπου γύρω στο 5 με 10% κατ' όγκο και μόνο αν βυθιστούν για ώρα μέσα στο νερό και πατηθούν/συμπιεστούν.
Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση αν αφαιρεθούν και κρεμαστούν κάθετα στραγγίζουν σχεδόν αμέσως (δοκιμασμένα αυτά)
Τα υπόλοιπα υλικά του σετ (για την ακρίβεια το ελαστικό φύλλο περιορισμού συντονισμών) είναι 100% αδιάβροχα και με 100% στεγανότητα όσον αφορά την πιθανότητα απορρόφησης υγρασίας ή νερού/υγρών. Αυτό είναι το υλικό που ντύνει τους εσωτερικούς θόλους των πίσω φτερών και περιορίζει σημαντικά (να μην σου πω ότι στην ουσία καταργεί) τον θόρυβο που ακούς όταν κινείσαι σε δρόμο με βροχή ιδίως αν έχεις ριγμένα τα πίσω καθίσματα (οπότε ο ήχος δεν φιλτράρεται από τις πλάτες των πίσω καθισμάτων).
Το σετ ολοκληρώνεται με ηχομονωτικό φύλλο (ελαστικός ηχομονωτικός αφρός ανάμεσα από ένα φύλλο αλουμινίου ενισχυμένο με υφασμάτινο πλέγμα και ένα φύλλο χοντρού ελαστικού πάχους 1 χιλ και αυτοκόλλητο) το οποίο είναι σε κομμάτια που καλύπτουν την αλουμινένια "επιδερμίδα" του καπώ ανάμεσα από τα νεύρα του πλαισιού (φυσικά από την μεριά του κινητήρα και κάτω από τον εργοστασιακό κετσέ).

Αυτά για το Disco που νομίζω ότι σε ενδιαφέρει περισσότερο.

Παρόμοια διάταξη έχει και για το Defender, RaRo και το Freelander.
Στο P38A και στο Freelander υπάρχουν κομμάτια του 100% αδιάβροχου ελαστικού φύλλου που μπαίνουν στο χώρο της ρεζέρβας (για το P38A) και του κουτιού φύλαξης αντικειμένων στο Freelander.
(ξέχασα να γράψω ότι το ελαστικό αυτό φύλλο έχει αυτοκόλλητο από την μία μεριά και αλουμίνιο ενισχυμένο με πλέγμα από την άλλη)

Ρίξε μία ματιά στο site. Τα εξηγεί όλα πολύ καλά.
Εχει και το όνομα του εμποράκου σαν αντιπρόσωπό του στην Ελλάδα (μη τύχει και κάνει και αυτή την ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ο "πλακατζής" της παρέας)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 23 Ιαν 2007, 21:35

pantg έγραψε:Αν θέλεις ρίξε και μία ματιά στο www.noisekiller.com


Παντελή,

είναι το λινκ σωστό?? δεν μπορώ να το δω... :?
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Ιαν 2007, 21:39

Εγώ έχω αποκτήσει σταδιακά μεν, αλλα σταθερά δε, ένα περίεργο σύμπτωμα!

Δεν ξέρω αν το έχω πάθει λόγο ηλικίας η είναι σύνδρομο της τετρακίνησης.

Εδώ και μερικά χρονια (2-3 περίπου) όταν ανεβαίνω σε κάποιο βουνό, τα αυτά μας κλείνουν και όταν κατεβαίνουμε ανοίγουν.

Ωραία!

Τα δικά μου όμως έχουν πάψει να ανοίγουν και έχω αποκτήσει μια κώφωση, αρκετά καλή.

Από την μια λέω να παω σε έναν γιατρό και από την άλλη λέω να μην πάω διότι τα καλά θα είναι δυο!

1.Στην περίπτωση του Φίλου μου του Παναγιώτη, δεν θα θέλω μόνωση στο L.R.
2.Δεν χρειάζεται να ακούω της βλακείες που μου λέει η γυναικα μου.

Ποιο είναι άραγε το χειρότερο?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Ιαν 2007, 21:44

YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιαν 2007, 22:17

Χάρη γειά,

είναι όπως πολύ σωστά το έγραψε ο shaka

συγγνώμη για το λάθος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 24 Ιαν 2007, 01:22

Η δική μου εμπειρία μου λέει πως όποτε έχω ξηλώσει κάτι στο αυτοκίνητο,μετά τρίζει.

Αρά μπορεί να λύσεις το πρόβλημα του θορύβου και να αυξύσεις το πρόβλημα των τριγμών.

Βέβαια μπορεί να φταίει και η συναρμολόγηση που κάνω.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 01:29

Δημήτρη δοκίμασε τη γκλιτσα (αστειευομαι !!!!)

Ιδίως όταν περισσεύουν βίδες, ροδέλλες και αποστάτες τότε σίγουρα κάτι θα τρίζει.

Αλλες φορές όμως η σωστή συναρμολόγηση και η πρόσθεση σωστών υλικών (φθηνά πράγματα όπως λίγο αφρολέξ, ταινία ελαστική διπλής όψεως κλπ) διορθώνουν τριξίματα που υπάρχουν από εργοστασιακής κατασκευής.

Ασε για τις τρύπες στο αμάξωμα που φέρνουν θόρυβο από έξω ή από τον δρόμο.

Αν δεις πόσες τρύπες χωρίς τάπες έχει ένα Discovery θα σε πιάσει πανικός.
Με βασικές δύο κάτω στην βάση του μπαρμπριζ (δεξιά και αριστέρα) οι οποίες συνήθως μπάζουν αέρα, ακρίδες, συναγριδες, κουκουβάγιες και άλλα φαγώσιμα.
Το κακό είναι ότι για να φτάσεις και να τις κλείσεις πρέπει να ξηλώσεις διάφορα.

Αν θέλεις κι άλλες πληροφορίες τα λέμε (δεν χρεώνω μην φοβάσαι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιαν 2007, 01:43

pantg έγραψε:, ακρίδες, συναγριδες, κουκουβάγιες και άλλα φαγώσιμα.

Χαιρετώ


Καλή μας όρεξη.....και συνεχίζουμε................η σκυτάλη παραδίδεται..
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Ιαν 2007, 08:34

Eγω δηλαδη ειμαι τυχερος,μετα απο το χρεπι ολα τα αλλα μου φαινονται ναοι ησυχιας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 08:52

φίλε vagelis,

και το χρέπι όμως θα πρέπει να είναι συναυλιακός χώρος (εν ώρα συναυλίας). Εχει κρουστά, πνευστά μόνο τα έγχορδα ίσως να του λείπουν (εκτός και αν συντονίζεται κάποια ντίζα....)

Οι καμήλες π.χ. είχαν και έγχορδα καθώς όταν τα συρματόσχοινα προστασίας του ανεμοθώρακα ήταν τεντωμένα συντονίζονταν στις υψηλές ταχύτητες (με ρέγουλα το υψηλές ε? άντε γύρω στα 110......) και βούιζαν.
Βρε τι βουίζει? βρε τι βουίζει? άμαθος τότε πήρε λίγο καιρό να βρεθεί η αιτία.

Χαιρετώ και καλημέρα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Ιαν 2007, 09:26

Καποτε ειχα και φωτορυθμικα,αναβανε τα λαμπακια λαδιου φορτισηςκλπ.οχι οτι υπηρχε βλαβη αλλα λογω του οτι καπου ακουμπαγανε τα καλωδια και κανανε σωμα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Ιαν 2007, 09:48

το κορυφαιο βαγγ, ειναι το ταπερακι για το χρεπ'πισι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες