Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιαν 2007, 19:54

πχ

γενικα Παντελη επιμενω πως λες παπατζες σε σχεση με το μαχιμουμ δυϊντσο ψηλωμα
και τρομαζεις τον κοσμο αδικα

χαχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Ιαν 2007, 21:18

Ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καυγας-καυγας-καυγας-καυγας-καυγας-καυγας-καυγας...............
----------------V8 Versus Tdi-----------------
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιαν 2007, 21:41

Nαι - ναί συμφωνώ και εγώ...

Το disco μου είναι πολύ λεπτό (3.5 ούτε κάν 3.9) εγώ επίσης τα bearmacht είναι δύο ιντσες ψηλότερα και 195 lbs από 140 τα μαμά. Επίσης επειδή έβαλα και μιά QT ποδιά στο εμπρός διαφορικό, αφαίρεσα και το αντίβαρο και καμμία παρενέργεια. Και όλο τα βάρος πίσω (100+ κιλά, hi lift, εργαλεία, κούτες κλπ) και ακόμη καμμία παρενέργεια. χα, χα

Πάντως παραπάνω όντως δεν το παώ, γιατί ήδη ο μπροστινός σταυρός απέκτησε τζόγο σε 40.000 σκληρά χλμ, όπως επίσης και το αλλαγμένο ρουλεμάν εξόδου του βοηθητικού (δεν θέλει ακόμη αλλαγή αλλά ετοιμάζεται πάλι) τα οποία γενικώς ζορίζονται στα disco και αμα το ψηλώσεις θέλουν λίγο παραπάνω έλεγχο.

Οσο για τις ράμπες φίλε παντελή, σαφώς είναι προτιμότερο - αν ξέρεις τι κάνεις και πως οδηγείς - να το ψηλώσεις λίγο από ελατήρια και λάστιχα (εγώ προτιμώ 7.50*16, λεπτό και όμορφο και πιό αποτελεσματικό) και να περνάς πιό εύκολα τα λούκια παρά να κατεβαίνεις κάθε φορά να στείνεις ράγες-ράμπες κλπ
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό RANGEROVERAKIASV8 » 15 Ιαν 2007, 22:05

γεια στους discoveraδες

παντως τα περισσοτερα κιτ ΟΜΕ , britpart και αλλα λενε 2'' ψηλωμα αλλα στην πραγματικοτητα και μετα απο λιγο καιρο ειναι 1'' 1/2 μπορει και ποιο λιγο.

Εγω εχω βαλει ΜD μπροστα και HD πισω της OME και τελικα του εβαλα και τακους κατω απο τα ελατηρια 2 εκ πισω και 3 μπροστα γιατι εβαλα και εργατη μετα.
Στα αμερικανικα sites που βλεπω κανουν εναν συνδιασμο απο ελατηρια απο OLD MAN EMU δεν ξερω αν ξερετε τους κωδικους 764 μπροστα και 763 πισω η 762 με τακο πισω 2,5 εκατοστα . μαλλον κατι τετοιο θα βαλω συντομα

ρε παιδια πως γινεται να βαλω καμια φωτο εδω μεσα
Άβαταρ μέλους
RANGEROVERAKIASV8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2007, 23:21
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες