Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

WEBER

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

WEBER

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Ιαν 2007, 19:52

Κάπου πήρε το μάτι μου και άκουσε το αυτί μου για ένα WEBER τετραπλό, ειδικά για τον V8. Το φοράει κανείς, είναι καλό, πόσο κάνει , πόσο πάρα πάνω καίει, αποδίδει, θέλει και άλλες αλλαγές, που το βρίσκω, αξίζει τον κόπο, τοποθετείται εύκολα ?????????? Τίποτα δεν ρωτάω ο μπαγάσας.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 12 Ιαν 2007, 20:40

καπου το εχω δει. θα ριξω 1 ματια και αν το βρω θα σου πω. παντως αν κρινω απο το δικο μου σιγουρα θα κανει δουλεια.εγω ειχα βαλει στο series το μονο και ειδα διαφορα σε αποδοση. απο καυσιμο ομως τα ιδια. αυτο ηρθε ετοιμο ρυθμισμενο το εβαλα μονος μου.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιαν 2007, 22:18

Φίλε DRAKOS γειά,

δουλεύει πάρα πολύ καλά, σταθεροποιεί το ρελαντί, μειώνει την κατανάλωση (αν δεν έχει προβλήματα το μοτέρ σε ηλεκτρικά ή φθορές στα εσωτερικά του μέρη), αυξάνει την ροπή και την ιπποδύναμη και κάνει γενικότερα το μοτέρ πιό γλυκό.

Μόνο του μειονέκτημα ότι θέλει πατέντα για να μπορέσεις να βάλει σνόρκελ όταν θελήσεις.

Μην πάρεις μόνο το καρμπυρατέρ (είναι τετραπλού σώματος) και την πολλαπλή εισαγωγής αλλά το πλήρες σετ.

Αξίζει το κόπο και τα παραπάνω χρήματα καθώς γλυτώνεις ταλαιπωρία σε ταιριάσματα εξαρτημάτων και έχει πολύ καλύτερη απόδοση σαν πλήρες σετ.

Το σωστό και καλό και πλήρες σετ το βρίσκεις στην Rpi.

Πρέπει αν πρόκειται να "γαργαλήσεις" και αλλιώς το μοτέρ σου να ζητήσεις να σου στείλουν και τα ανάλογα ζιγκλεράκια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Ιαν 2007, 23:28

Κατατοπιστικότατος, όπως πάντα. Ευχαριστώ!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2007, 11:04

Φίλε DRAKOS ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 14 Ιαν 2007, 05:14

χαιρετε κυριοι,
Παντελη θα μου επιτρεψεις να προσθεσω απο εμπειρια φιλου που το τοποθετησε οτι σε ανηφορα - δεν εννοω ανηφορα ασφαλτινη αλλα off road ανηφορα μεγαλης κλισης - αδυνατουσε να τροφοδοτησει τον κινητηρα - λογω κλισης - οποτε και εσβηνε!!! Βεβαια εσυ μπορεισ να μας πεις εαν μπορει να οφειλεται σε λανθασμενη ή ημιτελη τοποθετηση του ή εαν αυτο εχει διορθωθει πλεον απο την WEBER. Κατα τα αλλα ειναι κορυφή το συγκεκριμενο το φοραω στο Morgan+8 ( το οποιο εαν δεν γνωριζετε εχει τον 3.5 Rover V8) και ειμαι υπερευχαριστημενος - χωρις να δω βελτιωση στην καταναλωση βεβαια.
DRAKOS θα νιωσεις ο κινητηρας ανασαινει πλεον!!!! αμα τη τοποθετηση του.
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιαν 2007, 11:34

Δημήτρη ευχαριστώ πολύ για την υπενθύμιση του προβλήματος αυτού το οποίο και ξέχασα να αναφέρω.

Οντως έχει αναφερθεί το θέμα αυτό για το συγκεκριμένο τύπο καρμπυρατέρ.

Η Rpi χρησιμοποιεί την έκδοση του Weber η οποία κατασκευάζεται από την Edelbrock όπως επίσης και την πολλαπλή εισαγωγής της ιδίας εταιρείας.

Για το συγκεκριμένο σετ για χρήση σε Landies γίνονται κάποιες αλλαγές για να μην υπάρχει τόσο σοβαρό το θέμα του περιορισμού γωνιών λειτουργίας στο φλοτέρ έτσι ώστε να μην εμφανίζονται τα προβλήματα τροφοδοσίας σε λογικές γωνίες.
Αλλωστε το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στα SU.

Πάντως όντως αν κάποιος θέλει να δουλεύει το μοτέρ του (και το αυτοκίνητό του) σε υπερβολικές γωνίες τότε η μόνη πραγματική λύση είναι το σύστημα ψεκασμού (injection)

H διαφορά τιμής άλλωστε μεταξύ ενός μεταχειρισμένου συστήματος injection και του καινούργιο σετ καρμπυρατέρ τετραπλού σώματος δεν είναι μεγάλη.
Απλώς θεωρητικά το injection είναι πιό ευαίσθητο λόγω των ηλεκτρονικών του (αλλά έχει και τα πλεονεκτήματα της ακόμη μεγαλύτερης οικονομίας και καλύτερη λειτουργίας)

Φίλε DRAKOS αν σκέφτεσαι για να κάνεις κάτι με την τροφοδοσία του κινητήρα σου σκέψου πάντως και τις δύο λύσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 14 Ιαν 2007, 11:59

καλημερα σας!

αυτο το προβλημα το ειχα με το καρμπυρατερ της γιαγιας.απο την στιγμη που εβαλα το weber εξαφανιστηκε το φαινομενο αυτο.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Ιαν 2007, 23:04

AVC WEBER SERVICE ΕΠΕ

Ελ.Βενιζελου 4 Καλλιθεα Αθηνα

τηλ.210-9231393.......210-9241413..... Για καλή (έγκυρη-υπεύθυνη) συνεννόηση ζητήστε τον Μάνο. :wink:

www.avcweber.gr

έχουμε και χονδρική για συμπάσχοντες (εκ μέρους μου)! :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Ιαν 2007, 23:49

Νίκο ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙΣ τον άνθρωπο.

Το αντίστοιχο καρμπυρατέρ της WEBER δεν είναι σωστή αντιστοιχία για χρήση στον V8 που έχουν τα landies.

Eπίσης το καρμπυρατέρ αυτό δουλεύει καλά ΜΟΝΟ με το πλήρες σετ (ντίζες, πολλαπλή εισαγωγής, ειδικά ζιγκλέρ για κάθε εφαρμογή ανάλογα με τα κυβικά και το επίπεδο προετοιμασίας των εντοσθιών και εξάτμισης του μοτέρ κλπ)

Αν αγοράσει ΜΟΝΟ το καρμπυρατέρ στην έκδοση WEBER θα μπλέξει.

firelord θα πρέπει να γνωρίζεις επ' αυτού. Πές τα και εσύ γιατί εγώ είμαι λαμόγιο, εμποράκος, κρυφροπαπαδιά, κάτι σαν Αρτέμης Μάτσας του φόρουμ βρε παιδί μου (σας ρουφάω το αίμα !!!!!!!)

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιαν 2007, 00:00

pantg έγραψε:Νίκο ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙΣ τον άνθρωπο.



Αρτέμης Μάτσας


Χαιρετώ
[/img]



Χρωστώ μιαν τεραστίαν συγγνώμην, Αρτέμη. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 00:22

Νίκο η συγγνώμη δεκτή για το τεράστιο λάθος σου.

Ειπαμε το χαντάκωμα κόσμου σε αυτό το φόρουμ είναι δουλειά δική μου.

Ο Αρτέμης
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιαν 2007, 00:36

Ο "Δικός Μας" *Αρτέμης (Μάτσας* και υιός)? .........της γνωστης εβραϊκής οικογενειας

Η η αδερφή του Απόλλωνα; (Με το χωρίς "αδερφή", της τωρινής έννοιας).

Ευελπιστώ να μην παρεξηγηθώ σε κάθε περίπτωση.

Το Χαιρετώ είναι αντιγραφή..........
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιαν 2007, 01:45

Ειπαμε οπως Αρτέμης Μάτσας (άλλωστε προς αυτό το όνομα δεν απηύθυνες την συγγνώμη για το χαντάκωμα?)


(γερολαδάς, καταδότης, σπιούνος, εγκάθετος, εμποράκος και λαμόγιο, ως ρόλοι στον παλαιό ελληνικό κινηματογράφο βέβαια γιατί αν θυμάσαι ο πραγματικός άνθρωπος ήταν από αυτούς που και εσύ πιστεύεις νομίζω ότι ήταν αληθινοί Ελληνες και ας είχε χάσει λίγο το δρόμο του με τα Βυζαντινά κλπ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Ιαν 2007, 02:04

άραγε η επιλογή του συγκεκριμένου ονόματος..........ήταν τυχαία?



με το θέμα WEBER σχετίζονται (η συσχετίζονται) όλα αυτά. :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες