alp έγραψε:......., με ενδιαφέρει να δω το 4.6 στην πράξη σε σχέση με το Classic μου, καθότι ψήνομαι να το αλλάξω με ένα 4.6
Φιλικά
alp
Φίλε alp,
Relax DON' T DO IT !!!!!!!!
Σαφώς πιό πολιτισμένο, εξίσου ικανό αλλά μεγαλύτερο σε διαστάσεις και λίγο πιό δύσκολο να το χωρέσεις στα στενά ελληνικά μονοπάτια.
Φίλε alekosf και alp (αν το σκέφτεσαι)
Σε σχέση με το RaRo Classic
Πιό ευαίσθητο σε υγρασίες, πιό βενζινοβόρο (έχει όμως περίπου ίδια αυτονομία σε χλμ καθώς έχει μεγαλύτερο τεπόζιτο).
Ανθεκτικότερο κιβώτιο ταχυτήτων στην αυτόματη αλλά και στην εξαιρετικά σπάνια για την Ελλάδα χειροκίνητη έκδοση (στο 4.0).
Ανθεκτικότερα ημιαξόνια και σύστημα μετάδοσης.
Ελαφρώς ενοχλητικό το σύστημα αλλαγής σε αργές σχέσεις καθώς θέλει περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα για την αλλαγή (που γίνεται ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά και απαιτεί πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος σε αντίθεση με το παλαιό σύστημα που γίνεται και με το όχημα σε κίνηση, ιδίως από τις αργές στις γρήγορες)
Αλλα γνωστά προβλήματα...
Η αεροανάρτηση είναι εξαιρετικό εργαλείο όταν δουλεύει. Οταν όμως δεν δουλεύει κοστίζει για να επισκευασθεί και βγάζει όντως ζημιές και συχνά, ιδίως αν γίνεται μέτρια έως και έντονη χρήση του οχήματος εκτός του δρόμου και ιδίως αν κρεμάει ή συμπιέζεται η ανάρτηση.
Αν γίνει αλλαγή σε σύστημα με ελατήρια για να γίνει σωστά πρέπει να πληρωθεί ακριβά καθώς το σύστημα που σβύνει τις πληροφορίες έλλειψης των ηλεκτρονικών της αεροανάρτησης (κοροϊδεύει στην ουσία το BECM) κοστίζει 180 λίρες συν ΦΠΑ μόνο του (χωρίς τα ελατήρια και τα άλλα εξαρτήματα της μετατροπής). Τα φτηνά συστήματα που διαφημίζονται ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν το ηλεκτρονικό αυτό εξάρτημα (για αυτό και είναι φθηνά)
Προσοχή στο ψυγείο νερού (ανοίγει εύκολα και είναι μεταλλικό και πλαστικό, όχι εντελώς μεταλλικό όπως τα παλαιότερα).
Προσοχή στα σημεία στήριξης των πλυμνών των τροχών του εμπρός άξονα καθώς στην τρίτη αλλαγή των σημείως στήριξης πρέπει να αλλαχθεί όλος ο άξονας (τα σημεία στήριξης αυτά θεωρητικά θέλουν αλλαγή κάθε περίπου 80.000 χλμ). Υπάρχει πληροφορία ότι η LR δίνει πλέον oversize τέτοια σημεία στήριξης αλλά και πάλι η λύση αυτή δεν είναι 100% εξακριβωμένη και ακούγεται λίγο "περίεργη" καθώς το πρόβλημα δεν είναι στο να μπαίνουν μεγαλυτέρων διαστάσεων σημεία στήριξης/περιστροφής των πλυμνών αλλά στο ότι "ξεχειλώνει" η βάση τους στον άξονα.
Προσοχή στο κομπρεσέρ της αεροανάρτησης το οποίο έχει διάρκεια ζωής περίπου στα 150.000 χλμ. Σετ επισκευής που έχουν βγεί τον τελευταίο καιρό δεν έχουν δώσει καλά αποτελέσματα καθώς δεν φαγώνεται μόνο η τσιμούχα αλλά και ο κύλινδρος του πιστονιού.
Προσοχή στην κεντρική μονάδα του ABS (όχι τον εγκέφαλο) δηλαδή το σύστημα παροχής και διανομής της πίεσης το οποίο και αυτό συνήθως έχει διάρκεια ζωής περίπου για 150.000 χλμ.
Ιδιαίτερη προσοχή στα περάσματα σε βαθιά νερά καθώς οι πλαϊνές ασφαλειοθήκες (στην βάση των καθισμάτων) είναι κοντά στα νερά, αν αυτά μπούν στο εσωτερικό του θαλάμου επιβατών.
Προσοχή στο πίσω τζάμι το οποίο σπάει εύκολα ακόμη και χωρίς χτύπημα, ιδίως αν το αυτοκίνητο οδηγείται με ανοιχτά τζάμια.
Προσοχή στον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα στο φίλτρο αέρος ο οποίος χαλάει εύκολα και δίνει λάθος πληροφορίες στον εγκέφαλο του κινητήρα αυξάνοντας την κατανάλωση.
Προσοχή στο σύστημα κλιματισμού το οποίο έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στα μοτέρ μίξης θερμού με κρύο αέρα.
(έλεγα να μην απαντήσω καθόλου στην θεματική αυτή ενότητα......, σταματάω εδώ)
Ευχομαι όλα τα πιό πάνω (και άλλα που υπάρχουν) να τα έχει διώξει το πνεύμα του δικηγόρου (θα ήρθε μάλλον σε συμφωνία με τον Διάβολο ε?)που είχε το αυτοκίνητό σου πριν από εσένα φίλε alekosf και έτσι να μην έχει ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα και να είναι ΠΑΝΤΑ καλοτάξιδο (όπως και είναι πράγματι αυτό το μοντέλο του RaRo) και μακρυά από συνεργεία.
Συγγνώμη αν σου έκανα και πάλι την καρδιά περιβόλι, επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι πραγματικά απολαυστικό όταν λειτουργεί εντάξει και εύχομαι αυτό να συμβαίνει ΠΑΝΤΑ.
Χαιρετώ, με 'γειές και Καλή Χρονιά