Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Δεκ 2006, 14:12

Σε συνέχεια του τόπικ με τίτλο "OYX" περιγράφω λεπτομερώς τί ακριβώς έγινε, για να μαθαίνουν οι παλαιότεροι και να γλιτώνουν οι νεότεροι.

Το καλοκαίρι άλλαξα θερμοστάτη στο φριλάντερ μου με το νέο remote thermostat set (PCH001190) που περιλαμβάνει ένα σετ αντικατάστασης από κολάρα και έναν εξωτερικό θερμοστάτη κλεισμένο σε πλαστικό κέλυφος.
Το σετ ήταν γνήσιο ανταλλακτικό Land Rover και το προμηθεύτηκα από τον ελληνικό σύλλογο LandRover του Παντελή Γιαμαρέλλου που με τη σειρά του το προμηθεύτηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία ΚΕΔΟ Α.Ε.
Η αλλαγή αυτή έγινε εντελώς προαιρετικά στα πλαίσια μιας εξοντωτικής συντήρησης του αυτοκινήτου που ακολουθώ τα 2 τελευταία χρόνια.
3 μήνες μετά από την “αναβάθμιση” αυτή, από το κύκλωμα ψύξης άρχισαν να ακούγονται φυσαλίδες στην εκκίνηση και στο το συνεργείο μου είπαν οτι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και πως έχω απλά ευαίσθητο αυτί... (γεγονός)
Στο επόμενο 10ήμερο ξαφνικά το αντιψυκτικό χάθηκε και όταν το συμπλήρωσα το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπρος.
Ήταν πιά γεγονός: το νερό είχε βρεί το δρόμο προς τα λάδια.

Στο συνεργείο μου είπαν για απροσδόκητο ρήγμα κυλινδροκεφαλής από υπερθέρμανση. Το κόστος αντικατάστασης με καινούργια, κοντά στα 2.000 ευρώ(!) σε μή εξουσιοδοτημένο. Επισκευάζεται πάραυτα αλλά κατά τους μετέπειτα ελέγχους και την παρακολούθηση διαπιστώνουμε έντρομοι 2 μάστορες και εγώ, οτι ο λόγος υπερθέρμανσης είναι ο νέος θερμοστάτης ο οποίος δεν ανοίγει ποτέ ενώ το αντιψυκτικό βράζει!!!
Αντικαθιστούμε τον αναβαθμισμένο θερμοστάτη με νέο, ο οποίος ευτυχώς ανοίγει κανονικά όταν η θερμοκρασία και η πίεση ανεβαίνει.
Φεύγω από το συνεργείο σοκαρισμένος από την καταπληκτική αξιοπιστία του θερμοστάτη που είχα βάλει το καλοκαίρι για να προστατέψω τον κινητήρα μου και φυσικά πιό άφραγγος απο ποτέ, νομίζοντας οτι η περιπέτεια τελείωσε με κόστος -απλά- ένα πρόωρο χριστουγεννιάτικο εορτοδάνειο.

Δυστυχώς από την επόμενη εβδομάδα πάλι φυσαλίδες ακούγονται στην εκκίνηση, πάλι στο συνεργείο και πάλι η ίδια απάντηση: “Έχεις ευαίσθητο αυτί”.
Φέυγω όντας σίγουρος οτι είναι θέμα χρόνου να ξανασκάσει το πρόβλημα.
Οι μέρες που ακολουθούν είναι απερίγραπτα εφιαλτικές, αφού απλά περίμενα να επιβεβαιωθώ με τον χειρότερο τρόπο.
Έτσι και έγινε. Εξαφανισμένο αντιψυκτικό, δυσκολία στην εκκίνηση, ρετάρισμα μετά.
Στο συνεργείο με γερανό!!
Την επόμενη στο συνεργείο το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά κανονικά και μου απαντούν οτι έχω ψυχολογικά προβλήματα και ακούω παντού μπουρμπουλήθρες.
Βιάστηκαν. Γιατί μετά από μερικές ώρες το ίδιο το αυτοκίνητο τους διασύρει πίνοντας το αντιψυκτικό και αρχίζοντας τα ρεταρίσματα. Misfire στον 4ο κύλινδρο και απώλεια συμπίεσης.
Νερά στα μπουζί, νερά στα λάδια, λάδια στα νερά.
Πολλά, μικρά εγκεφαλικά.

Ο κινητήρας ανοίγεται εκ νέου για να διαπιστωθεί πως τα εμβολοχιτώνια από την προηγούμενη υπερθέρμανση έχουν ξεκολλήσει και απλά δεν έχουν ελεγχθεί.
Αφού κολλήθηκαν όπως έπρεπε στο μπλόκ και αφού συμπτωματικά μάθαμε οτι υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα ανταλλακτικά αυτού του κινητήρα, (σκέτο μπλόκ, βάση εμβολοχιτωνίων, εμβολοχιτώνια, κάρτερ) και αντικαταστάθηκε η φλάντζα και οι βίδες ξανά, πήρα το αυτοκίνητο το οποίο τώρα λειτουργεί εξαιρετικά!

Το μόνο πρόβλημα είναι οτι τώρα έχω ξενερώσει με το αυτοκίνητο και με μερικούς ανθρώπους που πίστευα οτι ήταν μαζί μου.
Αυτό το ρήγμα δύσκολα επισκευάζεται.


Φυσικά κατά τη διάρκεια της ιστορίας υπήρξαν αρκετοί καλοθελητές που μου συνιστούσαν να αλλάξω κινητήρα (που φυσικά θα προμηθευόμουν από τους ίδιους) και όσο και αν φανεί περίεργο ο μάστορας μου δεν ήταν απο αυτούς. Επέμενε -και όχι μόνο χάρη στο φιλότιμο που αναμφισβήτητα τον διακατέχει- οτι η ζημιά επισκευάζεται άνετα, όπως και έγινε τελικά, χωρίς καμία χρέωση.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους λαντροβεράδες που βοήθησαν πραγματικά και ιδιαίτερα το Γιώργο (firelord) που αν και μακρυά, ήταν τόσο κοντά και μας βοήθησε όχι μόνο ψυχολογικά αλλά κυρίως έμπρακτα όλο αυτό το διάστημα της περιπέτειας.


Κατά τα άλλα, ο κολλημένος θερμοστάτης είναι εδώ και καιρό στα χέρια του Παντελή (pantg) ο οποίος ευγενικά μου έδωσε το τηλέφωνο του τεχνικού διευθυντή της ΚΕΔΟ Α.Ε κυρίου Πρινιωτάκη για να βγάλω άκρη, ο οποίος τεχνικός διευθυντής απουσιάζει επι μέρες σε αναρρωτική άδεια.
Περαστικά του και περαστικά μας.

Συνιστώ προσοχή στο χειρισμό τέτοιων καταστάσεων και μακρυά απο καλοθελητές.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 15 Δεκ 2006, 14:42

Είναι αλήθεια ότι με προβλημάτισαν αυτά που έγραψες...

Πάντως το θέμα είναι ότι τέλειωσε. Εσύ να είσαι καλά -προπάντων- και εύχομαι να χαίρεσαι το αμάξι από εδώ και πέρα χωρίς προβλήματα.

Για να πώ την αλήθεια, κι εμένα με ξενέρωσε το αυτοκίνητο μετά τη φάση με το λαμπάκι και με αυτά που ακούω αλλά φαίνεται να το ξεπερνάω. Βέβαια δε δίνεις ιδιαίτερη σημασία μέχρι να σου τύχει εσένα του ίδιου το πρόβλημα αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι από εδώ και πέρα.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Δεκ 2006, 16:05

Αχ ρε Γιώργο, τι να πω .

Καλά ξεχρεώματα.

:alright:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Δεκ 2006, 16:11

Γιώργο γειά,

Το πρόβλημα με τον θερμοστάτη σου τελικά ήταν ΑΜΕΣΟ αποτέλεσμα των διαρροών πίεσης που υπήρχαν από τα εμβολοχιτώνια που είχαν φύγει από τη θέση τους.
Αυτό θα πρέπει να στο είπε και ο Πέτρος (ο μάστορας στον οποίο έχεις πάει το αυτοκίνητό σου δηλαδή και από τον οποίο νομίζω ότι εχεις μείνει ευχαριστημένος τελικά)

Ο θερμοστάτης αυτός δουλεύει ΜΟΝΟ με την διαφορά πιέσεως και αφού το σύστημα είχε πίεση περισσότερη από την πλευρά προς την οποία κινείται ο θερμοστάτης ήταν φυσικό να μην κινείται καθόλου.

Οταν η κυλινδροκεφαλή σου τοποθετήθηκε και το αυτοκίνητο πρωτολειτούργησε ο επόμενος θερμοστάτης φυσικά και άνοιξε, όπως και θα άνοιγε και εκείνος που φαινόταν να έχει κολλήσει. Δυστυχώς εκείνος ο πρώτος θερμοστάτης μπορούσε να χρησιμοποιηθεί όμως γιατί είχε σπάσει το καβούκι του για να γίνει το τεστ του βρασίματος (το οποίο και φυσικά δεν τον έκανε να κουνηθεί αφού ανοίγει μόνο με την πίεση)

Επειδή διαισθάνομαι κάποια αρνητική διάθεσή σου απέναντί μου προσωπικά (παρόλο που αυτό το αρνήθηκες όταν μιλήσαμε από το τηλέφωνο μετά και την πρόσκλησή μου για την εκδρομή της παρέας την προηγούμενη Κυριακή) θα σε παρακαλούσα να μου πείς ΠΟΥ' ακριβώς αισθάνεσαι ότι σε έχω βλάψει ή σου έχω δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.

Οσον αφορά τον θερμοστάτη σου τον προμηθεύτηκες απο εμένα και όχι από τον Συλλογο καθώς ο σύλλογος δεν αγοράζει ούτε πουλάει πράγματα, όπως ούτε και εγώ άλλωστε.
Τον αγόρασες όσο θα τον αγόραζε κάποιος μάστορας μαζί με τα έξοδα αποστολής του και σαφώς φθηνότερα από την τιμή λιανικής.

Αν σε πειράζει τόσο πολύ αυτό τότε ελπίζω κάποια στιγμή να με συγχωρέσεις για αυτό.

Ελπίζω επίσης να με συγχωρέσεις για όλες τις φορές που είτε σου τηλεφώνησα είτε μου τηλεφώνησες για να συζητήσουμε για τα θέματα του αυτοκινήτου σου, είτε ήταν σχετικά με το μοτέρ σου είτε ήταν γενικής φύσεως.

Πιθανον να έχω γίνει εξαιρετικά εύθικτος αλλά νομίζω ότι η αρνητική σου διάθεση είναι εμφανής και όχι για πρώτη φορά.

Οι προσωπικές προτιμήσεις και οι πιθανές αντιπάθειες είναι φυσικά αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου αλλά οι γενικές αναφορές και οι "τυχαίοι" και εύκολα παρερμηνευόμενοι παραλληλισμοί είναι ενοχλητικοί και σε καλώ ΑΝΟΙΚΤΑ αν έχεις κάποιο πρόβλημα μαζί μου να το θέσεις ΦΑΝΕΡΑ στο φόρουμ.

-----------

Να αναφέρω επίσης (1η επεξεργασία του κειμένου) ότι σύμφωνα με όσα είχες πει στον Πέτρο (τον μηχανικό δηλαδή) στο ψυκτικό υγρό του κινητήρα σου έμπαινε απιονισμένο νερό κάτι που, μετά από συζήτηση με τον τεχνικό διευθυντή της LR Ελλάδος που είχα για την περίπτωσή σου ακριβώς, αποδείχθηκε ότι ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετο με τα συνιστώμενα και νομίζω ότι ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ δεν εγνώριζε καθώς δεν αναφέρεται σε ΚΑΜΜΙΑ ευρέως υπάρχουσα οδηγία συντήρησης, ακόμη και στις οδηγίες που υπάρχουν στο ψυκτικό υγρό.
Πιθανόν να αναφέρεται ΜΟΝΟ στις τεχνικές οδηγίες στις οποίες έχουν πρόσβαση ΜΟΝΟ τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αλλά από όσο φάνηκε και μετά την κοινοποίηση του θέματος μέσω του φόρουμ αυτού (και αυτό είναι ένα από τα βασικά καλά των χώρων συζήτησης αυών) κανείς από τους συναδέλφους δεν εγνώριζε.
Το θέμα των εμβολοχιτωνίων το είχαμε συζητήσει και μαζί από την στιγμή που δημιουργήθηκε το πρόβλημα με την πρώτη (ραγισμένη) κυλινδροκεφαλή σου και μάλιστα εκτενέστατα τόσο μέσω του φόρουμ, όσο και τηλεφωνικά.

---------------------

Με κάθε φιλική διάθεση, όπως πάντα
Παντελής Γιαμαρέλλος
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Δεκ 2006, 16:46

Γιώργο να συμπληρώσω ότι ο θερμοστάτης σου είναι στα χέρια μου ακόμη καθώς δεν υπάρχει λόγος να πάει μέχρι τα χέρια του κυρίου Πρινιωτάκη καθώς δεν είχε τελικά κολλήσει όπως από την αρχή ΕΠΕΜΕΝΕ ο πιό πάνω αναφερθείς..

Ο λόγος που δεν άνοιξε καθόλου ήταν γιατί η πίεση από το μοτέρ σου (λόγω των εμβολοχιτωνίων που είχαν πέσει/έπαιζαν) τον εμπόδιζε να ανοίξει.

Αυτό σίγουρα στο είπε ήδη και ο Πέτρος.

Δυστυχώς και εγώ δεν έχω μπορέσει να βρω τον κύριο Πρινιωτάκη για να τον ενημέρωσω για τα πραγματικά αίτια του συμβάντος.
Εκτός από το θέμα υγείας υπήρχε προηγούμενα και το θέμα των σεμιναρίων που αυτόν τον καιρό γίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για την επιμόρφωση των στελεχών για τα συστήματα του LR2.

Το τηλέφωνο του κ. Πρινιωτάκη στο έδωσα όχι για να "βγάλεις άκρη" αλλά για να μπορέσεις να μιλήσεις με τον καθ' ύλη αρμόδιο και να έχεις από πρώτο χέρι τις πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν/βοηθούσαν.
Αλλωστε για αυτό σου το πρότεινα αν το ήθελες και για αυτό και δέχθηκες να το πάρεις.

Αν και αυτή η ενέργεια του υπογράφοντος είναι κατακριτέα και πάλι συγγνώμη.

Να σου επαναλάβω ότι αισθάνομαι ότι στρέφεσαι προσωπικά εναντίον μου έστω και με έμμεσο και καλυμένο τρόπο και αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνεται.

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Δεκ 2006, 18:11

Παντελή, θα μπορούσα να γράψω κατεβατά ολόκληρα για να δημιουργήσω εντυπώσεις όπως ξέρεις εσύ να κάνεις, αλλά δεν θα το κάνω πρώτον γιατί έχω και αρκετή δουλειά άσχετη με το αυτοκίνητο να κάνω και δεύτερον γιατί δεν έχω καμία όρεξη πλέον.
Αλλά μιας και γράφεις πως νιώθεις θιγμένος και μπλα μπλά να δώσω μερικές απαντήσεις.

Τα αστήρικτα τεχνικά σου πορίσματα για το αυτοκίνητο μου κράτησε τα για προσωπική χρήση μιας και απ’όσο ξέρω δεν είσαι καν μηχανικός ούτε ήσουν μπροστά στην επισκευή.
Επίσης σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τo παρακάτω που το έχω γράψει περίπου 10 φορές και ΔΕΝ θέλεις να το καταλάβεις (γιατί άραγε; )

«Επισκευάζεται πάραυτα αλλά κατά τους μετέπειτα ελέγχους και την παρακολούθηση διαπιστώνουμε έντρομοι 2 μάστορες και εγώ, οτι ο λόγος υπερθέρμανσης είναι ο νέος θερμοστάτης ο οποίος δεν ανοίγει ποτέ ενώ το αντιψυκτικό βράζει!!!
Αντικαθιστούμε τον αναβαθμισμένο θερμοστάτη με νέο, ο οποίος ευτυχώς ανοίγει κανονικά όταν η θερμοκρασία και η πίεση ανεβαίνει»

Συμπέρασμα: ο νέος θερμοστάτης ΑΝΟΙΓΕ χωρίς να αλλάξουμε εμβολοχιτώνια ή κάτι άλλο εκεί που ο παλιός ΔΕΝ άνοιγε. Τόσο απλά.

Τώρα γράφεις οτι κατέληξες στο συμπέρασμα οτι ο θερμοστάτης ΔΕΝ ήταν καν κολλημένος.
Είμαι φυσικά σίγουρος οτι ξέρεις πολύ καλά τί κάνεις. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή που μου ζήτησες το κολλημένο θερμοστάτη με το πρόσχημα οτι… “θα κυνηγήσουμε μαζί την υπόθεση στην ΚΕΔΟ” ήξερες πολύ καλά τί έκανες.

Αλλά Παντελή, άσε σε παρακαλώ τα πορίσματα και τα τεχνικά για τους τεχνικούς.

Σε ευχαριστώ δημόσια για τις φορές που μιλήσαμε τηλεφωνικά και λυπάμαι που δεν ψώνισα κάτι μεγάλο και ακριβό (όπως κινητήρα ή σασμάν) από το κατάστημα σου.
Βλέπεις η αγορά είναι πλέον μεγάλη και ελεύθερη, έτσι ο καθένας φέρνει ο’τι και απ’όπου θέλει με 1-2 mail.

Τέλος να επισημάνω για όλους τους φίλους οτι το πρόβλημα με τη σειρά Κ και τα freelanders-lotus-MGF έχει σχεδόν ξεπεραστεί με μια σειρά από ενέργειες και μάλιστα υπάρχουν ξεχωριστά όλα τα ανταλλακτικά των κινητήρων αυτών.
Μερικοί όμως συνεχίζουν να πιπιλάνε την καραμέλα του σκάρτου που χρειάζεται άμεση αντικατάσταση, κάνοντας αστραπιαίες διαγνώσεις εξ’ αποστάσεως χωρίς καν να έχουν τις απαραίτητες μηχανικές γνώσεις, για ευνόητους λόγους.
Αρκετά.

Προσωπικά θεωρώ επιτυχία το να γλιτώσει έστω και ένας κάτοχος τα χρήματα του διαβάζοντας κάτι απο αυτά που έχουν γραφτεί κατα καιρούς.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rodi » 15 Δεκ 2006, 19:06

Φιλε Γιωργο ., μπορεις να μας προτεινεις ενα σετ με τα ανταλλακτικα και τις εργασιες που χρειαζονται τελικα για την κακη στιγμη?
Ελπιζω ο νεος χρονος να σε κρατησει μακρυα απο ολα αθαυ για πολυ καιρο
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Δεκ 2006, 20:07

πολλη προσοχη στις τεχνικες συμβουλες που δινονται απο μη τεχνικους, για να μην παιρνουμε στο λαιμο μας κανεναν 8) 8) 8)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Δεκ 2006, 01:10

Γιώργο (firelord) θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτό που είπες, άλλωστε το ίδιο έχει ειπωθεί και από τον υπογράφοντα αρκετές φορές.

Ιδίως ο υπογράφων αποφεύγει όπως ο διαβολος το λιβάνι να δίνει συμβουλές.
Προτάσεις για το τί θα έκανε ναι, αναφορά τεχνικά τεκμηριωμένων απόψεων ναι. Αναφορά προτάσεων από τρίτες πηγές ναι αλλά πάντα με σαφή αναφορά των πηγών αυτών ή και επώνυμα έτσι ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να τις διασταυρώνει και να λαμβάνει εκείνος την τελική απόφαση.
Κούφιες συμβουλές/εντολές "κάνε αυτό, κάνε το άλλο" δεν νομίζω.

---------------------------------

Γιώργο (freelander) το θέμα του θερμοστάτη του και η διαπίστωση ότι ΔΕΝ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΕΛΙΚΑ δεν ανήκει σε εμένα αλλά στον μηχανικό που στην αρχή σου είπε ότι είχε κολλήσει ο θερμοστάτης σου και τελικά παραδέχθηκε ότι έκανε λάθος και ότι όντως τα εμβολοχιτώνια σου χόρευαν και δεν μπόρεσε να το διαπιστώσει την πρώτη φορά που αφαιρέθηκε η κυλινδροκεφαλή από το αυτοκίνητό σου.

Τελικά δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη τι σε ενόχλησε.

Τον κινητήρα ΔΕΝ σου προτεινα να τον αλλάξεις και σαφώς και δεν επρόκειτο να σου δώσω κινητήρα για το Freelander σου καθώς τέτοιου ύψους τιμών ανταλλακτικά ΕΠΙΜΕΝΩ να αγοράζονται μέσω ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ συνεργείων και να ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ για να υπάρχει η δωδεκάμηνη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.

Αν σε πείραξε τόσο πολύ που πήρες το θερμοστάτη να σου θυμίσω ότι δεν ήταν πρόταση δική μου αλλά αποτέλεσμα κοινής διαπίστωσης από πολλά μέλη του φόρουμ ότι επρόκειτο για μία καλή ιδέα μετά την αναφορά του site στο οποίο και προτεινόταν η λύση της τοποθέτησης του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ σετ θερμοστάτη.

Το μοτέρ σου (και αυτό δεν το λέω εγώ) δεν έπαθε κάτι από το θερμοστάτη αλλά από ότι φαίνεται από συνδιασμό των γνωστών προβλημάτων αντιψυκτικού, παλαιού τύπου φλάντζας, ραγισμένης κυλινδροκεφαλής και πτώσης και διαστολής των σημείων στήριξης των εμβολοχιτωνίων.
Σου επαναλαμβάνω πως όλα αυτά δεν είναι διαπίστωση δική μου αλλά του μηχανικού που ασχολήθηκε με το αυτοκίνητό σου, εξουσιοδοτημένων συνεργείων της LR που είχαν παρόμοιες περιπτώσεις, του τεχνικού διευθυντή της ελληνικής αντιπροσωπείας ο οποίος έχει πλήρη γνώση του τρόπου με τον οποίο δημιουργείται το πρόβλημα στους κινητήρες αυτούς και των τρόπων με τους οποίους τα προβλήματα αυτά αντιμετωπίζονται.

Το θέμα για εμένα κλείνει εδώ.

Αν η προσωπική σου εντύπωση είναι ότι σε έβλαψα με τις προτάσεις μου (και όχι συμβουλές) για τον συγκεκριμένο μηχανικό ή με την έκπτωση που είχες για την αγορά του θερμοστάτη σου τότε ειλικρινά λυπάμαι.

Ο υπογράφων μιλά ανοικτά και χωρίς περιστροφές κάτι το οποίο εύχεται να μπορούσες να κάνεις και εσύ κάποια στιγμή.

Ελπίζω η "περιπέτειά" σου να είναι και η τελευταία σου με το Freelander σου.

Αλλωστε να υπενθυμίσω ότι ο υπογράφων ΠΑΝΤΑ έλεγε, λέει και θα λέει ότι τόσο τα Freelanders όσο και τα P38A είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ και καλό είναι όσοι τα έχετε να μην τα έχετε.
Αν αυτό δεν σου αρκεί για προειδοποίηση τότε δεν ξέρω τί άλλο χρειάζεται.
Και νομίζω ότι όλοι ξέρετε ότι οι αφορισμοί και οι γενικότητες δεν είναι κάτι που συνηθίζει ο υπογράφων.
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα όμως έχουν προβλήματα και όσοι τα έχετε πρέπει να τα αποδεχθείτε και όχι να κυνηγάτε μάγισες εκεί που δεν βρίσκονται.

--------------------

Ειναι σαφές ότι οι χαρακτηρισμοί σου απευθύνονται πλέον σε εμένα και δεν σε τιμά που τόσο άτεχνα προσπαθείς να αποφύγεις να τοποθετηθείς τίμια στην ευθεία ερώτηση που σου έκανα και από τηλεφώνου αλλά και από το φόρουμ. Η πλαγία διαβολή μειώνει τελικά αυτόν που την επιχειρεί όταν δεν έχει το θάρρος να τοποθετηθεί ανοικτά όταν του ζητηθεί.

---------------------

Μία άσχετη με την όποια διαφορά νομίζεις ότι έχεις με τον υπογράφοντα και νομίζω ιδιαίτερα σημαντική ερώτηση.

Ανέφερες ότι υπάρχουν ανταλλακτικά μπλοκ, εμβολοχιτώνια κλπ.
Για τα άλλα εξαρτήματα (εμβολοχιτώνια, πιστόνια κλπ) σαφώς και λογικά θα πρέπει να ισχύει αυτό.
Τα μπλόκ όμως κινητήρων (χωρίς εμβολοχιτώνια) πολύ νομίζω θα θέλαμε όλοι μας να μάθουμε πού υπάρχουν ακόμη. Βλέπεις το πρόβλημα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το εργοστάσιο και τα όσα και εσύ έχεις διαβάσει και διαβάζεις, και όχι με τα όσα σου λέω αφού θεωρείς ότι είναι αναξιόπιστα, εντοπίζεται στην διαστολή του μπλόκ και σε περιπτώσεις σοβαρής ανόδου της θερμοκρασίας σε υποχώρηση των σημείων στήριξης των εμβολοχιτωνίων. (άνω των 175 βαθμών κελσίου το οποίο είναι το σημείο στο οποίο αρχίζει και μαλακώνει το κράμα αλουμινίου του κινητήρα σειράς Κ, σύμφωνα με τον κ. Πρινιωτάκη)
Αν λοιπόν υπάρχουν ακόμη παρθένα μπλοκς τότε το κόστος επισκευής ενός κινητήρα μπορεί να μειωθεί κάθετα.

Σαφώς και νομίζω ότι ενδιαφέρει ΠΟΛΛΟΥΣ συναδέλφους ιδιοκτήτες Freelanders το αν ΟΝΤΩΣ υπάρχουν παρθένα μπλοκς.

Η αντιπροσωπεία πάντως αυτή τη στιγμή πουλάει ανακατασκευασμένους και ΙΣΩΣ και καινούργιους κινητήρες. Προτεραιότητα όμως έχουν ΠΑΝΤΑ τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, όπως και για τις κυλινδροκεφαλές.




Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Δεκ 2006, 01:20

rodi έγραψε:Φιλε Γιωργο ., μπορεις να μας προτεινεις ενα σετ με τα ανταλλακτικα και τις εργασιες που χρειαζονται τελικα για την κακη στιγμη?
Ελπιζω ο νεος χρονος να σε κρατησει μακρυα απο ολα αθαυ για πολυ καιρο


Φίλε rodi,

όλα έχουν αναφερθεί με τους κωδικούς ανταλλακτικών τους όπως και οι εργασίες ή οι διαγνωστικές τεχνικές μαζί με αναφορά των πηγών τους όταν αυτές δεν προέρχονται απευθείας από το εργοστάσιο.

Ρίξε μια ματιά στο φόρουμ

Το κακό είναι ότι η πλειοψηφία των σχετικών καταχωρήσεων έχει την ΕΠΩΝΥΜΗ υπογραφή γνωστού "καλοθελητή" οπότε έσω προσεκτικός γιατί αυτός ο "καλοθελητής" πάει για την τσέπη σου ή απλώς για να σου κάνει κακό.

Χαιρετώ
"ο καλοθελητής"
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Δεκ 2006, 10:41

Παντελή, άντε να απαντήσω άλλη μια φορά ακόμη μια που ήμουν εκεί που έγιναν όλα αυτά τα γεγονότα με το αυτοκίνητο μου...

Το πρόβλημα στην περίπτωση μου ήταν ο κολλημένος θερμοστάτης που δημιούργησε υπερθέρμανση ξεκολλώντας τα εμβολοχιτώνια και ραγίζοντας την κυλινδροκεφαλή. Εύκολα το διαπιστώσαμε αυτό όταν αλλάξαμε κυλινδροκεφαλή και είχαμε πάλι υπερθέρμανση.
Ευτυχώς αντικαταστήσαμε τον άχρηστο θερμοστάτη και γλιτώσαμε τα χειρότερα.
Το οτι δεν έλεγξε απο την αρχή ο Πέτρος (ο μάστορας) τα ξεκολλημένα εμβολοχιτώνια (τα οποία ήθελαν απλά κόλλημα με ειδική κόλλα τελικά και όχι αλλαγή κινητήρα) ήταν λάθος του, του το αναγνώρισα το διόρθωσε και τελείωσε εκεί.
Τα συμπτώματα των ξεκολλημένων εμβολοχιτωνίων εμφανίστηκαν 1 εβδομάδα μετά, άλλωστε τα περιγράφω αναλυτικά.

Τα υπόλοιπα Παντελή είναι δικά σου φανταστικά σενάρια και θα σου συνιστούσα να περιορίζεσαι στην ιδιότητα σου σαν ιδιώτης και κάτοχος 2 αυτοκινήτων LandRover (αν δεν κάνω λάθος) και όχι με την ιδιότητα του μηχανικού ή (καινούργιο αυτό) του εκπροσώπου τύπου του μάστορα μου.

Ο κολλημένος θερμοστάτης βγήκε απο το αυτοκίνητο μου απο τον Πέτρο και σου δόθηκε στη συνάντηση του φόρουμ που είχες έρθει για λίγο, για να διεκδικήσουμε "μαζί" κάποια πράγματα. Εσύ Παντελή ζήτησες να γίνει έτσι και αυτό υπάρχει και γραπτά εδώ στο φόρουμ.
Λάθος μου βέβαια καθώς ποτέ δεν δίνεις σε κάποιον άσχετο με τα γεγονότα το μοναδικό πειστήριο της ζημιάς. Απόδειξη, το γεγονός οτι άλλαξες στάση ξαφνικά και αποφάσισες αυθαίρετα οτι δεν έφταιγε ο θερμοστάτης για την υπερθέρμανση αλλά το αποσταγμένο νερό στο παραφλού και η παλιά κακή μάγισσα (σόρυ) φλάντζα.
Τέλος πάντως δεν έχω κανένα πρόβλημα να κρατήσεις τον άχρηστο θερμοστάτη για πάντα μαζί με τα νόμιμα παραστατικά του σαν ενθύμιο καταστροφής.

Επίσης άστοχο το να γράφεις τί με τιμά και τί όχι, περιορίσου στα όσα υπογράφεις εσύ και οι αναγνώστες θα κρίνουν.

Πάντως βρίσκω τουλάχιστον χιουμοριστικό αυτό το οτι αποφεύγεις "σαν το διάβολο το λιβάνι" να δίνεις τεχνικές συμβουλές αφού η πλειοψηφία των ποστ σου έχει να κάνει με συμβουλές όπως και με το all time classic: "Πάρε με τηλέφωνο σε παρακαλώ στο 2295037637 για να συζητήσουμε αναλυτικά".
Όσοι έχουν μιλήσει για τεχνικά θέματα, ξέρουν.
Αλλά υποθέτω οτι αυτό το τελευταίο έχει την ίδια δόση χιούμορ που έχουν οι αφορισμοί σου και οι γενικότητες για τα P38A και freelanders.

Να απαντήσω και στην ερώτηση σου πώς έμαθα οτι υπάρχουν ξεχωριστά ανταλλακτικά, απλά ρώτησα στο συνεργείο τί γίνεται σε περίπτωση άχρηστου μπλοκ ή εμβολοχιτωνίων και μου έδωσαν τιμές αντιπροσωπείας για όλα ξεχωριστά!!
Μάλιστα χαρακτηριστικά, το μπλόκ σκέτο αν θυμάμαι καλά κοστίζει 600 ευρώ.
Τώρα βέβαια χαλάει η πιάτσα της αντικατάστασης κινητήρα αλλά τι να κάνουμε...

Τελειώνοντας να ευχαριστήσω όλους τους φίλους του φόρουμ που με mail και μηνύματα μου εύχονται να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο το νέο χρόνο.
θα κάνω ότι μπορώ για να αποφύγω παρόμοιες ζημιές όπως και τους λόγους που τις προκαλούν.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Δεκ 2006, 13:10

Γιώργο,

Καλά τα γραπτά αλλά αφήνουν πολλά περιθώρια παρεξηγήσεων.

Ελπίζω να μην υπάρχει πλέον παρεξήγηση τόσο από δική σου όσο και από δικής μου πλευράς μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία.

Για το θέμα του θερμοστάτη (αμαν πιά αυτός ο θερμοστάτης, κάτι σαν το ΜεσΑνατολικό έγινε) ο πλέον αρμόδιος είναι τρίτος (ο Πέτρος)και ελπίζω ότι θα μιλήσεις μαζί του.

Δεν επεκτείνομαι αλλά ελπίζω ότι αν θέλεις θα αναφέρεις σε όσους τους ενδιαφέρει το τί έγινε.

Χαίρομαι που δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα μαζί μου και που αυτή η παρεξήγηση λύθηκε.

Μέσα και στον δικό σου και τον δικό μου εκνευρισμό και οίστρο πιθανόν να παρεξηγήσαμε ο ένας τον άλλον και αυτό που θέλαμε να γράψουμε/πούμε/προτείνουμε.

Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει πλέον και θέλω να σε ευχαριστήσω για την διάθεσή σου να εκτονωθούν τα πράγματα και να ξαναγυρίσουμε στο πώς θα συντηρούμε σωστά και φθηνά τα "χρέπια" μας (Βαγγέλη με το φως των φρένων εντάξει?) και όχι να μαλώνουμε για το γιατί είπες και είπα το ένα και το άλλο.

Περιμένω να πάμε για κοψίδια (η χοληστερίνη τα φτιάχνει όλα άλλωστε)

Χαιρετώ και συγγνώμη αν σε στεναχώρησα ξέρεις ότι δεν έγινε επι τούτου και θέλω να ελπίζω ότι πέρασε και ότι η διαφορά (όποια και αν ήταν με αυτόν το ρημάδι τον θερμοστάτη) λύθηκε.

το ουσιαστικό είναι τελικά να βγήκε κάποιο συμπέρασμα για το τί έφταιξε και φταίει γενικά στα μοτέρ 1.8 των Freelanders.

Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Δεκ 2006, 19:49

ελπιζω ειλικρινα να μην ξαναδουμε φαινομενα οπως αυτο της αναιτιας ταλαιπωριας του Γιωργου

και ας μην φοβομαστε να κατακεραυνωνουμε ή να επαινουμε αντιστοιχως και επωνυμα

καλο κανει

Βοηθατε αλληλους
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Δεκ 2006, 20:15

Αμήν
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Δεκ 2006, 21:44

ευλογια Κυριου και ελεος
ελθει εφ' ημας η Αυτου Θεια Χαρις

και Φιλανθρωπια

Απεταξατω χαχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες