από Freelander » 08 Δεκ 2006, 13:46
Όπως έχω ξαναπεί και απο προσωπική πλέον εμπειρία και περιπέτεια που δεν έχει τελειώσει ακόμα, ο "Κ" είναι μιάς πρώτης τάξεως μπίζνα για έναν κύκλο μαστόρων και προμηθευτών στην Ελλάδα.
Οι κινητήρες (και όχι μόνο) αλλάζονται για πλάκα με διάφορα προσχήματα αφού πρώτα αφήνονται επι μήνες στη μοίρα τους μέχρι να κάνουν "πάφ"
Άν προσθέσουμε στην ιδιαιτερότητα του Κ και την ασχετοσύνη αρκετών ανθρώπων στα συνεργεία που μπορεί να έχουν φιλότιμο και όρεξη αλλά το σέρβις μανιουαλ έχει πιάσει νυχτερίδες και αράχνες σε κάποιο λιγδωμένο ράφι ενώ τα technical bulletins είναι στα αγγλικά και δεν τα καταλαβαίνουν, είναι απόλυτα λογικό να μιλάμε για έναν κακό, κάκιστο, σατανικό, ωξαποδώ κινητήρα που έχει χτικιάσει όλο τον κόσμο.
Κατα τάλλα το φριλάντερ χαλάει όπως χαλάνε όλα τα Λαντρόβερ.
Όταν ξεμπλέξω απο αυτή την ιστορία που είμαι ακόμα μπλεγμένος θα γράψω κιάλλα.
Mέλος ελληνικού TataClub