Για τον λόγο αυτό και το ΚΑΜ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠ διαφορικού (4 δορυφόροι) και βάση γκρουπ και ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ημιαξόνια.
Εως και 400 ίπποι μοτέρ ντηζελ σε αγωνιστική δεν έχουν κατορθώσει να τα χαλάσουν.
Ξεκολλήστε πλέον από τα ARB τα πράγματα προχωράνε και εξελίσσονται.
Και μόνο η αμεσότητα της εμπλοκής τους φτάνει.
Αφήνω την αντοχή η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τα ARB καθώς η εμπλοκή δεν γίνεται μέσα στο γκρουπ (που ούτως ή άλλως είναι πολύ πιό ενισχυμένο) αλλά επάνω στο κέλυφος του γκρουπ και με κάτι πολύσφηνα που έχουν πολύ μεγαλύτερη διάμετρο από τα ημιαξόνια.
Και για τους άγριους υπάρχουν και ακόμη πιό ενισχυμένα ημιαξόνια.
Οσον αφορά τον ευαίσθητο κρίκο του συστήματος για τον εμπρός άξονα (γιατί εκεί κυρίως εντοπίζεται το πρόβλημα ) υπάρχει σετ που δίνει μικρά κοντά ημιαξονιάκια (όπως δηλαδή ήταν τα πρώτα 90/110) τα οποία έχουν σκαμμένο δοντάκι και σπάνε εκεί. Σε 3 λεπτά (και λιγότερο) αλλάζουν και ξαναβρίσκεσαι στον αγώνα (ή στο δρόμο σου).
Δοκιμάστηκαν με επιτυχία σε αγώνες ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και δούλεψαν τέλεια προφυλάσσοντας το σύστημα μετάδοσης από σοβαρότερη ζημιά.
Για τον πίσω άξονα πολύ απλά ο αδύναμος κρίκος ακούει στο όνομα πολύσφηνο στο άκρο του ημιαξονίου στον τροχό.
Και για όσους θέλουν υπάρχει και αυτό ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ.
Για πληροφορίες στο
www.kamdiffs.com
Χαιρετώ