giagoulas έγραψε:Αν βάλεις δύο torsen στο Νιβα τότε δε το κουβεντιάζω. Θα πάει στο χιόνι εκει που πάει to Disco και άλλο τόσο πιο πέρα.
Επίσης είναι τεράστια η διαφορά στους ρυθμούς που μπορεί και κινείται το νιβα σε χιονι. Πχ ανάβαση στο χιονοδρομικό του παρνασού με χιονι και χωρίς αλυσίδες. Μόλις το μάθεις αναβαίνεις του σκοτωμού. Στις στροφές απλα΄στριβεις το τιμόνι. Φευγει ολο μαζί για λίγο και μετά ισιώνει μόνο του.
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτε.
Η φιλική αντιπαράθεση ισχυει ακομη και με torsen στο Disco !!!!!!!!!
Οπως πολύ σωστά έχει υποδείξει ο Παντελής είναι θέμα Βάρους καθώς και κατανομής του Βάρους κα αδράνειας.
By the way, για λέγε για τα torsen . Κατασκευαστής , ποσοστό εμπλοκής , τιμή κλπ. κλπ.
Κεντρικό Torsen για Disco Υπάρχει ?
Δυστυχώς για Νiva δεν υπάρχουν πολλές επιλογές (θα έλεγα σχδόν τίποτε)
Για το land rover Detroit truetrac εμπρός-πίσω, ποσοστό εμπλοκής περίπου 75%, η detroit εξαγοράστηκε αλλά νομίζω βγαίνουν ακόμη για landrover - δες
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/
κεντρικό torsen έβγαζε η quaife αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολή και ήταν και ακριβό... Από τότε που έβαλα τα truetracks σπανιότατα μπλοκάρω το κεντρικό.
Το πίσω βοηθάει πολύ, το μπροστά όμως είναι μούρλια ιδίως στις αναβάσεις σε γλιστερούς δρόμους με κλειστές στροφές, αλλά θέλει μάλλον λίγο δυνατό κινητήρα για να το χαρείς. Σταματάνε οι μούρες και νιώθεις σαν να σε τραβάει ένα σκοινί στο εσωτερικό της στροφής.
Το μπροστά όμως επηρρεάζει λίγο το τιμόνι (τίνει πρός το κέντρο της στροφής όταν πατάς γκάζι, εμφανίζει στις βρεμένες διαγραμμήσεις κάποιες τάσεις φυγής-επαναφοράς - ιδίως με λεπτά λάστιχα, γενικά θέλει λίγη προσοχή)
Μόλις μεγαλώσει λίγο ο σπόρος τα λέμε στο βουνό...