pantg έγραψε:Αγαπητοί φίλοι,
τα Suzuki σε ΠΟΛΛΕΣ κατάστασεις και συνθήκες κίνησης εκτός δρόμου έχουν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ πλεονεκτήματα σε σχέση με τα Landies λόγω των περιορισμένων διαστάσεών και του μικρού τους βάρους.
Από την άλλη πλευρά ακριβώς αυτά τα δύο στοιχεία (βάρος και διαστάσεις) είναι που δίνουν στα Landies και πολύ μεγάλο ποσοστό της "γλύκας" τους.
Γιατί μπορεί να λέμε ότι δεν μετράει το μέγεθος αλλά η τεχνική αλλά τελικά όλοι όταν θέλουμε να πούμε για κάτι καλό το θέλουμε "στοιβαρό" και με "@ρΧ1δ1@ ΝΑ!!!"
Πάντως και ο υπογράφων όταν διάλεξε να κάνει ένα σοβαρό ταξίδι μακράς διαρκείας και σε συνθήκες που ήθελαν προσοχή λόγω βάρους και αξιοπιστίας αγόρασε Γιαπωνέζικο (και όταν ξαναγύρισα στην Ελλάδα το πούλησα και πήρα το Disco)
Για λάσπες, άμμο και trial πάντως τα ..Zukiα είναι πολύ καλύτερα από τα θωρηκτά μας.
Xαιρετώ
Μέλι στάζει το στόμα αυτού του ανθρώπου
θύμισε μου σε κάποια συνάντηση να σε κεράσω γλυκό κουταλιού περγαμόντο
. Πέρα από την πλάκα έχω διαπιστώσει ότι το ιδανικό κομβόι στα ελληνικά βουνά είναι με μικτά οχήματα δλδ με ελαφριά και βάρια.
Πχ θέλουμε να ανοίξουμε δρόμο στο φρέσκο χιόνι θα βάλουμε μπροστά τις μπουλντόζες (βάρια οχήματα) , θέλουμε να κάνουμε εξερεύνηση στενών κακοτράχαλων δρόμων μπροστά τα φτερά (ελαφριά οχήματα) θέλουμε να βρούμε τον διάολο μας θα πάρουμε μαζί Niva και Rover