Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λαδια κινητηρα...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Λαδια κινητηρα...

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 24 Νοέμ 2006, 21:05

Θέλω να αλλάξω λάδια στο κινητήρα του Mpi έχει 145.000 χιλ. και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης για πολλά χρόνια έβαζε τα TITAN CART 10W40 της FUCHS ,
Εγώ είμαι ανάμεσα στα MOTUL 6100 SYNERGIE 100% Technosynthese
Με προδιαγραφές :
10W/40 API SH, SJ / CF, ENERGY CONSERVING, ACEA A3/B3, CCMC G5 / PD2, VOLKSWAGEN 500.00 / 505.00 (11/92), BMW, PORSCHE ncp-GL, ROVER RES.22.OL που έρχονται πολύ πιο κοντά στις προδιαγραφές που περιγράφει το manual.
Η μόνη διαφορά είναι ότι το manual λέει G4 και το MOTUL 6100 είναι G5 , G4 είναι το 15w/40 MOTUL 6100

Το G4 με το G5 είναι σημαντική διαφορά?
Τι μου συστήνετε να βάλω?

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 23:49

νίκο γειά,

βάλε ένα καλό συνθετικό 10/40 και πρόσθεσε και δύο κουτάκια RESTORE (μπορείς να το βρείς από το ελληνικό site που πουλάει και τα redline)

To RESTORE είναι απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ιδίως αν ο κινητήρας σου έχει ΗΔΗ αρκετή φθορά (όπως ένα μοτέρ με 100.000 + χλμ στην πλάτη του)

Το έβαλα στην καμήλα μου και από εκεί που είχε κάποια κροταλίσματα σταμάτησε να ακούγεται και πάει και εξαιρετικά καλύτερα.

Το έχω δώσει επίσης και σε φίλο με Μpi που είχε πρόβλημα με το μοτέρ του και επίσης έμεινε κατευχαριστημένος.

Αλλιώς αν νομίζεις ότι το μοτέρ σου είναι σε καλή κατάσταση χωρίς φθορές (αμφιβάλω με 100.000 + χλμ) βάλε SLICK 50.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 25 Νοέμ 2006, 11:11

pantg έγραψε:νίκο γειά,

βάλε ένα καλό συνθετικό 10/40 και πρόσθεσε και δύο κουτάκια RESTORE (μπορείς να το βρείς από το ελληνικό site που πουλάει και τα redline)

To RESTORE είναι απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ιδίως αν ο κινητήρας σου έχει ΗΔΗ αρκετή φθορά (όπως ένα μοτέρ με 100.000 + χλμ στην πλάτη του)

Το έβαλα στην καμήλα μου και από εκεί που είχε κάποια κροταλίσματα σταμάτησε να ακούγεται και πάει και εξαιρετικά καλύτερα.

Το έχω δώσει επίσης και σε φίλο με Μpi που είχε πρόβλημα με το μοτέρ του και επίσης έμεινε κατευχαριστημένος.

Αλλιώς αν νομίζεις ότι το μοτέρ σου είναι σε καλή κατάσταση χωρίς φθορές (αμφιβάλω με 100.000 + χλμ) βάλε SLICK 50.

Χαιρετώ



Παντελή τι ποσότητα χρειάζεται να βάλλω στο κινητήρα για το RESTORE ?
Τι συνθετικό λάδι προτείνεις?


Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Νοέμ 2006, 12:37

Nίκο νομίζω ότι τα δύο κουτάκια RESTORE φτάνουν.
Από λάδι νομίζω ότι ότι ένα καλό συνθετικό 10/40 σε καλύπτει.

Αν θυμάμαι καλά το εργοστάσιο προτείνει προδιαγραφές G-4.

Eπειδή αυτή τη στιγμή δεν έχω τα κιτάπια μου κοντά αν θέλεις το βλέπεις και από το βιβλίο του αυτοκινήτου (owner's manual)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 26 Νοέμ 2006, 11:24

Τι λάδια χρησιμοποιείται για το κινητήρα του Mpi ????
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Νοέμ 2006, 11:51

Nίκο καλημέρα,

τα γράφει αναλυτικά στο βιβλίο ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητό σου.
Αυτή τη στιγμή είναι λίγο δύσκολο να σου το πω.
Ανοιξε το σχετικό κεφάλαιο στο βιβλίο ιδιοκτήτη και θα τα δεις εκεί.

Αν δεν έχεις το βιβλίο ιδιοκτήτη τότε οι πληροφορίες αυτές υπάρχουν και στο manual στο CD rom.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Νοέμ 2006, 12:10

Για να μην σε κουράζω


Petrol engine sump
Oil to meet either: 5W/30
RES.22.OL.G4, 5W/40, 5W/50
ACEA A2:96 10W/30
API SG or SH 10W/40
10W/50
10W/60

Diesel engine sump 5W/30
5W/40, 5W/50
Oil to meet either:
RES 22.OL.PD2, 10W/30
ACEA B2:96, 10W/40
API CE 10W/50
15W/40

Main gearbox, manual
ATF Dexron IID
Main gearbox, automatic
ATF Dexron IID

Transfer gearbox
MIL-L-2105 or 90W EP
MIL-L-2105B, C & D 80W EP

Final drive units, swivel pin housings
MIL-L-2105 or 90W EP
MIL-L-2105B, C & D 80W EP

Power steering
ATF M2C 33 (F or G) or LATF
Dexron II D

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 26 Νοέμ 2006, 20:03

Παντελή ευχαριστώ πολύ για της πληροφορίες που μου έδωσες,
Αυτά τα εχω στο βιβλίο ιδιοκτήτη.
Μάλλον δεν έγινα κατανοητό το τι ψάχνω.
Ζητάω να μάθω πια είναι η καλύτερη μάρκα λαδιού για το κινητήρα, που χρησιμοποιείται
στο Μpi γιατί θέλω να τα αλλάξω και να βάζω μόνο αυτά όσο θα είναι στα
χέρια μου (μέχρι που να πεθάνω) το σκάφος.
Ψάχνοντας λοιπόν της προδιαγραφές από διάφορες μάρκες λαδιών μάλλον
μπερδεύτηκα γιατί καμία δεν ταυτίζεται απόλυτα με το βιβλίο ιδιοκτήτη.
Βοηθείστε με δεδομένο ότι βρίσκομαι σε νησί και η αγορά είναι περιορισμένη.


Χαιρετώ. :)
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Νοέμ 2006, 21:26

Νίκο μου δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω άλλο γιατί έχω να βάλω προσωπικά λάδια κινητήρα σε Mpi από το 1998 όταν πούλησα τελικά το Mpi μου.

Πάντως νομίζω ότι ένα καλό επώνυμο λάδι είναι αρκετό φτάνει να είναι συνθετικό και να το αλλάζεις όταν πρέπει και πάντα μαζί και με ένα ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ φίλτρο λαδιού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Νοέμ 2006, 10:21

Θα πας σε ένα πρατήριο καυσιμων της BP και θα ζητήσεις Castrol Formula RS είναι 10-60 και σε καλύπτει για όλες της θερμοκρασίες και προδιαγραφές. Θα αλλάξεις και το φίλτρο λαδιού, αλλαγή του συγκεκριμένου λιπαντικού κάπου στης 15.000 klm πάντα μαζί με το φίλτρο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 27 Νοέμ 2006, 10:38

Στο φριλαντερ μου κανω αλλαγή λαδιων καθε 5.000km περίπου. Λαδι 10/40 αλλα χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου. Το φίλτρο αλλάζεται συνήθως κάθε 3 αλλαγές λαδιών. Τα λάδια που τοποθετούνται δεν είναι κορυφαίας τεχνολογίας. Εξάλλου η αλλαγή λαδιών γίνεται τόσο συχνά που δεν προλαβαίνουν να χάσουν τις ιδιοτητες τους.
Γνωμη μου είναι οτι η συχνότερη αλλαγή είναι προτιμότερη απο ένα ακριβό λάδι που διαρκεί περισσοτερα χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Νοέμ 2006, 11:34

freeandrew έγραψε:Στο φριλαντερ μου κανω αλλαγή λαδιων καθε 5.000km περίπου. Λαδι 10/40 αλλα χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου. Το φίλτρο αλλάζεται συνήθως κάθε 3 αλλαγές λαδιών. Τα λάδια που τοποθετούνται δεν είναι κορυφαίας τεχνολογίας. Εξάλλου η αλλαγή λαδιών γίνεται τόσο συχνά που δεν προλαβαίνουν να χάσουν τις ιδιοτητες τους.
Γνωμη μου είναι οτι η συχνότερη αλλαγή είναι προτιμότερη απο ένα ακριβό λάδι που διαρκεί περισσοτερα χιλιόμετρα.

Συμφωνω κι'εγω το ιδιο κανω,γιατι με την συχνη αλαγη καθαριζει και η μουργα απο το καρτερ,απο καρβουνιλα κλπ καθως βγαινουν και τιποτα γρεζια που εχουν κατακαθισει.
Το ιδιο κανω και στο σαζμαν και διαφορικα βαλβολινη του χιλιαρικου και αλαγη καθε λιγοκαι λιγακι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Νοέμ 2006, 12:21

σωστη συμβουλη!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Νοέμ 2006, 09:19

Επίσης συμφωνώ και επαυξάνω.

Προσωπικά συστήνω και χρήση κάποιου καλού πρόσθετου στα λάδια κινητήρα και συστήματος μετάδοσης.
Ο υπογράφων έχει μείνει απολύτως ευχαριστημένος από τα εξής πρόσθετα.

1. Κινητήρας, SLICK 50 για προστασία
2. Κινητήρας, RESTORE για ανανέωση (όπως λέει και το όνομα) κινητήρα που έχει αρχίσει να "τσιμπάει" λαδάκια και να ακούγεται λίγο.
3. Ενισχυτικό βαλβολίνης της BARDHALL.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 28 Νοέμ 2006, 10:04

Γενικά το φρι μου τσιμπάει λαδάκι απο όταν ήταν καινούργιο. Τώρα τελευταία ακόμα περισσότερο. Μπορεί να τρώει κοντά στο λίτρο κάθε 5000km.
Λες να πειραχτούν τα έντερα του???? :beer:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες