Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρελλή κατανάλωση, καμιά ιδέα?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Νοέμ 2006, 21:39

NGK-BPR7EKN . Αν δεν υπάρχει, γιατί είναι κομμάτι σπάνιο....NGK-BP6EK. Μονο για οκτακύλινδρα!!!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Νοέμ 2006, 23:42

Ωραία και συζητήσιμα όλα τα περί βελτιώσεων του V8 αλλά νομίζω ότι το πρόβλημα είναι να βρεί ο φίλος μας ο alp το ΓΙΑΤΙ καίει τόσο πολύ. Αν αρχίσει τις βελτιώσεις, κινδυνεύει ν' αλλάξει τα πάντα και το πρόβλημα να παραμένει...

Ενας τελείως νορμαλ V8 με τα μαμα μπουζοκαλώδια και τα championakia του δεν πρέπει να ξεπερνά στις προαναφερόμενες συνθήκες τα 15-16 λίτρα.

Προτείνω πρώτα να βρεί τι δημιουργεί το πρόβλημα - με μία αλλαγή κάθε φορά - και μετά μπορεί ν' ασχοληθεί αν θέλει με εκκεντροφόρους κλπ καλούδια.

Στο disco μου δεν έχω δοκιμάσει άλλα μπουζοκαλώδια -μπουζί, ίσως και διότι οι αμερικάνοι φίλοι στο discoweb "που τα έχουν δοκιμάσει όλα" καταλήγουν στην επιστροφή τουλάχιστον στα φτηνά original μπουζάκια...

Υπάρχει κάτι εμπεριστατωμένο φίλοι firelord και disco που τα έχετε δοκιμάσει?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Νοέμ 2006, 10:43

Στο δικό μου ναι και ο αναλυτής καυσαερίων έδωσε καλύτερη καύση. Και στην οικονομία κάτι έπαιξε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Νοέμ 2006, 12:04

Ok, πρώτη διάγνωση:
μπουζί φόραγε τα champion, αλλαχθηκαν με NGK.
Ηταν λάσκα το κολλάρο της εισαγωγής αέρα μετά το AirFlow, το σφίξαμε.
Μία βίδα στην πολλαπλή εξαγωγής είναι λάσκα (μάλλον κλοτσημένη) με αποτέλεσμα να "χάνει"
Το χειρότερο όμως είναι ότι το αλουμινένιο δαχτυλιδι που έχει παρεμβληθεί στην εισαγωγή αέρα για να γίνεται η έγχυση του υγραερίου έχει εσωτερική διάμετρο κατά πολύ μικρότερη της κανονικής.
Αυτό θα το φτιάξω σήμερα και μετά πάω για δοκιμή.
Σωληνάκι υποπίεσης ντιστριμπιτέρ και μπουζοκαλώδια είναι ΟΚ.
Καπάκια δεν άνοιξα να τσεκάρω τις κεφαλές μου καθότι τα καυσαέρια είναι ΟΚ
Προληπτικά, ξανάλαξα και λαδάκια-φίλτρο.

Αντε να δούμε...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Νοέμ 2006, 12:41

καλο ψαξιμο!

συνηθως και εφοσον υπαρχει λιγο χρημα διαθεσιμο, στις περιπτωσεις ψαξιματος ειναι καλη ευκαιρια να ξαναδει κανεις τον κινητηρα του, τι χρειαζεται, τι θελει παραπανω κλπ, οποτε νομιζω και φρονω κατα την ταπεινη μου γνωμη, πως ειναι καλη ευκαιρια για το φιλο Αλπ να τα δει εν συνολω, με το δεδομενο πως τα προαναφερθεντα δεν απαιτουν και καποια μεγαλη επενδυση

παντως ειναι καλη συμβουλη η τμηματικη αναλυση, για προφανεις λογους
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Νοέμ 2006, 14:00

alp έγραψε:Ηταν λάσκα το κολλάρο της εισαγωγής αέρα μετά το AirFlow,
Το χειρότερο όμως είναι ότι το αλουμινένιο δαχτυλιδι που έχει παρεμβληθεί στην εισαγωγή αέρα για να γίνεται η έγχυση του υγραερίου έχει εσωτερική διάμετρο κατά πολύ μικρότερη της κανονικής.
Αυτό θα το φτιάξω σήμερα και μετά πάω για δοκιμή.
Αντε να δούμε...
1. Ύποπτο
2.Ύποπτο , Πρέπει να είναι λίγο μικρότερο για να δημιουργεί υποπίεση στο υγραέριο (ο νομος του Βεντουρη). Πρόσεχε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες