Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρελλή κατανάλωση, καμιά ιδέα?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τρελλή κατανάλωση, καμιά ιδέα?

Δημοσίευσηαπό alp » 20 Νοέμ 2006, 10:30

Καλημέρα,

Η ώρα του απολογισμού μετά το Σαββατοκύριακο ήταν δραματική:

Range Rover Classic V8 3.9
μου έκαψε 21 lt/100 km σε εθνική με 90-110 χαω (με υγραέριο, αλλά και με βενζίνη δεν καίει και πολύ λιγότερα)

μέσα στην πόλη δεν το συζητάω, μιλάμε για πάνω από 30....(είτε βενζίνη είτε υγραέριο)

Διάβασα το θέμα που είχε ανοιχτεί παλιότερα και έβλεπα τις καταναλώσεις (αν και αναφέρονται περισσότερο τα Disco και δη πετρέλαια και ΜΡΙ) και έβαλα τα κλάματα.
Είναι δυνατόν?

Μήπως φταίνε τα Fedima Extreme?
Μήπως το ότι έχω βγάλει το εμπρόσθιο σπόιλερ?

Δεν δικαιολογείται....
Καμιά ιδέα?
Κανείς άλλος με V8 να δώσει....ένδειξη?


Ευχαριστώ και αναμένω εναγωνίως....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Τρελλή κατανάλωση, καμιά ιδέα?

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 20 Νοέμ 2006, 11:28

Φίλε Alp,
Σου παραθέτω τις δικές μου καταναλώσεις προκειμένου να κάνεις τις συγκρίσεις και να αναζητήσεις το πρόβλημα:
Disco Ι 4,6 sports engine (250hp), αυτόματο, εντός πόλης: ~25lt/100χλμ ενώ εκτός ~17lt/100xlm (με 140 χλμ) και 15lt/100xlm (με 120χλμ).
Τα λάστιχα είναι discoverer ST, και με μόνιμο -επιπλεόν- βάρος στα 120 κιλά (περαν απο τα δικά μου 90 και το τανκι της βενζίνης) απο τα διάφορα σιδερικά που έχει επάνω του.
Μια εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι η έλλειψη ροπής που έχεις (σε σχέση με τον 4,6) αλλά σε καμία περίπτωση αυτό μην το λάβεις ως πρόταση για να αλλάξεις κινητήρα, τουλάχιστον πριν ψάξεις ενδελεχώς τις διάφορες υποπεριπτώσεις που μπορεί να οδηγούν σε αυξημένη κατανάλωση.
Μια άλλη (τελευταία) σκέψη είναι οτι ίσως έχεις βαρύ πόδι και προσπαθείς να το οδηγείς σαν ΙΧ, δηλαδή να προσπαθείς να πιάσεις γρήγορα την μέση ταχήτυτα κίνησης των υπόλοιπων αυτοκινήτων γύρω σου. Αυτό βέβαια (εάν συμβαίνει) είναι πιο έντονο στην κίνηση στην πόλη.
Στη διάθεση σου για περαιτέρω πληροφορίες,
Φιλικά
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Τρελλή κατανάλωση, καμιά ιδέα?

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Νοέμ 2006, 11:59

μαλλον υπερβολικη καταναλωση

το δικο μου Δισκο εχει 3.9 auto, με torquemax της Rpi και καταναλωσεις συγκρισιμες με τον προλαλησαντα...

προτεινω να αρχισεις να το ψαχνεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Νοέμ 2006, 12:09

Φίλε alp,

κάνε έναν έλεγχο στα μπουζί, τα μπουζοκαλώδια, την φούσκα υποπίεσης του ντιστριμπιτέρ σου.
Κοίτα επίσης το φίλτρο αέρος και βενζίνης σου.

Μετά δες την συμπίεση των κυλίνδρων σου καθώς και την κατάσταση του εκκεντροφόρου και των ωστηρίων του κινητήρα σου
(πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει αλήθεια το μοτέρ σου?)

Πότε άλλαξες τελευταία φορά λιπαντικά σε κιβώτιο, διαφορικά και μοτέρ?

Τι καύσιμο έβαλες?

--------

Τα λάστιχα σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο και μην ξεχνάς ότι αν έχεις αλλάξει την εργοστασιακή διάσταση οι μετρήσεις που παίρνεις βασισμένος στην απόσταση του χιλιομετροδείκτη στο αυτοκίνητο είναι πλασματικές/λάθος (το ποσοστό εξαρτάται από το ποσοστό αλλαγής της περιμέτρου του ελαστικού που φοράς σε σχέση με το ελαστικό της εργοστασιακής διαστάσεως)
Ιδίως τα ελαστικά με άγριο πέλμα και ακόμη περισσότερα τα αναγομωμένα έχουν πιό αυξημένη αντίσταση κύλησης (συντελεστή τριβής) και σίγουρα θα σου αυξήσουν την κατανάλωση αλλά όχι και τόσο.....

--------
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Νοέμ 2006, 12:54

Αγαπητέ alp,

με αντίστοιχο Disco V8i (3.5 χαμηλής συμπίεσης), fedima partner 215/85 και χωρίς μπροστινά spoiler στις ταχύτητες που λές καταναλώνω κάτω από 15lt/100 (με την διόρθωση 9% των καλυφθέντων χιλιομέτρων - απόκλιση κοντέρ μετά την αλλαγή ελλαστικών).

Οπότε κάτι συμβαίνει.

Αν είσαι καταλυτικός, πρέπει να τσεκάρεις αισθητήρες λάμδα, χαλασμένοι αισθητήρες => πολύ πλούσιο μίγμα...

Από "λιωμένα" από έλλειψη συντήρησης μπουζοκαλώδια μπουζί (ποιός είπε ότι άμα ξεχνάμε την συντήρηση τα land rover δεν τσουλάνε...) έχω δεί χάσιμο απόδοσης αλλά πολύ μικρή διαφορά κατανάλωσης ιδίως στις συνθήκες που αναφέρεις
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Νοέμ 2006, 13:15

Μια ματια σε βαλβίδα θερμοκρασίας μήπως δουλεύει με τσοκ συνεχεια. Καπάκι του ντιστριμπιτέρ και ράουλο να μην έχουν κάρβουνο η ρήγμα. Παντελή έχει ΜΑΠ ΣΕΝΣΟΡ αυτό? Αν έχει καθάρισμα η έλεγχος. Τέλος μήπως κολλάνε τα φρένα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Νοέμ 2006, 13:17

pantg έγραψε:Μετά δες την συμπίεση των κυλίνδρων σου καθώς και την κατάσταση του εκκεντροφόρου και των ωστηρίων του κινητήρα σου

Να ρωτήσω κάτι... πώς μπορεί κάποιος να τσεκάρει τα παραπάνω στον V8;
Δεν προυποθέτει άνοιγμα και λύσιμο κινητήρα;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Νοέμ 2006, 14:49

Γιώργο (freelander) γειά,

για να έχεις οπτική άποψη για την κατάστασή του εκκεντροφόρου πρέπει όντως να αρχίσεις να λύνεις πράγματα.

Την κατάσταση των ωστηρίων όμως μπορείς να την ελέγξεις απλώς βγάζοντας τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών καθώς τα κοκοράκια δίνουν αμέσως πληροφορίες για το τί συμβαίνει χαμηλότερα.

Υπάρχει όμως και ένα εύκολος τρόπος να διαπιστώσεις την κατάσταση ενός V8 βλέποντας με έναν φακό (αν χρειαστεί) το τί γίνεται από την τάπα που συμπληρώνεις/βάζεις λάδι στο μοτέρ ή την φλογοπαγίδα στην άλλη μερά του V.

Aν τα πράγματα είναι πολύ μαύρα και πηχτά (μάκα) τότε τα ωστήρια και ο εκκεντροφόρος έχουν δει πολύ καλύτερες ημέρες και τα λαστιχάκια των βαλβίδων θέλουν επίσης άλλαγμα (αυτό δεν ισχύει για τους 3.5 καθώς από το εργοστάσιο δεν είχαν καν τέτοια λαστιχάκια)

Φίλε alp αν έχεις καιρό να αλλάξεις λάδια στο μοτέρ πριν τα αλλάξεις κάνε έναν κόπο και βάλε ένα φθηνό ΑTF αντί για λάδι κινητήρα και άλλαξε και φίλτρο.
Ετσι θα καθαρίσεις την μάκα που ίσως να έχει πιάσει.
ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ, δούλεψέ το για λίγο και σε χαμηλές στροφές (πήγαινε μιά βόλτα με 2.000 στροφές το πολύ) και μετά άλλαξέ τα με ένα καλό λάδι και καινούργιο φίλτρο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 20 Νοέμ 2006, 16:10

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Φίλε SI-SIII-Disco
Δεν το οδηγώ σαν ΙΧ, αντιθέτως πολύ χαλαρά ανοίγματα γκαζιού και όχι άσκοπη χρήση του (αρκετά range αυτόματα στο ενεργητικό μου, τώρα πια έχω πάθει κι έχω μάθει....)
επίσης ναι μεν λιγότερη ροπή, αλλά ζυγίζω μόνο 1750 κιλά

Φίλε pantg
έχει 208000 χλμ, φίλτρα αέρος-βενζίνης-λαδιού, μπουζί, λιπαντικά παντού αλλαγμένα πρόσφατα. Επίσης καθαρισμένα μπεκ προσφατα.
Εκκεντροφόροι, τσιμουχάκια κλπ πρέπει να τα ελέγξω.
Ελαστικά ίδια διάσταση με εργοστασίου (205-80), αλλά αναγομωμένα τακουνάτα.
Κάυσιμο απλή αμόλυβδη, από διαφορετικά πρατήρια και μάρκες.

Φίλε ekarpod
μέτρησα τα καυσαέρια μου σήμερα και είναι άριστα, άρα δεν είναι θέμα λάμδα.
και η απόδοση δεν είναι κακή.

Φίλε disco,
εάν δουλεύει με τσοκ έχει και ανεβασμένο ρελαντί? διότι το ρελαντί είναι πολύ χαμηλά.
ντιστριμπιτέρ θα ελέγξω σήμερα.
Φρένα όχι κολλημένα, τουλάχιστον δε μυρίζει τίποτα, αλλά θα τα τσεκάρω και με το χέρι.


Το αμέσως προηγούμενο 3.9 που είχα, έκαιγε γύρω στα 13 - 14 lt/100 km στην εθνική οδό.

Τα range δεν θα έπρεπε λογικά να καίνε λιγότερο από τα disco ?
Λόγω μικρότερου βάρους και μικρότερης μετωπικής επιφάνειας...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Νοέμ 2006, 18:31

Aγαπητέ alp,

δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Εχεις εξετάσει το ρεζερβουάρ για πιθανή διαρροή. Αν το πλύνεις και το γεμίσεις και κάνεις μιά κουνημέρνη βόλτα θα φανεί αμέσως.

Το άλλο που σκέφτομαι είναι να βρείς από πότε - πιά αλλαγή/επισκευή άρχισε η τρελλή κατανάλωση. Αν δεν το έχεις πολύ καιρό, δεν χάνεις τίποτε να ρωτήσεις τον προηγούμενο κάτοχο να μάθεις πότε άρχισε το κακό, οπότε και μπορείς να το λύσεις...

Τσιμουχάκια, μάκα από λάδι κλπ δεν επηρρεάζουν ορατά την κατανάλωση. όταν αγόρασα το disco μου ήταν χάλια. Δεν είχα δεί στο internet χειρότερη φωτογραφία από μάκα και καμμένα λάδια στα ωστήρια, πιανόλες, καπάκια κλπ. από αυτήν που αντλίκρυσα λύνοντας το δικό μου στα 165κ. Το έλυσα το καθάρισα μετά πολύ καιρό, καμμία αλλαγή εκτός του ψυχολογικού. Τώρα έχω 230κ και δεν βλέπω γιατρό...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Νοέμ 2006, 19:54

alp έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον.
Φίλε disco,
εάν δουλεύει με τσοκ έχει και ανεβασμένο ρελαντί? διότι το ρελαντί είναι πολύ χαμηλά.
...
Υπάρχει περίπτωση να τσοκαρει και να είναι το ρελαντί όπως πρέπει. Σε μερικούς εγκεφαλους είναι διαφορετική λειτουργία (έτσι θα έπρεπε να είναι σε όλα ) το τσοκ από το ρελαντί..
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Νοέμ 2006, 20:10

η πρωτη μου σκεψη ειναι το αβάνς...

σε γενικες γραμμες, ομως, για καθαρισμο 3.9 προτεινω ανεπιφυλακτα ανοιγμα και χειροκινητο καθαρισμο, σε συνδυασμο με μια γρηγορη αλλαγη εκκ-ωστ-καλ (παμφθηνα απο Αγγλια πχ Rpi)

επισης αλλαγη μπουζοκαλωδιων, συμφωνα με τους προλαλησαντες και οπωσδηποτε αλλαγη του σωληνα υποπιεσης του ντιστριμπ.

Επίσης κατι σε NGK, σε εμενα ειδα ενδιαφερουσα αποδοση, προς το καλυτερο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Νοέμ 2006, 20:21

Συμφωνώ Γιώργο, για μπουζι σε αυτόν τον κινητήρα να προτιμήσεις κάτι σε δυο ακίδες και ένα νούμερο πιο ψυχρό. Επίσης μια καλή μαγκιά είναι ο εκκεντροφόρος ο δικός σου που παίζει από χαμηλά. OVER.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Νοέμ 2006, 20:36

Μια υπέρ-φτηνή λύση για τον εκκεντροφόρο είναι και ο Μπουμπης. Κάπου στα 150-200 γιουρα. Αν έχετε αναλυτικά στοιχεια του κινητήρα μπορώ να κάτσω και να σας βγάλω έναν χρονισμό για τα οκτακύλινδρα, χωρίς ρύθμιση μίγματος και συμπίεσης.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Νοέμ 2006, 21:03

disco έγραψε:Συμφωνώ Γιώργο, για μπουζι σε αυτόν τον κινητήρα να προτιμήσεις κάτι σε δυο ακίδες και ένα νούμερο πιο ψυχρό. Επίσης μια καλή μαγκιά είναι ο εκκεντροφόρος ο δικός σου που παίζει από χαμηλά. OVER.


πολυ καλη επιλογη και φθηνη, 250 λιρονια το σετ με εκκ-ωστ-καλαμακια, ροπη τωρα ακομα πιο χαμηλα, τουλαχιστον 500 στροφες κατω

ο δε καθαρισμος εγινε μονον βγαζοντας καπακια πιανολας και καρτερ, ευκολα και γρηγορα. Μετα κανα δυο φτηνιαρικες αλλαγες λαδιου και τωρα απλα μεταξι...μετα απο 100.000 χλμ τα ξαναλεμε :D

ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ

πολυ σημαντικο ζητημα η καδενα, επηρεαζει σαφως το χρονισμο (πχ η δικη μου ηθελε αλλαγη αλλα δεν διαγνωστηκε.... :evil: .....με αποτελεσμα να παιξω περι τους 4 μηνες με πηδηγμενο 1 δοντι :shock: και τις συνεπαγομενες αχρονιστες καταστασεις + τσιμπημενη καταναλωση

αλλος εκανε τη διαγνωση και ενα τηλ. μετα (Rpi) και 3 ημερες και 100 ευρα (μαζι με τα μεταφορικα) αρριβαρισε η καδενα και αντε γεια

τωρα μετα βιας καιω μεχρι 17....οπου μετα βιας διαβαζε λασπωμενη αναβαση με γρηγορα επι ωρες....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες