Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Wolf διπλα σε 90 300tdi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιούλ 2006, 10:07

αααααααχ....... πουντο?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Ιούλ 2006, 06:16

disco έγραψε:το υγραέριο ΚΊΝΗΣΗΣ έχει ένα μικρό ποσοστό λίπανσης. Δεν υπάρχει πρόβλημα τέτοιο. Με ένα ford V6 3.0 έκανα πάνω από 300.000 klm. άσε που σε κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας δουλεύει καλύτερα.


αυτό ακούγεται ευχάριστο, μιάς και η βενζίνη σιγά σιγά τραβάει την ανηφόρα, και το υγραέριο κι αυτό βεβαια, αλλά μένει ακόμη χαμηλά...
Σε αυτοκίνητα μεγάλου όγκου (πχ defender 110) υπάρχει αρκετός χώρος....κι εγώ σκέφτομαι να μπει από κάτω΄μάλλον....
Προτάσεις για καπια σοβαρή εταιρεία που κάνει εγκαταστάσεις σε Αθήνα????
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Ιούλ 2006, 06:22

disco έγραψε:το υγραέριο ΚΊΝΗΣΗΣ έχει ένα μικρό ποσοστό λίπανσης. Δεν υπάρχει πρόβλημα τέτοιο. Με ένα ford V6 3.0 έκανα πάνω από 300.000 klm. άσε που σε κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας δουλεύει καλύτερα.


αυτό ακούγεται ευχάριστο, μιάς και η βενζίνη σιγά σιγά τραβάει την ανηφόρα, και το υγραέριο κι αυτό βεβαια, αλλά μένει ακόμη χαμηλά...
Σε αυτοκίνητα μεγάλου όγκου (πχ defender 110) υπάρχει αρκετός χώρος....κι εγώ σκέφτομαι να μπει από κάτω΄μάλλον....
Προτάσεις για καπια σοβαρή εταιρεία που κάνει εγκαταστάσεις σε Αθήνα????
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιούλ 2006, 08:45

πηγαίνοντας από σταυρο προς πεντέλη,Περίπου 1-1.5klm μετά την πρώην γέφυρα του σταυρου είναι ένα πρατήριο. είναι οι παλιότεροι και οι καλύτεροι. παλιά ήταν SHELL
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2006, 12:11

Νίκο γειά,

για το υγραέριο μέχρι στιγμής δεν έχουν πιστοποιηθεί από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες οι μπουκάλες που μπορούν να εγκατασταθούν κάτω και παράλληλα με το σασσί.

Για εγκατάσταση υγραερίου υπάρχει και μέλος του συλλόγου που έχει ανάλογη εταιρεία και έχει κάνει εγκαταστάσεις σε Discovery Μpi αλλά και σε 90 (στο δικό του) και νομίζω και σε 110.
Αν θέλεις σου δίνω τα στοιχεία του για να επικοινωνήσετε (άλλωστε αυτή είναι η δουλειά του) ή μπορεί και να επικοινωνήσει και μαζί σου απευθείας καθώς ορισμένες φορές τον έχω συναντήσει εδώ στο φόρουμ.

Γιώργο (firelord) το νερό από την εξάτμιση δεν είναι πάντα αρνητικό σημάδι.
Αν πρόκειται για σταγονίδια νερού αυτό μπορεί να σημαίνει και πάρα πολύ καλή καύση του μείγματος αέρος και καυσίμου. Το παν είναι το νερό από την εξάτμιση να μην συνοδεύεται και από απώλεια ψυκτικού υγρού απο το σύστημα ψύξης του κινητήρα.

Βαγγέλη γιατί παίζεις με τον πόνο του κόσμου? Δηλαδή θα πρέπει να τους στεναχωρούμε συνέχεια που εμείς έχουμε τα πετρελαιάκια μας και εκείνοι ακόμη δεν μπορούν λόγω της στενοκεφαλιάς των καρεκλοκένταυρων?


Μιά και συζητάμε για καταναλώσεις.
Στο ταξίδι που πήγα είχα τα ακόλουθα:
10.78 λίτρα τα 100χλμ μέση κατανάλωση της καμήλας στο ταξίδι στην Κεφαλλονιά
94.33 λίτρα πετρέλαιο, δηλαδή ένα τεπόζιτο και ένα 20λιτρο jerrycan, για 875 χλμ, εκ των οποίων τα 150 περίπου σε χρήση στην Εθνική Πατρών Κυλλήνης με ταχύτητες 110 με 120 χαω και τα υπόλοιπα μέσα στο νησί της Κεφαλλονιάς σε δρόμο και εκτός δρόμου.
Και αυτά με ένα αυτοκίνητο που ζύγιζε πάνω από 3.200 κιλά όπως είχε γεμίσει και με αεροδυναμική καθεδρικού ναού. (αλλά έχει στενά λάστιχα)


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Ιούλ 2006, 12:18

Pantelh ...nice to have you back...!
eutuxws pou uposthri3es toulaxiston esu thn apopsh mou oti to nero einai shmadi kalhs kaushs -kuklos kaushs -(oxi panta bebaia ) Epishs o V8 otan einai kruos petaei stagonidia ka8ws kai ligo kapno...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2006, 12:41

ναι, Παντελη, αυτο εννοουσα δηλ, τη συνοδεια απωλειας ψυκτικου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιούλ 2006, 13:08

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Ιούλ 2006, 14:00

disco με συγχωρείς για τα greeklish αλλα προς αποφυγή παρεξηγήσεων επέτρεψε μου να ενημερώσω ότι δουλεύω στα επείγοντα περιστατικά ως γναθοχειρουργός και όταν δεν γίνεται κόλαση ξεκλέβω κάποιες στιγμές να επισκέπτομαι το site. Τα στενά χρονικά περιθώρια δεν μου επιτρέπουν κάθε φορα να μεταφράζω το κείμενο μου. Ελπίζω να ύπαρξη κατανόηση και ευχαριστώ για την υπενθύμιση της ιστοσελίδας...! καλή μας μέρα με λιγότερα ατυχήματα επιτέλους...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Ιούλ 2006, 14:43

pantg έγραψε:
για το υγραέριο μέχρι στιγμής δεν έχουν πιστοποιηθεί από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες οι μπουκάλες που μπορούν να εγκατασταθούν κάτω και παράλληλα με το σασσί.

Για εγκατάσταση υγραερίου υπάρχει και μέλος του συλλόγου που έχει ανάλογη εταιρεία και έχει κάνει εγκαταστάσεις σε Discovery Μpi αλλά και σε 90 (στο δικό του) και νομίζω και σε 110.
Αν θέλεις σου δίνω τα στοιχεία του για να επικοινωνήσετε (άλλωστε αυτή είναι η δουλειά του) ή μπορεί και να επικοινωνήσει και μαζί σου απευθείας καθώς ορισμένες φορές τον έχω συναντήσει εδώ στο φόρουμ.

Χαιρετώ


Παντελή καλως ήρθες!! κι ευχαριστώ για την πληροφορία
Δηλαδή για μπουκάλες κάτω και παράλληλα στο σασί δεν μπορούν να περάσουν απο ΚΤΕΟ?? Αυτό μάλλον σημαίνει??
Στείλε μου τα στοιχεία του σε παρακαλώ (έχεις το ιμειλ μου :-))
ευχαριστώ
Χάρης

PS: έχω κάτι γιά σένα από την Εσθονία....
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2006, 15:24

Γιώργο γειά,

απλώς έπρεπε να αναφέρουμε το ότι το νερό από την εξάτμιση είναι κακό μόνο όταν συνοδεύεται και από απώλεια ψυκτικού υγρού από τον κινητήρα γιατί αλλιώς θα έπρεπε όλοι μας να ανησυχούμε για φλάντζες, ραγισμένα μπλόκ, πεσμένα εμβολοχιτώνια (όσοι έχουν) κλπ κλπ.


Δημήτρη γιατί νομίζω ότι το Σαββατοκύριακο και η Δευτέρα είχαν αρκετά ατυχήματα?
Ελπίζω όλα να ήταν "επισκευάσιμα".
Ο καπνούλης, ιδίως στα 3.5 με καρμπυρατέρ οφείλετο και στο ότι εκείνη η σειρά κινητήρων δεν είχε και λαστιχάκια/τσιμουχάκια στους οδηγούς των βαλβίδων και έφευγε λαδάκι και από εκεί.
Ακόμη μία από τις διαφορές στην κυλινδροκεφαλές παραγωγής Land Rover.

Χάρη,
Ευχαριστώ για το της Εσθονίας.
Θέλεις να δώσω το e-mail ή το τηλέφωνό σου στο Νίκο (τον φίλο και μέλος με τα υγραέρια) για να μιλήσετε απευθείας?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Ιούλ 2006, 16:12

pantg έγραψε:Χάρη,
Ευχαριστώ για το της Εσθονίας.
Θέλεις να δώσω το e-mail ή το τηλέφωνό σου στο Νίκο (τον φίλο και μέλος με τα υγραέρια) για να μιλήσετε απευθείας?

Χαιρετώ


YES PLS!!!!
θα μιλήσουμε σύντομα
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Ιούλ 2006, 16:50

Παντελη ηταν η απογοητευση απο το μουντιαλ...κακος που γινομαι...ειχανε πολλα διοτι δεν υπαρχει οριο ταχυτητας και επειδη οι δρομοι τους ειναι χιλιομπαλωμενοι και αδικα παραπονιουνται οι ελληνες για τους δικους τους...επισης τα ελαφακια εχουν το κακο συνηθειο να πηδανε μεσα στον αυτοκινητοδρομο και να ...κοιμουνται ορθια...ακριβως (οπως και τα αλογα γαι αυτους που γνωριζουν, με την χαρακτηριστικη σταση...) οποτε οταν βγαινεις απο την στροφη με 200 και βαλε και σκας πανω στην ελαφο-οικογενεια...τοτε αντε να δεις ποιος ειναι ο κερατας...απο αυριο εχω ελικοπτερο για 3 μερες εκει να δεις αιμα...το μονο που γουσταρω ειναι τα ακροβατικα με το heli...με εκεινο το trip στην λανδ ροβερ...τι εγινε???
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2006, 18:53

Χάρη θα μιλήσω με τον Νίκο (με το υγραέριο) αύριο και του δίνω το τηλέφωνό σου για να τα πείτε απευθείας.

Δημήτρη καλές βόλτες με το ελικόπτερο.
Ωραίο πράγμα το ελαφάκι και ιδίως στο φούρνο με βουτυρομένο ψωμάκι και καραμελωμένα κρεμμύδια.
Το ταξίδι στην LR ναυάγησε λόγω ενθουσιασμού των ενδιαφερομένων. Πολλοί που εξέφρασαν την επιθυμία και τελικά κανένας να ενδιαφέρεται σοβαρά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιούλ 2006, 19:43

φανταζομαι τι ενθουσιασμο επεδειξαν οι κατοχοι χιππο 1.8....

στις βαλιτσες μπαλνταδες, σιδηρογροθιες, ροπαλα, προφυλακτικα.....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες