Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Wolf διπλα σε 90 300tdi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Wolf διπλα σε 90 300tdi

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Ιούλ 2006, 08:58

ναι, όντως, εχει αστειρευτη ροπη, ασε που ειναι και πιθανως το μοναδικο αυτοκινητο στο οποιο εχεις κατω το παραθυρι χειμωνα καλοκαιρι, για να απορροφας τη γουργουρα

συμπερασματικα, ειναι κατι σαν ακριβη γκομενα, της τα σκας αλλα δε σε νοιαζει καθολου, εισαι αλλου!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Wolf διπλα σε 90 300tdi

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιούλ 2006, 09:01

το απόγευμα θα σας πω αναλυτικά για την βενζίνη αλλα και το υγραέριο που θα κάψει. το συγκεκριμένο. εννοείτε
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Ιούλ 2006, 09:17

αφου θα το εχεις ανα χειρας Νικο και το σκεφτεσαι, τσεκαρισε τα κατωθι

α. ξεβιδωσε το καπακι πληρωσης λαδιου και δες τι χρωμα εχει, αν ειναι μαυρισμενο τοτε μαλλον ο κινητηρ δεν ειχε συχνες αλλαγες λαδιου (βασικο στο βε)

β. αφου το ξεβιδωσεις δες μεσα στο καπακι τι παιζει (ως ανω - μαυριλα σημαινει σε πολυ μεγαλο ποσοστο πως εχει τηγανιστει)

γ. τσεκαρισε, πριν ζεσταθει και μολις το βαλεις μπρος, για θορυβους μεταλλικους δηλ. ωστηρια κλπ, αφου ζεσταθει, για θορυβους, στο ρελαντι και στο γκαζι

δ. στο φορτωμα γκαζιου, ειδικα στην ανηφορα, τσεκαρισε για θορυβο, σαν τροχαλια να σερνεται - αν ναι, ηρθε η ωρα για καδενιτσα (ευκολο - απλο και παμφθηνο ας ειναι καλα η Rpi)

ε. με ζεστο τον κινητηρα τσεκαρισε αν βγαζει νερα απο την εξατμιση (ζεστο ομως ε?) Αν δεν βγαζει εισαι οκ, αν ναι...χεχεχε τα ξαναλεμε

στ. ανοιγοντας το καπο, τσεκαρισε με φακο για λιγδιες, λαδιες κλπ, ειδικα στα καπακια και στην κοιλαδα (αν ειναι πλυμενος ο κινητηρ προφανως αυτος ο ελεγχος ειναι αδυνατος. Επισης τσεκαρισε για κρυσταλλους περι του ψυγειου και του δοχειου πληρωσεως ψυκτικου, το τελευταιο το ανοιγεις (κρυο) και τσεκερνεις για ιχνη λαδιου μεσα, μπορει να δεις μαυριλα -σκ@τιλα στα τοιχωματα αλλα αυτο ειναι γενικα φυσιολογικο)

ζ. αν τελικα το παρεις, λαδακι μονον 20-50, για τον αρχαιο Buick ειναι λουκουμι, και αλλαγες στα 5000
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιούλ 2006, 15:40

Λοιπόν....έχουμε και λέμε . ναι ζεστό βγάζει νερά από την εξάτμιση. θόρυβοι δεν υπάρχουν ποτε και πουθενά ΕΚΤΟΣ από το γνωστό σημείο, σαζμάν -κεντρικό, είναι έτοιμο να γεννήσει. όταν πατάς γκάζι και το κλείνεις ακούγεται έντονα. η πλήμνες είναι σκοτωμένες, ξερνάνε γράσο. το μοτέρ είναι αλάδωτο και άπλυτο. μέσα είναι καθαρό χωρίς αναθυμιάσεις και τηγανίσματα. το ταμπούρο του χειρόφρενου ξερνάει βαλβολίνες. τρίζει η δεύτερη ταχύτητα. το ψυγείο έχει πουρί. το υδραυλικό έχασε 120cc λάδι. τέλος, διέσχισα την Πάτρα ανέβηκα το βουνό, πήγα Καλάβρυτα και γύρισα. 90klm χώμα και 35 άσφαλτος, σύνολο 125klm. όταν πήγα(ανέβηκα) γκάζι γυρισμός βενζίνη. 20ltr -βενζίνη 17ltr-γκαζι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιούλ 2006, 15:49

A συμπλήρωσα και ένα λίτρο νερό. δεν έβαλα τούβλο στο πενταλ του γκαζιού, χαλαρά χαμηλές-μεσαίες. σημειώστε ότι με το υγραέριο δούλευε σε όλο το φάσμα τον στροφών ελαφρώς καλύτερα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιούλ 2006, 16:00

υποπτεύομαι πρόβλημα στην τροφοδοσία διότι με βενζίνη μερικές φορες δούλευε λίγο πιο πλούσιο μίγμα και κρατούσε περισσότερες στροφές. σαν να τσόκαρι μονο του
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιούλ 2006, 16:07

Ίδια διαδρομή το περασμένο σάββατο με το δικό μου: περίπου 14ltr...!!!!!! συνήθως το δουλεύω κοντά στης 2.500-3.500 στροφές.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιούλ 2006, 08:56

απο οτι διαβασα Νικολακο, το θελει το συμμαζεματακι του ε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Ιούλ 2006, 08:59

θέλει κάμποσα πράγματα. για πες τι παίζεται με το νερό στην εξάτμιση?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιούλ 2006, 09:15

απο φλαντζουλα (-λες...μην ξεχνιομαστε), μεχρι χιτωνιακι που παενει βολτουλες.....ολα καλα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό spartacus » 06 Ιούλ 2006, 10:07

Niko xaire,

oso afora thn katanalwsh to diko mou 90ari to opoio ta3ideuei gia service sthn a8hna phgainontas me 160 sthn e8nikh katafernei 245 km me ena tepozito. Kata ta alla enas kala kourdismenos V8 sto 90 8a prepei na upologizetai meta3y 16 - 19 lt sta 100 me logikh xrhsh. (a sumfwnhsw me ton vageli sto 8ema aerodunamikhs ( aerodunamikh peripterou exei to autokinhto!!!) alla den 8a prepei na paragnwrisoume to meiwmeno baros tou ! Kata ta alla h morgkan mou pou ferei akribws ton idio kinhthra me to 90 ari (3.5 me SU carbs ) xreiazetai me logikh xrhsh 14 lt enw otan to tre3eis ta 8elei ta 18 !!! kai aerodumanikh molubiou... Oso afora ta stagonidia, as mou epitrapei na pw oti oliga stagonidia nerou kata th leitourgeia tou kinhthra efoson zesta8ei einai deigma swsths kaushs. As me dior8wsoun oi eidikoi sthn mhxanikh ean kanw la8os.
kleinwntas na sou pw oti to autokinhto a3izei ton kopo par olh thn ypshlh katanalwsh dioti se antamoibei antistoixa. Apo ekei kai pera h anaba8mish apo mpi se V8 einai kati anamenomeno se landroberoplhktous oso kai an to arnountai sthn arxh e3umnwntas tous mpi. To 8ema aneshs den 8a prepei na se problhmatizei pali mias kai gia th xrhsh pou to 8es aneta 8a se phgainei. Epishs uparxoun luseis gia ka8ismata kai hxomonwsh se logikotates times oi opoies kanoun to defender akomh pio an8rwpino apo oti HDH einai. Des to san lego! to kaneis oti 8eleis kai OPOTE 8eleis!
kai mhn 3exnas oti ola ta defender 8eloun ta mazemata tous sthn arxh. Ta imia3onia san deuteros ( h 3os,4os, 5os,...) xrhsths kalo 8a htan kai gia logous asfaleias na ta allazes e3 arxhs. Oso afora to klank pou akous me to afhma tou gkaziou auto kata to megalutero meros tou mallon ( opws sta perissotera defender ) ofeiletai sthn mpoula tou A bar kai kata deuteron sto boh8htiko sou. Allazwntas thn mpoula 8a deis megalh diafora kai opote exeis xrono kai xrhma katebazeis to boh8htiko ( to diko mou exei 123 000km kai den exw katebasei akoma boh8htiko )
Epishs kati allo pou 8a prepei na tsekareis 8a einai ta mposika stous troxous ( isws xreaisteis allagh sta kulindrakia ) , amortiser timoniou kai panhard. Ton kinhthra kalo 8a htan na ton eleg3ei kapoios eidikos kai na sou metrhsei kai thn piesh ston k8e kulindro. Se periptwsh meiwmenhs sumpieshs se kapoion h perissoterous apo enan kulindrous 2 tina uparxoun. To prwto pou lene oi mhxanikoi einai oti mallon autoi oi kulindroi exoun piasei skonh meta apo tosa km kai 8a prepei na anoixtoun gia gualisma ktlp.....opote ekei se pianei to agxos kai to deutero ( to opoio to anakalupteis mono sou me th xrhsh argotera ) einai oti ousiastika to problhma egkeitai sta carbs! kapoio apo ta duo den trofodotei swsta. Kai gia auto uparxei lush kai milaw gia episkeuh tou carb kai oxi antikatastash opws 8a sou proteinoun.( gia plhrofories steile pm ).
Oso afora ta automata .Ta autos kata thn dikh mou mikrh empeiria ( wrangler4.0 auto ) kainw perissotero apo oti ta manual twn idiwn kubikwn. h ektos dromou odhghsh bebaia einai pleon polu eukolh kai efikth akoma kai apo enan mh pepeirameno. Xaneis bebaia olh th xarh th V8 ...ti na ton kaneis ama einai automatos...kai den mporeis na paixnidiseis???
loipon niko proxwra gia to spartiatiko defender olotaxws
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Ιούλ 2006, 11:03

Ox αδερφέ, γράφε Ελληνικά....ζαλίστηκα http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 06 Ιούλ 2006, 12:19

με συγχωρείς αλλα εδώ στο αλεμάνια δεν έχουμε ελληνικά...να βοηθήσω ήθελα.... ωραίο το προγραμματάκι....total respect...αγνοούσα την ύπαρξη του
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιούλ 2006, 12:21

disco έγραψε:Ίδια διαδρομή το περασμένο σάββατο με το δικό μου: περίπου 14ltr...!!!!!! συνήθως το δουλεύω κοντά στης 2.500-3.500 στροφές.


σαφης η διαφορα, βεβαιως βεβαιως.

Ο μπι θελει βεβαια να προνοεις οδηγικα. προσωπικα θα κρατουσα και το μπι αλλα παω δηζελ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ollram » 07 Ιούλ 2006, 07:47

disco έγραψε: όταν πήγα(ανέβηκα) γκάζι γυρισμός βενζίνη. 20ltr -βενζίνη 17ltr-γκαζι.


με το γκαζι πως πηγαινε; εχω ακουσει οτι ξεραινει τον κινητηρα ειναι σωστο;
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες