από firelord » 05 Ιούλ 2006, 09:17
αφου θα το εχεις ανα χειρας Νικο και το σκεφτεσαι, τσεκαρισε τα κατωθι
α. ξεβιδωσε το καπακι πληρωσης λαδιου και δες τι χρωμα εχει, αν ειναι μαυρισμενο τοτε μαλλον ο κινητηρ δεν ειχε συχνες αλλαγες λαδιου (βασικο στο βε)
β. αφου το ξεβιδωσεις δες μεσα στο καπακι τι παιζει (ως ανω - μαυριλα σημαινει σε πολυ μεγαλο ποσοστο πως εχει τηγανιστει)
γ. τσεκαρισε, πριν ζεσταθει και μολις το βαλεις μπρος, για θορυβους μεταλλικους δηλ. ωστηρια κλπ, αφου ζεσταθει, για θορυβους, στο ρελαντι και στο γκαζι
δ. στο φορτωμα γκαζιου, ειδικα στην ανηφορα, τσεκαρισε για θορυβο, σαν τροχαλια να σερνεται - αν ναι, ηρθε η ωρα για καδενιτσα (ευκολο - απλο και παμφθηνο ας ειναι καλα η Rpi)
ε. με ζεστο τον κινητηρα τσεκαρισε αν βγαζει νερα απο την εξατμιση (ζεστο ομως ε?) Αν δεν βγαζει εισαι οκ, αν ναι...χεχεχε τα ξαναλεμε
στ. ανοιγοντας το καπο, τσεκαρισε με φακο για λιγδιες, λαδιες κλπ, ειδικα στα καπακια και στην κοιλαδα (αν ειναι πλυμενος ο κινητηρ προφανως αυτος ο ελεγχος ειναι αδυνατος. Επισης τσεκαρισε για κρυσταλλους περι του ψυγειου και του δοχειου πληρωσεως ψυκτικου, το τελευταιο το ανοιγεις (κρυο) και τσεκερνεις για ιχνη λαδιου μεσα, μπορει να δεις μαυριλα -σκ@τιλα στα τοιχωματα αλλα αυτο ειναι γενικα φυσιολογικο)
ζ. αν τελικα το παρεις, λαδακι μονον 20-50, για τον αρχαιο Buick ειναι λουκουμι, και αλλαγες στα 5000
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info
www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA