από pantg » 24 Ιουν 2006, 16:39
Αχιλλέα,
αν είχε εφαρμόσει η BMW τέτοια τεχνολογία στα μοντέλα τα οποία είχαν παραχθεί ή σχεδιασθεί και παραχθεί επί των ετών της τότε θα είχαν οι πόρτες αυτές τα εξής:
1. Πολλούς αισθητήρες που δεν θα δούλευαν όταν πρέπει και να έδιναν λάθος ένδειξη όταν δεν πρέπει.
2. Θα έβαζαν νερά όταν βρέχει.
3. Θα έμεναν ανοικτές ή θα άνοιγαν από μόνες τους χωρίς λόγο.
4. Θα ήθελαν τσιμούχες και γλύστρες κάθε 10.000 χλμ.
5. Οταν μία από τις επάνω βλάβες θα συνέβαινε το αυτοκίνητο θα έμπαινε σε λειτουργία ασφαλείας και να απαιτούσε επαναπρογραμματισμό σε ειδικό μηχανημα (σαν αυτό που έχετε και δεν έχετε στην Ροδο), ξεμάτιασμα από Καθολικό, Ορθόδοξο και Προτεστάντη παπά, πλεξούδα σκόρδα, και κυρίως αλλαγή εγκεφάλου.
Τώρα με την ford θα δείξει. Πάντως όπως σου είπα το πολύ πολύ, με βάση όσα συμβαίνουν στα LR3, RaRo Sport και νέας γενιάς RaRoL322 μάλλον μόνο θα άναβαν τα λαμπάκια του διαγνωστικού βλαβών και ίσως να έμπαινε σε λειτουργία ασφαλείας μέχρι να σβύσεις τον κινητήρα και να το αφήσεις κλειστό για 10 με 15 λεπτά.
Χαιρετώ